quote:Op maandag 30 september 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk een account aangemaakt op wefut
Feyenoorders discarden Ajaciedenquote:
tamperen jeweetquote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even serieus, hoe kunnen veel hier al zo veel coins hebben..
Kanu en Felipe denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat zijn de twee beste Brasilver CB's?
Ik had altijd beperkt past bij me badumm tsssquote:Op maandag 30 september 2013 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand waar je in Fifa 14 je port status kunt zien? Vorig jaar was dat gewoon in het hoofdmenu (open/middelzwaar/beperkt)
quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
50eu binnenfifa alweer terugverdiend
quote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Jorwol het volgende:
Reemi dm even je rekeningnummer, kun je weer een stuk van je zeiljacht afbetalen
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, heb weer iets gemist dus.
Het was geen reactie op iemand. Hij zat gewoon toevallig in mijn pak.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feyenoorders discarden Ajacieden
Ajacieden reageren door PSV'ers te discarden![]()
![]()
Doe het dan met Pelle, als je het al doet.
Die gaat voor 1kquote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Rodnei ziet er ook wel beest uit, 1.90m, 90 strength
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |