Ik dacht dat jij iets LEUKS met je weekend ging doenquote:
Zeg datquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever wijn dan Dr Pepper.
Wit AH wijntje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb liever wijn dan Dr Pepper.
Grapje zeker, ik doe nooit iets leuks.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets LEUKS met je weekend ging doen
ik kijk dezequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij iets LEUKS met je weekend ging doen
Was tegen sp3cquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Grapje zeker, ik doe nooit iets leuks.
Uiteraard. Binnenkort weer eens de Gall&Gall bezoeken voor iets anders. Had ik vandaag geen zin in.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kijk deze
http://en.wikipedia.org/w(...)he_World_of_Tomorrow
Die Soave is wel te zuipen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard. Binnenkort weer eens de Gall&Gall bezoeken voor iets anders. Had ik vandaag geen zin in.
Die kan je gewoon bij de AH kopen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
OK morgenochtend even binnenlopen.
Ik kom altijd emmers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
Mensen die Njos_Corrie.rar niet hebben,.
Oh ik dacht dat je het over de G&G had. Ik ben vanmorgen even snel boodschappen gaan doen en heb niet echt verder gekeken dan de bekende vakken.quote:
Wel, klinkt zacht.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef Specularium het volgende:
Soave, ik weet niet, het klinkt niet lekker.
Dat eindigt meestal niet als Topshow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een feestje in je neus schijnt ook leuk te zijn.
Volgens mij moet ik dan keihard niezen, lijkt me niks.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een feestje in je neus schijnt ook leuk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |