Heb het afgelopen training ook voor het eerst geprobeerd en ik kreeg ook tintelingen over m'n rug enz. Ben er nog niet over uit of ik het een fijn goedje vind. Had een halve schep in een halve liter water gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:45 schreef Faeroer het volgende:
Ook nog een pre-workout sup geprobeerd van Musclepharm (assault) en wat is dat vies zoet, niet te zuipen. Voelde nogal raar gedurende de workout. Heel veel energie en het gevoel 'meer' te willen, maar ik was zwaar geïrriteerd en raakte af en toe de tel kwijt bij de reps (heb ik nou 4 of 5 reps gedaan?).Weet niet precies of het door dat spul kwam, zal het nog een keer moeten proberen.
Ja inderdaad een week geleden is tegen mij verteld ja je mag niet squatten met knieeen over je tenen heel die leg day was eigenlijk voor niets geweest want het lukte me niet. Telkens met highbar knieen over tenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:24 schreef Snakey het volgende:
Hoe komen mensen er toch bij dat hun knieen niet voorbij hun tenen zouden mogen gaan?
Squat posities:
[ afbeelding ]
Je wil de bar over het midden van je voeten houden, daarmee is het onmogelijk om je knieen NIET voorbij je tenen te laten gaan.
Oh? Ik ben namelijk geen manlet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:25 schreef Awesome_ het volgende:
Die richtlijn werd toch alleen bij manlets aanbevolen?
Heb hem als pdf via mijn werk. Moet ik hem sturen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:02 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7785291
Kan iemand deze voor mij vinden?
Ik zweet me peentjes, wil niet dat iemand mij ziet fokken in deze openbare ruimte.
Dump hem dan gelijk op dropbox.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef ssebass het volgende:
[..]
Heb hem als pdf via mijn werk. Moet ik hem sturen?
Dacht dat het lengte-afhankelijk was of je over je knieën heen mocht gaan. Dus wanneer je 1.60m bent, dat je dan minder 'ver' gaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:35 schreef Jeffaa het volgende:
[..]
Oh? Ik ben namelijk geen manlet.
Powerlifters en Olympics lifters zie je ook gewoon met knieen over tenen gaan en zij zijn de experts.
Ik heb geen flauw idee lol ben een nieuweling in het fitness en het squatten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dacht dat het lengte-afhankelijk was of je over je knieën heen mocht gaan. Dus wanneer je 1.60m bent, dat je dan minder 'ver' gaat.
klopt, het ligt helemaal aan je body mechanics... lengte femur, lengte torso etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dacht dat het lengte-afhankelijk was of je over je knieën heen mocht gaan. Dus wanneer je 1.60m bent, dat je dan minder 'ver' gaat.
Is er een site ofzo waar je kan bepalen of je lange torso hebt of niet? Of zijn er bepaalde verhoudingen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
klopt, het ligt helemaal aan je body mechanics... lengte femur, lengte torso etc.
Lang torso, kort femur betekent een vrijwel rechtop positie in de atg squat... aziaten hebben vaak lang torso met korte femurs.
Daar kom je zelf achter... wanneer je correct squat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef Jeffaa het volgende:
[..]
Is er een site ofzo waar je kan bepalen of je lange torso hebt of niet? Of zijn er bepaalde verhoudingen?
Aha heb het zojuist opgezocht en dat doe ik altijd wel. Zelfs langer met de warming up set.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Daar kom je zelf achter... wanneer je correct squat.
De stang hoort altijd verticaal op en neer te gaan , precies boven het punt van je hiel ergens.
Doe een sessie pause squats en blijf een aantal seconden "in the hole" zitten.. zo zoekt je lichaam de meest comfortabele en stabielste positie op.
Hier al gekeken: http://www.bax-shop.nl/pr(...)product-details.html ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef seto het volgende:
Weet iemand een site in Nederland/Europa waar je metalen shakers kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Was er hier vanuit het topic geen ruimte opgesteld om artikelen te uploaden. Heb misschien nog wel meer liggen. Is toch een keer voorbij gekomen? Kunnen we interessante dingen delen.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier al gekeken: http://www.bax-shop.nl/pr(...)product-details.html ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hier al gekeken: http://www.bax-shop.nl/pr(...)product-details.html ?Heb deze nu al besteld op ebaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |