Ik zei godverdommequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:48 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hoezo ? zei je kanker en godverdomme dan
als je nee zegt ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik ja zeg: ben je dan gelukkig?
doe hetquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:50 schreef arjan1112 het volgende:
heb nog wel een foto gevonden maar durf die niet te plaatsen
nee jij bent de nieuwe Corriequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou je je dan niet meer met mij willen bemoeien?
Godverdomme niet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:50 schreef Karina het volgende:
Dat zou ik nou nooit zeggen. Godverdomme.
done dealquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan ben jij wat mij betreft de nieuwe Corrie.
Kijken wie de rest kiest.
lijkt me good timesquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:52 schreef arjan1112 het volgende:
sp3c en de buurvrouw
[ afbeelding ]
had meer in gezetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rustig aan nou Corrie!
Die buurvrouw zou ik wel doen hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:52 schreef arjan1112 het volgende:
sp3c en de buurvrouw
[ afbeelding ]
Me too! En ik word gek van mezelf want ik hoest me het lazerusquote:
Lekker een beetje met de stofzuigerslang aan de gang enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:55 schreef Karina het volgende:
[..]
van het niksdoen. Nee man ik heb vandaag best veel gedaan hoor.
Ja inderdaad en een beetje soppen en zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker een beetje met de stofzuigerslang aan de gang enzo?
Als je echt wilt stoppen met iets heb je niet zo;n gare actie met datum nodig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:56 schreef Stuart het volgende:
Goeie actie
https://stoptober.smokefree.nhs.uk
heheheheheHEHEHEHEHEHE!quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad en een beetje soppen en zo
Geen idee, ik rook nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je echt wilt stoppen met iets heb je niet zo;n gare actie met datum nodig.
Er even een vochtig doekje langs halen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja inderdaad en een beetje soppen en zo
Ja, dat komt ook nogquote:
Arjan gaat nu boos worden in 3....2......1.....quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik rook niet
Maar hoop dat mensen die dat wel doen stoppen![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er even een vochtig doekje langs halen.
ze moeten wel met wat beters komen als ze willen dat ik stop, ik stop denk ik nooitquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:56 schreef Stuart het volgende:
Goeie actie
https://stoptober.smokefree.nhs.uk
Trololololololquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Arjan gaat nu boos worden in 3....2......1.....
quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ze moeten wel met wat beters komen als ze willen dat ik stop, ik stop denk ik nooit
Ik denk ik ook niet. Nooit geprobeerd ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ze moeten wel met wat beters komen als ze willen dat ik stop, ik stop denk ik nooit
Arjan vind je echter een complete droplul.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:00 schreef Stuart het volgende:
Ik HAAT mensen die roken behalve Karina want Karina
quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:00 schreef Stuart het volgende:
Ik HAAT mensen die roken behalve Karina want Karina
Niet johquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:00 schreef arjan1112 het volgende:
Wanneer kom je mij dood maken stuart ?
Corrie ruikt ook naar rook hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet joh
Ik heb gewoon een hekel aan roken
Ik weet dat Corrie rooktquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie ruikt ook naar rook hoor.
Ik ruik dat natuurlijk niet want ik rook ook.
Mijn hele huis zal wel stinken maar ik ruik het zelf niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie ruikt ook naar rook hoor.
Ik ruik dat natuurlijk niet want ik rook ook.
Hahahahahaquote:
bazenmeetquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:00 schreef Specularium het volgende:
Die ene NWS meet rookte bijna iedereen, lekker makkelijk met bietsen en alles.
Heb ik weleens gedaan jaquote:
Volgens mij op dat terras wel een paar hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Toen ik haar heb gezien heeft ze geloof ik maar 1 sigaret buiten gerookt
Oooh, nou ja, buiten had ik er geen last vanquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan jaVan die dunnetjes.
[..]
Volgens mij op dat terras wel een paar hoor.
Pics.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:06 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo ook voordat ik niet meer kom.
Hoe weet je dat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er niet mooi uit hoor, ik slapend.
Heb je de quote wel gelezen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 04:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit nee dus, maar ook dat ziet er denk ik niet zo mooi uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je de quote wel gelezen?
Welterustenquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:12 schreef Latert het volgende:
Nou, ik ga ook maar eens slapen dan.
Ik ook zoiets denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:14 schreef Karina het volgende:
Trusten schatjesTot morgenmiddag denk ik
Ik vond het ook al een prestatie toen ik het zag vanmorgen. Deze reeks gaat de boeken in.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef Arcee het volgende:
Wow, jullie zijn al weer 3 topics verder.
neequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:19 schreef Tem het volgende:
Specularium en Liesje weten het. Jij toch ook?
Ook een (voor deze reeks) record aantal weinig views per topic.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef Arcee het volgende:
Wow, jullie zijn al weer 3 topics verder.
Ja, buiten de mensen hier geeft niemand een neuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook een (voor deze reeks) record aantal weinig views per topic.
Jij kijkt wat af!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:37 schreef Karina het volgende:
GoeiemiddagWat een heerlijk weer mensen.
Maar ik ga toch Curse of Chucky kijken nu
Kliekjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:35 schreef Mortaxx het volgende:
Is toch met alle sc. Bah kliekjes altijd
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef Kentoet het volgende:
[..]
En wie zijn al die andere klootzakken?
Ik moet eerst hobo witth a shotgun nog zien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:48 schreef Karina het volgende:
Tip voor mensen die Chucky gaan kijken, na de aftiteling komt er nog iets.
Die is wel stukken beter dan Chucky, die viel nogal tegen eigenlijk. Verder zal ik niet spoilerenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik moet eerst hobo witth a shotgun nog zien.
Nouja, ik weet nu al dat het een open einde heeft omdat na de aftiteling nog wat komt en het een horror is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is wel stukken beter dan Chucky, die viel nogal tegen eigenlijk. Verder zal ik niet spoileren
Chucky heeft volgens mij altijd al een soort open eind gehad, dus dat is niet echt een spoilerquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Nouja, ik weet nu al dat het een open einde heeft omdat na de aftiteling nog wat komt en het een horror is.
quote:Het Discovery Festival in club Trouw biedt bezoekers vrijdagavond de kans om 'uit te gaan met inhoud'.
Het draait om de kick van het ontdekken van nieuwe dingen zoals Fiet, lichtorganisme dat reageert op beweging. Of de Plastap, met dit apparaat kun je plas inruilen voor bier. Mannen plassen in het urinoir en krijgen dezelfde hoeveelheid in ijskoud bier uitgekeerd.
Bronnetje
Klopt. Bij Chucky moet ik trouwens ook altijd denken aan die aflevering met die poppen van de serie kippenvel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Chucky heeft volgens mij altijd al een soort open eind gehad, dus dat is niet echt een spoilerMaar de reden dat ik het zei is dat de meeste mensen bij de aftiteling de film afzetten (ik normaal ook, maar ik zag dat er nog een minuut of wat over was na de film, dus ik dacht, even kieken).
Kibbeling is vooral een dikke gefrituurde laag met een sausje. Vis is bijzaak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik zo even kibbbeling halen want ik heb zin in vis.
Normaal niet zo'n zin in vis, nu wel, dus.
Valt wel mee hoor, ik ga niet naar de markt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kibbeling is vooral een dikke gefrituurde laag met een sausje. Vis is bijzaak.
Ik snap sowieso niet dat de markt nog bestaat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:30 schreef Specularium het volgende:
Valt wel mee hoor, ik ga niet naar de markt.
Buiten op balkon is het mooi weer hoor zonnetje.quote:
Kermis is leuk Arcee. De markt hier is niet veel soeps, paar kraampjes. Vis haal ik ook meestal bij de visboer (die helaas wel een beetje prijzig is).quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat de markt nog bestaat.
Of de kermis.
Zijn zooo vorige eeuw.
Dat kwam door vannacht, plus Corrie moest weer zo nodig heel veel posten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een razendsnelle SC is dit geworden
Ik wilde eigenlijk teruglezen, maar daar is geen beginnen aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kwam door vannacht, plus Corrie moest weer zo nodig heel veel posten.
Zijn maar 3 topics ofzo, ik zou het doen, dikke Topshows daar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk teruglezen, maar daar is geen beginnen aan
Ja, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn maar 3 topics ofzo, ik zou het doen, dikke Topshows daar.
En wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:14 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks met auto's alleen met een Porsche zou je me een plezier doen.
Volkswagen Lupo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat voor auto heb je nu?
Dan heb je zo'n goed merk en dan zo'n model. Neem dan een Golf of Polo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Karina het volgende:
Niets mis mee Pino. Ziet er klein uit van buiten, maar voorin heel veel ruimte. Alleen de kofferbak is daardoor wel minimini.
Lekker vlot type bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel een echte Corriemobiel zo te zien.
Ja die waren duurder he? Vandaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n goed merk en dan zo'n model. Neem dan een Golf of Polo.
Nee. Ze hebben de ruimte achterin en kofferbak klein gehouden waardoor je voorin ruimte hebt, volgens mij zelfs net zoveel als in een Golf.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
Dus: Ziet er klein uit van buiten, en dat is ie van binnen ook.
Polo is niet zo duur volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die waren duurder he? Vandaar.
[..]
Nee. Ze hebben de ruimte achterin en kofferbak klein gehouden waardoor je voorin ruimte hebt, volgens mij zelfs net zoveel als in een Golf.
Volgens mij wel duurder, maar de Lupo wordt niet meer geproduceerd, ze hebben nu de UP! als kleinste model, die nog kleiner is dan de Lupo. En daarvoor nog de Fox, die was dacht ik ongeveer net zo groot als de Lupo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Polo is niet zo duur volgens mij.
Dit was toch de Corriemobiel?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel een echte Corriemobiel zo te zien.
Tot zo, wat ga je eten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Karina het volgende:
hahaha raap me op
Ik ga wat eten, laters grapjassen.
Nee, geprolongeerd, ze was het al.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:02 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen is Marianne Vos wereldkampioen op de weg, aldus de NOS app
Veel beter dan die vieze zuid afrikanen. Met hun gehandicaptennederlands.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, geprolongeerd, ze was het al.
Maar uiteraard, Nederlandse mensen zijn de beste, dat weet je toch.
Niet zo he tegen onze broeders?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel beter dan die vieze zuid afrikanen. Met hun gehandicaptennederlands.
En hun aids.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Veel beter dan die vieze zuid afrikanen. Met hun gehandicaptennederlands.
Iedereen is homo, alleen sommigen zitten nog in de hetero kast.quote:
Waarom ben jij zo weinig op de FOKS te vinden?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo he tegen onze broeders?
Mijn laatste promotie heeft mijn vrijetijd effectief de nek omgedraaid.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo weinig op de FOKS te vinden?
Dit had je anders kunnen formuleren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wat lekkere harde bruine broodjes met kaassalade en ik heb beenham.
Was dat maar zo, vooral gewoon druk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:11 schreef Specularium het volgende:
Kijk Voorboi eens superbelangrijk zijn.
quote:
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:30 schreef sp3c het volgende:
en het OV is ook schandalig duur aan het worden tegenwoordig terwijl het er niet bepaald comfortabeler op wordt, dan zit ik liever in de file met mijn muziekje
ik had best een mooie avondquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
jammer nou. Had je nog een mooie avond kunnen krijgen misschien.
En dan ook nog een 5.3 krijgen, dat moet wel goed wezen.quote:A giant alien spider escapes from a military lab and rampage the city of Los Angeles. When a massive military strike fails, it is up to a team of scientists and one clever exterminator to kill the creature before the city is destroyed.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze film is een potentiële topshow
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ook nog een 5.3 krijgen, dat moet wel goed wezen.
gayseks misschien, dat weet ik niet maar voor zover ik weet is elke punt dik verdiendquote:
Hetero's doen moeilijker over seks dus ik kan me voorstellen dat 't dan specialer is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
gayseks misschien, dat weet ik niet maar voor zover ik weet is elke punt dik verdiend
natte selderij en een pilotenbrilletjequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:35 schreef Tem het volgende:
Vanavond verwacht ik wel pics van Whiksiars met een duikbril en alles.
Ik heb het wel, maar heb er vooralsnog weinig mee gedaan. We hebben thuis maar 1 auto en die heeft mijn vader vaak nodig.quote:
ja ik kan me voorstellen dat dat voor jouw zo overkomtquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hetero's doen moeilijker over seks dus ik kan me voorstellen dat 't dan specialer is.
Je wil niet weten hoe speciaalquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hetero's doen moeilijker over seks dus ik kan me voorstellen dat 't dan specialer is.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
natte selderij en een pilotenbrilletje
baasquote:
Ach joh, 2 minuten werk en je hebt iemand in je bed.quote:
Mjah dan is het lastig. Wij hebben er twee dus die ene staat meestal gewoon in de garage.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar heb er vooralsnog weinig mee gedaan. We hebben thuis maar 1 auto en die heeft mijn vader vaak nodig.
Ik ken m'n klassiekers.quote:
Ze hoeft in dit topic maar met haar vingers te knippen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach joh, 2 minuten werk en je hebt iemand in je bed.
Corrie sowieso.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze hoeft in dit topic maar met haar vingers te knippen.
Die leest de hele PoHi van Whisker om achter de geheime ruzie te komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
Waar is Lavendel gebleven? Zit ze nog steeds die Topshows van vannacht te lezen?
Ze is een aardig eind gekomen, maar ze is nu al ruim een uur met die penis app aan het spelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
Waar is Lavendel gebleven? Zit ze nog steeds die Topshows van vannacht te lezen?
Groot gelijk, ik wil dat eigenlijk ook graag weten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die leest de hele PoHi van Whisker om achter de geheime ruzie te komen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze hoeft in dit topic maar met haar vingers te knippen.
Viel reuze mee dit keer toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:16 schreef Specularium het volgende:
Ik ben even weg en dan krijg je dit weer.
Waardeloos gedrag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:18 schreef Tem het volgende:
Ja, maar die wil mijn vriendin niet halen.
Dat is wel kut ja dat je weer terug moest naar Rotterdamquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:20 schreef Tem het volgende:
En twee uur gedaan om vanuit schiphol weer in Rotterdam te komen, wat een kutdag.
Je zie dat je keelpijn had dus toen kon ik nog niet weten dat je echt ziek was, kusje erop danquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb toevallig opvliegers die zelfs jij nog niet hebt meegemaakt.
Is meer voor de vorm. En ik heb zes afleveringen van Married with Children gezien vanmiddag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Een mandarijn is redelijk 'sueel fruit.
granaatappels zijn de topste show ter wereldquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Ik had er net ook 2. Gisteren had ik een granaatappel. Wat een gedoe, de hele muur zat onder de rode spetters, leek wel of ik iemand vermoord had in de keuken.
Mmm lekker aardbeien. Ze hadden ook weer wilde perzikken die had ik beter kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:34 schreef sp3c het volgende:
het is alleen zo'n gedoe, ik vind aardbeien al een gedoe omdat ik eerst dat stukje groen eraf moet prutsen
quote:
at net een bakje van de AH maar de helft was nog halfwitquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm lekker aardbeien. Ze hadden ook weer wilde perzikken die had ik beter kunnen nemen.
Ik heb nog een fles over dus nog niks. Als deze leeg is haal ik een andere. Morgenmiddag misschien.quote:
Doe ik ook, dat wit is vuig bitter.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:35 schreef Tem het volgende:
Je hebt ook van die mensen die al dat wit van een sinaasappel gaan afpeuteren.
Dat alles helemaal weg is? Dan ben je 387 jaar bezig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe ik ook, dat wit is vuig bitter.
Nee niet helemaal alles, dat lukt nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat alles helemaal weg is? Dan ben je 387 jaar bezig.
Is het weer gezellig in de kansenwijk?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Kolere steekt er net eentje hier in de straat een strijker af of zo, schrik me lam.
Blijkbaar. Auto-alarms die afgingen en alles.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het weer gezellig in de kansenwijk?
Alsof 'ie opgevreten en weer uitgescheten is.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
Die van Hajee ziet er wel goor uit.
Interesseert mij geen hol Corrie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Die doen niks als je gewoon rustig blijft zitten. Niet als een malle gaan zwaaien.
Weet ik, je vindt het gewoon kutbeesten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Interesseert mij geen hol Corrie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |