Ik weet het.. ik weet het..quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gast. Dit is te sneu. Waar is je zelfrespect?
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.quote:
Dit! En posten wat ze zegt nadat je 'r midden in de nacht uit de auto hebt geschopt langs de snelweg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
DOE ER DAN WAT AAN! Serieus, nu niet kut doen. Doe het voor het hele mannelijk geslacht.
WORDT HEM TOCH NIET, BEN JE TOCH TE SCHIJTERIG VOORquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef dud0r het volgende:
Voel je niks van dat ze een vriend heeft.
Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef HSG het volgende:
Jij zit niet in de friendzone. Jij bent gewoon ontzettend dom en je wil niet luisteren.
Aber, warum liegt hier überhaupt Stroh rum?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Iets andere omstandigheden, maar als je dit gesprekje goed voor de spiegel oefent komt alles goed.
Gewoon ophalen vanavond en naar je eigen huis rijden. Als ze daar niet wil slapen dan bedenkt ze zelf maar hoe ze thuis gaat komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:14 schreef Dumpafval het volgende:
Ze gaat natuurlijk wel veel drinken op dat feest hmmm
Gevoelig onderwerp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ik zou jouw vriendin is wat laten voelen.Alleenhebjenie
Denk ik ook aan inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:41 schreef JedimindhaX het volgende:
Gewoon gaan nog dit x kijken of er miss wat gebeurt gezien haar dronken toestand, zoniet volgende x niet meer. Als je nu afzegt ben je helemaal een beta loser
Ja, het vervelende is dat ze haar vriend al haar hele leven kent omdat haar en zijn ouders al fucking lang vrienden zijn...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Wacht totdat het uitgaat.
"A shoulder to cry on will become a dick to ride on".
Zegt niks over de toekomst, het kan ooit een keer over zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, het vervelende is dat ze haar vriend al haar hele leven kent omdat haar en zijn ouders al fucking lang vrienden zijn...
quote:
Ze is absoluut niet arrogant, maarja, ze heeft wel ''ballen'' om dit te vragen inderdaad. Ik heb ook niet echt expliciet ''ja'' gezegd dus kan nog afhaken...quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef KLTZK het volgende:
Als oprichter van De Masculiene Partij kan ik je de volgende raad geven: Bel haar op en zeg dat je toch niet kan. Ze heeft al een vriend en door jou al uberhaupt dit soort dingen te vragen laat ze blijken dat een relatie er niet in zit en ze je meer ziet als een gratis bediende. Zoek een ander, het liefst iemand die niet arrogant genoeg is voor dit soort geintjes. En koop wat groeimiddel voor je ballen, die hebben dat volgens mij hard nodig.
Dat denk ik ook inderdaad en ik zou ook geen relatie willen met iemand die ik al m'n hele leven ken, ik zou haar zien als een zus, hoop dat ze ooit verveeld raaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zegt niks over de toekomst, het kan ooit een keer over zijn.
En anders:
[..]
Die is werken zegt zequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:04 schreef niels0 het volgende:
Waarom kan haar vriend haar niet ophalen?
I see. Nou TS, ik zou er niet tussen gaan zitten.quote:
Daar heb ik stiekem een beetje schijt aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
I see. Nou TS, ik zou er niet tussen gaan zitten.
10e gebod:
Zet uw zinnen niet op het huis van een ander, en evenmin op zijn vrouw, op zijn slaaf, zijn slavin, zijn rund of zijn ezel, of wat hem ook maar toebehoort.
Denk je dat ik het voor de vriendschap doequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:16 schreef ArmandvanHelden het volgende:
Waarom zou je in godsnaam een vriendschap aangaan met een vrouw. Een vrouw is een mislukte versie van een man, met als enige voordeel dat ze geneukt kunnen worden, en seks nu eenmaal fijn aanvoelt.
Dingen zoals in de auto stappen om 1 uur moet je gewoon aan d'r vader over laten. Daar gaat ze je echt niet leuker om vinden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:17 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Denk je dat ik het voor de vriendschap doe? Zoals Sapstengel zegt: het kan ooit een keer over zijn.
Tuurlijk, ik richt me niet alleen op dit meisje, maar is toch wel echt het meisje waar ik voor zou kiezen mocht ik die keuze ooit mogen maken haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |