SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit (maar ik ben bang dat dat toch niet gaat lukken...)quote:
Ha, jaren naar gezocht. Nooit geweten dat het een Nozzman was. Hij stond in 2001 in een krantje. Metro of Spits ofzo.quote:
Dat houdt dus in: komend jaar een greatest hits cd met dito Airplay en in 2015 een serie grote comebackconcerten met dito Airplay...quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit (maar ik ben bang dat dat toch niet gaat lukken...)
brrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat houdt dus in: komend jaar een greatest hits cd met dito Airplay en in 2015 een serie grote comebackconcerten met dito Airplay...
Wat mij betreft hadden ze door mogen spelen in 2014.
opzich begrijpelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb niet zoveel met de combinatie janksmoel-dinand.
Dat komt vooral omdat die benaming vóór Dinand al vergeven was aan Tracey Thorn van Everything But the Girl.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Assholeleijer is het nieuwe janksmoel
De rijdende rechter gekeken? Of waar kwam dat ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Assholeleijer is het nieuwe janksmoel
Ja dat gekekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De rijdende rechter gekeken? Of waar kwam dat ook alweer vandaan?
Het is dan ook aseholelijderquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De rijdende rechter gekeken? Of waar kwam dat ook alweer vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |