quote:Op maandag 30 september 2013 10:43 schreef Jorwol het volgende:
Reemi dm even je rekeningnummer, kun je weer een stuk van je zeiljacht afbetalen
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.quote:Op maandag 30 september 2013 10:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh, heb weer iets gemist dus.
Het was geen reactie op iemand. Hij zat gewoon toevallig in mijn pak.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feyenoorders discarden Ajacieden
Ajacieden reageren door PSV'ers te discarden![]()
![]()
Doe het dan met Pelle, als je het al doet.
Die gaat voor 1kquote:Op maandag 30 september 2013 10:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Rodnei ziet er ook wel beest uit, 1.90m, 90 strength
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was een of andere glitch weer, maar weet niet of veel mensen zoveel coins daardoor hebben. Als je een beetje door kan traden had je in het begin ook zo een kapitaal.
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kquote:
Dit ja.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
No way dat ze dat bij elkaar traden. Dan moet je of geen leven hebben, of 10x een Wallyson voor 500 coins oprapen.
Wel wat maar niet veel meer.quote:Op maandag 30 september 2013 10:48 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja normaal betaal je voor zo'n brasilver verdediger al gauw 5 tot 10kZal nog wel stijgen neem ik aan?
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 september 2013 10:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
feyenoorders die ajacieden PFen![]()
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.quote:Op maandag 30 september 2013 10:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
De finale van Breaking Bad kijken nu![]()
Jaloers op je man, dat je nog zo veel aflevering kijken kunt. Ja, het is echt een ontzettend gave serie, zo fucking veel plottwists.quote:Op maandag 30 september 2013 10:55 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Gister eindelijk ook de tijd gevonden om eens te beginnen met Breaking Bad. Meteen tot seizoen 2 aflevering 3 gekomen. Kijkt echt lekker weg. Staat me volgens mij nog genoeg leuks te wachten als ik altijd de berichten van iedereen moet geloven over Breaking Bad.
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.quote:Op maandag 30 september 2013 11:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ben zaterdagnacht begonnen met Breaking Bad hele seizoen 1 op Nederland 3 van 00:00 tot 7:30
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.quote:Op maandag 30 september 2013 10:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit ja.
Als je het eerder wist en je had het slim gedaan en al je kaarten bewaart kon je er makkelijk 500 hebben dat keer 5k ondertussen.
Niemand die met normaal traden al 2,5m heeft
The walking dead begint ook weer deze maandquote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Haha ja daar was ik ook met de eerste twee afleveringen begonnen. Alleen toen hielden me ogen het niet meer. Was The walking Dead eerst aan het kijken. Maar dat is eigenlijk zo langdradig iedere keer. Geen zin om met seizoen 3 te beginnen. Sons of Anerchy binnen kort ook kijken daar heb ik echt zin in. Kijk alleen liever paar afleveringen achter elkaar dus wacht nog even met die.
Thanks.quote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
twee wekenquote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
The walking dead begint ook weer deze maand
Ook dankzij alle donaties jaquote:Op maandag 30 september 2013 10:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Complimenten aan Remi en Pascal. Wat een snelheid!
Teams bouwen in 30 seconden.![]()
Ik heb deadeye op mn CAM, ik vind schieten en passen het belangrijkste op die positie.quote:Op maandag 30 september 2013 11:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een Pirlo gekocht, staat nu CAM in mijn 433(4). Welke chemistry kaart zal ik hem geven. Zat te denken aan Hunter of misschien Shadow...
Je speelt zonder verdediging.quote:Op maandag 30 september 2013 11:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Casillas en Nasri kopen en hij is klaar
Dat red je echt niet hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 11:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
2.5M is ook wel wat veel maar een paar 100K aan waarde moet wel te doen zijn met een beetje slim inkopen.
als je in het begin aardig wat coins had en goed hebt kunnen investeren, geld maakt geld dit dat..
zoek de grafiek van IF matuidi maar eens op bij ultimatedb als je er daar 2 van gekocht had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |