Stamp jij je iPhone maar lekker vol, durf te wedden dat je binnen de korste keren een herstel moet doen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zit echt tussen je oren.
Whatever.....quote:
R&P zit elders.quote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Alweerz het volgende:
Neuh, ik regel wel iets waardoor ik er gunstig uitkom, maar ben gewoon geïrriteerd. Schijtweekend, alles gaat stuk. Mijn word ook al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok, ik ben weg.
Totale onzin. Eens per jaar is meer dan genoeg.quote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Stamp jij je iPhone maar lekker vol, durf te wedden dat je binnen de korste keren een herstel moet doen...
Als je geen onzin op je telefoon zet dan wel ja....quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Totale onzin. Eens per jaar is meer dan genoeg.
waarom zou je onzin op je telefoon zetten?!quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Als je geen onzin op je telefoon zet dan wel ja....
Het middelste filter is 'geen'.quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Brummetje_ het volgende:
Help!
Ik heb in de camera-app die gekleurde rondjes aangeklikt en nu kom ik er niet meer uit!
Hoe krijg de gewone foto weer terug? Ik wil geen noir, sepia of wat dan ook.
Tnx!quote:
Heel lang geleden is een auto met zowel de voor- als achterwiel over mijn toenmalige Samsung heengereden. Hij werkte nog steeds perfect.quote:Op zondag 29 september 2013 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een Samsung valt ook helemaal uit elkaar hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen was er dus ook geen iphone. Next.quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heel lang geleden is een auto
Dan heeft ie elke keer er een kwalitatief minder scherm opgezet, dan blijven ze stukgaan ja.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:20 schreef very het volgende:
Geniaal
http://www.mobilefun.com/(...)one-5s-5---black.htm
[ afbeelding ]
Een beetje zuinig zijn op een apparaat van 600 Euro is nog niet in je opgekomen?quote:Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef eleusis het volgende:
iPhone 5 is de telefoon die maar blijft denderen, en maar heel blijft
Minimaal vier keer nu van tafel of uit m'n klauwen laten vallen.
Denk dat de vorm en het lage gewicht daarin toch wel mee speelt.
ja he. Ik was laatst in dld en toen had ik 9% accutijd gebruikt van 9 tot 15. En ondertussen wel via wifi lopen klooien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 04:48 schreef boem-dikkie het volgende:
De batterylife van mijn iPhone 5 en iOS7 is als je 3G uithebt maar wel gewoon gebruik maakt van WiFi echt nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |