Was het maar zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
TS móét wel een vrouw van midden 40 zijn
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:14 schreef LethalNinja het volgende:
koop gewoon een fatsoenlijk spel dan
hmm okayquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppen
Zelf ook gespeeld, af en toe even weglopen om vervolgens weer allemaal upgrades te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit is fucking ziek vriend, hoe lame het ook is ik kan er niet mee stoppen
Ik spreek je over twee dagen wel, 3,2 miljard cps vriendquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nu speel ik het ook al 5 minuten. En bedankt
Inderdaad ja, ik ging net vier uur weg en toen ik terug kwam zag ik dat mijn laptop gewoon op slaapstand was gegaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:22 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Zelf ook gespeeld, af en toe even weglopen om vervolgens weer allemaal upgrades te kunnen kopen.
Ja maar er klopt iets nietquote:
Je hebt nu al 341 cookies per seconde?quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar er klopt iets nietIk klik tot in het oneindige, nu al 341
, en mijn seconden lopen niet.
Per o seconde want die lopen niet bij mij...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je hebt nu al 341 cookies per seconde?
Hij telt de automatisch gegenereerde koekjes die je uit je grandma's, farms etc krijgt alleen, hij rekent je clicks niet uitquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja maar er klopt iets nietIk klik tot in het oneindige, nu al 341
, en mijn seconden lopen niet.
Bedankt voor de uitleg, lief...maar ik ben toch klaar met dat ding.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij telt de automatisch gegenereerde koekjes die je uit je grandma's, farms etc krijgt alleen, hij rekent je clicks niet uit
Bedenk je hoe vaak je iets hebt gekocht, datgene wat je nog nooit hebt gekocht zal winstgevender zijn in verhouding.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
Fuck, ik vraag me af of er een strategie voor is. Ik heb het gevoel dat bepaalde upgrades efficienter zijn dan andere, maar geen zin om het uit te gaan rekenen.
Megaveel, je moet voor de lol de discussies onder verschillende wiki-pagina's maar eens checken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
Fuck, ik vraag me af of er een strategie voor is. Ik heb het gevoel dat bepaalde upgrades efficienter zijn dan andere, maar geen zin om het uit te gaan rekenen.
Ja ik kijk ook steeds naar mn cookiegains bij elke upgrade. Wat een kutspel eigenlijk gvd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Bedenk je hoe vaak je iets hebt gekocht, datgene wat je nog nooit hebt gekocht zal winstgevender zijn in verhouding.
Autisme in spelvorm, zalig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook steeds naar mn cookiegains bij elke upgrade. Wat een kutspel eigenlijk gvd.
Die zijn we kwijtquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil nu upgrades kopen omdat upgrades maar shipments levert meer op
Echt wat voor mij, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Autisme in spelvorm, zalig.
Lineair en repeterend
quote:
Hoe lang ben je al bezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef Mano_ het volgende:
Oh god, nieuwe slachtoffers?
De oma's staan al te trappelen...Jouw UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef Mano_ het volgende:
Oh god, nieuwe slachtoffers?
De oma's staan al te trappelen...pff ik heb nog maar 19 biljard cookiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet nog de 100 anti matter condensers:')
e jebi gaquote:
Joegoslaven die werken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
e jebi ga
heb nu kramp in m'n hand
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joegoslaven die werken.Ik heb gewoon die oma's en een fabriek aan het werk totdat ik weer een nieuwe kan kopen.
Ik hoop dat er gauw een update komt (hij komt eraan volgens de info in het spel zelf) want het einde komt in zicht zo jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Mano_ het volgende:
Het gaat echt nergens meer over als je eenmaal wat heavenly chips hebt. Nu na 2 dagen 102 condensers, 114 time machines en alle upgrades
Hij saved je vooruitgang gewoonquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben al meerdere keren aan dat spel begonnen maar de pc mocht niet aan blijven waardoor ik weer overnieuw kon beginnen
Is idd een verslavend kutspel.
Nee, want mn ex heeft de pc zo ingesteld dat alles gewist wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij saved je vooruitgang gewoon
In dat geval zit er een manual save knop in het menuquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want mn ex heeft de pc zo ingesteld dat alles gewist wordt.
met die nummertjes en lettertjes enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In dat geval zit er een manual save knop in het menu
Vetquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:18 schreef Nikmans het volgende:
Dus je kunt ook bijv op je werk doorgaan met 'spelen'
Geen idee, er staat een knop export save en een knop import save dus me dunkt dat je iets krijgt dat je mee kunt nemen/kunt mailen/opslaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
met die nummertjes en lettertjes enzo?
Ok, dan ga ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee, er staat een knop export save en een knop import save dus me dunkt dat je iets krijgt dat je mee kunt nemen/kunt mailen/opslaan
Zou kunnen, iemand postte laatst ook zo'n hele string wartaal op facebook met de woorden 'dit is mijn save' dus ik denk dat je dat gewoon in het spel kopieert en hij dan weet wat/hoeveel je hebt, dus dan kun je dat gewoon naar jezelf messagen op FOK! of facebook ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat eens proberen
Heb in ieder geval een keertje een spel geëxporteerd, en daar kwam een shitlading aan nummertjes uit.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef Nikmans het volgende:
Even iets anders, hebben jullie dat ook dat als je een bepaald nummer/album draait terwijl je iets doet, bijv een game speelt, dat nummer/album daarna voor altijd herinneringen aan die bezigheid oproept?
Het nieuwe album van de Jeugd van Tegenwoordig is echt fantastisch maar ik ben bang dat ik vanaf nu altijd aan Cookie Clicker ga denken als ik het hoor
Sickquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.heb ik met meerdere dingen. En ook met gedachten die ik had toen ik een bepaald spel speelde.
Heb mijn spel overigens weer geimporteerd, YAY
8 miljard koekjes heb ik nu.
hehe nee, ik heb gewoon mn spel geimporteerd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Neu, ik dacht dat je vanaf het begin ging beginnen zoals de rest hier
Ik ga slapen, hopelijk droom ik niet weer hieroverquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
hehe nee, ik heb gewoon mn spel geimporteerd.
Beter gewoon dangrous dave of secret agentquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef BigRedKane het volgende:
ts speelt fagget spelletjes terwijl die beter fifa of gta kan doen
beter gewoon je muil houwequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beter gewoon dangrous dave of secret agent
cool storyquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die gast doet me een beetje aan Nik Kershaw denken.
Hoe kom je aan een grandmapocalypse?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:52 schreef Kriegel het volgende:
Ah, ze hebben weer nieuwe shit toegevoegd? Antimatter Condenser, die is was er laatst nog niet (en is achterlijk overpowered zie ik, nu ik m'n save weer opstart).
Werd wel tijd, toen ik een tijdje terug met 45 tijdmachines (tijd tijd tijd) zat, een Grandmapocalypse en 150 omaatjes die samen bijna nog meer koekjes produceerden dan die tijdmachines werd het een beetje doelloos. Sowieso komt endgame momenteel te snel in zicht.
Genoeg blijven upgraden aan die wijfjes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een grandmapocalypse?
Ah ok, dat bingoding heb ik nog nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Genoeg blijven upgraden aan die wijfjes.Na een tijdje kun je een bingoclub kopen waarin ze blijkbaar uitvindingen doen die steeds wat ongezelliger (helser) worden. Na een paar van die specifieke upgrades sluiten ze een pact met Chtulhu en breekt de pleuris uit. Jup, oude vrouwtjes zijn van de duivel. Altijd al gezegd.
Niet dat je er vooralsnog echt iets van merkt buiten de achtergrond en nieuwsberichten. Of ja, de golden cookies worden red cookies die wat andere effecten hebben (meer een gok, kan negatief zijn). Maar dat bedoel ik dus, het spel is nog niet af en juist als het leuk begint te worden loop je eigenlijk tegen een muur op.
Dit kan geen toeval zijn. Voordat ik dit las speelde ik ook Cookieclicker met De Jeugd van Tegenwoordig op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef Nikmans het volgende:
Even iets anders, hebben jullie dat ook dat als je een bepaald nummer/album draait terwijl je iets doet, bijv een game speelt, dat nummer/album daarna voor altijd herinneringen aan die bezigheid oproept?
Het nieuwe album van de Jeugd van Tegenwoordig is echt fantastisch maar ik ben bang dat ik vanaf nu altijd aan Cookie Clicker ga denken als ik het hoor
Je had betere plannen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zet opzettelijk mijn laptop niet aan want anders zit ik de hele middag te klikken
quote:
Als je unne noob bent wel jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat zet je toch aan en vervolgens kijk je er niet meer naar om?
