SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Woooow record verbroken
1 day, 18 hours battery, with full charge...
iOS 7 heeft toch verbeteringen .....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Zie nog meer reactie's in dit topic?quote:![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik![]()
Haha nee...quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie nog meer reactie's in dit topic?![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik
Weyoooooooooow, na een volle batterij?
Zit trouwens nog op 7.0..
Die update is worthless.....
[ Bericht 3% gewijzigd door RogerFederer_17 op 27-09-2013 19:55:09 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Misschien ff volledig ontladen en daarna weer laden, schone IPsw erop? Onnodige apps opruimen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ja, het accu gebeuren was bij iOS 6 beter op mijn 4s.
Doet je iPhone wel snel?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Help! Ik heb deze gekocht: http://www.ah.nl/appie/pr(...)-battery-pack-bumper
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?![]()
kan je afaik niets aan doen. Maar ianagquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef zakpatat90 het volgende:
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je daar melden dat hij het niet doet en dat je aanspraak wenst te maken op je geld terugquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef zakpatat90 het volgende:
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Hmm beetje jammer, het doet het opzich wel maar beetje aan en uit enzo. Nouja iig bedanktquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je daar melden dat hij het niet doet en dat je aanspraak wenst te maken op je geld terug![]()
![]()
Enige wat ik (nog) haat aan iOS 7 zijn de icoontjes maar die zijn al onderdeel van een groter geheel (en 80% staat–in 1–map dus geen last van) en de slooooom-heid van sommige animaties. Verder niks dan liefde. En mijn god wat ziet 6 er gadverdamme-lelijk uit“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Mooier niet per definitie, maar ik maak me druk om de herkenbaarheid. Als je kleurassociaties ineens om gaat gooien wordt het lastig dingen te herkennen.
Eerder werd de voice-memo app al van een stalen knop met een rood vierkant blokje naar een blauw icoon met een microfoon omgetoverd, nu is het een wit blokje met een staafdiagram gelijkende op een geluidsgolf. Het is dat de naam eronder staat, maar ik vind het een misser van formaat.
Muziekafspeelapp: van orange naar verschoten rood.
Kalender: dag en datum, maar niet als kalender gekaderd.
En meer van dat soort voorbeelden.
Search my friends is dan weer ouderwets skeumorfisch gebleven...
Ook de kleurverzadiging op zijn pastel vind ik persoonlijk geen handige keuze. Als ik een telefoongesprek wil weigeren is die balk bijna roze.
Had op zijn minst wat keuze aan mensen gegeven uit 4 setjes iconen met hetzelfde basisontwerp en denk goed na of een icoon nog wel herkenbaar is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dat zijn echt problemen waar je alleen het eerste half uur mee te maken zal hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooier niet per definitie, maar ik maak me druk om de herkenbaarheid. Als je kleurassociaties ineens om gaat gooien wordt het lastig dingen te herkennen.
Eerder werd de voice-memo app al van een stalen knop met een rood vierkant blokje naar een blauw icoon met een microfoon omgetoverd, nu is het een wit blokje met een staafdiagram gelijkende op een geluidsgolf. Het is dat de naam eronder staat, maar ik vind het een misser van formaat.
Muziekafspeelapp: van orange naar verschoten rood.
Kalender: dag en datum, maar niet als kalender gekaderd.
En meer van dat soort voorbeelden.
Search my friends is dan weer ouderwets skeumorfisch gebleven...
Ook de kleurverzadiging op zijn pastel vind ik persoonlijk geen handige keuze. Als ik een telefoongesprek wil weigeren is die balk bijna roze.
Had op zijn minst wat keuze aan mensen gegeven uit 4 setjes iconen met hetzelfde basisontwerp en denk goed na of een icoon nog wel herkenbaar is.![]()
Nee, dat zijn problemen van een slecht ontwerp. iPhones waren altijd de telefoons die je goeddeels spelenderwijs kon leren kennen (ik heb de handleiding iig niet open gehad), sinds iOS 6 is dat al verminderd en nu al helemaal.
Het ziet er leuk uit maar herkenbaarheid maakt of breekt de functionaliteit van een icoon.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Inderdaad ben je vrij snel aan gewend lijkt me zo.
Ik vind de app's met witte achtergrond niet zo mooi.
Voornamelijk foto's herinneringen en notities.
Agenda vind ik nog wel prima maar de app zelf is er niet beter op geworden.Gegroet!![]()
Dat bepaal jij toch niet voor hem? Dat zie je hier zo vaak helaas.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zijn echt problemen waar je alleen het eerste half uur mee te maken zal hebben.
Dat problemen van iemand niet worden gezien als problemen, dat Apple iets veranderd en dat hij daar maar moet leven omdat het volgens Apple zo moet, dat wordt dan vaak hier nagepraat dat je er maar aan moet wennen.
Als jou BMW 3 series langs de dealer gaat voor onderhoud en ze het interieur roze maken moet je er ook maar even aan wennen?
Het alles accepteren wat Apple doet met jou telefoon mag wel eens wat minder worden imo.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet voor hem? Dat zie je hier zo vaak helaas.
Dat problemen van iemand niet worden gezien als problemen, dat Apple iets veranderd en dat hij daar maar moet leven omdat het volgens Apple zo moet, dat wordt dan vaak hier nagepraat dat je er maar aan moet wennen.
Als jou BMW 3 series langs de dealer gaat voor onderhoud en ze het interieur roze maken moet je er ook maar even aan wennen?
Het alles accepteren wat Apple doet met jou telefoon mag wel eens wat minder worden imo.Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat andere kleuren het geheel niet meteen onoverzichtelijk maakt. Het is niet zo dat ik uren naar de muziek-app moet zoeken, omdat hij een ander kleurstelling heeft.
![]()
Ik heb weer eens heerlijk geblunderd.
Helemaal boos omdat mijn refurbished toestel steeds slecht werkte met mijn oordopjes. Nieuw toestel gekregen ... Hetzelfde euvel.
Goh Cc, zou het misschien aan de oordopjes kunnen liggen? Gisteren nieuwe gekocht, de EarPods, en probleem opgelost.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Huh, maar ze zeiden toch dat zij de klacht ook hadden geconstateerd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb weer eens heerlijk geblunderd.
Helemaal boos omdat mijn refurbished toestel steeds slecht werkte met mijn oordopjes. Nieuw toestel gekregen ... Hetzelfde euvel.
Goh Cc, zou het misschien aan de oordopjes kunnen liggen? Gisteren nieuwe gekocht, de EarPods, en probleem opgelost.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, dat was bij de wifi-klacht bij mijn vorige. Dat bleek hardwarematig te zijn. Hier bleef het een beetje in het luchtledige hangen. Ze vonden het ook heel vreemd, maar dat mag natuurlijk niet, als je een nieuw toestel krijgt ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:54 schreef TC03 het volgende:
Huh, maar ze zeiden toch dat zij de klacht ook hadden geconstateerd?
En toen bleek dus niet het toestel het probleem.
Maar gisteren in de aMac-winkel had de verkoper ook nooit van zo'n probleem met oordopjes gehoord.
Dus heeeeel vreemd is het heus niet dat ik meteen dat refurbished toestel de schuld gaf.
Deze EarPods zitten wel een stuk lekkerder en het snoer lijkt wat robuuster. Goed voor als je er, zoals ik, veel gebruik van maakt.Curiosity cultured the cat
Prutser. Je checkt toch gelijk met andere oordopjes?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Samen met de medewerkers van Apple die die suggestie ook niet deden, buig ik mijn hoofd in geveinsde schaamte.Curiosity cultured the cat
Hersenloze Apple-fanquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
Samen met de medewerkers van Apple die die suggestie ook niet deden, buig ik mijn hoofd in geveinsde schaamte..
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.![]()
quote:![]()
Sorry for not being a nerd ...Curiosity cultured the cat
Heeft niks met "being a nerd" te maken kwestie van simpel deduceren. Beetje jammer dat die gasten bij de A-Mac ook niet bij de juiste diagnose konden komen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Sorry for not being a nerd ...
Ik had wat meer verwacht van die gasten in Eindhoven..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Schone IPsw erop hoe ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Misschien ff volledig ontladen en daarna weer laden, schone IPsw erop? Onnodige apps opruimen?
Doet je iPhone wel snel?
You dont believe me ? Read this line again.![]()
En diezelfde incompetente vlieger gaat op voor twee medewerkers van Apple Care.
Ik heb tenminste nog mijn blonde consumer-excuus.
Curiosity cultured the cat
En ook mijn iPhone 4 heeft sinds net iOS7 erop.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Dat werkt prima, heb 7 nu al anderhalve week op m'n 4 draaien zonder enig probleem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
En ook mijn iPhone 4 heeft sinds net iOS7 erop.![]()
Google image search is weer anders bij mij. Niet meer "doorbladerbare" resultaten zonder optie om full-size te kijken, maar weer een beetje zoals het vroeger was: klik op 1 resultaat en dan kom je op een nieuwe pagina terecht. Het enige verschil met de eerste vorm van google image search is dat je geen verschillende pagina's met resultaten hebt.
Is dit bij jullie ook zo?
[ Bericht 2% gewijzigd door very op 28-09-2013 15:53:19 ]People assume too much.![]()
Bedoelde een clean install...quote:
Wil ook weleens helpen....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Dat wil ik dus doen, maar hoe kan ik dat nu het beste doen. Eerst mn iphone synchen toch ? Zodat ik niet alle apps, fotos muziek etc. kwijt raak ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Bedoelde een clean install...
Wil ook weleens helpen....You dont believe me ? Read this line again.![]()
Backup maken en dan de herstel functie in itunes gebruiken, dan kun je de backup weer laden.
Wat nog beter is alle belangrijke dingen als contacten opslaan in icloud en helemaal schoon beginnen.Gegroet!![]()
Super, bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Zspirit het volgende:
Backup maken en dan de herstel functie in itunes gebruiken, dan kun je de backup weer laden.
Wat nog beter is alle belangrijke dingen als contacten opslaan in icloud en helemaal schoon beginnen.
iPhone was gewoon snel. Ik heb net een clean instal gedaan. Geen contact met iCloud en AppStore gemaakt. Ben benieuwd of hij nu goed werkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Misschien ff volledig ontladen en daarna weer laden, schone IPsw erop? Onnodige apps opruimen?
Doet je iPhone wel snel?![]()
![]()
Is gelukt, alles weer terug erop gezet via de backup. Nu net helemaal opgeladen. Kijken hoelang we nu doen met de accu. Nogmaals bedankt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Zspirit het volgende:
Wat nog beter is alle belangrijke dingen als contacten opslaan in icloud en helemaal schoon beginnen.
Anders ff paar keer hard resetten, als het niet gewerkt heeft....quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
iPhone was gewoon snel. Ik heb net een clean instal gedaan. Geen contact met iCloud en AppStore gemaakt. Ben benieuwd of hij nu goed werkt.Zorg wel dat je niet te veel apps gebruikt....quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Is gelukt, alles weer terug erop gezet via de backup. Nu net helemaal opgeladen. Kijken hoelang we nu doen met de accu. Nogmaals bedankt.
Hoe meer apps, hoe trager je iPhone....
(hou 30 apps aan)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Dat zit echt tussen je oren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
(hou 30 apps aan)![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet te veel apps gebruikt....
(hou 30 apps aan)For great justice!![]()
Ik kom er serieus sinds iOS7 pas achter hoe je moet inzoomen met een iPhone in de camera-app (foto he, niet video). Hoevaak ik niet gegodver't heb dat je "niet kan inzoomen met dat kutding".
Tis idd gvd geen android
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kon dat wel in iOS 6 dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik kom er serieus sinds iOS7 pas achter hoe je moet inzoomen met een iPhone in de camera-app (foto he, niet video). Hoevaak ik niet gegodver't heb dat je "niet kan inzoomen met dat kutding".For great justice!![]()
Je snapt het niet. Ik benoem een ontwerpfout omdat ik als gebruiker een vertaalslag moet maken tussen ingeburgerde vormen danwel kleuren, jij zegt dat ik vertaalslag moet maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingIk bedoel er alleen mee te zeggen dat andere kleuren het geheel niet meteen onoverzichtelijk maakt. Het is niet zo dat ik uren naar de muziek-app moet zoeken, omdat hij een ander kleurstelling heeft.
Duuuuh
Maar als een weerapp ineens een kneiterpaars hartje als icoon heeft, dan is dan volgens jouw redenatie een kwestie van wennen, want ach, verandering, daar kun je aan wennen.
Terwijl ik dan zeg: zorg dat het icoon de strekking van de app dekt of in merkgevallen op zijn minst herkenbaar blijft zonder afbraak te doen aan de richtlijnen van het ontwerp.
Mooier is niet altijd beter. Abstracter is niet altijd beter.
Form
Follows
Fucking
FunctionI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja. iOS 5 ook.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Niet op de oude manierquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!![]()
Zoek de app in de store, klik hem aan, je krijgt een previewquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!
Rechtsboven staan een vierkantje met een pijl naar boven, klik hierop, popup, optie cadeauIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Volgens mij nog steeds hetzelfde..?quote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Alvast bedank!
App store, app selecteren, details, vierkantje met pijl rechtsboven aanklikken en kiezen voor cadeau.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Had ik al geprobeerd natuurlijk. Maar onder het vierkantje met pijl staat bij mij dus geen cadeau...![]()
En bij een willekeurige andere niet gratis app?quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef turbofokker het volgende:
Had ik al geprobeerd natuurlijk. Maar onder het vierkantje met pijl staat bij mij dus geen cadeau...I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Dat was t ja.
De app die ik kado wil doen is gratis, maar heeft na een tijdje een aankoop van 3,99 nodig om door te gaan. En dat wil ik graag kado doen? Kan dat?![]()
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 01:14 schreef turbofokker het volgende:
Dat was t ja.
De app die ik kado wil doen is gratis, maar heeft na een tijdje een aankoop van 3,99 nodig om door te gaan. En dat wil ik graag kado doen? Kan dat?![]()
Wtf, glas is net kapot gegaan. Scherm zitten allemaal scheuren in, glas kapot dus. Hoe duur is de prijs om te repareren? Ik kijk nu ook maar kan vooralsnog niks specifiek vinden.![]()
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.quote:Op zondag 29 september 2013 02:02 schreef Alweerz het volgende:
Ja, stuk of 10 zelfs![]()
maar had even geen 1 om. Maar wtf, 200 euro is wel heel belachelijk.
![]()
Scherm is duur.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Daar moet je echt verstand van hebben. En m'n vriend had z'n achterkant kapot, had 'm ook kunnen zelf kunnen veranderen, maar de voorkant gaat ook anders open ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.
Balen.Ik doe echt alles op m'n iPhone gewoon. Nu ook, maar dat kutscherm stoort erg dus ik moet mijn scherm wel laten repareren.
![]()
Kutscherm? Jij laat hem vallen toch?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Sowieso kutscherm. De iPhone is vannacht gevallen door een botsing.quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Kutscherm? Jij laat hem vallen toch?Beetje aangeschoten, niet 100% mijn schuld.
![]()
Nee, dat is echt de schuld van dat kutscherm.Curiosity cultured the cat
Lekker trollen dus. GTFOquote:Op zondag 29 september 2013 10:15 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Sowieso kutscherm. De iPhone is vannacht gevallen door een botsing.Beetje aangeschoten, niet 100% mijn schuld.
Wat nou trollen?quote:Hekel aan als mensen zo bekrompen denken omdat ze nooit iets meemaken ofzo. Ik kan 't niet echt mijn schuld noemen als iemand tegen mij aanbotst en ik val en daardoor m'n iPhone op de grond valt. Ik vind 't scherm gewoon kut, met een andere telefoon gebeurt dit niet. Dan had je misschien 1 krasje en klaar. Maargoed, begrijpend lezen mensen, ik zeg nergens dat 't de schuld van het scherm is (beetje apart hè) maar dat het gewoon een kutscherm is.
![]()
Lekker een samsung kopen dan, christ.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euroquote:Op zondag 29 september 2013 10:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker een samsung kopen dan, christ..
![]()
Maar dat ligt dus niet aan de telefoon, al beweer jij van wel
Ik heb via Whatsapp een zending verstuurd (dus aan meerdere mensen tegelijk). Nu krijg ik deze chat niet meer weg. Normale gesprekken kan je eenvoudig verwijderen vanuit de hoofdlijst of vanuit het gesprek zelf, maar bij de zending kan dat niet.
Enige wat ik nog niet geprobeerd heb is "wis alle gesprekken" vanuit de instellingen, maar dan verdwijnen er ook wat andere chats die ik nog niet kwijt wil.
Iemand een suggestie?I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Laten we wel wezen, dat ding kan bijna niks aan. De 5 werd zelfs destijds met krasjes aangeleverd voordat iemand 'm uberhaupt in z'n handen hadquote:Op zondag 29 september 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dat ligt dus niet aan de telefoon, al beweer jij van wel![]()
![]()
Welke iPhone heb je? Ik kan hem wel voor je reparerenquote:Op zondag 29 september 2013 10:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euro.
![]()
Eeecht? iPhone 5. Hoe ka jij mijn iPhone repareren?quote:Op zondag 29 september 2013 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welke iPhone heb je? Ik kan hem wel voor je repareren![]()
![]()
Nu na clean instal 67% na 14,37 uur stand-by en 1,34 uur gebruik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie nog meer reactie's in dit topic?![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik![]()
![]()
Scherm is prima, alleen je moet je telefoon niet op hoekjes of op scherpe dingen laten stuiteren. (maar das inmiddels bij de concurrentie net zo hoor)quote:Op zondag 29 september 2013 11:09 schreef Alweerz het volgende:
Dat beweer ik helemaal nergens. Leer lezen. Ik zeg dat het scherm kut is, maar dat is ook zo.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn 4s is 2 keer, hard, op de straat gekletterd en het scherm is prima. Zonder bumper, zonder screenprotector.
Ik ben eindbaas.![]()
van mij ook, 1 keer 5 meter over het asfalt gestuiterd (gelukkig stond het licht voor de auto's op rood). Heb een klein barstje tussen de rand en de lensquote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s is 2 keer, hard, op de straat gekletterd en het scherm is prima. Zonder bumper, zonder screenprotector.
Ik ben eindbaas.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Een iphone 5 scherm is redelijk makkelijk zelf te vervangen als je het juiste gereedschap hebt.Shuffle up and deal!!!![]()
Maar dan nog steeds behoorlijk aan de prijs om te vervangen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef mirelia het volgende:
Een iphone 5 scherm is redelijk makkelijk zelf te vervangen als je het juiste gereedschap hebt.![]()
1x uit mijn zak gevallen, beide kanten stuk. Het hangt gewoon van het soort klap af.quote:Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef n8n het volgende:
[..]
van mij ook, 1 keer 5 meter over het asfalt gestuiterd (gelukkig stond het licht voor de auto's op rood). Heb een klein barstje tussen de rand en de lensI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ja precies, ik had ook een kleine hartverzakking, had nooit verwacht dat ik de telefoon ooit nog zou kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1x uit mijn zak gevallen, beide kanten stuk. Het hangt gewoon van het soort klap af.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Een Samsung valt ook helemaal uit elkaar hoorquote:Op zondag 29 september 2013 10:40 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Wat nou trollen?Hekel aan als mensen zo bekrompen denken omdat ze nooit iets meemaken ofzo. Ik kan 't niet echt mijn schuld noemen als iemand tegen mij aanbotst en ik val en daardoor m'n iPhone op de grond valt. Ik vind 't scherm gewoon kut, met een andere telefoon gebeurt dit niet. Dan had je misschien 1 krasje en klaar. Maargoed, begrijpend lezen mensen, ik zeg nergens dat 't de schuld van het scherm is (beetje apart hè) maar dat het gewoon een kutscherm is.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Dat klopt maar je hoeft iig geen arbeidsloon te betalen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds behoorlijk aan de prijs om te vervangen.Shuffle up and deal!!!![]()
Ik snap ook niet dat het zo duur is, eigenlijk. Het is maar een klein schermpje vervangen en klaar. Lijkt mij niet moeilijk of tijdrovend als je er verstand van hebt.![]()
Omdat alleen het scherm + digitizer al een duur onderdeel is. En bij het uit elkaar halen loop je altijd het risico dat er wat stuk gaat (kabeltje van de homeknop bijvoorbeeld). En dat moet dan gratis vervangen worden. Dus moet er voldoende verdient worden om dat soort kosten te dekken EN nog een beetje winst te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:44 schreef Alweerz het volgende:
Ik snap ook niet dat het zo duur is, eigenlijk. Het is maar een klein schermpje vervangen en klaar. Lijkt mij niet moeilijk of tijdrovend als je er verstand van hebt.
Basis economie.![]()
Geen idee wat een digitizer is en whatever, ik vind het allemaal maar kak en zwaar overdreven, voor die prijs koop je volgens mij gewoon een iPhone 4 ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat alleen het scherm + digitizer al een duur onderdeel is. En bij het uit elkaar halen loop je altijd het risico dat er wat stuk gaat (kabeltje van de homeknop bijvoorbeeld). En dat moet dan gratis vervangen worden. Dus moet er voldoende verdient worden om dat soort kosten te dekken EN nog een beetje winst te maken.
Basis economie.. Ik laat dat ding nooit vallen en heb meestal bescherming om.
![]()
Plus laten we die Chineesjes niet vergeten die in de rampzalige omstandigheden apple producten in elkaar zetten. Het kan allemaal wel wat minder prijzig.![]()
Nou, dan koop je toch lekker een iphone 4quote:Op zondag 29 september 2013 13:48 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Geen idee wat een digitizer is en whatever, ik vind het allemaal maar kak en zwaar overdreven, voor die prijs koop je volgens mij gewoon een iPhone 4 ofzo. Ik laat dat ding nooit vallen en heb meestal bescherming om.
![]()
![]()
Neuh, ik regel wel iets waardoor ik er gunstig uitkom, maar ben gewoon geïrriteerd. Schijtweekend, alles gaat stuk. Mijn word ook al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok, ik ben weg.
![]()
Dit.quote:Ciao, Bella.quote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Alweerz het volgende:
Neuh, ik regel wel iets waardoor ik er gunstig uitkom, maar ben gewoon geïrriteerd. Schijtweekend, alles gaat stuk. Mijn word ook al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok, ik ben weg.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Hoe kom je op ¤200 ? Het kan voor ¤140, wellicht minder.quote:Op zondag 29 september 2013 10:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euro.
hallo![]()
Stamp jij je iPhone maar lekker vol, durf te wedden dat je binnen de korste keren een herstel moet doen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zit echt tussen je oren.Whatever.....quote:I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
R&P zit elders.quote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Alweerz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok, ik ben weg.
Kosten zitten hem in de hoge resolutie, de handelingen (itt het acherkantje van de 4 en 4S moet je halve telefoon uit elkaar) en risicodekking idd.
Ik heb mijn 4 toen laten repareren maar vond het resultaat lichtelijk beschamend van kwaliteit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Totale onzin. Eens per jaar is meer dan genoeg.quote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Stamp jij je iPhone maar lekker vol, durf te wedden dat je binnen de korste keren een herstel moet doen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Gister ios 7 opnieuw geïnstalleerd op m'n 4s vanwege battery drain. Back-up weer erop gezet, en helemaal opgeladen. Zit nu pas op 48%. Kortom batterij duur flink verbeterd.
Als je geen onzin op je telefoon zet dan wel ja....quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totale onzin. Eens per jaar is meer dan genoeg.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
waarom zou je onzin op je telefoon zetten?!quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Als je geen onzin op je telefoon zet dan wel ja....
Maar al staat ie helemaal vol, hij werkt dan nog steeds primaI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://www.apple.com/nl/iphone-5s/
de site is eindelijk vertaald in het Nederlands. Dus misschien is er snel een bestelknopje te vinden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Help!
Ik heb in de camera-app die gekleurde rondjes aangeklikt en nu kom ik er niet meer uit!
Hoe krijg de gewone foto weer terug? Ik wil geen noir, sepia of wat dan ook.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Het middelste filter is 'geen'.quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Help!
Ik heb in de camera-app die gekleurde rondjes aangeklikt en nu kom ik er niet meer uit!
Hoe krijg de gewone foto weer terug? Ik wil geen noir, sepia of wat dan ook.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tnx!quote:
Helemaal over het hoofd gezien.
Heel lang geleden is een auto met zowel de voor- als achterwiel over mijn toenmalige Samsung heengereden. Hij werkte nog steeds perfect.quote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een Samsung valt ook helemaal uit elkaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toen was er dus ook geen iphone. Next.quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heel lang geleden is een autoI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan heeft ie elke keer er een kwalitatief minder scherm opgezet, dan blijven ze stukgaan ja.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.![]()
iPhone 5 is de telefoon die maar blijft denderen, en maar heel blijft
Minimaal vier keer nu van tafel of uit m'n klauwen laten vallen.
Denk dat de vorm en het lage gewicht daarin toch wel mee speelt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef very het volgende:
Geniaal
http://www.mobilefun.com/(...)one-5s-5---black.htm
[ afbeelding ]![]()
![]()
De batterylife van mijn iPhone 5 en iOS7 is als je 3G uithebt maar wel gewoon gebruik maakt van WiFi echt nice.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Een beetje zuinig zijn op een apparaat van 600 Euro is nog niet in je opgekomen?quote:Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef eleusis het volgende:
iPhone 5 is de telefoon die maar blijft denderen, en maar heel blijft
Minimaal vier keer nu van tafel of uit m'n klauwen laten vallen.
Denk dat de vorm en het lage gewicht daarin toch wel mee speelt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja he. Ik was laatst in dld en toen had ik 9% accutijd gebruikt van 9 tot 15. En ondertussen wel via wifi lopen klooien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 04:48 schreef boem-dikkie het volgende:
De batterylife van mijn iPhone 5 en iOS7 is als je 3G uithebt maar wel gewoon gebruik maakt van WiFi echt nice.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mijn iPhone 5 is gevallen en het glas op de voorkant is behoorlijk naar de tyfes. Verzekering gebeld, en het valt onder de inboedelverzekeringDe verzekering heeft mij duidelijk gemaakt dat ze graag eerst een offerte zien, zodat ze deze kunnen goedkeuren en mijn toestel gerepareerd kan worden. Verder zeiden ze nog dat ik goed op moest letten bij ik hem liet maken, want wanneer het niet bij een officiële Apple reparateur gebeurt dan kan schijnbaar je verdere garantie vervallen. Bij wie kan ik nu het beste mijn iPhone laten maken? Ik heb al geprobeerd te zoeken op de website van Apple, maar daar werd ik weinig wijs uit.
![]()
Ik mag toch hopen dat dit niet de standaard prijs is in NL? (898 euro voor iPhone 5s 32GB)
http://www.belsimpel.nl/a(...)2gb-black/abonnementPeople assume too much.![]()
Aangezien een 4S nog 500 doet vrees ik van wel.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Bij applestore zelf. Kosten van reparatie en reis dan wel declareren en van te voren overleggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:24 schreef Badeendt het volgende:
Mijn iPhone 5 is gevallen en het glas op de voorkant is behoorlijk naar de tyfes. Verzekering gebeld, en het valt onder de inboedelverzekeringDe verzekering heeft mij duidelijk gemaakt dat ze graag eerst een offerte zien, zodat ze deze kunnen goedkeuren en mijn toestel gerepareerd kan worden. Verder zeiden ze nog dat ik goed op moest letten bij ik hem liet maken, want wanneer het niet bij een officiële Apple reparateur gebeurt dan kan schijnbaar je verdere garantie vervallen. Bij wie kan ik nu het beste mijn iPhone laten maken? Ik heb al geprobeerd te zoeken op de website van Apple, maar daar werd ik weinig wijs uit.
die prijs is zo hoog omdat t grijze import isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Aangezien een 4S nog 500 doet vrees ik van wel.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zo, mijn allereerste echte defect.Standby knop doet het moeilijk. Had nog garantie tot 12 oktober voor mijn iPhone 5 dus heb geluk, i guess. Zaterdag naar damsko.
![]()
De 5 doet 700 op 16GB...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die prijs is zo hoog omdat t grijze import isI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ga eruit van niet. Andere winkels dan de Apple Store vragen doorgaans veel meer voor iPhones. Dat kan wel 100 euro verschillen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:42 schreef very het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit niet de standaard prijs is in NL? (898 euro voor iPhone 5s 32GB)
http://www.belsimpel.nl/a(...)2gb-black/abonnement![]()
refurbished ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://smart2have.nl/
489 euro.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://tweakers.net/price(...)ne-5-16gb-zwart.htmlquote:
559 dan. Nog steeds beduidend minder dan de 700 die hij nooit gekost heeft.![]()
Die 699 staat nog steeds op het kaartje bij de gemiddelde telefoonzaak anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)ne-5-16gb-zwart.html
559 dan. Nog steeds beduidend minder dan de 700 die hij nooit gekost heeft.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dan rekent de "gemiddelde telefoonzaak" meer dan wat Apple er bij de launch voor vroeg, en ben je gek als je hem daar haalt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die 699 staat nog steeds op het kaartje bij de gemiddelde telefoonzaak anders.
Ik weet niet welke shops jij gemiddeld vindt, maar zelfs bol en coolblue, doorgaans de duurdere shops, rekenen 649.![]()
Scheelt vijftig euro he, niet honderdvijftig die je suggureerde.
We zullen wel zien.
Mijn 4S is nog meer dan prima en zal op zijn minst tot de 6 wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het is echt moeilijk om te lezen, he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Scheelt vijftig euro he, niet honderdvijftig die je suggureerde.![]()
Hoe krijg ik het uitgeschakeld dat mijn flitser knippert als ik een Facebook (messenger) bericht krijg? Kan niks vinden bij instellingenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kun je wel zeggen. Maar aanbiedinging vergelijken met een adviesprijs is gewoon apples en peren vergelijken he...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het is echt moeilijk om te lezen, he?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
??quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef Murmeli het volgende:
Hoe krijg ik het uitgeschakeld dat mijn flitser knippert als ik een Facebook (messenger) bericht krijg? Kan niks vinden bij instellingen
Krijg je dat ook met smsjes etc?People assume too much.![]()
Onder instellingen. Toegankelijkheid, onderaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef Murmeli het volgende:
Hoe krijg ik het uitgeschakeld dat mijn flitser knippert als ik een Facebook (messenger) bericht krijg? Kan niks vinden bij instellingenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe? Ik kan het ook niet vinden (zoomen met camera in iOS 6 dus)quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Yess! T is weg 😄quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Onder instellingen. Toegankelijkheid, onderaan.
Volgens mij heb ik hem gevonden! TnxSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gewoon aanrommelen en je komt wel eens wat tegen
op je camera net zo inzoomen als dat je doet op een fotoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Murmeli het volgende:
Maar zoomen heb ik nog niet gevonden! HelpPeople assume too much.![]()
Ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef Murmeli het volgende:
Whahaha te simpel gewoon! Nooit aan gedacht![]()
Bedankt!
Pas nadat ik een filmpje keek over iOS7 en handigheidjes ging er een lampje branden hoe ik voortaan zou kunnen zoomen bij een foto maken op de iPhone. (Zij legden uit dat je nu tijdens een video kan inzoomen en toen bedacht ik dat je dat ook bij de fotocamera kan doen.) En dat dat dus ook bij iOS6 had gekund... Wel jammer dat ik nét ook iOS7 op mijn 4 had gezet, anders had ik die nog even kunnen testen.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef Murmeli het volgende:
Whahaha te simpel gewoon! Nooit aan gedacht![]()
Bedankt!je hebt er verder niks aan hoor. Het is digitale zoom, dus je kan net zo goed een gewone foto maken en achteraf een uitsnede maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Pas nadat ik een filmpje keek over iOS7 en handigheidjes ging er een lampje branden hoe ik voortaan zou kunnen zoomen bij een foto maken op de iPhone. (Zij legden uit dat je nu tijdens een video kan inzoomen en toen bedacht ik dat je dat ook bij de fotocamera kan doen.) En dat dat dus ook bij iOS6 had gekund... Wel jammer dat ik nét ook iOS7 op mijn 4 had gezet, anders had ik die nog even kunnen testen.People assume too much.![]()
Hij doet het bij 6 ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Pas nadat ik een filmpje keek over iOS7 en handigheidjes ging er een lampje branden hoe ik voortaan zou kunnen zoomen bij een foto maken op de iPhone. (Zij legden uit dat je nu tijdens een video kan inzoomen en toen bedacht ik dat je dat ook bij de fotocamera kan doen.) En dat dat dus ook bij iOS6 had gekund... Wel jammer dat ik nét ook iOS7 op mijn 4 had gezet, anders had ik die nog even kunnen testen.![]()
@very: das wel jammer maar scheelt weer een extra handeling. Zoomen is bij alle smartphones digitaal denk ik? Aangezien er geen lens in zit die beweegt? Of praat ik nou poep?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je praat geen poep, je hebt gelijk. Of er mobieltjes zijn die het wel kunnen, geen idee. Maar doorgaans niet neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hij doet het bij 6 ook![]()
@very: das wel jammer maar scheelt weer een extra handeling. Zoomen is bij alle smartphones digitaal denk ik? Aangezien er geen lens in zit die beweegt? Of praat ik nou poep?
People assume too much.![]()
190.quote:
De telefoon was nét weg (opgehaald) - ik had de advertentie op reserveren gezet - of ik kreeg een bod van 200.
Ah, goed te weten, ik heb er binnenkort ook eentje over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
190.
De telefoon was nét weg (opgehaald) - ik had de advertentie op reserveren gezet - of ik kreeg een bod van 200.![]()
Samsung Galaxy S4 Zoom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef very het volgende:
[..]
Je praat geen poep, je hebt gelijk. Of er mobieltjes zijn die het wel kunnen, geen idee. Maar doorgaans niet neeWacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Mijne was maar 8GB.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef Mercan het volgende:
Ik heb vorige week nog een krasvrije iPhone 4 verkocht voor 225 euro.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
misschien hier beter:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:26 schreef mega-worstje het volgende:
Hey, ik heb een vraagje. Ik zit volgende week in Parijs en ik vroeg me af of het dan alweer mogelijk was om de 5S in de apple store op te halen. Weten jullie hoe de voorraad is en of ik vooraf kan/moet reserveren.
groetjens.![]()
Hebben meer mensen last van dat ze geen verbinding kunnen maken met wifi? Het gaan om de iPhone 4. Ik lees op internet dat het algemeen bekend is dat daar problemen mee zijn, maar is er ook een oplossing? Met de andere apparaten kan er wel ingelogd worden op wifi, behalve met de iPhone, heel vervelend.![]()
Nergens last van. Je onthouden wifinetwerken legen schijnt te helpen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb het gehad met mijn iphone4s. Alles geprobeerd, maar niets hielp. Bleek een bekend, hardwarematig probleem te zijn waar je zelf niks mee kunt. Gebeld met Apple care en een nieuw (refurbished) toestel gekregen voor 30 euro.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:02 schreef editoor het volgende:
Hebben meer mensen last van dat ze geen verbinding kunnen maken met wifi? Het gaan om de iPhone 4. Ik lees op internet dat het algemeen bekend is dat daar problemen mee zijn, maar is er ook een oplossing? Met de andere apparaten kan er wel ingelogd worden op wifi, behalve met de iPhone, heel vervelend.Curiosity cultured the cat
Buiten de normale garantieperiode of erbinnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het gehad met mijn iphone4s. Alles geprobeerd, maar niets hielp. Bleek een bekend, hardwarematig probleem te zijn waar je zelf niks mee kunt. Gebeld met Apple care en een nieuw (refurbished) toestel gekregen voor 30 euro.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
De Apple store app zegt bij beide winkels in Parijsquote:Of dat betekent dat ze ze ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik niet te zeggen.quote:Ils sont là. Venez les découvrir.![]()
Binnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Sometimes het volgende:
Buiten de normale garantieperiode of erbinnen?Curiosity cultured the cat
Maar er staat verzending vanaf Oktober, wat ook weer zo onduidelijk als wat is. Als ik ze bel begrijp ik al geen reet van hun bandje dus das ook niet erg handigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Apple store app zegt bij beide winkels in Parijs
[..]
Of dat betekent dat ze ze ook daadwerkelijk op voorraad hebben durf ik niet te zeggen.![]()
![]()
1 jaar.quote:Curiosity cultured the cat
Ik word wel gek van het gebrek aan ruimte op mijn iPhone (16 GB).
Ik heb iets meer dan 5 GB aan muziek en 4 GB aan apps en dat zit hij eigenlijk al vol. Ten eerste nemen Spotify, Dropbox, Facebook en Whatsapp nogal wat ruimte in (samen >1 GB). Dan heb je vervolgens nog (volgens iTunes) 1,6 GB other. Daarnaast heb ik mijn photostream, die ik niet uit wil zetten en die is ook ongeveer 1 GB. Bij elkaar zit je dan al op 11,6 GB. Aangezien er maar 13 GB oid daadwerkelijk beschikbaar is heb ik dus nu maar 1,4 GB vrije ruimte over.
Het slaat nergens op hoe snel je iPhone vol zit. En dan voegen ze in iOS 7 leuk zo'n "momenten"-feature aan de foto's app, waarbij je zelfs op jaar kan sorteren. Nou, als je je iPhone dagelijks gebruikt moet je om de paar maanden al je foto's eraf gooien omdat deze anders vol zit.
Waardeloos.Apple moet veel meer inzetten op iCloud. Vergroot dit naar 50 GB o.i.d., zet *al* je foto's erin, stel gebruikers in staat om gratis hun eigen muziek te streamen, etc.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
iPhone met meer geheugen kopen volgende keer. Op zich is iPhone namelijk nog het gunstigst wat geheugen betreft voor apps. HTC en Samsung hebben allemaal hele kleine geheugens, 2 a 4 GB nu denk ik, en daar kan je een sd kaart bij in doen voor muziek foto's etc, maar apps kunnen daar lang niet allemaal op. Dus ik ben zelf al heel blij met iPhone wat dit betreft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
Ik heb iets meer dan 5 GB aan muziek en 4 GB aan apps en dat zit hij eigenlijk al vol. Ten eerste nemen Spotify, Dropbox, Facebook en Whatsapp nogal wat ruimte in (samen >1 GB). Dan heb je vervolgens nog (volgens iTunes) 1,6 GB other. Daarnaast heb ik mijn photostream, die ik niet uit wil zetten en die is ook ongeveer 1 GB. Bij elkaar zit je dan al op 11,6 GB. Aangezien er maar 13 GB oid daadwerkelijk beschikbaar is heb ik dus nu maar 1,4 GB vrije ruimte over.
Het slaat nergens op hoe snel je iPhone vol zit. En dan voegen ze in iOS 7 leuk zo'n "momenten"-feature aan de foto's app, waarbij je zelfs op jaar kan sorteren. Nou, als je je iPhone dagelijks gebruikt moet je om de paar maanden al je foto's eraf gooien omdat deze anders vol zit.
Waardeloos.Apple moet veel meer inzetten op iCloud. Vergroot dit naar 50 GB o.i.d., zet *al* je foto's erin, stel gebruikers in staat om gratis hun eigen muziek te streamen, etc.
En beter kan natuurlijk altijd
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Join the club. Mijn volgende iPhone wordt minimaal een 32 GB, met minder ga ik geen genoegen nemen. Dan maar wat langer sparen/meer betalen. Ervaar exact hetzelfde met muziek en apps, en dan heb ik ook nog eens een liefde voor het maken, bewaren en overzetten van foto's op mijn iPhone 4S.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 02-10-2013 16:55:51 ]![]()
Mooi, die verschillen.
Ik heb 12,2 Gb beschikbaar van de aanwezige 13,5. Zou niet weten wat ik met de rest van de ruimte aan moet.
iPad hetzelfde verhaal.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Wat heb je dan zoal aan muziek, foto's en apps?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Sometimes het volgende:
Mooi, die verschillen.
Ik heb 12,2 Gb beschikbaar van de aanwezige 13,5. Zou niet weten wat ik met de rest van de ruimte aan moet.
iPad hetzelfde verhaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 02-10-2013 17:16:54 ]![]()
Vet kan ik onder de douche hem gebruikenquote:Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
iTunes Matchquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Join the club. Mijn volgende iPhone wordt minimaal een 32 GB, met minder ga ik geen genoegen nemen. Dan maar wat langer sparen/meer betalen. Ervaar exact hetzelfde met muziek en apps, en dan heb ik ook nog eens een liefde voor het maken, bewaren en overzetten van foto's op mijn iPhone 4S.![]()
Gewoon de muziek die je niet vaak luistert in iCloud laten staan en als je ernaar luistert, streamen uit iCloud. Zo neemt het geen ruimte in op je iPhone maar kun je er wel altijd bij.
Als je dan iTunes Match uitschakelt voor mobiele data, hoef je ook niet bang te zijn dat je dataverbruik zo ontzettend hoog is.![]()
Neemt hij alle nummers die je maar ook hebt op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes Match![]()
Gewoon de muziek die je niet vaak luistert in iCloud laten staan en als je ernaar luistert, streamen uit iCloud. Zo neemt het geen ruimte in op je iPhone maar kun je er wel altijd bij.
Als je dan iTunes Match uitschakelt voor mobiele data, hoef je ook niet bang te zijn dat je dataverbruik zo ontzettend hoog is.![]()
Zonder internet geen muziek via Match toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
iTunes Match![]()
Als je dan iTunes Match uitschakelt voor mobiele data, hoef je ook niet bang te zijn dat je dataverbruik zo ontzettend hoog is.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Het grootste gedeelte wordt gematched door iTunes en wat niet gematched kan worden omdat het nummer niet bij apple bekend is of omdat het simpelweg niet gematched kan worden, wordt geüpload naar iCloud.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Neemt hij alle nummers die je maar ook hebt op?
Zo werkt iTunes Match.
iTunes bepaalt welke nummers in je verzameling in de iTunes Store beschikbaar zijn. Muziek die beschikbaar is, wordt automatisch aan iCloud toegevoegd, zodat je er altijd en vanaf elk apparaat naar kunt luisteren. Omdat de iTunes Store meer dan 26 miljoen nummers bevat, zal bijna al je muziek al in iCloud beschikbaar zijn.3 In het zeldzame geval dat dat niet zo is, worden alleen die nummers geüpload (wat veel sneller is dan je hele muziekbibliotheek uploaden). En wat helemaal mooi is: alle muziek die in iTunes is gevonden, wordt vanuit iCloud afgespeeld in DRM-vrije 256-Kbps AAC-kwaliteit, zelfs als jouw versie een lagere kwaliteit had.
Als je muziek eenmaal in iCloud zit, kun je die afspelen op al je apparaten. Eerst maak je een keuze uit al je muziek in de cloud en vervolgens tik je op het gewenste nummer om het te beluisteren. Je kunt tot 25.000 nummers in iCloud bewaren (en meer als de nummers in de iTunes Store zijn gekocht), maar alleen de nummers die je afspeelt of downloadt, worden op je apparaat bewaard. Als je muziek van een artiest, album of afspeellijst wilt downloaden, tik je op de downloadknop in iCloud. Zo heb je altijd toegang tot een enorme muziekbibliotheek, zonder je druk te hoeven maken over de beschikbare opslagruimte op je apparaat.
Iets wat er niet tussen staat: Je muziek moet een minimale bitrate van 96 kbps hebben. Anders worden die nummers niet gematched en niet geüpload. Is mij een keer overkomen. Mja, toen gewoon omgezet naar 128 kbps en daarna is het toch gematched en heb ik er een 256 kbps AAC van kunnen downloaden.
Bij mij zijn 72 nummers van de 924 niet gematched maar geüpload. Het grootste gedeelte daarvan is muziek dat niet in de iTunes store staat.![]()
Ja. Maar tegenwoordig kun je overal wel internet krijgen en als het moet, kun je altijd via het mobiele netwerk nog downloaden of streamen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonder internet geen muziek via Match toch?
Een aantal albums en mixen staan bijvoorbeeld niet op mijn telefoon. Dit zijn de grootste datavreters terwijl ik de muziek maar weinig beluister. Perfect dus om te streamen als ik er behoefte aan heb.![]()
Muziek en foto's onderweg gebruik ik niet, thuis zijn die vanaf de NAS via apps eenvoudig te benaderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat heb je dan zoal aan muziek, foto's en apps?
Qua apps niet heel veel bijzonders denk ik, voornamelijk het gangbare.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.![]()
Ik zat het ook te overwegen ja, maar hoeveel data verbruikt zoiets? Heb 250mb, in principe gebruik ik maar 75mb per maand. Maar een paar nummers streamen tikt wel aan denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Maar tegenwoordig kun je overal wel internet krijgen en als het moet, kun je altijd via het mobiele netwerk nog downloaden of streamen.
Een aantal albums en mixen staan bijvoorbeeld niet op mijn telefoon. Dit zijn de grootste datavreters terwijl ik de muziek maar weinig beluister. Perfect dus om te streamen als ik er behoefte aan heb.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoeveel je het gebruikt. Ik stream vrijwel nooit die muziek als ik onderweg ben waardoor ik geen mobiele data verbruik. De iPhone geeft aan dat ik 114 MB heb verbruikt aan data via iTunes Match in zo'n 2 maanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zat het ook te overwegen ja, maar hoeveel data verbruikt zoiets? Heb 250mb, in principe gebruik ik maar 75mb per maand. Maar een paar nummers streamen tikt wel aan denk ik
Een ander voordeel dat ik heb ondervonden is dat de bestanden kleiner zijn dan voorheen. Voorheen had ik voornamelijk 320 kbps MP3's wat nu 254 kbps AAC's zijn met dezelfde geluidskwaliteit maar een kleiner bestandsformaat. Dat scheelt behoorlijk bij veel muziek. Misschien wel 1 á 2 GB over 1000 nummers waardoor je dus meer muziek kwijt kunt op je telefoon.
Alhoewel dat natuurlijk niet geldt als je muziek voornamelijk bestaat uit 128 kbps MP3's.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 17:52:21 ]![]()
Ik gebruik een phone 4 met ios 5.1 volgens mij. Nergens last van en connect met iedereenquote:!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:39 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik gebruik een phone 4 met ios 5.1 volgens mij. Nergens last van en connect met iedereen!!
iOS 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iOS 6
iOS 7![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 02-10-2013 18:44:25 ]![]()
Mijn iPhone 4 was maar 8GB, maar ik ben (inmiddels) heel erg blij dat mijn 5 een 32GB is!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:46 schreef TC03 het volgende:
Ik word wel gek van het gebrek aan ruimte op mijn iPhone (16 GB).Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik zou ¤200,- bij moeten betalen voor een 32GB iPhone 5 bij mijn abonnement. Die viel niet in de actie die toen liep.![]()
Was overigens bij alle merken zo. Alleen de modellen met het laagste aantal GB's kreeg je gratis. De rest moest je direct ¤200,- bijbetalen. Wel een beetje jammer van Vodafone. ¤100,- had ik er nog wel voor over, ¤200,- vind ik echt te gek worden.![]()
IOS ZWAAR OVERRATED SYSTEEM
Ik heb een ipad en een ipod en allebei naar de kloten door die tering kleuren...
Gelukkig draait mijn samsung S4 op android
Ajax is mijn leven!![]()
ben je er weer?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:39 schreef fantasyboy het volgende:
IOS ZWAAR OVERRATED SYSTEEM
Ik heb een ipad en een ipod en allebei naar de kloten door die tering kleuren...
Gelukkig draait mijn samsung S4 op androidHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gewoon doorgaan op deze manier. Dan ben je straks weer een maand weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:43 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja ban van een maand is best wel lang...maar ik heb het weer overleefd![]()
![]()
ja en...ik heb een maand goede sex gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan op deze manier. Dan ben je straks weer een maand weg.Ajax is mijn leven!![]()
Met je hand?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en...ik heb een maand goede sex gehad
Forum Opties Forumhop: Hop naar: