quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Mini krijg je niet op z'n kop.quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef 2cv het volgende:
Nou niet je auto ondersteboven leggen omdat anders niemand die uitlaat ziet he ?
Zo dat is ff lekker wakker worden!quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Dingest het volgende:
"As he stared at her ample bosom, he daydreamed of the dual Stromberg carburetors in his vintage Triumph Spitfire, highly functional yet pleasingly formed, perched prominently on top of the intake manifold, aching for experienced hands, the small knurled caps of the oil dampeners begging to be inspected and adjusted as described in chapter seven of the shop manual."
![]()
Daar is het uitstekeloos weer voor iddquote:Op maandag 30 september 2013 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
weekendje door de Ardennen blazen met dakje open is ook best voor herhaling vatbaar
Avondquote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef Sounddragon het volgende:
Good eveningksz
[..]
Daar is het uitstekeloos weer voor idd
Voorlopig issie ineens pleitos na mijn vraag... toeval of?...quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Paladijn het volgende:
Jullie willen graag van je broertje af?
En Bara is groot liefhebber van mevrouw Alba
Allemaal opgedirkte tuthola's.quote:
Volgens mij ben je net iemand tegengekomen die nooit op zulke "fotomodellen" zit te googlen. En dat meen ik serieus.quote:
al die actrices lijkn ook op elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:36 schreef Dingest het volgende:
We Bought A Zoo is iig ook een Engelse titel. Film met Matt Damon, Elle Fanning en Scarlett Johansson. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal/boek, en ik denk dan eerder dat je die gezien hebt
aangepast en jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
Die zou ik wel hebben als ik meer wist over fotomodellen vrouwen?
Morgen. (bijna middag alweer) Maar het feit dat de halve klas Biel als achtergrond hebben laat zien dat men dus geen smaak heeft als je beide actrices met elkaar vergelijkt, want overduidelijk is dat qua schoonheid/aantrekkelijkheid Alba dit met een lengte verschil wint. Biel is teveel tomboy met een brede kaaklijn.(hard gezicht)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Maar ik neem aan dat jij Jessica Biel bedoelde. Want de halve klas had haar als achtergrond op de computer.
Goedemorgen trouwens.
Het heeft een andere reden en om jullie m'n gezeik te besparen ga ik die hier ook niet plaatsen.quote:
Haphaphapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Het heeft een andere reden en om jullie m'n gezeik te besparen ga ik die hier ook niet plaatsen.
Ik hap helemaal nietquote:
quote:
ik had er zelfs een heksenhuwelijk mee toen alquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Alex had een heks als vriendin op jouw leeftijd.
Mijn schoonmoeder kon helaas geen kinderen krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik hap helemaal niet. Serieus, ik weet zelf ook wel dat het als grapje bedoeld is maar ik gaf aan dat er nog andere redenen zijn dat ik nog geen vriendin heb.
Que?quote:Op maandag 30 september 2013 21:50 schreef daNpy het volgende:
Weekendje in Luxemburg geweest, ook erg mooi.
Wel wat drukker als bij Barca, zo te horen
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef densmee het volgende:
Uiteraard krijg je op je sollicitatie gesprek de vraag waarom je via een subsidie club bij hun terecht komt en niet zelf, als je dan als antwoord geeft dat je geen zin had om werk te zoeken lijkt me dat een top idee
Bedoelde Bara dusquote:
Er is ook zoiets als een gulden middenweg he..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.
Reality check; tienduizenden gemotiveerde mensen die dolgraag willen werken voor hun geld werden in het afgelopen jaar naar huis geschopt, en jij stelt gewoon eisen aan een gesubsidiëerd baantjequote:
Reality check: je snapt er geen kont van en fantaseert er allemaal onzin bij.quote:
Die kreeg nog een bon omdat haar bezem dubbel geparkeerd stond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Nee en mwoah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Alfisti het volgende:
oh ja: @SD: Ben je alweer aan het werk? Gaat het herstel een beetje goed?
Rustig aan he!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
A.s. vrijdag een dagje proefhuppelen gepland, eens kijken hoe lang ik het volhoud.
jij bent een sterke vrouw, jij kunt dat wel alleen. SD heeft gewoon iemand nodig die zn handje vasthoudquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Anne het volgende:
Mooi is dat eh. Elke keer met SD naar 't ziekenhuis, de fysio, de apotheek, etc. Maar zodra IK naar 't ziekenhuis moet, gaat ie ff werken.
Hehehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:14 schreef blup het volgende:
Het lijkt mij eerlijk gezegd ook sterk, spul smelt niet, hard niet uit maar verbrandt ook niet.
Mijn vader gaat meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent een sterke vrouw, jij kunt dat wel alleen. SD heeft gewoon iemand nodig die zn handje vasthoud
Ik meen dat het geschikt is tot dik 1200 graden. Uitlaat mits je heel goed door vlamt word max graadje of 800 bij de katalysator.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef 2cv het volgende:
Nee, meer dat die rommel wel degelijk verbrandt. Maar dat is wel bij temperaturen die zo hoog zijn dat het staal (of de remblokken) ook begint te gloeien.
Ik heb niet veel keus; ze willen me eigenlijk al niet op de stop hebben kreeg ik vanmiddag te horen, dat zou te zwaar zijnquote:
Sorry beepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Anne het volgende:
Mooi is dat eh. Elke keer met SD naar 't ziekenhuis, de fysio, de apotheek, etc. Maar zodra IK naar 't ziekenhuis moet, gaat ie ff werken.
Niet ter afdichting, da's bull, maar dat zorgt er weer wél voor dat je hem na verloop van tijd easy weer los krijgt; ik smeer die zooi ook overal opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:10 schreef powerflux het volgende:
kopervet is de nieuwe WD40. wordt te pas en te onpas overal op gesmeerd. gewoon uitlaatcement, dat is er voor uitgevonden.
Niks mis mee, perfect vervoegdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:19 schreef blup het volgende:
[..]
Nederlands les? Ik heb inderdaad nooit goed opgelet. Onvoltooid tegenwoordige tijd toch?
Geen grapje!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Anne het volgende:
Is het niet gewoon een optie dat je een baan gaat zoeken die je bevalt en waar je ook langere tijd terecht kunt? Je komt nu elke keer nihilistisch over qua werkzoeken, dat komt op een potentiele werkgever ook niet helemaal jofel over. Die gesubsidieerde baantjes zijn zoals je zelf ook wel weet alleen maar positief voor de werkgever.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En maar goed ook. Ik wil n.l. niet werken bij een bedrijf dat niet begrijpt dat het om het werk gaat i.p.v. als een opgeprikt poppetje en beetje te slijmen om te proberen een baan te krijgen.
Spotnet zegt: not foundquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:13 schreef Paladijn het volgende:
En voor de petrolheads onder ons, absolute aanrader:
Vanmiddag gezien in "een" premiere, formeel is ie pas donderdag uit.
Ze komen ook niet bij het UWV langs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Je denkt toch niet dat die werkgevers voor de lol besluiten om het UWV langs te laten komen met langdurig werklozen?
Dat het de markt verstoort zal mij aan mijn aars oxideren. Ik ga niet thuis blijven zitten omdat het de markt verstoort. Zowieso is meedoen goedkoper dan thuis m'n hand ophouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:20 schreef Paladijn het volgende:
En wat daar mis mee is, is dat het de markt verstoord. Bovendien: waar heb je als werknemer meer aan, een baantje zolang de subsidie duurt of iets wat je zonder tussenkomst van een instantie als het UWV krijgt en waar je daadwerkelijk om je vaardigheden rondhangt?
Ik ga pas op kantoor zitten als ik niet meer zelfstandig op m'n benen kan staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Anne het volgende:
Je mag mijn baan overigens hebben.
Edit; Nee grapje. Dat nou ook weer niet. Je mag wel een stukje baan hebben, dat wel.
Dan neem je het stukje waar ik niet op kantoor zit eh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga pas op kantoor zitten als ik niet meer zelfstandig op m'n benen kan staan.
Dat geluid komt wel goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:25 schreef Paladijn het volgende:
Donderdag pas "formeel" in de bios... bovendien wil je dat motorgeluid wel uit goede boxen horen
wat vroeg.quote:
Jahoor, en dan opgescheept zitten met een baan als inpakker in Schubbekutteveen-zuidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Paladijn het volgende:
En 2cv: wat minder kieskeurig en flexibeler zijn helpt je waarschijnlijk wel verder
Nu ga ik slapen.
Goed plan. Doe maar iets met Lelystad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 03:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zal ik 1834 vast maken? Dit topic word niks meer...
Nou, gewoon, dat ze je auto en hoofd prematuur de sloop op helpen als je moedwillig over een motor inclusief bestuurder heen rijdt.. niks geks toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ dat bikers vs Range Rover in New York verhaal trouwens
http://nypost.com/2013/10/01/cops-bust-bike-thug/
Als het zo gegaan was niet neequote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, gewoon, dat ze je auto en hoofd prematuur de sloop op helpen als je moedwillig over een motor inclusief bestuurder heen rijdt.. niks geks toch?
Ik was er niet bij, volgens Alekxxsss wel, maar helaas, ik weet het niet. Maar die jongen die blijkbaar invalide blijft de rest van zijn leven (als ik het artikel mag geloven) heeft dat niet opgelopen door de rijwind denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als het zo gegaan was niet neeMaar zo is het niet helemaal gegaan...
geen medelijden mee, stelletje halve gare wetteloze mongolen met een super grote groep vader moeder met kind achterin de stuipen op het lijf jagen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Paladijn het volgende:
wtf @ dat bikers vs Range Rover in New York verhaal trouwens
http://nypost.com/2013/10/01/cops-bust-bike-thug/
Was het een 40+ huisvrouw met een 'pittig kapsel'?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Barcaconia het volgende:
Krijg ik een whatsappje van iemand, geen idee wie, ik zeg je hebt het verkeerde nummer... Nee, blahblah ik ben het..
Nou ik ken je niet, je hebt echt het verkeerde nummer. Nee want degene die ik moet hebben heeft echt dit nummer hoor!!
2 min. later belt ze op. Ja, degene die ik zoek heeft echt dit nummer hoor!! Hoe kan dat?
Nou ik heb dit nummer al 10 jaar en geen idee hoe je er bij komt
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Was het een 40+ huisvrouw met een 'pittig kapsel'?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.
quote:
Ik moest er meteen aan denken in ieder gevalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer.
Zou ze Cassandra heten?
Dalijk even berichtje toesturen:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken in ieder geval
en dan helemaal panikeren dat ze Cassandra niet isquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dalijk even berichtje toesturen:
"Hee Cassandra, sorry dat ik zo reageerde, nu weet ik wie je bent!!"
Jong en naiefquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan helemaal panikeren dat ze Cassandra niet is
Tis wazzap; vraag meteen een foto als geheugensteuntjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dalijk even berichtje toesturen:
"Hee Cassandra, sorry dat ik zo reageerde, nu weet ik wie je bent!!"
wat toevallig! Ik kreeg vandaag ook een whatsappje van iemandquote:
Nou ja, voor zover bekend; één van die motorrijders, heeft om één of andere reden moedwillig de rem aangetrapt terwijl hij voor die Range Rover reed. Die bestuurder - Lien; familieman met vrouw en kind aan boord - is toen wel gestopt. Te midden van een enorme groep motoren, dus wat er ook aan de hand was, zelf was hij geen kwaad van plan want je gaat je niet bewust de strijd aan met een groep van zo'n aantal. Tsja, als dan een stuk of wat lui op je auto staan te rammen en de banden lek gaan steken (aldus politierapport) krijg je een vlucht-of-vecht reactie. Tegen zo'n groep ga je het hoe dan ook niet winnen. Man wil zijn familie beschermen en gebruikt uit wanhoop - en daar is weinig moedwilligs aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, volgens Alekxxsss wel, maar helaas, ik weet het niet. Maar die jongen die blijkbaar invalide blijft de rest van zijn leven (als ik het artikel mag geloven) heeft dat niet opgelopen door de rijwind denk ik
Er bestaat natuurlijk wel zoiets als je inlezen in de gegevensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel grappig dat er twee PTA SCers in New York waren zodat ze precies weten hoe het ging. Toevallig!
Wat ben jij ook een ontzettende geenkanshansquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, klonk als een 18 jarig meisje wat de wereld nog niet helemaal snapte.
heeey een nieuwe Densmeequote:
Dus daarom ging die meeting met die Duitsers bij ons op kantoor vandaag niet doorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:11 schreef Anne het volgende:
Het is/was te merken dat de Duitsers vrij zijn vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |