Autisme in spelvorm, zalig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja ik kijk ook steeds naar mn cookiegains bij elke upgrade. Wat een kutspel eigenlijk gvd.
Die zijn we kwijtquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Mortaxx het volgende:
Ik wil nu upgrades kopen omdat upgrades maar shipments levert meer op
Echt wat voor mij, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Autisme in spelvorm, zalig.
Lineair en repeterend
quote:
Hoe lang ben je al bezig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef Mano_ het volgende:
Oh god, nieuwe slachtoffers?
De oma's staan al te trappelen...Jouw UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:33 schreef Mano_ het volgende:
Oh god, nieuwe slachtoffers?
De oma's staan al te trappelen...pff ik heb nog maar 19 biljard cookiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet nog de 100 anti matter condensers:')
e jebi gaquote:
Joegoslaven die werken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
e jebi ga
heb nu kramp in m'n hand
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Joegoslaven die werken.Ik heb gewoon die oma's en een fabriek aan het werk totdat ik weer een nieuwe kan kopen.
Ik hoop dat er gauw een update komt (hij komt eraan volgens de info in het spel zelf) want het einde komt in zicht zo jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:43 schreef Mano_ het volgende:
Het gaat echt nergens meer over als je eenmaal wat heavenly chips hebt. Nu na 2 dagen 102 condensers, 114 time machines en alle upgrades
Hij saved je vooruitgang gewoonquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ik ben al meerdere keren aan dat spel begonnen maar de pc mocht niet aan blijven waardoor ik weer overnieuw kon beginnen
Is idd een verslavend kutspel.
Nee, want mn ex heeft de pc zo ingesteld dat alles gewist wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hij saved je vooruitgang gewoon
In dat geval zit er een manual save knop in het menuquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:14 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee, want mn ex heeft de pc zo ingesteld dat alles gewist wordt.
met die nummertjes en lettertjes enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In dat geval zit er een manual save knop in het menu
Vetquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:18 schreef Nikmans het volgende:
Dus je kunt ook bijv op je werk doorgaan met 'spelen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |