quote:Op maandag 30 september 2013 13:45 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ga eens even kijken. Heb jij hem in een team al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Gefeliciteerd met je broerquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op wefut 2.0.. die kalenderNiet alleen is mijn broer vandaag jarig maar Christie ook. En nog veel andere spelers (o.a. Giroud)
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst op wefut 2.0.. die kalenderNiet alleen is mijn broer vandaag jarig maar Christie ook. En nog veel andere spelers (o.a. Giroud)
Bagger dusquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.
Bedankt.. ik hoop alleen niet dat hij hier weer FIFA gaat doen want hij is altijd aan het ragen.quote:
Maar dat kun je wel opzoeken op internet.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wilde kijken wie er op mijn verjaardag jarig zijn, maar dat kan volgens mij niet.
tuurlijk wel gewoon op die datum op birthdays klikken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk wel gewoon op die datum op birthdays klikken.
Ik ben zaterdag jarig en dan komen vrienden langs, dus dat wordt heel de avond FIFA spelenquote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt.. ik hoop alleen niet dat hij hier weer FIFA gaat doen want hij is altijd aan het ragen.
[..]
Maar dat kun je wel opzoeken op internet.
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijnquote:
Oh ja, maar alleen als je dit jaar nog niet jarig bent geweest blijkbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijn
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
calendar en naar de juiste datum gaan rechts. klik je op je geboortedag en dan zie je links wie er jarig zijn
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.
O, nou ja ik weet uit mijn hoofd dat ik op dezelfde dag jarig ben als Anita en Khedira. En ik ben 1 week ouder dan Sereroquote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.
quote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man. Die data heeft EA gewoon beschikbaar dus zit in de database. Dat hoeft alleen maar even uitgelezen te worden.
maken jullie het moeilijk zegquote:Op maandag 30 september 2013 14:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar er staat nog niet bij elke dag wie er jarig zijn.. dat is ook wel logisch want het duurt lang om dat allemaal erin te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |