abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131756591
Redelijk vlotjes? Duurt nog 8 maanden dan _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131756656
Nou goed Kyara en NTS dan :6 :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131756667
Nee :'( Hier duurt het nog bijna 10 maanden :X
Phaidra ! O+
Kyara: heerlijke winkel zo te zien ^O^ Ook online ? Kan ik bij jou een bestelling plaatsen :D Leuk voor M !

Aansluitend op de prikjesdiscussie:

Hier zijn ze binnen c_/
Alles goed ! geen koorts wel huilerig. Maar kan ook door moeheid komen , we moesten op een rottijd.
Stats weer helemaal gemiddeld O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:33:46 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131757143
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef bitterend het volgende:
Phaidra wat issie groooooooot O+

Volgende maand heb ik een peuter :o :o :o
Ik nog 23 dagen :'(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:34:21 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131757183
Phaidra, wat een moppie is het ook! O+ En leuke schoenen!
pi_131757880
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:33 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik nog 23 dagen :'(
:'(
pi_131757945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef bitterend het volgende:
Nou goed Kyara en NTS dan :6 :*
}:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131757956
oh kz gelukkig geen koorts en goede curves! hopelijk slaapt ze lekker vannacht :*

Susie onze babytjes worden zo snel groot :'(
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131758000
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

}:|
Jij was toch na Kyara pas? :@ of heb ik weer een swiss chees geheugen :{
pi_131758208
Ja hoor klopt, scheelt drie weken geloof ik. Maar dat is ook nog wel "redelijk vlotjes" toch? O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:57:38 #286
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131758581
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef bitterend het volgende:
oh kz gelukkig geen koorts en goede curves! hopelijk slaapt ze lekker vannacht :*

Over anderhalve maand heb ik ook een peuterrrr *O*
En over 1 maandje gaat hij al naar de peuterspeelzaal. Dat lijkt me ook een grote stap :P
Ik vind het wel een hele leuke leeftijd hoor :Y Ik ben niet zo'n baby-mama geloof ik, ik vind dit veel leuker.
Laatst hij had zijn beker met water omgegooid, had hij zelf uit de keukenkast een doekje gepakt en kwam mij vertellen door middel van luide "ohw-ohw" dat er dus wat gevallen was.
Haha ik vond dat zo knap O+

Over die vaccinaties, ik had me ook niet zo ingelezen :@ Totdat R, na de BMR prik was dat geloof ik, zo'n 4 uur achter elkaar gekrijsd had. :'( Wat een ellende je kon me opvegen met al mijn gevoel van onmacht.
Zo zielig en gewoon niet te troosten.
Ik voelde me toen flink klote om het maar te zeggen. Wat zit er in zo'n prik wat zoiets kan veroorzaken kon ik me alleen maar afvragen.
Bij de HAP reageerden ze ook maar koeltjes o|O terwijl ik het een vrij abnormale reactie vond op een vaccinatie.
Rayen 2½ jaar!
pi_131758603
Ik heb me wat betreft prikjes ook niet zo verdiept, dat ik de bijsluiter heb opgevraagd of opgezocht op internet. Maar beide kindjes ook geen last van de prikken. Er is wel wat te zeggen voor aparte prikken. Erg lang uitstellen zou ik ze dan weer niet, zeker niet bij een tweede waar de kans dat die ziek wordt via oudere zus of broer nog groter is.

Oh jee zoveel bijna peuters ook, wat gaat het hier stil worden. Leuke schoenen Kyara en Phaidra en verder ook leuke foto's. Ik wil nog Moonboots aanschaffen voor de winter voor mijn dreumes voor het geval van sneeuw, maar welke maat dan? Hij heeft nu 20/ 21.

Kz, fijn, dat ze niet zoveel last heeft.

Phaidra hier ook onrustig en aanhankelijk. Sprongetje misschien? Wij hebben een dierenbuik en bij de leeuw maken we een leeuwenbrul geluid. Dat vind hij zo leuk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131758818
Wat vroeg al dan TJ ! Hier met 2,5 jaar.
Oh, en wat naar van die reactie op de BMR :{ Wat was de oorzaak ?
Tinu: wil ook MB kopen maar wacht nog even. Zeker nu ik NTS lees :D
pi_131758873
Tinu, hij is wat ziekjes. Gister met koorts van het KDV gehaald en vandaag dus wat hangerig. Bij voorkeur moest ik binnen een straal van een meter blijven, anders was het huilen en aan mijn been hangen. Wel enorm schattig ook, omdat hij normaal helemaal geen knuffelaar is O+ :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:03:27 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131758945
Wat KZ zegt, ik echt ook nog even met dergelijke schoenen! Collega van mij heeft een dochter, ik geloof 8 jaar ofzo, vorig jaar nieuwe Uggs gekocht (200 euro, moest hij er ff bij zeggen), past ze nu niet meer.... beetje opschepper die gast, maar goed.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:04:09 #291
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131759003
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Wat vroeg al dan TJ ! Hier met 2,5 jaar.
Oh, en wat naar van die reactie op de BMR :{ Wat was de oorzaak ?
Tinu: wil ook MB kopen maar wacht nog even. Zeker nu ik NTS lees :D
Ohw goh ik dacht dat dat standaard in heel Nederland met 2 jaar is.
Maar hij is er wel aan toe hoor, hij stormt haast op andere kinderen af om mee te spelen. Helaas in mijn nabije omgeving weinig kinderen van zijn leeftijd of in de buurt van zijn leeftijd.
Rayen 2½ jaar!
pi_131759099
Hoorde het toevallig vandaag bij het CB. Zij melden ons aan in Amsterdam.
Moet je naar de meet komen :* :6
pi_131759174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:03 schreef Susie het volgende:
Wat KZ zegt, ik echt ook nog even met dergelijke schoenen! Collega van mij heeft een dochter, ik geloof 8 jaar ofzo, vorig jaar nieuwe Uggs gekocht (200 euro, moest hij er ff bij zeggen), past ze nu niet meer.... beetje opschepper die gast, maar goed.
:7
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:08:13 #294
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131759241
Hier ook vanaf minstens 2,5.... zowel NL ald DLD. :)

Had me trouwens van te voren ook niet ingelezen in vaccinatie gedoe, wist niet eens dat je op internet de bijsluiter kon opzoeken! Of dat er zowiezo een bijsluiter was....Daar denk je niet over na....Totdat ik hier las, en begon te kijken op Google ....
pi_131759274
Phaidra dat verklaart. De onze is niet ziekjes maar wel aanhankelijk, zijn gedrag lijkt op dat van jouw knul.

Kz, ik ga ook nog even wachten. Kan alleen niet te lang wachten anders is het overal uitverkocht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131759283
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:47 schreef bitterend het volgende:

Ze ligt heerlijk te slapen O+ ^O^
Wanneer moeten ze weer naar het CB of voor prikjes ? Even niet goed opgelet vandaag :@
pi_131759322
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra dat verklaart. De onze is niet ziekjes maar wel aanhankelijk, zijn gedrag lijkt op dat van jouw knul.

Kz, ik ga ook nog even wachten. Kan alleen niet te lang wachten anders is het overal uitverkocht.
Ik koop ze op MP
Kunt ze daar ook weer verkopen of hier in V&A als ze te klein zijn.
Maar denk beter wat groter nemen met dikke sokken in de sneeuw ! Tis in NL toch maar even
pi_131763155
Op Mex zijn psz mogen ze ook met 2 jaar beginnen. Hij begon toen met 1 dagje en steeds een dagje erbij en met 2,5 jaar zat hij al 4 dagen.
Hij praatte toen nog helemaal niet, maar dat was geen enkel probleem en hij bloeide er behoorlijk van op. Geweldig dat spelen met andere kindjes!
Er was ook een keer een meisje wat nog niet eens liep, mocht ook gewoon beginnen.

Over de prikken, ik heb de BMR uitgesteld, ze zou hem eigenlijk vandaag krijgen, maar ze is zondag hard gevallen en nu snel overstuur en ze krijgt ws. waterpokken, dat wilde ik even niet tegelijk hebben.
Mex is toen behoorlijk ziek geweest, dus dat wilde ik even niet hebben.
Hij had van alle prikken last en iemand schreef hier dat haar kindje ziek van de koorts was, dat was hier ook denk ik.
Hij is altijd heel ziek als hij verhoging/koorts heeft en Nena is vaak gewoon vrolijk.

Ik heb nooit precies die bijsluiters gelezen, maar wel informatie en discussies. Ik heb niet het idee dat de overheid onze kinderen vergiftigd, en ziektes zoals mazelen, bof en hersenvliesontsteking wil ik niet hebben, dus gewoon een prikje er in.
Als ze erna dan ziek worden, vind ik dat natuurlijk rot en vervelend, maar schuldig voelen? Nee. Ze zijn ziek en worden weer beter.
Ze vallen over sambaballen en hebben een blauwe kin en een tand door de lip, gaat ook weer over :+

Ik weet echt wel dat het rot is een ziek kindje hoor en je het graag wil overnemen of tegenhouden, maar het hoort er gewoon bij.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:24:30 #299
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131764094
Leuke schoenen en foto's Phaidra!

Ik blijf trouwens nog wel een tijdje in het dreumestopic rondhangen hoor. Hoewel, M als peuter, soit. Maar mijn kleine meisje dreumes :X

M wilde trouwens ook graag zijn schoenen uit. Moest er wel erg aan wennen.

Vanavond eerste les EHBK. Was best wel heftig. Je ziet toch je kinderen in die verhalen :'(
pi_131764441
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:09 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ze ligt heerlijk te slapen O+ ^O^
Wanneer moeten ze weer naar het CB of voor prikjes ? Even niet goed opgelet vandaag :@
Voor prikken rond.hun 4e.pas.
Hier cb,weer met 18 maanden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')