Ik niet. Was ook nergens voor nodig. Ik heb al een bevredigend gevoel bij het gebruik van Apple producten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
ja en...ik heb een maand goede sex gehad
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet. Was ook nergens voor nodig. Ik heb al een bevredigend gevoel bij het gebruik van Apple producten.
Niet langzamer dan eerder.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef slangpie het volgende:
Meer mensen die last hebben dat facebook sloom is?
komt vanzelf, afhankelijk van je gedrag. Hij moet eerst patronen gaan herkennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef ook_gek het volgende:
in de ios 7 beta zag ik altijd in m'n berichtencentrum hoe lang het nog duurde om naar m'n huis locatie te rijden. Echter heb ik dat nu niet meer. Had gehoopt dat hij dit nog zal aanpassen maar helaas.....
Kan ook nergens vinden om het aan of uit te zetten. Zal er vast overheen kijken maar goed.... Iemand een idee?
Ik heb iOS 7 van dag 1 officieel op m'n iphone 5 staan en rij van maandag tot vrijdag elke dag de zelfde route op en neer. En ik kom altijd op het zelfde adres thuis. Had dat dan niet allang in m'n berichtencentrum moeten staan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
komt vanzelf, afhankelijk van je gedrag. Hij moet eerst patronen gaan herkennen.
Staat het aan? Instellingen > Privacy > locatievoorzieningen > Systeem > Veelbezochte locaties. Daar zie je ook welke locaties geregistreerd staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb iOS 7 van dag 1 officieel op m'n iphone 5 staan en rij van maandag tot vrijdag elke dag de zelfde route op en neer. En ik kom altijd op het zelfde adres thuis. Had dat dan niet allang in m'n berichtencentrum moeten staan?
Dan reageer je waarschijnlijk op een mail? Niet in nieuwe mails?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:29 schreef Brummetje_ het volgende:
In de mail breekt hij niet meer automatisch de regel af. De telefoon typt nu door tot ??? (Niet uitgeprobeerd.) Beetje irritant.
Ik was vandaag in de tmobile en zij hadden nog niks gehoord van Applequote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh... gaat die 5S nou nog eens in Nederland gereleased worden?
Niks over bekend. Apple heeft wel gezegd "100 countries by december" (en daar zal Nederland ook wel tussen zitten), maar ze kunnen die 100 landen natuurlijk gefaseerd aandoen.quote:
Die is ook nog niet (officieel) leverbaar. Inderdaad heel vreemd dat ze de oude iPhone 5 wel offline halen maar er geen nieuwe voor in de plaats komt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Persoonlijk zou ik sneller voor de 5 gaan dan de 5C
Ik reageerde idd op een mail.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan reageer je waarschijnlijk op een mail? Niet in nieuwe mails?
Ja staat aan en er staan in m'n woonplaats 3 locaties die ik vaak bezocht heb. En werk omgeving staat 1 locatie als vaak bezocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Staat het aan? Instellingen > Privacy > locatievoorzieningen > Systeem > Veelbezochte locaties. Daar zie je ook welke locaties geregistreerd staan.
Als je erop klikt kan je zien hoe vaak ze bezocht zijn. Heeft hij daadwerkelijk de locatie opgeslagen met de juiste tijd erbij? Indien ja, dan moet je gewoon wachten, de route komt er vanzelf bij te staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja staat aan en er staan in m'n woonplaats 3 locaties die ik vaak bezocht heb. En werk omgeving staat 1 locatie als vaak bezocht.
Moet goed zijn dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |