Ik weet het.. ik weet het..quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast. Dit is te sneu. Waar is je zelfrespect?
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.quote:
Dit! En posten wat ze zegt nadat je 'r midden in de nacht uit de auto hebt geschopt langs de snelweg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.
WORDT HEM TOCH NIET, BEN JE TOCH TE SCHIJTERIG VOORquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef dud0r het volgende:
Voel je niks van dat ze een vriend heeft.
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef HSG het volgende:
Jij zit niet in de friendzone. Jij bent gewoon ontzettend dom en je wil niet luisteren.
Aber, warum liegt hier überhaupt Stroh rum?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Iets andere omstandigheden, maar als je dit gesprekje goed voor de spiegel oefent komt alles goed.
Gewoon ophalen vanavond en naar je eigen huis rijden. Als ze daar niet wil slapen dan bedenkt ze zelf maar hoe ze thuis gaat komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Gevoelig onderwerp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.Alleenhebjenie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |