quote:Op maandag 30 september 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk een account aangemaakt op wefut
Feyenoorders discarden Ajaciedenquote:
tamperen jeweetquote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even serieus, hoe kunnen veel hier al zo veel coins hebben..
Kanu en Felipe denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat zijn de twee beste Brasilver CB's?
Ik had altijd beperkt past bij me badumm tsssquote:Op maandag 30 september 2013 10:44 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand waar je in Fifa 14 je port status kunt zien? Vorig jaar was dat gewoon in het hoofdmenu (open/middelzwaar/beperkt)
quote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
50eu binnenfifa alweer terugverdiend
quote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Jorwol het volgende:
Reemi dm even je rekeningnummer, kun je weer een stuk van je zeiljacht afbetalen
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, heb weer iets gemist dus.
Het was geen reactie op iemand. Hij zat gewoon toevallig in mijn pak.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feyenoorders discarden Ajacieden
Ajacieden reageren door PSV'ers te discarden![]()
![]()
Doe het dan met Pelle, als je het al doet.
Die gaat voor 1kquote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Rodnei ziet er ook wel beest uit, 1.90m, 90 strength
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kquote:
Dit ja.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.
Wel wat maar niet veel meer.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kZal nog wel stijgen neem ik aan?
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoorders die ajacieden PFen![]()
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De finale van Breaking Bad kijken nu![]()
Jaloers op je man, dat je nog zo veel aflevering kijken kunt. Ja, het is echt een ontzettend gave serie, zo fucking veel plottwists.quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.quote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben zaterdagnacht begonnen met Breaking Bad hele seizoen 1 op Nederland 3 van 00:00 tot 7:30
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je het eerder wist en je had het slim gedaan en al je kaarten bewaart kon je er makkelijk 500 hebben dat keer 5k ondertussen.
Niemand die met normaal traden al 2,5m heeft
The walking dead begint ook weer deze maandquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.
Thanks.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
twee wekenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The walking dead begint ook weer deze maand
Ook dankzij alle donaties jaquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
Ik heb deadeye op mn CAM, ik vind schieten en passen het belangrijkste op die positie.quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een Pirlo gekocht, staat nu CAM in mijn 433(4). Welke chemistry kaart zal ik hem geven. Zat te denken aan Hunter of misschien Shadow...
Je speelt zonder verdediging.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Casillas en Nasri kopen en hij is klaar
Dat red je echt niet hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.
als je in het begin aardig wat coins had en goed hebt kunnen investeren, geld maakt geld dit dat..
zoek de grafiek van IF matuidi maar eens op bij ultimatedb als je er daar 2 van gekocht had![]()
Omdat ze High - medium / low hebben?quote:
quote:
Dat is het goedquote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ze High - medium / low hebben?
Geen problemen mee hoor..
had voor je eerste zuur verdiende 25K IF matuidi gekochtquote:Op maandag 30 september 2013 11:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat red je echt niet hoor.
Tenzij je een Messi of Ronaldo goedkoop vind voor onder de 100k
Ben vanmiddag weer in Haarlem, dan zal ik even kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb deadeye op mn CAM, ik vind schieten en passen het belangrijkste op die positie.
Maar ey kan je alweer in de EAS FC - catalogus?
Ja alleen dan heb je 125k nu en niks verders, omdat al het andere ook al heel duur is van die TOTWquote:Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had voor je eerste zuur verdiende 25K IF matuidi gekochtwas het nu al 125K geweest
![]()
100K per speler dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Maestroquote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een Pirlo gekocht, staat nu CAM in mijn 433(4). Welke chemistry kaart zal ik hem geven. Zat te denken aan Hunter of misschien Shadow...
Die van Atletico Mineiro?quote:Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Fernandinho in mn season ticket pack
password resettenquote:Op maandag 30 september 2013 12:11 schreef Hoogstaande het volgende:
Moet ik me weer opnieuw aanmelden bij WeFut?
Ik kom er niet meer in?
Ik had hem voor 2.9k BIN en 1k BIN. Hij was eerst nog 20k maar nu niet meer. Ik heb ze overigens beide nog niet verkocht.quote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft geluk, maar ik nooit. Doei.
Oh ja, ik had net een Mariappa voor 11k BIN. Had gehoopt dat ie voor 20-30k ging, maar 17k ofzo is laagste bin
Ja, dat bedoel ik met dat ik nooit geluk hebquote:Op maandag 30 september 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had hem voor 2.9k BIN en 1k BIN. Hij was eerst nog 20k maar nu niet meer. Ik heb ze overigens beide nog niet verkocht.
En goedemiddag
Hij is de laatste paar dagen alweer gestegen.. ik verwacht dat de prijzen nu wel weer wat omhoog zullen gaan.quote:Op maandag 30 september 2013 12:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik met dat ik nooit geluk heb
Als ik zo'n deal vind, is het hooguit een paar k winst..
Zal ie nog stijgen of juist blijven dalen?
Hij is al verkochtquote:Op maandag 30 september 2013 12:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is de laatste paar dagen alweer gestegen.. ik verwacht dat de prijzen nu wel weer wat omhoog zullen gaan.
Ik 6 en eentje in m'n clubquote:Op maandag 30 september 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Torres Nilo's in mijn TP.. ik wacht totdat zijn prijs ook weer stijgt.
Probeer dit ff als je dit hebtquote:if you open a pack and you get let's say 1k coins card, just refresh page, log in to web app and your card will be 4k, not 1k.
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.quote:
Ongewenst zat hij bij mij.quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
spamdfolder?quote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik krijg geen mailtje binnen om mijn password te resetten. Heb het nu 2x gedaan en de eerst keer was 10-15 minuten geleden.
Hmmmm, ik gebruik die gmail account te weinig. Spam mail zit ergens helemaal weggestopt. Thanks!quote:
Wutquote:
7,5K maak je ook winst dat haal je er al bijna uit met alleen Fernandinhoquote:Op maandag 30 september 2013 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je hier 5k voor had betaald had je nog winst.
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutjequote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 'm tot 50 gekregen. Ben level 54.
Als je level 83 bent kun je max. 80 krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:57 schreef byah het volgende:
wat is de max transferpile die je kunt krijgen met de catalogue rewards?
Ik kan alleen in het weekend spelen, en dan heeeel beperkt, want heb het altijd druk in het weekendquote:Op maandag 30 september 2013 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij nou eens een potje spelen kutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |