Die fordjes zijn al niet zo mooi, maar dit is toch wel heel triestquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
...
Deze doet ook een gooi naar de 1e prijs, hahaha
[ afbeelding ]
...
Pricelessquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
post on en zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:58 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]75pkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik dit hok welleens in omgeving Amersfoort zien rijden.
Ik ken die gast een beetje, maar hij's niet helemaal 100%. De ene keer heeft'ie komplampenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel van die kansloze ledjes, maar verder zie ik het niet zo eigenlijk....
Dat bedrijf ken ik! Bij hun had ik mijn 1e vakantiebaantje al zaten ze toen nog op een andere locatie.quote:
Je zou een boekje kunnen gaan uitgeven genaamd stratemakerferrrRi's... Ik zou er iig 1 kopen ftw!!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
post on en zo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet binnen. dat is wel LANG geleden, die andere locatie!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat bedrijf ken ik! Bij hun had ik mijn 1e vakantiebaantje al zaten ze toen nog op een andere locatie.
Kom jij daar wel eens binnen Alex?
gast, ik werd vanmorgen wakker en dit is het eerste wat ik 'hoorde'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet binnen. dat is wel LANG geleden, die andere locatie!
Haha! Hoe, wie, wat waar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:10 schreef blup het volgende:
[..]
gast, ik werd vanmorgen wakker en dit is het eerste wat ik 'hoorde'!
Klopt, jaren 80.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet binnen. dat is wel LANG geleden, die andere locatie!
En geparkeerd voor het huis van zijn ouders, want Sjonnie woont waarschijnlijk nog thuisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Mean green calibra welke eigenlijk rood is en heulemaal niet zo mean.
[ afbeelding ]
Wedden dat je het dan al vergeten bent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
hopelijk denk ik er om als ik mn niva er breng, maar dat kan nog een paar jaar duren.
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wedden dat je het dan al vergeten bent?
Whehehe, hoe typisch.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:51 schreef pvdplanet het volgende:
Afgelopen vrijdag gespot bij de Mac in Zaandam:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |