quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Mini krijg je niet op z'n kop.quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef 2cv het volgende:
Nou niet je auto ondersteboven leggen omdat anders niemand die uitlaat ziet he ?
Zo dat is ff lekker wakker worden!quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Dingest het volgende:
"As he stared at her ample bosom, he daydreamed of the dual Stromberg carburetors in his vintage Triumph Spitfire, highly functional yet pleasingly formed, perched prominently on top of the intake manifold, aching for experienced hands, the small knurled caps of the oil dampeners begging to be inspected and adjusted as described in chapter seven of the shop manual."
![]()
Daar is het uitstekeloos weer voor iddquote:Op maandag 30 september 2013 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
weekendje door de Ardennen blazen met dakje open is ook best voor herhaling vatbaar
Avondquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
Good eveningksz
[..]
Daar is het uitstekeloos weer voor idd
Voorlopig issie ineens pleitos na mijn vraag... toeval of?...quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Jullie willen graag van je broertje af?
En Bara is groot liefhebber van mevrouw Alba
Allemaal opgedirkte tuthola's.quote:
Volgens mij ben je net iemand tegengekomen die nooit op zulke "fotomodellen" zit te googlen. En dat meen ik serieus.quote:
al die actrices lijkn ook op elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:36 schreef Dingest het volgende:
We Bought A Zoo is iig ook een Engelse titel. Film met Matt Damon, Elle Fanning en Scarlett Johansson. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal/boek, en ik denk dan eerder dat je die gezien hebt
aangepast en jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
Die zou ik wel hebben als ik meer wist over fotomodellen vrouwen?
Morgen. (bijna middag alweer) Maar het feit dat de halve klas Biel als achtergrond hebben laat zien dat men dus geen smaak heeft als je beide actrices met elkaar vergelijkt, want overduidelijk is dat qua schoonheid/aantrekkelijkheid Alba dit met een lengte verschil wint. Biel is teveel tomboy met een brede kaaklijn.(hard gezicht)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Maar ik neem aan dat jij Jessica Biel bedoelde. Want de halve klas had haar als achtergrond op de computer.
Goedemorgen trouwens.
Het heeft een andere reden en om jullie m'n gezeik te besparen ga ik die hier ook niet plaatsen.quote:
Haphaphapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het heeft een andere reden en om jullie m'n gezeik te besparen ga ik die hier ook niet plaatsen.
Ik hap helemaal nietquote:
quote:
ik had er zelfs een heksenhuwelijk mee toen alquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Alex had een heks als vriendin op jouw leeftijd.
Mijn schoonmoeder kon helaas geen kinderen krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik hap helemaal niet. Serieus, ik weet zelf ook wel dat het als grapje bedoeld is maar ik gaf aan dat er nog andere redenen zijn dat ik nog geen vriendin heb.
Que?quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef daNpy het volgende:
Weekendje in Luxemburg geweest, ook erg mooi.
Wel wat drukker als bij Barca, zo te horen
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef densmee het volgende:
Uiteraard krijg je op je sollicitatie gesprek de vraag waarom je via een subsidie club bij hun terecht komt en niet zelf, als je dan als antwoord geeft dat je geen zin had om werk te zoeken lijkt me dat een top idee
Bedoelde Bara dusquote:
Er is ook zoiets als een gulden middenweg he..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.
Reality check; tienduizenden gemotiveerde mensen die dolgraag willen werken voor hun geld werden in het afgelopen jaar naar huis geschopt, en jij stelt gewoon eisen aan een gesubsidiëerd baantjequote:
Reality check: je snapt er geen kont van en fantaseert er allemaal onzin bij.quote:
Die kreeg nog een bon omdat haar bezem dubbel geparkeerd stond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Nee en mwoah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Alfisti het volgende:
oh ja: @SD: Ben je alweer aan het werk? Gaat het herstel een beetje goed?
Rustig aan he!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
A.s. vrijdag een dagje proefhuppelen gepland, eens kijken hoe lang ik het volhoud.
jij bent een sterke vrouw, jij kunt dat wel alleen. SD heeft gewoon iemand nodig die zn handje vasthoudquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Anne het volgende:
Mooi is dat eh. Elke keer met SD naar 't ziekenhuis, de fysio, de apotheek, etc. Maar zodra IK naar 't ziekenhuis moet, gaat ie ff werken.
Hehehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef blup het volgende:
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook sterk, spul smelt niet, hard niet uit maar verbrandt ook niet.
Mijn vader gaat meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent een sterke vrouw, jij kunt dat wel alleen. SD heeft gewoon iemand nodig die zn handje vasthoud
Ik meen dat het geschikt is tot dik 1200 graden. Uitlaat mits je heel goed door vlamt word max graadje of 800 bij de katalysator.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef 2cv het volgende:
Nee, meer dat die rommel wel degelijk verbrandt. Maar dat is wel bij temperaturen die zo hoog zijn dat het staal (of de remblokken) ook begint te gloeien.
Ik heb niet veel keus; ze willen me eigenlijk al niet op de stop hebben kreeg ik vanmiddag te horen, dat zou te zwaar zijnquote:
Sorry beepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Anne het volgende:
Mooi is dat eh. Elke keer met SD naar 't ziekenhuis, de fysio, de apotheek, etc. Maar zodra IK naar 't ziekenhuis moet, gaat ie ff werken.
Niet ter afdichting, da's bull, maar dat zorgt er weer wél voor dat je hem na verloop van tijd easy weer los krijgt; ik smeer die zooi ook overal opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef powerflux het volgende:
kopervet is de nieuwe WD40. wordt te pas en te onpas overal op gesmeerd. gewoon uitlaatcement, dat is er voor uitgevonden.
Niks mis mee, perfect vervoegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef blup het volgende:
[..]
Nederlands les? Ik heb inderdaad nooit goed opgelet. Onvoltooid tegenwoordige tijd toch?
Geen grapje!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Is het niet gewoon een optie dat je een baan gaat zoeken die je bevalt en waar je ook langere tijd terecht kunt? Je komt nu elke keer nihilistisch over qua werkzoeken, dat komt op een potentiele werkgever ook niet helemaal jofel over. Die gesubsidieerde baantjes zijn zoals je zelf ook wel weet alleen maar positief voor de werkgever.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.
Spotnet zegt: not foundquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Paladijn het volgende:
En voor de petrolheads onder ons, absolute aanrader:
Vanmiddag gezien in "een" premiere, formeel is ie pas donderdag uit.
Ze komen ook niet bij het UWV langs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Je denkt toch niet dat die werkgevers voor de lol besluiten om het UWV langs te laten komen met langdurig werklozen?
Dat het de markt verstoort zal mij aan mijn aars oxideren. Ik ga niet thuis blijven zitten omdat het de markt verstoort. Zowieso is meedoen goedkoper dan thuis m'n hand ophouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Paladijn het volgende:
En wat daar mis mee is, is dat het de markt verstoord. Bovendien: waar heb je als werknemer meer aan, een baantje zolang de subsidie duurt of iets wat je zonder tussenkomst van een instantie als het UWV krijgt en waar je daadwerkelijk om je vaardigheden rondhangt?
Ik ga pas op kantoor zitten als ik niet meer zelfstandig op m'n benen kan staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Anne het volgende:
Je mag mijn baan overigens hebben.
Edit; Nee grapje. Dat nou ook weer niet. Je mag wel een stukje baan hebben, dat wel.
Dan neem je het stukje waar ik niet op kantoor zit eh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga pas op kantoor zitten als ik niet meer zelfstandig op m'n benen kan staan.
Dat geluid komt wel goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Donderdag pas "formeel" in de bios... bovendien wil je dat motorgeluid wel uit goede boxen horen
wat vroeg.quote:
Jahoor, en dan opgescheept zitten met een baan als inpakker in Schubbekutteveen-zuidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En 2cv: wat minder kieskeurig en flexibeler zijn helpt je waarschijnlijk wel verder
Nu ga ik slapen.
Goed plan. Doe maar iets met Lelystad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik 1834 vast maken? Dit topic word niks meer...
Nou, gewoon, dat ze je auto en hoofd prematuur de sloop op helpen als je moedwillig over een motor inclusief bestuurder heen rijdt.. niks geks toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ dat bikers vs Range Rover in New York verhaal trouwens
http://nypost.com/2013/10/01/cops-bust-bike-thug/
Als het zo gegaan was niet neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, gewoon, dat ze je auto en hoofd prematuur de sloop op helpen als je moedwillig over een motor inclusief bestuurder heen rijdt.. niks geks toch?
Ik was er niet bij, volgens Alekxxsss wel, maar helaas, ik weet het niet. Maar die jongen die blijkbaar invalide blijft de rest van zijn leven (als ik het artikel mag geloven) heeft dat niet opgelopen door de rijwind denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als het zo gegaan was niet neeMaar zo is het niet helemaal gegaan...
geen medelijden mee, stelletje halve gare wetteloze mongolen met een super grote groep vader moeder met kind achterin de stuipen op het lijf jagen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ dat bikers vs Range Rover in New York verhaal trouwens
http://nypost.com/2013/10/01/cops-bust-bike-thug/
Was het een 40+ huisvrouw met een 'pittig kapsel'?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Krijg ik een whatsappje van iemand, geen idee wie, ik zeg je hebt het verkeerde nummer... Nee, blahblah ik ben het..
Nou ik ken je niet, je hebt echt het verkeerde nummer. Nee want degene die ik moet hebben heeft echt dit nummer hoor!!
2 min. later belt ze op. Ja, degene die ik zoek heeft echt dit nummer hoor!! Hoe kan dat?
Nou ik heb dit nummer al 10 jaar en geen idee hoe je er bij komt
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was het een 40+ huisvrouw met een 'pittig kapsel'?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.
quote:
Ik moest er meteen aan denken in ieder gevalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer.
Zou ze Cassandra heten?
Dalijk even berichtje toesturen:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken in ieder geval
en dan helemaal panikeren dat ze Cassandra niet isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dalijk even berichtje toesturen:
"Hee Cassandra, sorry dat ik zo reageerde, nu weet ik wie je bent!!"
Jong en naiefquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan helemaal panikeren dat ze Cassandra niet is
Tis wazzap; vraag meteen een foto als geheugensteuntjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dalijk even berichtje toesturen:
"Hee Cassandra, sorry dat ik zo reageerde, nu weet ik wie je bent!!"
wat toevallig! Ik kreeg vandaag ook een whatsappje van iemandquote:
Nou ja, voor zover bekend; één van die motorrijders, heeft om één of andere reden moedwillig de rem aangetrapt terwijl hij voor die Range Rover reed. Die bestuurder - Lien; familieman met vrouw en kind aan boord - is toen wel gestopt. Te midden van een enorme groep motoren, dus wat er ook aan de hand was, zelf was hij geen kwaad van plan want je gaat je niet bewust de strijd aan met een groep van zo'n aantal. Tsja, als dan een stuk of wat lui op je auto staan te rammen en de banden lek gaan steken (aldus politierapport) krijg je een vlucht-of-vecht reactie. Tegen zo'n groep ga je het hoe dan ook niet winnen. Man wil zijn familie beschermen en gebruikt uit wanhoop - en daar is weinig moedwilligs aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, volgens Alekxxsss wel, maar helaas, ik weet het niet. Maar die jongen die blijkbaar invalide blijft de rest van zijn leven (als ik het artikel mag geloven) heeft dat niet opgelopen door de rijwind denk ik
Er bestaat natuurlijk wel zoiets als je inlezen in de gegevensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel grappig dat er twee PTA SCers in New York waren zodat ze precies weten hoe het ging. Toevallig!
Wat ben jij ook een ontzettende geenkanshansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.
heeey een nieuwe Densmeequote:
Dus daarom ging die meeting met die Duitsers bij ons op kantoor vandaag niet doorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
Het is/was te merken dat de Duitsers vrij zijn vandaag.
Jupquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
ja, de twee huisgenoten hier lopen al de hele dag naar elkaar te schreeuwenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat ben jij ook een ontzettende geenkanshans
Ah, dat was de reden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
en wat gebeurt er als er een kartonne plaat voor de radar waait op de snelweg?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:45 schreef daNpy het volgende:
Het remsysteem grijpt erg laat in als noodoplossing. Daarvoor gaan er al alarmbellen af om de slapers weer wakker te maken
Niksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef blup het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als er een kartonne plaat voor de radar waait op de snelweg?
Ik mag hopen dat dat systeem zo slim is dat het het verschil ziet tussen een plaat karton en een auto.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef blup het volgende:
[..]
en wat gebeurt er als er een kartonne plaat voor de radar waait op de snelweg?
wat zoek je dan voor een bijzonder abonnement? Want er is al zo veel keuze als je niet perse vast zit aan een providerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef 2cv het volgende:
Vanmiddag heb ik een aderlating gedaan (2 hele buizen bloed af laten tappen) en ik heb geprobeerd een telefoon-abonnement af te sluiten. Dat laatste is niet gelukt omdat er niets was naar mijn wensen, maar wel petje af voor de mensen van Phone House Heerenveen die mij, ondanks dat het al snel duidelijk werd dat ik via hen geen abonnement af zou gaan sluiten, meer dan uitstekend geholpen hebben met tips en aanwijzingen. Hulde !
Passieve en waarneembare veiligheidsvoorzieningen die jouw persoontje fysiek beschermen wel ja, zoals gordels en airbags en waarneembare stevigheidquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef 2cv het volgende:
En toch is het bewezen dat meer veiligheidsvoorzieningen zorgen voor een onveiliger rijgedrag.
Goedkoop (+/- 10 euro per maand), 90 belminuten + 90 SMSjes + ca. 200MB internet, afrekenen per seconde, geen debiel hoge tarieven buiten de bundel, geen lokkertjes (dus uitgaan van de normale tarieven en niet van aanbiedingen). En uiteraard nummerbehoud.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef densmee het volgende:
[..]
wat zoek je dan voor een bijzonder abonnement? Want er is al zo veel keuze als je niet perse vast zit aan een provider
Klinkt wel aannemelijk. Mijn 'bewijs' was een test waarbij d.m.v. een computersilulatie een speer op het stuurwiel gemonteerd was. Remmen of ongeval betekent dan virtueel gespietst worden en virtueel doodbloeden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Passieve en waarneembare veiligheidsvoorzieningen die jouw persoontje fysiek beschermen wel ja, zoals gordels en airbags en waarneembare stevigheidOm diezelfde reden stappen mensen ook liever in een grote Volvo uit 1980 dan in een A-segmeter uit 2010; voor het oog en dus het gevoel is het veiliger.
Actieve zoals ESP - die je alleen ervaart wanneer die ingrijpen en je ze dus niet op waarde kunt schatten - hebben daar nauwelijks invloed op. In feite geven mensen aan er daardoor juist rustiger door te rijden.
Computersimulaties zijn voor dit soort dingen vaak niet zo representatiefquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk. Mijn 'bewijs' was een test waarbij d.m.v. een computersilulatie een speer op het stuurwiel gemonteerd was. Remmen of ongeval betekent dan virtueel gespietst worden en virtueel doodbloeden.
Maar waarom gaan mensen van ESP rustiger rijden ?
simyo.nl, simpel.nl, ben.nlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goedkoop (+/- 10 euro per maand), 90 belminuten + 90 SMSjes + ca. 200MB internet, afrekenen per seconde, geen debiel hoge tarieven buiten de bundel, geen lokkertjes (dus uitgaan van de normale tarieven en niet van aanbiedingen). En uiteraard nummerbehoud.
Ik weet nog dat ik een keer met het berling-ding van m'n ouders op pad was in de sneeuw. Met een aanhanger er achterquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Computersimulaties zijn voor dit soort dingen vaak niet zo representatiefVolgens dat soort simulaties heb ik ook het rem-instinct van een supermens. Maar je weet a) dat er niet echt fysiek gevaar dreigt en b) grofweg dat je al iets bijzonders kunt verwachten. Dat is in het gewone verkeer net wat anders
Die conclusie werd getrokken nadat ondervraagden aangaven zich niet eens actief bewust van het systeem te zijn in combinatie met een afname aan (bijna-)ongevallen. Mogelijk dus dat ze zich er wel onbewust van op de hoogte zijn en ingrijpen ervan willen voorkomen, want mensen houden er ook niet van om op hun vingers getikt te worden - wat het dan min of meer doet. Iets anders kan zijn dat ze juist die grenzen en situaties erdoor beter leren kennen als het wel een keertje ingrijpt, ervan leren en zo meer geneigd zijn daaronder te blijven.
Als ik in de winter met de auto van mijn ouders op pad ben probeer ik in normale omstandigheden ook bewust zoveel mogelijk te remmen zonder dat het ABS ingrijpt; dus ik rijd voorzichtiger.
Ik vrees het ook. Maar ik ga er nog even naar kijken. Bij The Phonehouse kan je in elk gevel niet bij elke provider een abonnement afsluiten, anders had ik nu waarschijnlijk wel een fijn abo gehad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
simyo.nl, simpel.nl, ben.nl
Bij de grote 3 is het niet voor een tientje te krijgen denk ik.
Nee hoor, het is dat misplaatste beeld dat mensen ontzettend gecompliceerde wezens zijn waar een boel mensen van uit lijken te gaan. En dat zijn we in de basis echt nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef Paladijn het volgende:
Dat klinkt als een lading Diederik Stapel onderzoeken en persoonlijke meningen
Er was op DF of nbring.nl een paar jaar terug een gelobotomeerde die met zijn Mini continu op de limiet reed bij klaverbladen, tot de ESP het een keer niet meer kon bolwerkenEn ESP op een moderne VAG/AAG is levensgevaarlijk op de ring bij de Karussel - het is niet altijd een verbetering.
Het draait uiteindelijk om de bestuurder, de extra veiligheid zal op diverse mensen een andere uitwerking hebben. De een zal er veiliger door rijden, de ander niet. Weer een ander probeert het uit te zetten omdat zijn Saab continu in de noodloop schiet door rare storingen... Het is leuk dat we nu systemen hebben die piepen zodra ze denken dat je in slaap gevallen bent of systemen die je reactietijd wegcijferen bij remtijd, maar uiteindelijk draait het erom dat je de keus moet gaan maken om niet te rijden/even te stoppen voor een powernap of simpelweg meer afstand te houden in dergelijke situaties - ook wel bekend als "je aandacht bij het rijden houden". Dergelijke systemen zijn slechts lapmiddelen voor het daadwerkelijke probleem.
Chinezen zetten hun gordel achter de stoel om vast in hun veilige Lolvo's omdat ze dat irritante gepiep niet willen horen - go figure
Het is antropologisch, niet psychologischquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Dat zeg ik, Diederik Stapel onderzoekjes en conclusies
De telefoon heb ik alquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Paladijn het volgende:
Je zou hier ook eens met wat opties kunnen spelen 2cv: http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/
Ik kies er doorgaans een paar uit die ik over de abo-periode bereken met excel en dan kosten per maand (dus toestelprijs /12 of /24). Het kan soms ook prima uit om zelf een duurdere telefoon te kopen en een goedkoop simyo abo erbij te halen. Budget van 10 euro/maand is wel erg laag trouwens, mobiele telefonie is duur10tje erbij en je hebt veel meer opties.
Ben je spiegeloog ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:02 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee hoor, het is dat misplaatste beeld dat mensen ontzettend gecompliceerde wezens zijn waar een boel mensen van uit lijken te gaan. En dat zijn we in de basis echt nietEr zijn variabelen en een paar excessieve uitzonderingen, maar in wezen doen we de meeste zaken vanuit de meest eenvoudige beweegredenen waar we ons zelden bewust van zijn. Het verkeer is daar juist een uitstekend voorbeeld van.
Als het mis gaat ben je wel in één klap uit je lijden verlost i.p.v. dat je een kasplantje wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef Paladijn het volgende:
190 km/u achterin een VW Santana taxi zonder gordels is best eng overigens
Dank voor de link overigensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:51 schreef Paladijn het volgende:
Je zou hier ook eens met wat opties kunnen spelen 2cv: http://tweakers.net/categorie/215/mobiele-telefoons/producten/
Ik kies er doorgaans een paar uit die ik over de abo-periode bereken met excel en dan kosten per maand (dus toestelprijs /12 of /24). Het kan soms ook prima uit om zelf een duurdere telefoon te kopen en een goedkoop simyo abo erbij te halen. Budget van 10 euro/maand is wel erg laag trouwens, mobiele telefonie is duur10tje erbij en je hebt veel meer opties.
Met 50 km/u ben je ook kapotstuk hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als het mis gaat ben je wel in één klap uit je lijden verlost i.p.v. dat je een kasplantje wordt.
Gordels, gebruik ze bewust
No problem, vind het een van de meest praktische sites voor het zoeken naar gadgets, telefoons en elektronica. Bovendien zitten er doorgaans reviews of linkjes bij naar topics over het betreffende apparaat.quote:
Artikel met meer ploaties.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef Dingest het volgende:
Waarom moet dat een jaar kosten om te beschilderen?
http://www.autoweek.nl/ni(...)vette-uit-tuin-halen
Ik zie net dat het uitsluitend om telefoons gaat waar een abonnement bij zit. Ik zoek een sim-only abonnement. Dat wordt dus bellen.com raadplegen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
No problem, vind het een van de meest praktische sites voor het zoeken naar gadgets, telefoons en elektronica. Bovendien zitten er doorgaans reviews of linkjes bij naar topics over het betreffende apparaat.
Prijzen kloppen heel soms niet (oude aanbiedingen bv.), dus uiteraard wel even controleren bij de verkopers.
Doe ik ook als ik op prive terrein rijdt (ik heb een losse buckle). Erg irritant, bij Renault gaat zelfs de radio uitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef Paladijn het volgende:
Chinezen zetten hun gordel achter de stoel om vast in hun veilige Lolvo's omdat ze dat irritante gepiep niet willen horen - go figure
Dat ik dan ook moet betalen voor de telefoon die ik er bij krijg maar waar ik geen behoefte aan hebquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Yep, de site gaat over prijzen van apparatuur. Maar wat voor probleem zie je daarin? Een jaar sim-only abo is net zo goed 12 maanden waarbij je zelf volledig de telefoon betaaldDan kun je ook kiezen voor een pre-paid optie, wat eigenlijk alleen duurder is als je veel belt.
En volgens mij zijn juist de sim-only abonnementen een stuk duurder buiten de bundel...
4g is simpel gezegd supersnel mobiel internet. De opvolger van 3g. Het netwerk wordt nu pas opgebouwd en zal volgend jaar landelijk dekkend zijn bij KPN. Vodafone en T-Mobile zijn net begonnen, die krijg je waarschijnlijk niet de komende tijd in Friesland.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 02:20 schreef 2cv het volgende:
Wat is dat hele 4G en waarom wordt het niet gebruikt ?
Overigens zit ik te denke aan een abo van Ziggo. Dat lijkt wel goed en we hebben hier ook interweps van Ziggo ...
Jij ook gefeliciteerd met SD hequote:
Ik was sowieso van plan om na het aflopen van m'n abo een keer over te gaan op Sim-Only, en mijn telefoon doet geen 4G.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
4g is simpel gezegd supersnel mobiel internet. De opvolger van 3g. Het netwerk wordt nu pas opgebouwd en zal volgend jaar landelijk dekkend zijn bij KPN. Vodafone en T-Mobile zijn net begonnen, die krijg je waarschijnlijk niet de komende tijd in Friesland.
Dankje!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:02 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met SD he
* Alfisti pakt zijn koffiemok en zet het op een lopen.
is den draak weer aan het werk gegaan vandaag?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Dankje!
Je hoeft trouwens niet heel hard te lopen voor SD heurvoordat ie is opgestaan..
Top!quote:En jep, hij is aan den arbeit vandaag.
Typisch dat ze dat meteen denken ehquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:16 schreef densmee het volgende:
Anne ook gefeliciteerd natuurlijk, met de kleine aap
En daarna gelukkig weekend!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is van plan de dag vol te maken, dus ik geloof dat het oké gaat.
Dat idd, gaat op zich wel, maar ik merk wel dat het allemaal wat moeizamer gaat inmiddels, dus het wordt geen 12 uurs dagquote:
Je mag je de volgende keer ook wel hier komen vervelen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope, gewoon zomaar. Uit verveling.
En het zijn er maar 101 trouwens.
1 down, 2 to go!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:45 schreef Alexxxxx het volgende:
3 deadlines dit weekend, ik hoef me niet te vervelen
hoe was het spitaal?quote:
Loopt er niet een kopie van jou rond met een kleine? Kwam een sprekend op jou gelijkend persoon tegen met een kind van ca 3 jaar oud,quote:
Meteen vervangen voor kogelomloopspindels?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef densmee het volgende:
kut net twee stukken draadeindes uit de automatische voeding van mijn draaibank getrokken, klote is dat het blinde gaten in gietijzer zijn.
dus dat wordt weer tappen en helicoils of draadbussen erin lijmen
Bekendquote:
Ik geloof dat er meer kopietjes van mij rondlopenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Loopt er niet een kopie van jou rond met een kleine? Kwam een sprekend op jou gelijkend persoon tegen met een kind van ca 3 jaar oud,
Bedoel je deze reeks?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is het foute getunede auto topic? Heb eindelijk een redelijke foto van de Opel Testalibra hier uit de stad
die waar ik 2 uur terug inmiddels in gepost heb inderdaadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je deze reeks?
PTA / Stratenmakers Ferrari's #23
En dat terwijl je kinderen hebt, foei!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef Anne het volgende:
Zo is ook ooit het gerucht de wereld in gekomen dat ik zou roken..
Ow, ik zie 'tquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die waar ik 2 uur terug inmiddels in gepost heb inderdaadmaar dank je :3
En?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:58 schreef Anne het volgende:
Ik laat SD eerst wel even goedkeuren. Misschien smaken ze wel naar hondenvoer.
SD vond ze zoet.quote:
die trakteer je als je dochter jarig isquote:
Dat duurt nog 8 maanden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:02 schreef lipje het volgende:
[..]
die trakteer je als je dochter jarig is
Als je ze nu koopt, zijn ze dan zelfs nog eetbaar, zoveel rotzooi zit er in.quote:
Wordt de trekhaak links of rechts gemonteerd ?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:39 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 fucking uur mee bezig geweest.
Links én rechts, en dan komt de kogel in het midden, en heb je grattisjh kogelverwarmingquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wordt de trekhaak links of rechts gemonteerd ?
Waarom niet?quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:15 schreef daNpy het volgende:
Een mini met een trekhaak, wil je een lege kar mee trekken ofzo?
Whehehequote:Op zondag 6 oktober 2013 19:09 schreef Anne het volgende:
Ik zit morgen weer eens in de trein (wel voor maar 15 minuutjes heen en 15 minuutjes terug ofzo, maar toch).
De laatste keer was ik denk 7 jaar geleden.
ga je aan de alcohol en wil SD niet boppenquote:
SD moet/gaat sowieso werkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef densmee het volgende:
[..]
ga je aan de alcohol en wil SD niet boppen
- Blaadjes op de railsquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij hoeft maar 2x te stoppen tijdens die reis.
Wàt zou er in vredesnaam mis kunnen gaan.
Wie is de derde persoonquote:Op zondag 6 oktober 2013 19:16 schreef Duvel het volgende:
Gezellig met z'n drieën op een rij bij Veolia!
Een andere reiziger. Veolia is de enige maatschappij in Nederland waar ze een 3+2 opstelling in de breedte hebben.quote:
Ow ok. Mijn tas dusquote:Op zondag 6 oktober 2013 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een andere reiziger. Veolia is de enige maatschappij in Nederland waar ze een 3+2 opstelling in de breedte hebben.
- Of je tas wordt gejat waardoor je minimaal 3 uur bezig bent om überhaupt een agente vinden om aangifte te doen ...quote:
Ik woon niet in de ghetto.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
- Of je tas wordt gejat waardoor je minimaal 3 uur bezig bent om überhaupt een agente vinden om aangifte te doen ...
Neehoor, prioriteiten enzo. Als je te hard rijdt ben je het bokje en krijg je een acceptgiro binnen. Want te hard rijden is le-vens-gevaarlijk. Al is het maar 7km/u boven de limiet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:04 schreef daNpy het volgende:
Tenzij je degene die hem jat meteen in elkaar rost, dan ben je gelijk het bokje
Je ging toch met de trein ?quote:
Valt wel mee hoor. De laatste keer dat SD iemand op de grond had gebeukt was de politie er binnen 10 minuten ongeveer.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neehoor, prioriteiten enzo. Als je te hard rijdt ben je het bokje en krijg je een acceptgiro binnen. Want te hard rijden is le-vens-gevaarlijk. Al is het maar 7km/u boven de limiet.
Maar het geeft wel vertraging.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. De laatste keer dat SD iemand op de grond had gebeukt was de politie er binnen 10 minuten ongeveer.
Ik heb overigens wel 2 bekeuringen ontvangen deze maand. Te hard rijden. En het parkeerbeleid is blijkbaar onlangs gewijzigd in Nijmegen, waardoor je op zaterdagavond wél een kaartje moet kopen. Dat wist ik niet. Twee doelen van mijn lijstje dus niet behaald.
Maakt niet uit, de politie zal je geheid even bezig houden waardoor jij vertraagd op plaats van bestemming aan komt.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Vertraging van wat of waarin? De trein?
Die 'te hard' prent is jouw feestje, maar die parkeerbelasting van gisteravond is al op je rekening gestort hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. De laatste keer dat SD iemand op de grond had gebeukt was de politie er binnen 10 minuten ongeveer.
Ik heb overigens wel 2 bekeuringen ontvangen deze maand. Te hard rijden. En het parkeerbeleid is blijkbaar onlangs gewijzigd in Nijmegen, waardoor je op zaterdagavond wél een kaartje moet kopen. Dat wist ik niet. Twee doelen van mijn lijstje dus niet behaald.
Yup, maar het kost je wel tijd.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat ze in deze situaties juist behulpzaam en zinvol waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |