Wow hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
Corrie is gewoon die vriendin van Njosnavelin maar ze hebben maar 1 laptop
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:24 schreef sp3c het volgende:
Corrie is gewoon die vriendin van Njosnavelin maar ze hebben maar 1 laptop
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:54 schreef Tem het volgende:
Wacht even, samen met een vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt zo'n kutlul he?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Tem het volgende:
Johan Fretz schijnt cabaretier te zijn, ik ga het niet downloaden.
in mijn hoofd kloppen dat soort dingenquote:
Hij zit er vaker. Nic0 is daar juist goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:55 schreef Tem het volgende:
Die Nic0 zit er ook zie ik, dubbele apenaids.
Ik was niet boos; ik vond het helemaal niet leuk. En op een gegeven moment is dat ook weg en dan durf ik niet meerquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Nu krijgt ze gelijk een quotealert, Topshow.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja want wij zijn echt heel eng met zijn allen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
En op een gegeven moment is dat ook weg en dan durf ik niet meer
Nee dat niet, ach weet ik veelquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja want wij zijn echt heel eng met zijn allen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
Mensen die Njos_Corrie.rar niet hebben,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |