Maak je een nieuwequote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Mangostine het volgende:
Hou op schei uit, op de opvang zeiden ze "dat ie nu kon meedraaien in het peuterritme." Ikmijn baby wat doe je?
quote:Op maandag 30 september 2013 22:08 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted ik heb helemaal je nieuwe streepjes gemist!![]()
Wat spannend! Ik duim voor een plakker!
Das inderdaad een heftig verhaal, begrijpelijk dat je man twijfelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:40 schreef Zoë23 het volgende:
NTS
Zijn neef was te jong voor de menC prik en kreeg hersenvliesontsteking en is nu geestelijk beperkt. Vandaar datvaccinaties belangrijk vind.
Over de bmr hebben we veel gesprekken gehad en hij ziet nu S zo ziek is wel dat die vaccinaties niet alleen maar goed doen zegmaar en dat je er goed over moet nadenken.
Dus er is nog wel ruimte voor gesprek.
Balen van de schoentjes..
Welkom mango!
Wat gaat het snel allemaal
Pff vroeg TJ!
Hoe was de nacht bij jullie Kyara en bitterend?
Kwisted
S was zo moe, rond 18:30 sliep ze al. Om middernacht werd ze wakker voor haar medicatie en om 4u had ze honger/dorst en is papa even met dr naar beneden gedaan voor een broodje en heeft dr snel weer op bed gedaan en toen is ze verder gaan slapen tot 8:30!!![]()
De laatste tijd was ze steeds om 6u wakker dus dit was wel echt uitslapen.
Ze kijkt al iets beter uit dr oogjes en huilt minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag is mama dag en dus eten we voor lunch wentelteefjes en avocado![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef NotTheSame het volgende:
Heb overigens al nieuwe (nieuw als in nieuw in doos met stickers er nog op!) schoentjes op MP gekocht voor weinig. Had ze al eens in de hand gehad in de winkel maar vond ¤ 99,= toch te gortig.
Donderdag nog ff een extra setje scoren voor PSZ/racedagen.
En dan heeft ze nog een paar Air Max Classic, net als papa en mama.
Thanx!!! Effe mams op pad sturen om d'r schoenen in te leveren haha!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:54 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.
Jep, 22 zit ze met d'r grote teen bijna klem! Zowel in Nike als in Hush Puppies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef bitterend het volgende:
Haha TJ hier is het altijd zo vroeg!!
NTS 22 te klein?!?! dat meen je niet! jou Draakje is toch ongeveer hetzelfde maat als mijne?? want R is nu in 21!!![]()
http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Val er even in...
Zoe: zijn die bijwerkingen van de vaccinaties ook gemeld bij het RIVM?
Heb altijd de indruk dat veel bijwerkingen op medicijnen/vaccinaties niet gemeld worden en dat de gegevens daarover in de bijsluiter dus ook lang niet altijd kloppen..
Die bijsluiter geeft ook maar aan wat er mogelijk aan bijwerkingen kan optreden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdf
Pagina 4 staan de bijwerkingen. De bijwerkingen die erg vaak voorkomen (ook braken, bij meer dan 1 op de 10 personen. Zijn bijwerkingen die S ook heeft.
Bijwerkingen volgens RIVM in de folder en op internet:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)kten/Meningokokken_C
De folder / info op de site zijn dus geen bijsluiter! In de bijsluiter staan alle bijwerkingen wel. De bijsluiter kun je ook altijd aanvragen bij het cb.
Klinkt veel milder. Omdat veel ouders de bijsluiter niet van te voren lezen maar wel de folder van het cb/RIVM weten ze vaak niet wat de risico's zijn.
Natuurlijk geven ze geen vaccinaties aan hele kleine kindjes als het mega gevaarlijk is..maar er kunnen wél ernstige reacties optreden. Het is niet 100% safe.
Maargoed, ik had de bijsluiters wel gelezen en wist wat er kon gebeuren en wat er in de vaccinaties zit. Daarom voel ik me ook schuldig omdat S er zoveel last van heeft. Niet vaccineren vind ik ook moeilijk, stel S krijgt één van die ziektes..
En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.
Ookal reageert je kindje niet op de vaccinaties het is toch niet zomaar iets?
Mee eens, al heb ik mij daar zelf ook schuldig aan gemaakt. Stond er ook gewoon niet bij stil. Vaccinaties hoorden er voor mijn gevoel gewoon bij. Nu ik me er wat meer in verdiept heb, ben ik nog steeds pro-vaccineren. Maar voor de bmr zal ik de volgende keer wel beter timen. En misschien ook de meng-c en bmr uit elkaar halen want dat vond ik wel een goed idee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zo�23 het volgende:
En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.
Ookal reageert je kindje niet op de vaccinaties het is toch niet zomaar iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |