Op Mex zijn psz mogen ze ook met 2 jaar beginnen. Hij begon toen met 1 dagje en steeds een dagje erbij en met 2,5 jaar zat hij al 4 dagen.
Hij praatte toen nog helemaal niet, maar dat was geen enkel probleem en hij bloeide er behoorlijk van op. Geweldig dat spelen met andere kindjes!
Er was ook een keer een meisje wat nog niet eens liep, mocht ook gewoon beginnen.
Over de prikken, ik heb de BMR uitgesteld, ze zou hem eigenlijk vandaag krijgen, maar ze is zondag hard gevallen en nu snel overstuur en ze krijgt ws. waterpokken, dat wilde ik even niet tegelijk hebben.
Mex is toen behoorlijk ziek geweest, dus dat wilde ik even niet hebben.
Hij had van alle prikken last en iemand schreef hier dat haar kindje ziek van de koorts was, dat was hier ook denk ik.
Hij is altijd heel ziek als hij verhoging/koorts heeft en Nena is vaak gewoon vrolijk.
Ik heb nooit precies die bijsluiters gelezen, maar wel informatie en discussies. Ik heb niet het idee dat de overheid onze kinderen vergiftigd, en ziektes zoals mazelen, bof en hersenvliesontsteking wil ik niet hebben, dus gewoon een prikje er in.
Als ze erna dan ziek worden, vind ik dat natuurlijk rot en vervelend, maar schuldig voelen? Nee. Ze zijn ziek en worden weer beter.
Ze vallen over sambaballen en hebben een blauwe kin en een tand door de lip, gaat ook weer over
Ik weet echt wel dat het rot is een ziek kindje hoor en je het graag wil overnemen of tegenhouden, maar het hoort er gewoon bij.