Bovenin op stats klikken dan verdwijnt dat scherm en zie je al je 'buildings', kun je ze ook verkopenquote:
Zo hoor je het ook te spelen jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu ook wel geinig vind worden. Ik heb het gewoon in een tabblad open staan, ik zit eigenlijk niet als een gek te klikken, het gaat allemaal vanzelf.
7.6 miljard hierquote:
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:36 schreef Geelman het volgende:
Wat is beter, een grandma of een cursor?
Dafuq.quote:
Idd, heb net m'n bingo centerquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.
En het staat cool, zo'n leger oude vrouwtjes. Zijn ook de enigen die er niet allemaal hetzelfde uitzien.
Koekjes bakken?quote:
Grandmapocalypsequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Idd, heb net m'n bingo center
Ik ben benieuwd waar de cutoff ligt wanneer het zinnig wordt om te resetten voor heavenly chips vs doorspelen in je oude game, momenteel denk ik dat ik gewoon alle achievements haal behalve de 100 antimatters en dan op reset duw maar dat moet toch wel uit te rekenen zijnquote:Op zondag 29 september 2013 13:08 schreef Unsub het volgende:
Yes, 3 shadow achievements, eerste keer gereset. Nu 118 heavenly chips, en ik mag weer opnieuw beginnen
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef MAHL het volgende:
Wat is heavenly chips dan?
Zit nu op 20 miljoen per seconde. Ben ik nu OCD en autistisch dat ik dit spel nog 'speel'?
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Geelman het volgende:
Ok, ik heb nu 1 antimatter condenser. Nog 1 maken?
Ik zie nu pas datquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, lief...maar ik ben toch klaar met dat ding.
Ok, ik neem 100 oma's.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Grandma, zijn veel verder te upgraden. Eerst lijken ze overbodig te worden zoals farms en factories (en uiteindelijk eigenlijk alles beneden portals), maar je kunt ze zover opfokken met verdubbelaars en dergelijke dat ze tientallen miljoenen koekjes per seconde maken.
En het staat cool, zo'n leger oude vrouwtjes. Zijn ook de enigen die er niet allemaal hetzelfde uitzien.
[..]
Dafuq.Heb je het weken laten doorlopen of zo? Ik was eigenlijk gewoon gekapt toen er niet veel meer te doen was, vandaar dat ik een stuk minder CPS heb. Dat was na vier dagen ongeveer.
Dat heb ik dus gedaan. De honderste antimatter condenser kost namelijk al 3.999.999.999*1.15^100 = 4.697.253.801.626.840 cookiesquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar de cutoff ligt wanneer het zinnig wordt om te resetten voor heavenly chips vs doorspelen in je oude game, momenteel denk ik dat ik gewoon alle achievements haal behalve de 100 antimatters en dan op reset duw maar dat moet toch wel uit te rekenen zijn
Hoeveel cookies bakken jouw oma's?quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef MAHL het volgende:
Wanneer heb je dan de bingo center? Atm 109 Grandma's hier inclusief alle Elder achievement?
89k p/s.quote:Op zondag 29 september 2013 17:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hoeveel cookies bakken jouw oma's?
Op den duur is de verhouding kosten/baten ook helemaal weg en heeft het geen zin om nog meer te gaan kopen. Kun je beter gaan resetten voor de HC's.quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan. De honderste antimatter condenser kost namelijk al 3.999.999.999*1.15^100 = 4.697.253.801.626.840 cookies
Dromen over een computerspelletjequote:Op zaterdag 28 september 2013 00:12 schreef Nikmans het volgende:
Een ultralame browserspel waarin je in eerste instantie op een koekje klikt, vervolgens shit koopt en upgrade om automatisch koekjes te genereren zodat je meer koekjes produceert zodat je meer shit kunt kopen om meer koekjes te genereren zodat je meer koekjes produceert zodat je meer shit kunt kopen om meer koekjes te genereren, ad infinitum [ afbeelding ]
Het punt is dat het debiel verslavend is, aangezien de upgrades en achievements blijven komen en alles supergrappig is en die hele shit gewoon goed in elkaar zit, terwijl je alleen maar naar een nummer zit te kijken dat steeds sneller omhoog gaat (![]()
). Als autisme en OCD een kind kregen was het dit spel.
Vannacht heb ik er over gedroomd
Voor de liefhebber: http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Hoe?quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef eQuaL het volgende:
Had het ook voor 1 middag. Geneesmiddel: cheaten. De lol is er dan binnen 5 minuten af, en je kan je leven weer oppakken
Ik ga voor de 100 miljoen per seconde.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef MAHL het volgende:
Hah! Heb hem de hele avond aan laten staan. 94 miljoen p/s atm
Doe het niet.quote:Op maandag 30 september 2013 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dan heb ik nog even te gaan. Zit nu op 41 p/s.
Ach, zo verslavend is het nou ook weer niet. Ik heb hem gewoon aanstaan terwijl ik met andere dingen bezig ben en af en toe koop/upgrade ik wat.quote:
Zodra je alle achievements hebt, zou ik doen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef MAHL het volgende:
Hmm 764 miljoen p/s momenteel... En de grandma's hebben Ctulhu gesummonedVanaf wanneer is het een goed idee om 'overnieuw' te beginnen, met heavenly cookies enzo?
Ik ook zojuist, kom ik er achter dat er twee nieuwe oma achievements zijn die ik ook even had kunnen doenquote:
Waar de fuck kijk ik naarquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Nikmans het volgende:
In ander nieuws, dit is ook echt een mindfuck: "A simulation of everything"
http://orteil.dashnet.org/nested
Ik vind dit niet zo leuk.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:00 schreef Nikmans het volgende:
In ander nieuws, dit is ook echt een mindfuck: "A simulation of everything"
http://orteil.dashnet.org/nested
Nee, maar wel andere zieke shit zoals een universum met alleen haaien en de gedachten van aliensquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar de fuck kijk ik naar
Iemand de Aarde al kunnen vinden?
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:39 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nee, maar wel andere zieke shit zoals een universum met alleen haaien en de gedachten van aliens
Echt zo'n enorme mindfuck deze shit, hij heeft nog meer gemaakt maar dit + cookie clicker is wmb het vetstequote:
Wtf. Hoe lang ben je wel niet bezig om die shit te makenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Echt zo'n enorme mindfuck deze shit, hij heeft nog meer gemaakt maar dit + cookie clicker is wmb het vetste
Klikken dan!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik snap het niet. ik kan niks kopen
Candy box 1 nu nog spelenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef TostiTijd het volgende:
Kan het op het werk niet spelen en thuis heb ik andere dingen te doen, zoals Candy Box:
http://candies.aniwey.net/ Heel leuk. Geinspireerd op Cookie Clicker.
Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:47 schreef Fopje het volgende:
Ik ga er niet meer aan beginnen. Nooit meer.
nerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik speel godverdomme al 14 uur achter elkaar.
Kan dat, met zijn tweeën in een PokéBall?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is ook verslaafd dus we zijn samen aan het spelen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nu speel ik het ook al 5 minuten. En bedankt
Nee. Hij op zijn laptop en ik op de mijnequote:Op zaterdag 1 februari 2014 06:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan dat, met zijn tweeën in een PokéBall?
Niet 6,460,485,449.9 koekjes per seconde makenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef n00b13 het volgende:
Heeft het nog nut te klikken als je al 42 cookies per second maakt.
Ik zit (na een half uurtje) op 1867 p seconde.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Niet 6,460,485,449.9 koekjes per seconde maken
Komen af en toe voorbij op het scherm. Klik erop en je krijgt een bonus, bijv x7 cookies per second voor een minuut ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:30 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat zijn die golden cookies dan?
heb ik nog nooit gehad, alwel heel veel van die rendierenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Komen af en toe voorbij op het scherm. Klik erop en je krijgt een bonus, bijv x7 cookies per second voor een minuut ofzo.
dit valt nog mee, ik heb het weggeklikt toen ik allemaal boze oma's achter me aankreeg bij het updaten van een of ander iets. Mijn 150 oma's die zo goed koekjes konden bakken pakten mij gewoon keihard terug door me aan te vallen. poepspel.quote:
Kom er echt pas net achter dat je dat ding linksonder ook nog kan upgraden, heb nu meer dan de dubbele productie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dit valt nog mee, ik heb het weggeklikt toen ik allemaal boze oma's achter me aankreeg bij het updaten van een of ander iets. Mijn 150 oma's die zo goed koekjes konden bakken pakten mij gewoon keihard terug door me aan te vallen. poepspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |