Wat een arrogante janksmoel. Wees blij dat er uberhaubt mensen naar je bagger willen luisteren.quote:Kane sommeert fansites muziek te verwijderen
De Nederlandse rockgroep Kane van voorman Dinand Woesthoff is 'not amused' met de actie van enkele fansites die muziek van de band ter download aanbieden. Het gaat om muziek die middels mobiele telefoons en mp3-spelers is opgenomen tijdens enkele try-out concerten van de afgelopen weken. Het betreft nieuwe nummers als 'Scream' en 'I belong to you'.
De band zegt normaal niet zo'n probleem te hebben met zulk soort opnamen, maar wel nu het om nieuwe nummers gaat. Op de officiele site van Kane staat onder het kopje 'NO NEW MUSIC...' te lezen: ''Bij deze een vriendelijk doch dringend en ook wel niet zo vriendelijk bedoeld verzoek aan enkele fansites. Willen fansites die MP3's of wat voor drager dan ook van onze nieuwe songs downloadbaar hebben, die onmiddellijk van de sites verwijderen. We doen nooit echt moeilijk over dit soort dingen, behalve waar het gaat om nieuwe dingen. Vriendelijk dus nog deze keer; maar wel rap moven dus!''
De try-out concerten waren de aanloop voor het grote concert op het Malieveld in Den Haag, dat voor 26 augustus gepland staat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef Pharkus het volgende:
Bestaan er fansites van Kane? Verbazingwekkend
Na het ponypletten verbaast niet mij meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:32 schreef Pharkus het volgende:
Dapper dit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet bekennen dat ik hun (oude) nummers best prima te pruimen vind en een jaar of 8 geleden zelfs naar een concert ben geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |