Bijna alsof je je ballen probeert op te blazen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:27 schreef dreamerbulk het volgende:
wat veel belangrijker dan een belt is, is te leren 360graden te ademen in je core.
gooi gewoon een scheut in je eiwitshake, proef je niks van man... geeft niks!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst eens een lepeltje olijfolie geprobeerd om aan mijn vetten te komen (dat is toch vrij lastig als je vooral kip op het menu hebt staan). Gadverdamme! Misschien maar eens zo'n olijfolie met knoflook ofzo proberen
inderdaad, dat is iets wat ik al lange tijd doe in mijn lifting carriere, daarom heb ik er ook vertrouwen in dat ik de 300+ pull makkelijk zonder belt ga halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bijna alsof je je ballen probeert op te blazen.
Oh, staat dat je het ermee eens bent maar daarna een stukje dat je een belt juist moet vermijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:21 schreef seto het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de verkeerde post gequote
Dat geloof ik direct. Niks zo goed als je adem goed vast te kunnen houden en je lichaam zo hard mogelijk te maken. Dat is de beste bescherming voor je rug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
inderdaad, dat is iets wat ik al lange tijd doe in mijn lifting carriere, daarom heb ik er ook vertrouwen in dat ik de 300+ pull makkelijk zonder belt ga halen.
Ik ben het dan ook eens met die quote, dat je een belt moet vermijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
Oh, staat dat je het ermee eens bent maar daarna een stukje dat je een belt juist moet vermijden.
Ik kan me voorstellen dat het de bedoeling is om zonder belt de compounds op te bouwn ja. Maar wanneer ik op m'n max ga deadliften krijg ik gelijk het gevoel dat ik m'n onderrug naar de klote ga helpen, zal wel tussen de oren zitten. Dat m'n onderrug met belt alsnog keihard wordt aangepakt mag wel duidelijk zijn, ben zo sore als het maar kan manquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat maken die 2 uit?
niets!
Do as you please, ik bouw zelf liever zonder belt mijn deadlift en squats op. Denk dat wanneer ik de 300kg deadlift haal ik een belt ga dragen, en bij 250kg+ squats. Ik wil dat mijn core eerst extreem sterk wordt, dan kan een belt dit in de toekomst alleen maar complementeren.
Wel een single ply though.quote:
En die helpen ook echt danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
WhehehBelt omdoen voor 60kg squats..
Al zou kneewraps misschien wel handig zijn, want die voel ik al wel bij 60kg
Dan zou ik m'n form laten checken. Knie pijn met 60 kilo zou niet moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
WhehehBelt omdoen voor 60kg squats..
Al zou kneewraps misschien wel handig zijn, want die voel ik al wel bij 60kg
Nope, heb erg gelet op mijn form. Mijn knieën zijn gewoon erg gaar omdat ik vroeger veel heb geskateboard en er toen vaak op viel en ze een beste klap krijgen bij al die sprongen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En die helpen ook echt dan.
Doe je je knieen niet te ver naar voren?
Ik vraag me af of hij ooit zwaarder dan Bolton of Magnusson zal gaan.quote:
Tot hoever gingen de oude dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:16 schreef Snakey het volgende:
Ze hebben nieuwe dumbbells in de gym hier, merkloze. Dat is op zich niet zo erg, maar m'n hart maakte een klein sprongetje toen ik een 32 zag. Ik dacht, hooray, tot hoe ver gaan ze?? 32 dus.![]()
We zijn dus van 30 naar 32 kilo gegaan, hiep hoi.![]()
Ik stond er trouwens bij toen degene die verantwoordelijk is voor de verkoop zei dat hij budget had gekregen maar niet wist wat hij moest kopen. () Dus ik zei al, een powerrack, extra BP of een extra squatrack. Ik werd aangekeken alsof ik oud vuil was.
![]()
Nu zijn er dus dumbbells tot 32 kilo, van die fixed barbells tot 45 kilo, geen idee wat je daar nou echt mee moet, en 3 extra bankjes waardoor de hele losse gewichten hoek volstaat met bankjes...
Het lijkt wel een overheid instelling, budget opmaken om het opmaken.
30. 2 kilo winst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Tot hoever gingen de oude dan?Hier gaan ze tot 50 kg.
Kun je toch lekker lateral raises mee doen.quote:
Dat verschilt heel erg, er zijn namelijk nogal wat verschillende EZ bars.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef BigSmurf het volgende:
Hoeveel weegt een EZ-bar normaal? Of wisselt dat nog weleens per merk in tegenstelling tot een olympische barbell en moet ik volgende keer gewoon even op de weegschaal gaan staan ermee?
Waar ik zit hebben ze trouwens ook dumbells tot 50kg en een shitload aan 25 en 20kg plates, kan behoorlijke tijd vooruit.![]()
Rotator cuff killers heet het dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kun je toch lekker lateral raises mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |