Is dat zo stom om in een keer te typen over Sanne en Owen. Jij bent lekker valsquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik weet dat Sanne niet te zien is, gezien ze al eens heeft meegedaan. Daarnaast weet ik ook dat Owen meedoet( Ja, ik kan lezen, werkelijk!), maar ik zie niet wat dat met Sanne te maken heeft.
Ik stalk je niet.. Ik reageer alleen maar op die opmerkingen van je die kant noch wal raken.
Nogmaals: raakt kant noch wal.. Er zullen meer kandidaten zijn die geen tijd hebben/hier tijd voor hebben vrijgemaakt. Het is heus niet zo dat de deelnemers die meedoen werkloos thuis zitten(neem bijvoorbeeld Owen).
Iets wat jij vindt of denkt is niet per sé waarheid..
Tja kunnen wij er wat aan doen dat we hier geplaatst zijn?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent? Het is hier rls&streams mocht je nog twijfelen
Ik neem de WIDM-lovers ook niets kwalijk...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja kunnen wij er wat aan doen dat we hier geplaatst zijn?
Nee, ik zit goed in het WIDM-topicquote:Op donderdag 10 oktober 2013 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent? Het is hier rls&streams mocht je nog twijfelen
Doe je ook ijshockey toevallig..? want dan openen we er gewoon nog een topic bij hoor..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik zit goed in het WIDM-topic.
Ach mens.. zeur toch niet zo... Als je dat al vals vindt..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat zo stom om in een keer te typen over Sanne en Owen. Jij bent lekker vals
Nee, dus als er een ijshockeyspeler meedoet in WIDM, ken ik hem ook al nietquote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doe je ook ijshockey toevallig..? want dan openen we er gewoon nog een topic bij hoor..
Jah ik volg het ook met veel genoegen, prima in elkaar gezette TV-showquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dus als er een ijshockeyspeler meedoet in WIDM, ken ik hem ook al niet.
Ben wel benieuwd naar de overige 8 kandidaten en de mol. Of ik ze nou ken of niet, ik volg het programma met net zo veel plezier.
Wat lief van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik neem de WIDM-lovers ook niets kwalijk...
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu krijgen we de komende weken weer de (soms zelfgenoegzame) stroom aan posts van mensen die kandidaat x of y niet kennen
quote:"@mattiewietze: Leuk! Arie Boomsma doet mee aan het nieuwe seizoen Wie is de Mol! #WIDM"
Er waren geluidsfragmentjes te horen. Ik heb ze zelf nog niet kunnen beluisteren, maar 1 daarvan zou je Arie Boomsma horen (de 2e), van een andere wordt geopperd dat het Babette van Veen is (de 3e geloof ik). Van de 1e is nog geen idee.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmm.. Arie zou ik tof vinden. Hoe serieus was het bericht?
edit: Oh, het was een tweetje.. ook iets in de uitzending?
Hmm, speculatiesssquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er waren geluidsfragmentjes te horen. Ik heb ze zelf nog niet kunnen beluisteren, maar 1 daarvan zou je Arie Boomsma horen (de 2e), van een andere wordt geopperd dat het Babette van Veen is (de 3e geloof ik). Van de 1e is nog geen idee.
Ik las op een andere site dat het Gigi ravelli, lange frans en nog iemand was.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 07:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
Er waren geluidsfragmentjes te horen. Ik heb ze zelf nog niet kunnen beluisteren, maar 1 daarvan zou je Arie Boomsma horen (de 2e), van een andere wordt geopperd dat het Babette van Veen is (de 3e geloof ik). Van de 1e is nog geen idee.
Nee, dat ze denken dat zij het zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 08:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik las op een andere site dat het Gigi ravelli, lange frans en nog iemand was.
Dat laatste zal zeker een rol spelen denk ikquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Waarom filmt men zover weg? Is Europa niet goed genoeg meer of voor mij part Nederland?![]()
Of eist de sponsor dat men zover weg filmt...of....dat teveel mensen het programma kunnen dwarsbomen omdat ze bij toeval bij zo een opname getuige zijn en vervolgens wat ze zien gaan doorspelen?
Ik hou er niet van om een spelbreker te zijn, maar je klinkt een beetje of je met die laatste opmerking het ei van Columbus hebt gevondenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Waarom filmt men zover weg? Is Europa niet goed genoeg meer of voor mij part Nederland?![]()
Of eist de sponsor dat men zover weg filmt...of....dat teveel mensen het programma kunnen dwarsbomen omdat ze bij toeval bij zo een opname getuige zijn en vervolgens wat ze zien gaan doorspelen?
Als bekend wordt waar het opgenomen is, zitten alle deelnemers allang weer thuis.. het grote voordeel van pre-recorded rls , je hebt geen pottekijkersquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:15 schreef Iwanius het volgende:
Of een Chinatown in de VS of ander land.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:01 schreef Montagui het volgende:
Het blijft inderdaad speculatie...net als het land. Ik zou denken aan Japan e/o Zuid Korea.
Waaraan was dat te zien dan, ben er nog in mei geweest maar herkende het echt nietquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is al bekend hoor, voor de oplettende kijker. Sowieso Hongkong, waarschijnlijk in combinatie met China.
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 15:20:08Vanavond in @shownieuws : bekendmaking 2 nieuwe kandidaten van #widm #seizoen14, een acteur en een presentatrice... 23:15 u, SBS6 reageer retweet
Ze bouwen de spanning wel leuk op zo.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 11-10-2013 om 15:20:08Vanavond in @shownieuws : bekendmaking 2 nieuwe kandidaten van #widm #seizoen14, een acteur en een presentatrice... 23:15 u, SBS6 reageer retweet
never mind, heb het al gevonden. Fontein is een fontein uit Hong Kong Park. Altijd leuk om een locatie te hebben waar je geweest bentquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:19 schreef Guanabana het volgende:
Het is al bekend hoor, voor de oplettende kijker. Sowieso Hongkong, waarschijnlijk in combinatie met China.
Het zal er ook vast wel mee te maken hebben dat volgende week de Gouden Televisier-Ring wordt uitgereikt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze bouwen de spanning wel leuk op zo.
Dan moeten ze wel met iets meer komen dan wat misvormde geluidjes, maakt niet echt een professionele indruk..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zal er ook vast wel mee te maken hebben dat volgende week de Gouden Televisier-Ring wordt uitgereikt.
Zoals BobW al zegt: spanningsopbouw.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel met iets meer komen dan wat misvormde geluidjes, maakt niet echt een professionele indruk..
Waarom nou weer Shownews?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
Eerste kandidaat was via 3FM, nu dus Shownieuws, ze willen overal de aandacht proberen te krijgen denk ik.quote:
Ja, werd zojuist bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eerlijk doet Tygo ook mee? ik heb shownieuws niet gezien..Gaaf zeg dat ie meegedaan heeft
Ik weet wie Tygo isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 23:50 schreef ChatGirl het volgende:
Tygo Gernandt
Sophie van den Enk![]()
Leuke kandidaten wel
Wat een Mollenstreek Pinoquote:
Ja he. Nu ken ik al 1 van de 3 bekende kandidaten... ik ben op de goede weg om er meer te kennen dan voor aanvang van het vorige seizoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |