Ik weet het.. ik weet het..quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast. Dit is te sneu. Waar is je zelfrespect?
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.quote:
Dit! En posten wat ze zegt nadat je 'r midden in de nacht uit de auto hebt geschopt langs de snelweg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.
WORDT HEM TOCH NIET, BEN JE TOCH TE SCHIJTERIG VOORquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef dud0r het volgende:
Voel je niks van dat ze een vriend heeft.
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef HSG het volgende:
Jij zit niet in de friendzone. Jij bent gewoon ontzettend dom en je wil niet luisteren.
Aber, warum liegt hier überhaupt Stroh rum?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Iets andere omstandigheden, maar als je dit gesprekje goed voor de spiegel oefent komt alles goed.
Gewoon ophalen vanavond en naar je eigen huis rijden. Als ze daar niet wil slapen dan bedenkt ze zelf maar hoe ze thuis gaat komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Gevoelig onderwerp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.Alleenhebjenie
Denk ik ook aan inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Gewoon gaan nog dit x kijken of er miss wat gebeurt gezien haar dronken toestand, zoniet volgende x niet meer. Als je nu afzegt ben je helemaal een beta loser
Ja, het vervelende is dat ze haar vriend al haar hele leven kent omdat haar en zijn ouders al fucking lang vrienden zijn...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wacht totdat het uitgaat.
"A shoulder to cry on will become a dick to ride on".
Zegt niks over de toekomst, het kan ooit een keer over zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, het vervelende is dat ze haar vriend al haar hele leven kent omdat haar en zijn ouders al fucking lang vrienden zijn...
quote:
Ze is absoluut niet arrogant, maarja, ze heeft wel ''ballen'' om dit te vragen inderdaad. Ik heb ook niet echt expliciet ''ja'' gezegd dus kan nog afhaken...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef KLTZK het volgende:
Als oprichter van De Masculiene Partij kan ik je de volgende raad geven: Bel haar op en zeg dat je toch niet kan. Ze heeft al een vriend en door jou al uberhaupt dit soort dingen te vragen laat ze blijken dat een relatie er niet in zit en ze je meer ziet als een gratis bediende. Zoek een ander, het liefst iemand die niet arrogant genoeg is voor dit soort geintjes. En koop wat groeimiddel voor je ballen, die hebben dat volgens mij hard nodig.
Dat denk ik ook inderdaad en ik zou ook geen relatie willen met iemand die ik al m'n hele leven ken, ik zou haar zien als een zus, hoop dat ze ooit verveeld raaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zegt niks over de toekomst, het kan ooit een keer over zijn.
En anders:
[..]
Die is werken zegt zequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef niels0 het volgende:
Waarom kan haar vriend haar niet ophalen?
I see. Nou TS, ik zou er niet tussen gaan zitten.quote:
Daar heb ik stiekem een beetje schijt aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
I see. Nou TS, ik zou er niet tussen gaan zitten.
10e gebod:
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.
Denk je dat ik het voor de vriendschap doequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een vriendschap aangaan met een vrouw. Een vrouw is een mislukte versie van een man, met als enige voordeel dat ze geneukt kunnen worden, en seks nu eenmaal fijn aanvoelt.
Dingen zoals in de auto stappen om 1 uur moet je gewoon aan d'r vader over laten. Daar gaat ze je echt niet leuker om vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Denk je dat ik het voor de vriendschap doe? Zoals Sapstengel zegt: het kan ooit een keer over zijn.
Tuurlijk, ik richt me niet alleen op dit meisje, maar is toch wel echt het meisje waar ik voor zou kiezen mocht ik die keuze ooit mogen maken haha
Ja, want ze moet morgen werken, fiets is 1. gevaarlijk en 2. te ver (aantal tientallen kilometers) en ov rijdt niet rond die tijd.quote:
Zo voel ik me anders wel hahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:15 schreef theunderdog het volgende:
Denken dat je in de friendzone zit als je een meid naar huis brengt.
Je zit in de friendzone omdat ze al een vriend heeft niet omdat je haar naar huis hebt gebracht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Zo voel ik me anders wel haha
Ja, dan zit ik toch in de friendzone, automatisch dan wel, nu is het de vraag of ik daar uit kan komen of niet hahaquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zit in de friendzone omdat ze al een vriend heeft niet omdat je haar naar huis hebt gebracht.
Wat had je dan op die vraag moeten zeggen? "NEUHH !! "?
Waarom wil je er perse uitkomen dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:21 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, dan zit ik toch in de friendzone, automatisch dan wel, nu is het de vraag of ik daar uit kan komen of niet haha
Laatste vooral, weet toch dat verliefd zijn nu geen zin heeft..quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wil je er perse uitkomen dan?
Ben je echt verliefd op der of vind je haar gewoon een lekker wijf?
Bij dat laatste zie ik niet echt direct een probleem met een friendzone.
Moet je nog wel een goede plek zien te vinden om haar te dumpen.quote:
Ja krijg een eierkoek G das toch goeiequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Grow up some balls, TS.... Dit is te triest voor woorden... Zeg tegen haar dat je haar best wil ophalen in ruil voor iets...
Dan krijgt hij geen eierkoek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef MichaelScott het volgende:
Weet iemand dat je haar op gaat halen? Zo nee dan zou ik gewoon voor deze optie gaan:
[..]
Moet je nog wel een goede plek zien te vinden om haar te dumpen.
Preciessssquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan krijgt hij geen eierkoek.
Dit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:11 schreef LethalNinja het volgende:
informeer via haar dan eens of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft? als je echt in de friendszone zit kan je dit eerlijk bespreken.
rip fietsopaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Iets andere omstandigheden, maar als je dit gesprekje goed voor de spiegel oefent komt alles goed.
Gooi jezelf weg man, een schande voor het mannelijk ras, dat ben je...quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja krijg een eierkoek G das toch goeie
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gooi jezelf weg man, een schande voor het mannelijk ras, dat ben je...
Al die typetjes die stoere praatjes hebben maar als het er op aankomt in PUB/R&P hun problemen over vrouwen aanspreken komen spuienquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:47 schreef Richie2000 het volgende:
Gozer, wat mankeert er met je...
Je kan toch wel tegen haar zeggen dat je gewoon wilt knallen, en niets meer!
Als je het gevoel hebt dat ze misbruik van je maakt zet je toch gewoon een punt achter de vriendschap? Het is een sociaal verbond dat je samen hebt gesloten, dat kan natuurlijk niet van één kant komen maar moeten beiden zich goed bij voelen. Alhoewel je natuurlijk geen onredelijke doelen kan stellen waar ze aan moet voldoen (haar vriend verlaten voor jou). Is niet haar fout dat er niets gebeurd tussen jullie.quote:Op zondag 29 september 2013 02:05 schreef Dumpafval het volgende:
Geen ene tyfus gebeurd, maar ze zat weer te teasen en ze had amper een druppel alcohol op hahaha niks mee opgeschoten dus
quote:Op zondag 29 september 2013 02:05 schreef Dumpafval het volgende:
Geen ene tyfus gebeurd, maar ze zat weer te teasen en ze had amper een druppel alcohol op hahaha niks mee opgeschoten dus
Als je die gedachte ietwat manipuleert naar een situatie met een meer wenselijkere uitkomst kan je jezelf naderhand in ieder geval heerlijk afberen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je kunt dus wel gaan slapen met de wetenschap dat je een koene ridder bent die een meisje 's nachts niet naar huis laat lopen. Of dat wat helpt/wat aan hebt weet ik niet maar dat is weer wat anders.
quote:Op zondag 29 september 2013 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je die gedachte ietwat manipuleert naar een situatie met een meer wenselijkere uitkomst kan je jezelf naderhand in ieder geval heerlijk afberen.
Dit is ook nog wel een goede tip.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:11 schreef LethalNinja het volgende:
informeer via haar dan eens of ze nog vrijgezelle vriendinnen heeft? als je echt in de friendszone zit kan je dit eerlijk bespreken.
En dit is het niveau internetheld.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een vriendschap aangaan met een vrouw. Een vrouw is een mislukte versie van een man, met als enige voordeel dat ze geneukt kunnen worden, en seks nu eenmaal fijn aanvoelt.
Man lul niet. Vrouwen zijn goddelijk en heerlijke wezens. Je moet met ze om kunnen gaan. Dat is het enige.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Types die beweren dat ze mislukte versies zijn van mannen, zijn meestal de type personen die gevuld zijn met frustratie omdat ze de gebruiksaanwijzing nog niet kennen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Man lul niet. Vrouwen zijn goddelijk en heerlijke wezens. Je moet met ze om kunnen gaan. Dat is het enige.
Hij zal vast wel het mannetje zijn in World of Warcraft!quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is ook nog wel een goede tip.
[..]
En dit is het niveau internetheld.
Ja. Dat dus.quote:Op zondag 29 september 2013 11:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Types die beweren dat ze mislukte versies zijn van mannen, zijn meestal de type personen die gevuld zijn met frustratie omdat ze de gebruiksaanwijzing nog niet kennen.![]()
Alles kan kapot.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Dumpafval het volgende:
ze heeft een vriend heeft ze me al vaak genoeg gezegd.
Flikker een eind op als je toch alleen die relatie wilt saboteren.quote:Op zondag 29 september 2013 02:05 schreef Dumpafval het volgende:
Onzekere jongen gespotquote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef Toiletbril het volgende:
[..]
Flikker een eind op als je toch alleen die relatie wilt saboteren.
Ik neem aan dat je deze betekenis bedoeld 'Fatsoensrakker van adel', bedankt!quote:Op zondag 29 september 2013 13:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Onzekere jongen gespotaka moraalridder
![]()
Nee, eerder forever alone virgin, aub!quote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef Toiletbril het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze betekenis bedoeld 'Fatsoensrakker van adel', bedankt!
Denk niet dat dat zal werken, want vrouwen hebben graag aanbidders en als een vrouw je als aanbidder ziet dan kom je in de friendzone.quote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Stoeprand het volgende:
gewoon blijven hopen en verder geen moves maken
zorg dat je er altijd voor haar bent en dan komt ze vanzelf naar jou
Scherpe analysequote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, eerder forever alone virgin, aub!
klopt ze hebben te weinig test aan kunnen maken in de baarmoeder waardoor ze geen volgroeide pik nu hebben maar een clitjequote:Op zondag 29 september 2013 11:57 schreef hoink581 het volgende:
Types die beweren dat ze mislukte versies zijn van mannen
ohquote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal werken, want vrouwen hebben graag aanbidders en als een vrouw je als aanbidder ziet dan kom je in de friendzone.
True.quote:Op zondag 29 september 2013 13:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zal werken, want vrouwen hebben graag aanbidders en als een vrouw je als aanbidder ziet dan kom je in de friendzone.
Zegt de lelijkerd (ik heb je foto gezien) die waarschijnlijk nooit een leuke vriendin zal krijgen.quote:Op zondag 29 september 2013 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is ook nog wel een goede tip.
[..]
En dit is het niveau internetheld.
PM me de foto maar kloontje. En als je nu zulke stoere aannames wil doen (want blijkbaar is het hebben van een vriendin hier het ultieme statussymbool) moet je even mijn pohi doorspitten om te controleren dat het klopt wat je roept.quote:Op zondag 29 september 2013 14:28 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zegt de lelijkerd (ik heb je foto gezien) die waarschijnlijk nooit een leuke vriendin zal krijgen.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Michielos het volgende:
Frieeeeeeeeeeeeendzone
Zelf ook vaak genoeg in beland overigens
Ik voel je pijn broeder
Wat? Jij?! Ik dacht jij bent een alpha motherfucker die schijt heeft aan allesquote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Michielos het volgende:
Frieeeeeeeeeeeeendzone
Zelf ook vaak genoeg in beland overigens
Ik voel je pijn broeder
Ik saboteer niks man, ik zet geen echte moves tot die relatie gestopt is, misschien gebeurt dat niet, maar ik blijf me ook niet op haar focussen, dus ik zit er niet echt overin dat ze een relatie heeft, het is jammer, verder niets.quote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef Toiletbril het volgende:
[..]
Flikker een eind op als je toch alleen die relatie wilt saboteren.
Te lief ben ik zeker niet, misschien nu even omdat ik haar ophaalde, maar heb al wat vaker initiatief en lef getoond, keer met haar uit geweest na het vragen van mij, vond ze heel gezellig, zeer intiem gedanst, maar vond het niet goed om haar op d'r bek te pakken aangezien ze redelijk wat gedronken had en dan zou het excuus van haar alweer snel zijn: ''teveel gedronken''. Laat ze mij maar in haar achterhoofd houden mocht het ooit uitgaan met haar vriend, kan ze altijd mijn kant opkomenquote:Op zondag 29 september 2013 14:20 schreef LethalNinja het volgende:
Tja als je een vrouw leuk vind dan is het de valkuil om te lief/ aardig te zijn. Uitdaging is om zelfverzekerd te blijven en je dus niet onderdanig op te stellen. Voor je gevoel wellicht licht arrogant te zijn. Houd gewoon als vuistregel dat je het mannetje in de relatie wilt zijn = daadkracht, initiatief, wat lef etc
OKay dan zijn er wellicht nog kansen, te lief = "altijd complimentjes, altijd jezelf wegcijferen als er keuzes moeten worden gemaakt waarbij jullie verschillende belangen hebben, bepaalde manier van praten, alles betalen etc etc"quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Te lief ben ik zeker niet, misschien nu even omdat ik haar ophaalde, maar heb al wat vaker initiatief en lef getoond, keer met haar uit geweest na het vragen van mij, vond ze heel gezellig, zeer intiem gedanst, maar vond het niet goed om haar op d'r bek te pakken aangezien ze redelijk wat gedronken had en dan zou het excuus van haar alweer snel zijn: ''teveel gedronken''. Laat ze mij maar in haar achterhoofd houden mocht het ooit uitgaan met haar vriend, kan ze altijd mijn kant opkomen
Nee, complimentjes soms, altijd jezelf wegcijferen, nee, betalen deed ik wel toen ik haar mee uit vroeg maar lijkt me logisch.quote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
OKay dan zijn er wellicht nog kansen, te lief = "altijd complimentjes, altijd jezelf wegcijferen als er keuzes moeten worden gemaakt waarbij jullie verschillende belangen hebben, bepaalde manier van praten, alles betalen etc etc"
okay goed bezig danquote:Op zondag 29 september 2013 18:44 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Nee, complimentjes soms, altijd jezelf wegcijferen, nee, betalen deed ik wel toen ik haar mee uit vroeg maar lijkt me logisch.
zoekt 't ook maar uit dan..quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:15 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Daar heb ik stiekem een beetje schijt aan
Dat laatste doet ze echt niet, zo te lezenquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Te lief ben ik zeker niet, misschien nu even omdat ik haar ophaalde, maar heb al wat vaker initiatief en lef getoond, keer met haar uit geweest na het vragen van mij, vond ze heel gezellig, zeer intiem gedanst, maar vond het niet goed om haar op d'r bek te pakken aangezien ze redelijk wat gedronken had en dan zou het excuus van haar alweer snel zijn: ''teveel gedronken''. Laat ze mij maar in haar achterhoofd houden mocht het ooit uitgaan met haar vriend, kan ze altijd mijn kant opkomen
Waarom niet? Ze weet dat ik interesse in haar heb en ze heeft mij nooit echt afgewezen. Ik heb nooit tegen haar gezegd dat ik haar leuk vind, dat zal ik dus wel doen als het uitgaat (als dat gebeurd).quote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat laatste doet ze echt niet, zo te lezen
Vrouwen hebben in mijn ervaring vaak het volgende vriendje al klaar staan, dat gebeurt natuurlijk niet in de halve dag die tussen het dumpen van jou en het aangaan met die ander zit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef Dumpafval het volgende:
Ik ben zo een idioot dat ik ''ja'' zeg op de vraag of ik een meisje naar huis kan brengen, ik moet dus om 1 uur 's nachts in de auto stappen om dat meisje naar huis te brengen... Ze weet dat ik haar leuk vind, maarja, ze heeft een vriend heeft ze me al vaak genoeg gezegd.
TS zit dus echt tot in den treure in de friendzone..
Precies, zo denk ik er dus ook overquote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Vrouwen hebben in mijn ervaring vaak het volgende vriendje al klaar staan, dat gebeurt natuurlijk niet in de halve dag die tussen het dumpen van jou en het aangaan met die ander zit.
Sla je slag.
Niks geen stoere praat! gewoon vuistneuken die donder!quote:Op zondag 29 september 2013 02:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[..]
Al die typetjes die stoere praatjes hebben maar als het er op aankomt in PUB/R&P hun problemen over vrouwen aanspreken komen spuien
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wacht totdat het uitgaat.
"A shoulder to cry on will become a dick to ride on".
Je moet gewoon vanaf het begin je intenties duidelijk maken en als ze niet geïnteresseerd is verder gaan met je leven.quote:Op zondag 29 september 2013 14:20 schreef LethalNinja het volgende:
Tja als je een vrouw leuk vind dan is het de valkuil om te lief/ aardig te zijn. Uitdaging is om zelfverzekerd te blijven en je dus niet onderdanig op te stellen. Voor je gevoel wellicht licht arrogant te zijn. Houd gewoon als vuistregel dat je het mannetje in de relatie wilt zijn = daadkracht, initiatief, wat lef etc
Deze tip voor volgende keer TS. Zij wil een lift ? Prima. Zij wil niet over straat zwerven maar in een warm bed liggen? Prima.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Gewoon ophalen vanavond en naar je eigen huis rijden. Als ze daar niet wil slapen dan bedenkt ze zelf maar hoe ze thuis gaat komen.
Hehe, wel op het randje.... Maar dat moet ook als je uit de Friendzone wil komen!quote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef Grouch het volgende:
[..]
Deze tip voor volgende keer TS. Zij wil een lift ? Prima. Zij wil niet over straat zwerven maar in een warm bed liggen? Prima.
Maar dan wel in het jouwe.
Desnoods slaapt ie zelf op de bankquote:Op maandag 30 september 2013 11:44 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Hehe, wel op het randje.... Maar dat moet ook als je uit de Friendzone wil komen!
Wat ben jij evil zegquote:Op maandag 30 september 2013 11:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Desnoods slaapt ie zelf op de bankAls het vriendje van het meisje maar denkt dat er iets gebeurd is en het daarom uitmaakt
Als die weg ingeslagen wordt kan t.s. natuurlijk ook gewoon waar het vriendje bij is tegen de chick zeggen:"Ik vind dat je het hem moet vertellen". Geheid dat die twee ruzie krijgen. tegen de chick zegt hij dan later:"ik wilde je zo graag maar ik zag dat je vast zat en wilde je helpen".quote:Op maandag 30 september 2013 11:45 schreef Grouch het volgende:
[..]
Desnoods slaapt ie zelf op de bankAls het vriendje van het meisje maar denkt dat er iets gebeurd is en het daarom uitmaakt
Nee, want dan doet TS iets waar duidelijk uit blijkt dat hij stookt.quote:Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als die weg ingeslagen wordt kan t.s. natuurlijk ook gewoon waar het vriendje bij is tegen de chick zeggen:"Ik vind dat je het hem moet vertellen". Geheid dat die twee ruzie krijgen. tegen de chick zegt hij dan later:"ik wilde je zo graag maar ik zag dat je vast zat en wilde je helpen".
Oh sorryquote:Op maandag 30 september 2013 12:34 schreef Grouch het volgende:
[..]
Nee, want dan doet TS iets waar duidelijk uit blijkt dat hij stookt.
Als hij thuis gewoon netjes op de bank ligt en haar zijn bed aanbiedt en verder niets doet is hij een heer. Ahum.
Duidelijk lopen stoken in een relatie zorgt er over het algemeen niet voor dat het meisje je in je armen valtquote:Op maandag 30 september 2013 12:37 schreef the-eye het volgende:
[..]
Oh sorryik dacht dat we al op het punt aangeland waren dat alleen resultaten nog telden maar we zitten dus nog in de koene ridder fase
Dat moet je ook ontwikkelen hequote:Op zondag 29 september 2013 16:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat? Jij?! Ik dacht jij bent een alpha motherfucker die schijt heeft aan alles
Nee is niets persoonlijks. Ik weet alleen wat voor types dit soort shit posten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gevoelig onderwerp?![]()
En het is EENS niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |