jij bent jaloers dat ik jou niet noem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Lieve Meloewa, soms hoort een genadeloze bash ook bij het leven. (jij bent een kutuser die hier altijd aanwezig is, dus plaats ik hem hier). Jij bent de grootste snol van de servers welke dagelijks overuren draait wegens jouw gezwam.
Jij hebt alleen dikke tieten!!!! Verder kotsen mensen om je.
(sorry voor foe-yong-hai en de andere aandachtshoeren)
gr gr
Ik kijk niet naar andere mannen en gun Mortaxx zeker z'n pleziertje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:16 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
jij bent jaloers dat ik jou niet noem.
Sorry mortax heeft een killer kaak
Doe dan niet zo boos/gefrustreerd Lol xD lieve schat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar andere mannen en gun Mortaxx zeker z'n pleziertje.
Mortaxx kan een aai over de bol krijgen en een goude medaille.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik voorspel frictie of een driehoeksverhouding tussen Meloewa, Mortaxx en een zekere ex-moderator. Tvp want het programma Overspel in de Liefde viel tegen vandaag dus dan maar hier mijn heil zoeken.
ik reageer meestal best nuchter, alleen ffy2 probeert me te fucken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:21 schreef MAHL het volgende:
Stiekem denk ik dat het nog een heel leuk koppel gaat worden, Feyenoordfan en MeloewaAls een oud getrouwd stel gaan ze met elkaar om.
Rij tegen haar op en leen geld zonder dat je ooit terug gaat betalen als wraak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Trouwens nog steeds met de meet bezig zijn(waarop je zelf nooit bent geweest! ). Dat geval vond meer dan vier maanden geleden plaats.
Kreeg een foto van mijn schatjequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Trouwens nog steeds met de meet bezig zijn(waarop je zelf nooit bent geweest! ). Dat geval vond meer dan vier maanden geleden plaats.
Toen je oma mij proficiat wenstequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Wanneer is ze ontmaskerd eigenlijk?
HSG? Of HSG-Bomber.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:27 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Kreeg een foto van mijn schatje
Tja, misschien had je ook toestemming moeten vragen alvorens je je toetsenbord pakte.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:28 schreef Aber2.0 het volgende:
Ja ik vond hem ook wel tof in het begin maar tegenwoordig edit hij al mijn reacties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |