Ik 6 en eentje in m'n clubquote:Op maandag 30 september 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Torres Nilo's in mijn TP.. ik wacht totdat zijn prijs ook weer stijgt.
Probeer dit ff als je dit hebtquote:if you open a pack and you get let's say 1k coins card, just refresh page, log in to web app and your card will be 4k, not 1k.
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.quote:
Ongewenst zat hij bij mij.quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
spamdfolder?quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
Hmmmm, ik gebruik die gmail account te weinig. Spam mail zit ergens helemaal weggestopt. Thanks!quote:
Wutquote:
7,5K maak je ook winst dat haal je er al bijna uit met alleen Fernandinhoquote:Op maandag 30 september 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je hier 5k voor had betaald had je nog winst.
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutjequote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.
Als je level 83 bent kun je max. 80 krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Ik kan alleen in het weekend spelen, en dan heeeel beperkt, want heb het altijd druk in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |