abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 20:23:29 #201
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131719016
Zoë, waarom geef je dan de vaccinaties? Als je weet dat ze er zo op reageert? Ik denk dat ik ze zou weigeren :@
pi_131719023
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 20:12 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë, wat sneu. Fijn, dat de huisarts het serieus neemt. Heb je nog andere medicatie gekregen of moet jeiets doen vanwege dat wegtrekken?

Ze mag paracetamol en woensdag hebben we weer contact. (of eerder als dat nodig is)
Als ze heeft overgegeven is het wel weer oké dus het kan zijn dat het haar veel energie kost (omdat ze ziek is en weinig slaapt) vandaag van 7 tot 19 nauwelijks 60min geslapen. Ze geeft gelukkig niet veel over en ze is verder goed aanwezig maar wel moe.
pi_131719315
Geen idee, teveel indrukken gehad denk ik want hij is klaarwakker en zit bij papa op schoot te kletsen....

voor de mensen die nog een keer naar de apenheul willen: a.s. vrijdag (dierendag) is het gratis entree en aan het einde wordt een donatie gevraagd: bepaal zelf wat je betaalt.
pi_131719321
Lieve foto Kwisted O+

Eindelijk een HA die jullie serieus neemt Zoe!! sterkte :*

Jeetje evenstar echt heftig! fijn dat jullie hulp krijgen! :* :*

Tinu O+ kleine stouterd!

Kyara ik weet er alles van...... -O-

Susie ben benieuwd naar de traktatie!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131719529
De bmr..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwisted
Mooie meid O+

De ha gaat voor me uitzoeken wat er mogelijk is en dat hoor ik woensdag. Eindelijk.
pi_131719600
Kyara
:* hoop dat jullie vannacht goed kunnen slapen

En jullie ook bitterend
  maandag 30 september 2013 @ 21:00:34 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131720904
Kwisted wat een leukerd O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131721352
Kwisted, leuke foto!

Ik begrijp je standpunt Zoe. Ik ben zelf pro-vaccineren maar ik begrijp wel dat als ze er zo op reageert je dan ook wel 2x nadenkt. Fijn dat je HA zo meedenkt.

M slaapt inmiddels. Hij was wel gezellig. Zo wakker dat we hem zijn slaapzak maar even hebben uitgetrokken. Toen ging hij als een malle door de kamer kruipen, alle lampen aan doen, rondje kamer lopen en dansen.....
pi_131721353
Kwisted: wat een mooi meisje is het toch ! Lieve foto. Kan ze al lopen ? En al alleen van de glijbaan ?
evenstar: ik snap het niet heel goed, maar het klinkt erg heftig. Heb je genoeg steun ?
Kyara: te veel indrukken van gisteren nog ? Naar en vermoeiend.
Zoe: wanneer krijgt ze nu de BMR prik ? Vervelend dat ze zo vaak last heeft van overgeven, beterschap. Wij gaan morgen.
Df ( en anderen) allemaal al bijna peuter :'(
Tinu: Mooi lief ( gewond) ventje. Knijpen doet ze hier alleen als ze bang is. Dan knijpt ze zich aan me vast.
Phaidra: wat lief die kusjes O+ Of had ik dat al gezegd ?
bitterend: Beter met het drinken en de hoofdpijn ?
Susie: Klinkt leuk dat knutselen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131721456
Oh pagina gemist :X
spuit elf
  maandag 30 september 2013 @ 21:13:21 #211
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131721650
Kwisted wat een mooi meissie zeg!

Kyara, hopelijk kan M. snel toegeven aan z'n slaap.

Zoë, wat vreselijk. En jammer dat je vriend een andere mening bedeeld is. Ik zou op zo'n moment waarschijnlijk ook kiezen voor niet vaccineren maarja als je 'moet' kiezen tussen twee kwaden dan is apart vaccineren misschien wel de 'beste' keuze momenteel...

Tinu, wat is L. toch een schatje (ik heb nog steeds het beeld voor me van een slapende L. op dat kleedje bij Twiske <3)

Bitterend, wat betreft hoofdpijnperikelen, ik kan met je meepraten. Al bijna een jaar leef ik op paracetamol.

Evenstar, wat naar voor O.! Maar 'gelukkig' is het niks lichamelijks... Ik heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen :* !

Kleinzusje, slaapmuts hahaha!

Hier een goeie dag gehad. Draakje was redelijk te genieten, alleen het middageten was weer drama's. Maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.
Alleen heeft madam even besloten een voeten-groeispurt in te zetten... Heb ik nondejuus een paar weken geleden kei leuke schoenen in 22 gekocht (toen nog goed ruim)... PASSEN ZE NIET MEER :(... Dus we kunnen WEER gaan shoppen...
pi_131721911
Wij gaan morgen schoenen kopen!
  maandag 30 september 2013 @ 21:20:11 #213
348178 NotTheSame
pi_131722016
Scapino heeft momenteel Goed Doen Met Je Oude Schoen, ik denk dat ik daar donderdag eens ga kijken.
  maandag 30 september 2013 @ 21:20:33 #214
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131722036
Oh Kwisted, wat heb je toch een mooie dochter! Prachtige haren ook!

Zoë :* en ook even voor Kyara met haar niet willen slapende dreumes :* idem voor Bittered :*
Iedereen gehad nu? :P Zo niet, bij deze :* :)

Moest trainen vanavond, dus niet verder kunnen knutselen, maar als het af is, uiteraard een foto :)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 30 september 2013 @ 21:21:37 #215
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131722109
Anouk moet ook nog goede winterschoenen, maar ben bang voor ook een groei spurt, dat ze dan de winterschoen niet meer aan kan....
pi_131722161
Tinu: ja echte kusjes idd O+. Wel met open mond ( :9 :'))op onze mond of wang. Hier wordt niet geknepen, maar hij slaat wel of trekt aan mijn haren. Vaak alleen op momenten dat hij uitgelaten / baldadig is, maar ook wel eens als hij juist heel blij is. Ik vind dat echt lastig, het doet gemeen zeer maar hij bedoelt het niet altijd slecht. Op 'goede' dagen zeg ik dan dat hij zachtjes moet doen en beter kan aaien, maar op 'slechte' dagen word ik toch snel boos (en dat vind ik dan weer stom van mezelf).

Kyara, rot dat M zo lastig slaapt momenteel. Maar gelukkig was hij wel gezellig. Dat scheelt alweer!

Kwisted, jouw meisje lijkt echt op I van Sorbo!! Mooi is ze O+.

Zoë, toch zo ziek van de prik ;(. Veel sterkte voor jullie!

KZ, volgens mij had je dat nog niet gezegd :D O+

De mini was ziekjes vandaag. We hebben hem eind van de middag met 39 graden koorts van het KDV gehaald. Maar hij had er weinig last van, alleen wat hangerig. Stiekem vind ik dat wel eens gezellig :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131722323
Oh KZ morgen prikken ;( Sterkte!

Wat rot die hoofdpijnissues -O-. Ik ben er ook bekend mee, maar dat komt meestal door vastzittende spieren en dat is met wat oefening wel redelijk te voorkomen.

Kyara morgen M's eerste schoenen kopen O+. Wij hebben vorige week elefanten gekocht, donkerblauwe met heel soepele zool. Maat 19 O+. Twee maanden geleden was 18 nog te groot, kan hard gaan toch!

NTS, wat balen zeg! Hopelijk is die actie wat.

[ Bericht 44% gewijzigd door Phaidra op 30-09-2013 21:31:52 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131722588
Hallo! Ik kom denk ik met mijn dreumes ( :o ) ook maar eens meeposten hier. De onderwerpen zijn nog een beetje ver van mijn bed maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het vast niet lang meer gaat duren. :+

Ik las nare dingen van Evenstar en Zoë, ik hoop dat jullie mensen om je heen hebben die meedenken. Sterkte!
Dat schatje van Kwisted O+ en de wakkere vrolijkerd van Kyara. Fijn dat ie nu wel slaapt.

Hier is het druk met een dreumes die echt een karaktertje krijgt. Hij maakt heel goed duidelijk wat ie wil en dat hij het er niet mee eens is als het niet gaat zoals hij dat wil. :') Compleet met vingertje, stemverheffen en dramatisch ter aarde storten. Knap, maar ook vermoeiend.
Tegelijkertijd is het het liefste jongetje van de wereld en een makkelijk kind. O+

Binnenkort ook maar eens kijken voor schoenen! Tot dusver ging het prima op blote voeten binnen, maar het wordt nu toch wel koud op de tegelvloer. Zouden jullie aanraden om zijn voetjes de eerste keer te laten opmeten in een zaak, of kan dat ook zelf?
pi_131722963
:W Mango!! Leuk he, dat eigen willetje? :o :D

Loopt hij al een tijdje echt goed? Dan zou ik inderdaad even laten opmeten in de winkel en verder goed passen en in de winkel kijken of hij er goed op loopt. Schoenen met wat steviger zool (wel zo soepel mogelijk maar echt 'stappers' zeg maar) zijn pas wenselijk als hij zo'n maand of 2 loopt. Voor binnen zijn slofjes (met antislip bijvoorbeeld) ook prima.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131723082
Ach nog vergeten te reageren op de brokkenpiloot van Tinu! Ziet er zielig uit ;(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131723087
Nee, hij doet van die ruimtepassen achter de blokkenwagen, en van meubelstuk naar meubelstuk oversteken. Los nog niet!
En slofjes maakt niet uit qua ergonomische instap en steun etc? Want dan kan ik los op slofjes O+
pi_131723179
Mango :W

Hier een iets andere situatie mbt lopen maar omdat hij wel veel buiten loopt, gaan we toch maar voor schoenen. Hoop ook dat hij dan wat steviger staat.

Oh en qua slofjes: aapies!

We gaan naar Duitsland voor schoenen. Ben ook benieuwd naar zijn maat. Heb echt geen idee!
pi_131723183
Ik heb aapies O+. Blote voeten is het beste, maar met dunne slofjes kunnen ze ook hun voeten goed en makkelijk afwikkelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131723698
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Mangostine het volgende:
Nee, hij doet van die ruimtepassen achter de blokkenwagen, en van meubelstuk naar meubelstuk oversteken. Los nog niet!
En slofjes maakt niet uit qua ergonomische instap en steun etc? Want dan kan ik los op slofjes O+
:W

Slofjes ! Zelf opmeten en online kopen ( met terugstuur/ruil mogelijkheid)
En het gaat zo snel, over een maand kun je laten opmeten voor flexzooltjes
pi_131723825
Hou op schei uit, op de opvang zeiden ze "dat ie nu kon meedraaien in het peuterritme." Ik :o mijn baby wat doe je? -O-
pi_131723896
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Mangostine het volgende:
Hou op schei uit, op de opvang zeiden ze "dat ie nu kon meedraaien in het peuterritme." Ik :o mijn baby wat doe je? -O-
Maak je een nieuwe O+
pi_131724034
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maak je een nieuwe O+
ik ga kijken wat ik voor je kan doen :7
  maandag 30 september 2013 @ 22:00:05 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131724346
:W Mango. Leuk he, zo'n dreumes O+
pi_131724848
Kwisted ik heb helemaal je nieuwe streepjes gemist! :o *O* Wat spannend! Ik duim voor een plakker!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 06:31:03 #230
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131732082
Kwart over zes is echt wel vroeg om wakker te worden ;( :P
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 06:50:31 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131732134
nee hoor, dat zijn mooie tijden :P
pi_131732143
Zoë fijn, dat de ha gaat uitzoeken wat jullie kunnen doen.

Kyara wat lief je niet willen slapende dreumes. Gelukkig sliep hij iets later wel. Gisteren wilde mijn dreumes ook niet slapen. Hij had pijn en of hem zat iets dwars, heel zielig. Was echt brullen.

Nts ja hij was een plaatje slapend op het kleed van het twiske, ook al duurde het maar eventjes.

Mango welkom met je dreumes.

TJ dat is vroeg idd. Hier was het kort na zes, wel voor de wekker.

Kwis, feli met de streepjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131732194
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:08 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted ik heb helemaal je nieuwe streepjes gemist! :o *O* Wat spannend! Ik duim voor een plakker!
*)

KZ F.leur kan nog niet alleen van de glijbaan hoor, was alleen even voor de foto ;)

F loopt zoals M van Mango, van meubelstuk naar meubelstuk. Met een pasje los ertussen, als ze het niet in een keer haalt. En ze staat wel steeds vaker lang los.

Zoë hoe was de nacht?

Ik heb voor F.leur laarsjes van Jochie gekocht voor als we van huis zijn. Thuis laat ik haar zoveel mogelijk op blote voeten/sokken lopen. Slofjes vond ik niet fijn.. En ik heb het idee dat ze op de laarsjes gewoon heel goed loopt. Ze zijn ook hartstikke soepel.
Voetjes in de winkel laten meten. Maat 20 al! Best grote voetjes dus.

Phaidra, ja ze lijkt inderdaad op I van Sorbootje! En ook heel erg op de dochter van Marrije! :Y
pi_131733745
NTS
Zijn neef was te jong voor de menC prik en kreeg hersenvliesontsteking en is nu geestelijk beperkt. Vandaar dat (8> vaccinaties belangrijk vind.
Over de bmr hebben we veel gesprekken gehad en hij ziet nu S zo ziek is wel dat die vaccinaties niet alleen maar goed doen zegmaar en dat je er goed over moet nadenken.
Dus er is nog wel ruimte voor gesprek.

Balen van de schoentjes -O- ..

Welkom mango! *O*
Wat gaat het snel allemaal

Pff vroeg TJ!

Hoe was de nacht bij jullie Kyara en bitterend?

Kwisted
:*

S was zo moe, rond 18:30 sliep ze al. Om middernacht werd ze wakker voor haar medicatie en om 4u had ze honger/dorst en is papa even met dr naar beneden gedaan voor een broodje en heeft dr snel weer op bed gedaan en toen is ze verder gaan slapen tot 8:30!! :o
De laatste tijd was ze steeds om 6u wakker dus dit was wel echt uitslapen.
Ze kijkt al iets beter uit dr oogjes en huilt minder.
pi_131735131
Eens even zien wat ik me nog kan herinneren....

Zoë, fijn dat ze weer wat op lijkt te knappen. Wat een gedoe met die vaccinaties elke keer.

Heftig hoor Evenstar, SI, maar zo te horen zijn er goede hulpverleners bij jullie betrokken. Ik hoop dat het oefenen langzaam vooruitgang biedt.

Wat een zoetje meiske heb je Kwisted!

En Mango ook nogmaals welkom. Eigen willetje: check 8-)

Wat naar van alle hoofdpijn hier. Ik ken het ook. Bij mij is het net als Phaidra (denk ik) spanningshoofdpijn. Een bezoekje aan de fysio kan best nuttig zijn. Langdurig gebruik van pijnstillers kan hoofdpijn ook verergeren en in stand houden he?

NTS, fijn dat jullie een weer goede dag hadden!

Mijn spookje heeft dit weekend leren tellen bij papa. Hij vindt het maar wat spannend. Vanochtend zat hij te ontbijten en zei out of the blue "3,4,5...6!!" Hij herkent cijfers als dusdanig en geeft ze een naam, klopt zelden, maar toch :D

En hij is gewoon zo lief en zoet, kleine sloopkogel maar ook zo zachtaardig. Vanochtend was ik hem aan het aankleden en toen ik zijn trui aantrok zat hij in eerst weer onmogelijk dubbelgevouwen naar iets te kijken, dus ik zuchten want aankleden is nogal een behendigheidsoefening. Dus ik keek waar hij mee bezig was, zat hij in opperste verwondering naar de (nieuwe) sokken aan zijn voeten te kijken. "Oooooh! Moooooooooi! O+ " We hebben ze uitgebreid bekeken en gezien dat er een schilpad opstond en ze toen geaaid, allebei de sokken van de onder- en de bovenkant, twee keer *; (daarom kom ik dus altijd te laat hè, 's ochtends, omdat er altijd wel iets moois is waar we naar moeten kijken samen :@ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:50:26 #236
348178 NotTheSame
pi_131735295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:40 schreef Zoë23 het volgende:
NTS
Zijn neef was te jong voor de menC prik en kreeg hersenvliesontsteking en is nu geestelijk beperkt. Vandaar dat (8> vaccinaties belangrijk vind.
Over de bmr hebben we veel gesprekken gehad en hij ziet nu S zo ziek is wel dat die vaccinaties niet alleen maar goed doen zegmaar en dat je er goed over moet nadenken.
Dus er is nog wel ruimte voor gesprek.

Balen van de schoentjes -O- ..

Welkom mango! *O*
Wat gaat het snel allemaal

Pff vroeg TJ!

Hoe was de nacht bij jullie Kyara en bitterend?

Kwisted

S was zo moe, rond 18:30 sliep ze al. Om middernacht werd ze wakker voor haar medicatie en om 4u had ze honger/dorst en is papa even met dr naar beneden gedaan voor een broodje en heeft dr snel weer op bed gedaan en toen is ze verder gaan slapen tot 8:30!! :o
De laatste tijd was ze steeds om 6u wakker dus dit was wel echt uitslapen.
Ze kijkt al iets beter uit dr oogjes en huilt minder.
Das inderdaad een heftig verhaal, begrijpelijk dat je man twijfelt.

En lekker uitgeslapen zeg!

Heb overigens al nieuwe (nieuw als in nieuw in doos met stickers er nog op!) schoentjes op MP gekocht voor weinig. Had ze al eens in de hand gehad in de winkel maar vond ¤ 99,= toch te gortig.
Donderdag nog ff een extra setje scoren voor PSZ/racedagen.
En dan heeft ze nog een paar Air Max Classic, net als papa en mama ;).
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:42:55 #237
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131738645
Goed bezig NTS :) Fijn dat je de schoentjes voor weinig hebt kunnen kopen :)

Zoë, wel begrijpelijk van je vriend, maar ook fijn dat er ruimte is voor gesprek zoals je zelf zegt :) Het lijkt me zo verschrikkelijk lastig allemaal....

ff klein frustratiepostje van mijzelf hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131739533
Haha TJ hier is het altijd zo vroeg!!

Zoe snap het allemaal wel, gek genoeg heb ik me nooit in verdiept in de vaccinaties :@ ik ging er gewoon vanuit dat ze het wel beter weten bij het RIVM/CB
Stom misschien..gelukkig heeft mijn kleintje geen problemen ermee..sneu dat S altijd moet overgeven!

NTS 22 te klein?!?! dat meen je niet! jou Draakje is toch ongeveer hetzelfde maat als mijne?? want R is nu in 21!! 8)7

Ja hoofdpijn..hier in het hormonaal..dat heeft mijn ha ook bevestigd maar daar ik weinig aan te doen. Mijn moeder heeft er al jaren last van -O-

CS wat knap van je knul O+

Mango welkom :W

PE
SPOILER

Vandaag is mama dag en dus eten we voor lunch wentelteefjes en avocado :9 O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:29:37 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131739831
Oliver zit ook in 21,5 die heeft voor zijn bouw grote voeten en handen :)

PE hartkloppingen staat bij bijna elk medicijn als bijwerking.. Ik zou proberen toch wat minder halsstarrig te zijn t.o.v genoemde opties en het eens te proberen.
pi_131740397
Val er even in...
Zoe: zijn die bijwerkingen van de vaccinaties ook gemeld bij het RIVM?
Heb altijd de indruk dat veel bijwerkingen op medicijnen/vaccinaties niet gemeld worden en dat de gegevens daarover in de bijsluiter dus ook lang niet altijd kloppen..
pi_131740613
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef NotTheSame het volgende:

Heb overigens al nieuwe (nieuw als in nieuw in doos met stickers er nog op!) schoentjes op MP gekocht voor weinig. Had ze al eens in de hand gehad in de winkel maar vond ¤ 99,= toch te gortig.
Donderdag nog ff een extra setje scoren voor PSZ/racedagen.
En dan heeft ze nog een paar Air Max Classic, net als papa en mama ;).
Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:01:39 #242
348178 NotTheSame
pi_131740780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:54 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.

Thanx!!! Effe mams op pad sturen om d'r schoenen in te leveren haha!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef bitterend het volgende:
Haha TJ hier is het altijd zo vroeg!!

NTS 22 te klein?!?! dat meen je niet! jou Draakje is toch ongeveer hetzelfde maat als mijne?? want R is nu in 21!! 8)7
Jep, 22 zit ze met d'r grote teen bijna klem! Zowel in Nike als in Hush Puppies.
Ik heb nu Air Max Classic voor haar in 23,5, Hush Puppies in 23 en d'r sloffen (floddertjes van Schoenenreus) zelfs 24.
Ze begon met lopen in een kleine maat 19 en in 8 maanden tijd zijn haar voeten dus 4 a 5 maten gegroeid :') .
pi_131741221
vanmorgen met F.leur gaan lunchen. Vriendinnen moesten allemaal werken (nadeel van de eerste met kinderen + onregelmatig werk). Ik dacht ik ga toch gewoon. Wel even een gedoe met mijn kinderwagen parkeren. Ik neem nog altijd de maxi-cosi buggy mee, groot maar ideel qua rijden. Voor F.leur had ik op de markt bruine bolletjes gehaald. En ze had gewoon 2,5 bolletje op :o En dan nog is het een scharminkel :P
SOchtends ook wat zij aan pap weg krijgt, een bord daar zou ik vol van zitten :o

Wel handig dat ik tegenwoordig zo weinig mee hoef te nemen voor haar. Ik had nu alleen een luier en wat natte doekjes meegenomen. Ideaal ^O^
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:27:41 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131741530
We zijn geslaagd voor schoentjes *G*
Hij heeft maat 22. En ik vond dat ze echt veel keuze hadden in die winkel in DLD. Schoentjes zijn van het merk Richter, Mooi leer en uiteraard flexibele zool. Winkel was ook leuk met wipolifant en klimtoestel met glijbaan. Dus huilen toen we moesten gaan. En leuke prijzen :Y Echt voor herhaling vatbaar. Op de terugweg nog even de tank volgegooid met benzine en een shitload aan luiers en babydoekjes ingeslagen. En een kwaasje gegeten op een terras. Hij heeft ook nog een molen gekregen van oma dus dag was echt super!

Zal zo even foto opzoeken.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:29:36 #245
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131741586
Wat voor 'redelijke' prijzen moeten we dan aan denken Kyara? (die winkel in kleve bedoel je trouwens?) Ik moet namelijk nog schoenen halen voor Wesley, 't arme kind heeft alleen nog zomerschoenen :@
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:31:21 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131741646
Ik heb alleen bij de babyschoenen gekeken maar wij hebben een paar van 29,99 (wel afgeprijsd) en ik zie schoenen van hetzelfde merk bij Zalando voor > 50 euro.

Trouwens ook goed geholpen met advies en passen :Y Wordt ons vaste adresje denk ik.

pi_131741879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Val er even in...
Zoe: zijn die bijwerkingen van de vaccinaties ook gemeld bij het RIVM?
Heb altijd de indruk dat veel bijwerkingen op medicijnen/vaccinaties niet gemeld worden en dat de gegevens daarover in de bijsluiter dus ook lang niet altijd kloppen..
http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdf
Pagina 4 staan de bijwerkingen. De bijwerkingen die erg vaak voorkomen (ook braken, bij meer dan 1 op de 10 personen. ) Zijn bijwerkingen die S ook heeft.

Bijwerkingen volgens RIVM in de folder en op internet:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)kten/Meningokokken_C
De folder / info op de site zijn dus geen bijsluiter! In de bijsluiter staan alle bijwerkingen wel. De bijsluiter kun je ook altijd aanvragen bij het cb.

Klinkt veel milder. Omdat veel ouders de bijsluiter niet van te voren lezen maar wel de folder van het cb/RIVM weten ze vaak niet wat de risico's zijn.
Natuurlijk geven ze geen vaccinaties aan hele kleine kindjes als het mega gevaarlijk is..maar er kunnen wél ernstige reacties optreden. Het is niet 100% safe.

Maargoed, ik had de bijsluiters wel gelezen en wist wat er kon gebeuren en wat er in de vaccinaties zit. Daarom voel ik me ook schuldig omdat S er zoveel last van heeft. Niet vaccineren vind ik ook moeilijk, stel S krijgt één van die ziektes..

En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen veel ouders niet.
Ookal reageert je kindje niet op de vaccinaties het is toch niet zomaar iets?

Bedoel het niet verkeerd,. vind het stom van mezelf dat ik goed lette op alle producten & goede voeding voor S.. En had ik me voor de geboorte niet verdiept in die vaccinaties.. Bij nr2 weet ik gelukkig wat die vaccinaties inhouden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 01-10-2013 14:47:21 ]
pi_131741973
Leuke schoenen Kyara!
En knappe M :)

PE
Wat vervelend :*
Als je het idee hebt dat er iets anders aan de hand is zou ik zeker aandringen op meer onderzoek.

Kwisted
Wauw wat eet ze goed!
Fijn is dat hè, gewoon wat luiers en doekjes mee en gaan! :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:08 #249
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131742082
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdf
Pagina 4 staan de bijwerkingen. De bijwerkingen die erg vaak voorkomen (ook braken, bij meer dan 1 op de 10 personen. Zijn bijwerkingen die S ook heeft.

Bijwerkingen volgens RIVM in de folder en op internet:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)kten/Meningokokken_C
De folder / info op de site zijn dus geen bijsluiter! In de bijsluiter staan alle bijwerkingen wel. De bijsluiter kun je ook altijd aanvragen bij het cb.

Klinkt veel milder. Omdat veel ouders de bijsluiter niet van te voren lezen maar wel de folder van het cb/RIVM weten ze vaak niet wat de risico's zijn.
Natuurlijk geven ze geen vaccinaties aan hele kleine kindjes als het mega gevaarlijk is..maar er kunnen wél ernstige reacties optreden. Het is niet 100% safe.

Maargoed, ik had de bijsluiters wel gelezen en wist wat er kon gebeuren en wat er in de vaccinaties zit. Daarom voel ik me ook schuldig omdat S er zoveel last van heeft. Niet vaccineren vind ik ook moeilijk, stel S krijgt één van die ziektes..

En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.
Die bijsluiter geeft ook maar aan wat er mogelijk aan bijwerkingen kan optreden.
Als ik antibiotica van de dokter krijg lees ik ook een bijsluiter met allerlei mogelijke bijwerkingen maar waar ik last van heb ik ook geen pretje dus ik neem het toch.
Ik vind het een verkeerde aanname dat niemand die bijsluiter zou lezen. Jij denkt dat dan minder mensen zouden vaccineren? Ik denk het niet.
Tevens ligt grotendeels ook de verantwoordelijkheid bij de overheid. Zij verstrekken wel de vaccinatie maar niet automatisch de bijsluiter. Ik vind het vooral kwalijk dat je die zelf bewust apart op moet vragen en die info niet gewoon in de folder staat die je wel krijgt.
Niet iedereen is er zo mee bezig zoals wij hier op dit forum en men neemt aan dat die folder voldoende onderbouwing geeft.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:34 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131742096
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zo�23 het volgende:
En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.

Mee eens, al heb ik mij daar zelf ook schuldig aan gemaakt. Stond er ook gewoon niet bij stil. Vaccinaties hoorden er voor mijn gevoel gewoon bij. Nu ik me er wat meer in verdiept heb, ben ik nog steeds pro-vaccineren. Maar voor de bmr zal ik de volgende keer wel beter timen. En misschien ook de meng-c en bmr uit elkaar halen want dat vond ik wel een goed idee.
pi_131742193
Ik vind ook dat vaccinaties gewoon bij horen...ik heb ze ook allemaal gehad, mijn man ook.
pi_131742253
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef laziness het volgende:

[..]

Die bijsluiter geeft ook maar aan wat er mogelijk aan bijwerkingen kan optreden.
Als ik antibiotica van de dokter krijg lees ik ook een bijsluiter met allerlei mogelijke bijwerkingen maar waar ik last van heb ik ook geen pretje dus ik neem het toch.
Ik vind het een verkeerde aanname dat niemand die bijsluiter zou lezen. Jij denkt dat dan minder mensen zouden vaccineren? Ik denk het niet.
Tevens ligt grotendeels ook de verantwoordelijkheid bij de overheid. Zij verstrekken wel de vaccinatie maar niet automatisch de bijsluiter. Ik vind het vooral kwalijk dat je die zelf bewust apart op moet vragen en die info niet gewoon in de folder staat die je wel krijgt.
Niet iedereen is er zo mee bezig zoals wij hier op dit forum en men neemt aan dat die folder voldoende onderbouwing geeft.
Ik zeg niet dat niemand de bijsluiter leest?
Ik zeg: veel ouders

En ik zeg ook nergens dat mensen dan minder gaan vaccineren?
Ik zeg dat ik het jammer vind dat ouders veel lezen maar (voor zover ik meekrijg in mijn omgeving en op internet) vaak niet de bijsluiter of info over vaccinaties.

Vind het idd ook kwalijk dat ze de bijsluiter niet aan de ouders meegeven. Daar heeft iedere ouder/verzorger recht op.
pi_131742307
Kyara tof zeg O+ ik heb leuke laarsjes bij van haren gekocht!
pi_131742310
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:54 schreef bitterend het volgende:
Ik vind ook dat vaccinaties gewoon bij horen...ik heb ze ook allemaal gehad, mijn man ook.
Het hoort er ook bij en vind het ook een goed iets.

Vind het lastig dat S er een heftige reactie op heeft. Hadden vriend / ik vroeger niet voor zover onze ouders nog weten.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:59:04 #255
244125 laziness
pi_131742333
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:56 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat niemand de bijsluiter leest?
Ik zeg: veel ouders

En ik zeg ook nergens dat mensen dan minder gaan vaccineren?
Ik zeg dat ik het jammer vind dat ouders veel lezen maar (voor zover ik meekrijg in mijn omgeving en op internet) vaak niet de bijsluiter of info over vaccinaties.

Vind het idd ook kwalijk dat ze de bijsluiter niet aan de ouders meegeven. Daar heeft iedere ouder/verzorger recht op.
Het komt een beetje over alsof je vindt dat veel mensen wel alles uitpluizen over alle soorten spenen en over vaccinaties heel licht denken.
Ik denk dat het wel mee valt. Maar dat de overheid tekort schiet door geen bijsluiter te verstrekken en dat die bijsluiter voor veel mensen ook weinig toevoegt. Ja er is kans op bijwerkingen maar dat is er ook bij paracetamol en die geven zit ook enorm ingeburgerd.
pi_131742454
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:59 schreef laziness het volgende:

[..]

Het komt een beetje over alsof je vindt dat veel mensen wel alles uitpluizen over alle soorten spenen en over vaccinaties heel licht denken.
Ik denk dat het wel mee valt. Maar dat de overheid tekort schiet door geen bijsluiter te verstrekken en dat die bijsluiter voor veel mensen weinig toevoegt. Ja er is kans op bijwerkingen maar dat is er ook bij paracetamol en die geven zit ook enorm ingeburgerd.
Ja dat over vaccinaties vind ik idd jammer omdat het ook anders kan lopen. Ik was zelf liever beter voorbereid geweest zodat ik echt bewust een keuze had gemaakt ipv gewoon het programma volgen. Ik had geen idee.
Toen S 4weken was en ze erg ziek werd, was zelf het ziekenhuis verbaasd dat ze al zo klein een vaccinatie kreeg. Ik voelde me er toen ook helemaal niet goed bij maar omdat ik er van te voren niet over had nagedacht, volgde ik maar gewoon het programma.
Ik krijg veel berichtjes van moeder die dat achteraf gezien ook jammer vinden en later het programma op hun manier gaan volgen (bijv bmr en menC apart) of bij kindje nr2 iets later beginnen met de 1e vaccinatie.

Het kan idd weinig toevoegen maar net als inname van medicatie vind ik het zelf altijd wel verstandig om er eventjes bij stil te staan.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:23:06 #257
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131742979
Ik heb arwen en oliver beiden laten inenten ook al reageerde ze op BMR juist omdat ik denk dat er hoop ellende mee voorkomen kan worden.
Ja ook na inlezen en overleg met KA en HA.
Bij oliver extra blij toen hij kinkhoest kreeg dat was echt naar.

Ik vind het nogal grof stellen dat er veel ouders zijn die zich niet inlezen , gewoon vaccineren staat niet gelijk aan niet inlezen :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:30:57 #258
244125 laziness
pi_131743214
Ik denk dat veel mensen ondanks inlezen gewoon het programma volgen.
Immers als er geen indicatie is dat je kindje heftig zal reageren, waarom daar vanuit gaan?

Je zegt trouwens ook dat je gewoon het programma gevolgd hebt dus je stelt dat andere ouders zich niet inlezen maar hebt zelf je blijkbaar ook niet ontzettend ingelezen van te voren?
Tevens denk ik dat je tot de eerste vaccinatie en het zien van de reactie van je kind lastig een keuze kan maken op basis van mogelijke bijwerkingen. Precies de reden waarom jij en vele andere ouders gewoon het programma volgen in eerst instantie. Er is geen indicatie om het anders te doen.

Maar om dan te stellen dat mensen alles uitpluizen en de vaccinaties er zomaar in laten jassen vind ik dan weer wat ver gaan.
pi_131743247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktob 2013 15:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb arwen en oliver beiden laten inenten ook al reageerde ze op BMR juist omdat ik denk dat er hoop ellende mee voorkomen kan worden.
Ja ook na inlezen en overleg met KA en HA.
Bij oliver extra blij toen hij kinkhoest kreeg dat was echt naar.

Ik vind het nogal grof stellen dat er veel ouders zijn die zich niet inlezen , gewoon vaccineren staat niet gelijk aan niet inlezen :)
Dat moet ik corrigeren naar mensen uit mn omgeving/de mensen die ik erover spreek op internet en is natuurlijk wat ik ervan zie.
pi_131743486
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef laziness het volgende:
Ik denk dat veel mensen ondanks inlezen gewoon het programma volgen.
Immers als er geen indicatie is dat je kindje heftig zal reageren, waarom daar vanuit gaan?

Je zegt trouwens ook dat je gewoon het programma gevolgd hebt dus je stelt dat andere ouders zich niet inlezen maar hebt zelf je blijkbaar ook niet ontzettend ingelezen van te voren?
Tevens denk ik dat je tot de eerste vaccinatie en het zien van de reactie van je kind lastig een keuze kan maken op basis van mogelijke bijwerkingen. Precies de reden waarom jij en vele andere ouders gewoon het programma volgen in eerst instantie. Er is geen indicatie om het anders te doen.

Maar om dan te stellen dat mensen alles uitpluizen en de vaccinaties er zomaar in laten jassen vind ik dan weer wat ver gaan.
Ik zeg toch ook dat ik het jammer vind dat ik dat niet heb gedaan?
En dat ik me daar nu schuldig om voel.

Dat mensen de vaccinaties er zomaar injassen zeg ik niet. Vind het nogal apart dat je steeds dingen schrijft die ik niet in mijn posts zeg en dan zeg jij dat ik aannames doe?

Ik vind zo'n discussie lastig op internet omdat mensen van alles tussen de regels door lezen wat iemand niet zo bedoelt/niet eens typt.

In de laatste posts heb ik het ook over mezelf wat ik in onze situatie jammer vind. Als het goed is kun je dat er ook wel uithalen.

Natuurlijk volgen veel mensen het programma, niets mis mee.
Maar ik vind het wel jammer om veel te horen dat ouders veel info niet wisten en achteraf dingen anders zouden doen. Als het cb betere info zou geven zouden die ouders er anders in staan. Incl mezelf. En zou ik minder spijt hebben omdat ik over m'n keuze nagedacht had.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:41:27 #261
244125 laziness
pi_131743506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:32 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Dat moet ik corrigeren naar mensen uit mn omgeving/de mensen die ik erover spreek op internet en is natuurlijk wat ik ervan zie.

Je woordkeus was wellicht wat ongelukkig en jij hebt een hele andere ervaring wat betreft vaccinaties dan de meesten van ons.
Daarom voelt het voor jou heel anders.
Toch blijft het altijd kiezen uit twee kwaden. Want niet vaccineren brengt ook risico's met zich mee en wie weet hoe S. reageert op de heftige variant van al deze ziektes?
Ik begrijp ook dat ze nog steeds heftig reageert dus of later vaccineren veel had uitgemaakt?
Probeer je niet zo schuldig te voelen hoor. Zoals ik hier boven al zei, je weet niet hoe je kindje reageert tot die eerste vaccinatie er in zit. Was er al een indicatie dat ze zo zou reageren?
Je doet het beste voor S. op basis van de informatie die je steeds hebt en probeert rekening te houden met de mening van je partner.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:43:40 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_131743563
Zoe, mijn oudste werd elke keer echt heel ziek van de prikken. Dus wij hielden ons hart vast voor de BMR, maar doordat de samenstelling anders is dan die eerdere heeft hij daar dus helemaal geen last van gehad. Nu weten we inmiddels dat hij ziek wordt van koorts, maakt verder niet uit wat de oorzaak van die koorts is. Dus bij koorts bouwen wij meteen en snel een spiegel op, dat voorkomt veel ellende.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_131743571
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:41 schreef laziness het volgende:

[..]

Je woordkeus was wellicht wat ongelukkig en jij hebt een hele andere ervaring wat betreft vaccinaties dan de meesten van ons.
Daarom voelt het voor jou heel anders.
Toch blijft het altijd kiezen uit twee kwaden. Want niet vaccineren brengt ook risico's met zich mee en wie weet hoe S. reageert op de heftige variant van al deze ziektes?
Ik begrijp ook dat ze nog steeds heftig reageert dus of later vaccineren veel had uitgemaakt?
Probeer je niet zo schuldig te voelen hoor. Zoals ik hier boven al zei, je weet niet hoe je kindje reageert tot die eerste vaccinatie er in zit.
Je doet het beste voor S. op basis van de informatie die je steeds hebt en probeert rekening te houden met de mening van je partner.
Ja ik vind het een moeilijke keuze. Ik denk er nogsteeds veel over na en probeer zoveel mogelijk te lezen. Niet vaccineren is eigenlijk geen optie maar het is lastig als je je kindje zo ziek ziet.
Dankjewel, probeer ik idd te doen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:44:08 #264
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131743573
Bij de meisjes heeft de KA geadviseerd om gewoon mee te gaan in het vaccinatieprogramma. Juist omdat ze wat kwestbaarder waren. Als ze toch ziek waren geworden (dktp) dan zou dat echt hele grote gevolgen kunnen hebben dus liever zsm vaccineren. En ze waren sterk genoeg om niet in het ziekenhuis onder begeleiding van een KA gevaccineerd te worden. Wij hebben dat advies gevolgd en dat advies was prima want ze hebben er amper op gereageerd.

Wat Laziness ook al aangaf: het is lastig om van te voren in te schatten wat de gevolgen van vaccineren zullen zijn, niet elk kind heeft er veel last van dus ook voor een 2e kind hoeft dat niet het geval te zijn.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:45:04 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_131743607
Sterker nog, onze tweede heeft nooit ook maar een kleine reactie gehad op de prikken. Het hangt echt van het kind af.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_131743618
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Zoe, mijn oudste werd elke keer echt heel ziek van de prikken. Dus wij hielden ons hart vast voor de BMR, maar doordat de samenstelling anders is dan die eerdere heeft hij daar dus helemaal geen last van gehad. Nu weten we inmiddels dat hij ziek wordt van koorts, maakt verder niet uit wat de oorzaak van die koorts is. Dus bij koorts bouwen wij meteen en snel een spiegel op, dat voorkomt veel ellende.
Goed om te weten, dankje.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:46:24 #267
244125 laziness
pi_131743652
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:44 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja ik vind het een moeilijke keuze. Ik denk er nogsteeds veel over na en probeer zoveel mogelijk te lezen. Niet vaccineren is eigenlijk geen optie maar het is lastig als je je kindje zo ziek ziet.
Dankjewel, probeer ik idd te doen
Ik lees vooral een groot schuldgevoel en dat is erg jammer en ook onnodig.
Denk je dat je echt anders had gehandeld als je de mogelijke risico's eerder had geweten? Was er een indicatie dat ze zo heftig zou reageren?
pi_131745077
Ik ben ook zo'n ouder die zonder verder inlezen braaf het vaccinatieprogramma volgt. Ik weet niet of het jammer is. Het is misschien naïef, hoewel ik mezelf doorgaans wel onder de voorzichtige en nadenkende ouders schaar. Misschien spreekt er een (te groot?) vertrouwen uit in het programma; het zou niet geïmplenteerd zijn als niet aangetoond is dat het voor de meerderheid van de kinderen geen bijwerkingen geeft en dit de meest ideale en haalbare leeftijden zijn om te vaccineren. Natuurlijk zullen er kinderen zijn die er wel veel last van hebben maar dat is echt een klein percentage. Ik ben het daarin eens met Laziness, als niet te verwachten valt dat je kind er anders op reageert is de nood om je er in te verdiepen en iets te willen aanpassen ook niet hoog.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:01:38 #269
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131747919
Ik kan me best voorstellen dat het handiger is als je kind gaat lopen voordat hij gaat praten. M is erg onder de indruk van zijn nieuwe schoenen. De hele dag: schoenen uit, schoenen af, nieuwe schoenen, schoenen oooh.... :D
pi_131752994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:32 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook zo'n ouder die zonder verder inlezen braaf het vaccinatieprogramma volgt. Ik weet niet of het jammer is. Het is misschien naïef, hoewel ik mezelf doorgaans wel onder de voorzichtige en nadenkende ouders schaar. Misschien spreekt er een (te groot?) vertrouwen uit in het programma; het zou niet geïmplenteerd zijn als niet aangetoond is dat het voor de meerderheid van de kinderen geen bijwerkingen geeft en dit de meest ideale en haalbare leeftijden zijn om te vaccineren. Natuurlijk zullen er kinderen zijn die er wel veel last van hebben maar dat is echt een klein percentage. Ik ben het daarin eens met Laziness, als niet te verwachten valt dat je kind er anders op reageert is de nood om je er in te verdiepen en iets te willen aanpassen ook niet hoog.
Dat dus.
Daarbij ken ik aardig wat kinderen in mijn omgeving en van niemand heb ik ooit gehoord dat hun kinderen heftig reageerden erop.
Mijn oudste heeft gewoon het programma.gevolgd en ik geloof alleen wat verhoging bij de eerste prikken gehad en verder niks. Zelfs bmr.niet.
Dus bij elise ook weer het programma gevolgd, zonder problemen.
Afgelopen woensdag bmr + menc gehad en ook hier tot nu toe geen reactie op. En ze heeft nu ook nog waterpokken erbij. Nou zijn we nog niet op de 10 dagen, maar verwacht eigenlijk geen reactie.
pi_131754662
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef Kyara het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat het handiger is als je kind gaat lopen voordat hij gaat praten. M is erg onder de indruk van zijn nieuwe schoenen. De hele dag: schoenen uit, schoenen af, nieuwe schoenen, schoenen oooh.... :D
:D O+ Fijn dat hij er blij mee is!

Wij hebben deze:

En nog twee buitenfoto's, wandelen en eendjes voeren.

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131754974
Phaidra wat issie groooooooot O+

Volgende maand heb ik een peuter :o :o :o
pi_131755475
Wat een mannetje al Phaidra O+

En M zo blij met zijn nieuwe schoenen, wat zoet!
pi_131756127
Bitterend neeeeee!! Moeten we je hier dan alweer uitzwaaien? :o

En tnx! Hij gaat heel hard ineens. Taalbegrip vooral, hij snapt nu echt heel veel en kan ook kleine opdrachtjes uitvoeren. Zo schattig vind ik dat! En veel dierengeluiden kan hij opeens zeggen. Edit: niet helemaal opeens, hij komt ontelbare keren per dag met dierenboekjes aanzetten die we dan moeten voorlezen :+.

Helaas is hij nog steeds niet helemaal lekker, maar een dagje met veel hangen bij mama is ook niet zo erg ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131756405
JA! bizar he! en ik wil jullie helemaal niet verlaten! gelukkig volgen jullie allemaal redelijk vlotjes O+

Hier is alles of een poes of een koe... :D ze snapt echt heel veel! en van de week stond ze bij de deur van de woonkamer..UIT UIT roepen..dus ik vragen "ben je moe?" JA was het antwoord..
Wil je naar boven? JA ven ven :o
Gaan we slapen? sapen ja! :o
O+
pi_131756591
Redelijk vlotjes? Duurt nog 8 maanden dan _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131756656
Nou goed Kyara en NTS dan :6 :*
pi_131756667
Nee :'( Hier duurt het nog bijna 10 maanden :X
Phaidra ! O+
Kyara: heerlijke winkel zo te zien ^O^ Ook online ? Kan ik bij jou een bestelling plaatsen :D Leuk voor M !

Aansluitend op de prikjesdiscussie:

Hier zijn ze binnen c_/
Alles goed ! geen koorts wel huilerig. Maar kan ook door moeheid komen , we moesten op een rottijd.
Stats weer helemaal gemiddeld O+
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:33:46 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131757143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef bitterend het volgende:
Phaidra wat issie groooooooot O+

Volgende maand heb ik een peuter :o :o :o
Ik nog 23 dagen :'(
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:34:21 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131757183
Phaidra, wat een moppie is het ook! O+ En leuke schoenen!
pi_131757880
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik nog 23 dagen :'(
:'(
pi_131757945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef bitterend het volgende:
Nou goed Kyara en NTS dan :6 :*
}:|
pi_131757956
oh kz gelukkig geen koorts en goede curves! hopelijk slaapt ze lekker vannacht :*

Susie onze babytjes worden zo snel groot :'(
pi_131758000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

}:|
Jij was toch na Kyara pas? :@ of heb ik weer een swiss chees geheugen :{
pi_131758208
Ja hoor klopt, scheelt drie weken geloof ik. Maar dat is ook nog wel "redelijk vlotjes" toch? O-)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:57:38 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131758581
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef bitterend het volgende:
oh kz gelukkig geen koorts en goede curves! hopelijk slaapt ze lekker vannacht :*

Over anderhalve maand heb ik ook een peuterrrr *O*
En over 1 maandje gaat hij al naar de peuterspeelzaal. Dat lijkt me ook een grote stap :P
Ik vind het wel een hele leuke leeftijd hoor :Y Ik ben niet zo'n baby-mama geloof ik, ik vind dit veel leuker.
Laatst hij had zijn beker met water omgegooid, had hij zelf uit de keukenkast een doekje gepakt en kwam mij vertellen door middel van luide "ohw-ohw" dat er dus wat gevallen was.
Haha ik vond dat zo knap O+

Over die vaccinaties, ik had me ook niet zo ingelezen :@ Totdat R, na de BMR prik was dat geloof ik, zo'n 4 uur achter elkaar gekrijsd had. :'( Wat een ellende je kon me opvegen met al mijn gevoel van onmacht.
Zo zielig en gewoon niet te troosten.
Ik voelde me toen flink klote om het maar te zeggen. Wat zit er in zo'n prik wat zoiets kan veroorzaken kon ik me alleen maar afvragen.
Bij de HAP reageerden ze ook maar koeltjes o|O terwijl ik het een vrij abnormale reactie vond op een vaccinatie.
Rayen 2½ jaar!
pi_131758603
Ik heb me wat betreft prikjes ook niet zo verdiept, dat ik de bijsluiter heb opgevraagd of opgezocht op internet. Maar beide kindjes ook geen last van de prikken. Er is wel wat te zeggen voor aparte prikken. Erg lang uitstellen zou ik ze dan weer niet, zeker niet bij een tweede waar de kans dat die ziek wordt via oudere zus of broer nog groter is.

Oh jee zoveel bijna peuters ook, wat gaat het hier stil worden. Leuke schoenen Kyara en Phaidra en verder ook leuke foto's. Ik wil nog Moonboots aanschaffen voor de winter voor mijn dreumes voor het geval van sneeuw, maar welke maat dan? Hij heeft nu 20/ 21.

Kz, fijn, dat ze niet zoveel last heeft.

Phaidra hier ook onrustig en aanhankelijk. Sprongetje misschien? Wij hebben een dierenbuik en bij de leeuw maken we een leeuwenbrul geluid. Dat vind hij zo leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131758818
Wat vroeg al dan TJ ! Hier met 2,5 jaar.
Oh, en wat naar van die reactie op de BMR :{ Wat was de oorzaak ?
Tinu: wil ook MB kopen maar wacht nog even. Zeker nu ik NTS lees :D
pi_131758873
Tinu, hij is wat ziekjes. Gister met koorts van het KDV gehaald en vandaag dus wat hangerig. Bij voorkeur moest ik binnen een straal van een meter blijven, anders was het huilen en aan mijn been hangen. Wel enorm schattig ook, omdat hij normaal helemaal geen knuffelaar is O+ :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:03:27 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131758945
Wat KZ zegt, ik echt ook nog even met dergelijke schoenen! Collega van mij heeft een dochter, ik geloof 8 jaar ofzo, vorig jaar nieuwe Uggs gekocht (200 euro, moest hij er ff bij zeggen), past ze nu niet meer.... beetje opschepper die gast, maar goed.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:04:09 #291
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131759003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Wat vroeg al dan TJ ! Hier met 2,5 jaar.
Oh, en wat naar van die reactie op de BMR :{ Wat was de oorzaak ?
Tinu: wil ook MB kopen maar wacht nog even. Zeker nu ik NTS lees :D
Ohw goh ik dacht dat dat standaard in heel Nederland met 2 jaar is.
Maar hij is er wel aan toe hoor, hij stormt haast op andere kinderen af om mee te spelen. Helaas in mijn nabije omgeving weinig kinderen van zijn leeftijd of in de buurt van zijn leeftijd.
Rayen 2½ jaar!
pi_131759099
Hoorde het toevallig vandaag bij het CB. Zij melden ons aan in Amsterdam.
Moet je naar de meet komen :* :6
pi_131759174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Susie het volgende:
Wat KZ zegt, ik echt ook nog even met dergelijke schoenen! Collega van mij heeft een dochter, ik geloof 8 jaar ofzo, vorig jaar nieuwe Uggs gekocht (200 euro, moest hij er ff bij zeggen), past ze nu niet meer.... beetje opschepper die gast, maar goed.
:7
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:08:13 #294
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131759241
Hier ook vanaf minstens 2,5.... zowel NL ald DLD. :)

Had me trouwens van te voren ook niet ingelezen in vaccinatie gedoe, wist niet eens dat je op internet de bijsluiter kon opzoeken! Of dat er zowiezo een bijsluiter was....Daar denk je niet over na....Totdat ik hier las, en begon te kijken op Google ....
pi_131759274
Phaidra dat verklaart. De onze is niet ziekjes maar wel aanhankelijk, zijn gedrag lijkt op dat van jouw knul.

Kz, ik ga ook nog even wachten. Kan alleen niet te lang wachten anders is het overal uitverkocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131759283
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef bitterend het volgende:

Ze ligt heerlijk te slapen O+ ^O^
Wanneer moeten ze weer naar het CB of voor prikjes ? Even niet goed opgelet vandaag :@
pi_131759322
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra dat verklaart. De onze is niet ziekjes maar wel aanhankelijk, zijn gedrag lijkt op dat van jouw knul.

Kz, ik ga ook nog even wachten. Kan alleen niet te lang wachten anders is het overal uitverkocht.
Ik koop ze op MP
Kunt ze daar ook weer verkopen of hier in V&A als ze te klein zijn.
Maar denk beter wat groter nemen met dikke sokken in de sneeuw ! Tis in NL toch maar even
pi_131763155
Op Mex zijn psz mogen ze ook met 2 jaar beginnen. Hij begon toen met 1 dagje en steeds een dagje erbij en met 2,5 jaar zat hij al 4 dagen.
Hij praatte toen nog helemaal niet, maar dat was geen enkel probleem en hij bloeide er behoorlijk van op. Geweldig dat spelen met andere kindjes!
Er was ook een keer een meisje wat nog niet eens liep, mocht ook gewoon beginnen.

Over de prikken, ik heb de BMR uitgesteld, ze zou hem eigenlijk vandaag krijgen, maar ze is zondag hard gevallen en nu snel overstuur en ze krijgt ws. waterpokken, dat wilde ik even niet tegelijk hebben.
Mex is toen behoorlijk ziek geweest, dus dat wilde ik even niet hebben.
Hij had van alle prikken last en iemand schreef hier dat haar kindje ziek van de koorts was, dat was hier ook denk ik.
Hij is altijd heel ziek als hij verhoging/koorts heeft en Nena is vaak gewoon vrolijk.

Ik heb nooit precies die bijsluiters gelezen, maar wel informatie en discussies. Ik heb niet het idee dat de overheid onze kinderen vergiftigd, en ziektes zoals mazelen, bof en hersenvliesontsteking wil ik niet hebben, dus gewoon een prikje er in.
Als ze erna dan ziek worden, vind ik dat natuurlijk rot en vervelend, maar schuldig voelen? Nee. Ze zijn ziek en worden weer beter.
Ze vallen over sambaballen en hebben een blauwe kin en een tand door de lip, gaat ook weer over :+

Ik weet echt wel dat het rot is een ziek kindje hoor en je het graag wil overnemen of tegenhouden, maar het hoort er gewoon bij.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:24:30 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131764094
Leuke schoenen en foto's Phaidra!

Ik blijf trouwens nog wel een tijdje in het dreumestopic rondhangen hoor. Hoewel, M als peuter, soit. Maar mijn kleine meisje dreumes :X

M wilde trouwens ook graag zijn schoenen uit. Moest er wel erg aan wennen.

Vanavond eerste les EHBK. Was best wel heftig. Je ziet toch je kinderen in die verhalen :'(
pi_131764441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ze ligt heerlijk te slapen O+ ^O^
Wanneer moeten ze weer naar het CB of voor prikjes ? Even niet goed opgelet vandaag :@
Voor prikken rond.hun 4e.pas.
Hier cb,weer met 18 maanden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')