abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131723896
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Mangostine het volgende:
Hou op schei uit, op de opvang zeiden ze "dat ie nu kon meedraaien in het peuterritme." Ik :o mijn baby wat doe je? -O-
Maak je een nieuwe O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131724034
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maak je een nieuwe O+
ik ga kijken wat ik voor je kan doen :7
  maandag 30 september 2013 @ 22:00:05 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131724346
:W Mango. Leuk he, zo'n dreumes O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131724848
Kwisted ik heb helemaal je nieuwe streepjes gemist! :o *O* Wat spannend! Ik duim voor een plakker!
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 06:31:03 #230
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131732082
Kwart over zes is echt wel vroeg om wakker te worden ;( :P
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 06:50:31 #231
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131732134
nee hoor, dat zijn mooie tijden :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131732143
Zoë fijn, dat de ha gaat uitzoeken wat jullie kunnen doen.

Kyara wat lief je niet willen slapende dreumes. Gelukkig sliep hij iets later wel. Gisteren wilde mijn dreumes ook niet slapen. Hij had pijn en of hem zat iets dwars, heel zielig. Was echt brullen.

Nts ja hij was een plaatje slapend op het kleed van het twiske, ook al duurde het maar eventjes.

Mango welkom met je dreumes.

TJ dat is vroeg idd. Hier was het kort na zes, wel voor de wekker.

Kwis, feli met de streepjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131732194
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 22:08 schreef Phaidra het volgende:
Kwisted ik heb helemaal je nieuwe streepjes gemist! :o *O* Wat spannend! Ik duim voor een plakker!
*)

KZ F.leur kan nog niet alleen van de glijbaan hoor, was alleen even voor de foto ;)

F loopt zoals M van Mango, van meubelstuk naar meubelstuk. Met een pasje los ertussen, als ze het niet in een keer haalt. En ze staat wel steeds vaker lang los.

Zoë hoe was de nacht?

Ik heb voor F.leur laarsjes van Jochie gekocht voor als we van huis zijn. Thuis laat ik haar zoveel mogelijk op blote voeten/sokken lopen. Slofjes vond ik niet fijn.. En ik heb het idee dat ze op de laarsjes gewoon heel goed loopt. Ze zijn ook hartstikke soepel.
Voetjes in de winkel laten meten. Maat 20 al! Best grote voetjes dus.

Phaidra, ja ze lijkt inderdaad op I van Sorbootje! En ook heel erg op de dochter van Marrije! :Y
pi_131733745
NTS
Zijn neef was te jong voor de menC prik en kreeg hersenvliesontsteking en is nu geestelijk beperkt. Vandaar dat (8> vaccinaties belangrijk vind.
Over de bmr hebben we veel gesprekken gehad en hij ziet nu S zo ziek is wel dat die vaccinaties niet alleen maar goed doen zegmaar en dat je er goed over moet nadenken.
Dus er is nog wel ruimte voor gesprek.

Balen van de schoentjes -O- ..

Welkom mango! *O*
Wat gaat het snel allemaal

Pff vroeg TJ!

Hoe was de nacht bij jullie Kyara en bitterend?

Kwisted
:*

S was zo moe, rond 18:30 sliep ze al. Om middernacht werd ze wakker voor haar medicatie en om 4u had ze honger/dorst en is papa even met dr naar beneden gedaan voor een broodje en heeft dr snel weer op bed gedaan en toen is ze verder gaan slapen tot 8:30!! :o
De laatste tijd was ze steeds om 6u wakker dus dit was wel echt uitslapen.
Ze kijkt al iets beter uit dr oogjes en huilt minder.
pi_131735131
Eens even zien wat ik me nog kan herinneren....

Zoë, fijn dat ze weer wat op lijkt te knappen. Wat een gedoe met die vaccinaties elke keer.

Heftig hoor Evenstar, SI, maar zo te horen zijn er goede hulpverleners bij jullie betrokken. Ik hoop dat het oefenen langzaam vooruitgang biedt.

Wat een zoetje meiske heb je Kwisted!

En Mango ook nogmaals welkom. Eigen willetje: check 8-)

Wat naar van alle hoofdpijn hier. Ik ken het ook. Bij mij is het net als Phaidra (denk ik) spanningshoofdpijn. Een bezoekje aan de fysio kan best nuttig zijn. Langdurig gebruik van pijnstillers kan hoofdpijn ook verergeren en in stand houden he?

NTS, fijn dat jullie een weer goede dag hadden!

Mijn spookje heeft dit weekend leren tellen bij papa. Hij vindt het maar wat spannend. Vanochtend zat hij te ontbijten en zei out of the blue "3,4,5...6!!" Hij herkent cijfers als dusdanig en geeft ze een naam, klopt zelden, maar toch :D

En hij is gewoon zo lief en zoet, kleine sloopkogel maar ook zo zachtaardig. Vanochtend was ik hem aan het aankleden en toen ik zijn trui aantrok zat hij in eerst weer onmogelijk dubbelgevouwen naar iets te kijken, dus ik zuchten want aankleden is nogal een behendigheidsoefening. Dus ik keek waar hij mee bezig was, zat hij in opperste verwondering naar de (nieuwe) sokken aan zijn voeten te kijken. "Oooooh! Moooooooooi! O+ " We hebben ze uitgebreid bekeken en gezien dat er een schilpad opstond en ze toen geaaid, allebei de sokken van de onder- en de bovenkant, twee keer *; (daarom kom ik dus altijd te laat hè, 's ochtends, omdat er altijd wel iets moois is waar we naar moeten kijken samen :@ )
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 10:50:26 #236
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131735295
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 09:40 schreef Zoë23 het volgende:
NTS
Zijn neef was te jong voor de menC prik en kreeg hersenvliesontsteking en is nu geestelijk beperkt. Vandaar dat (8> vaccinaties belangrijk vind.
Over de bmr hebben we veel gesprekken gehad en hij ziet nu S zo ziek is wel dat die vaccinaties niet alleen maar goed doen zegmaar en dat je er goed over moet nadenken.
Dus er is nog wel ruimte voor gesprek.

Balen van de schoentjes -O- ..

Welkom mango! *O*
Wat gaat het snel allemaal

Pff vroeg TJ!

Hoe was de nacht bij jullie Kyara en bitterend?

Kwisted

S was zo moe, rond 18:30 sliep ze al. Om middernacht werd ze wakker voor haar medicatie en om 4u had ze honger/dorst en is papa even met dr naar beneden gedaan voor een broodje en heeft dr snel weer op bed gedaan en toen is ze verder gaan slapen tot 8:30!! :o
De laatste tijd was ze steeds om 6u wakker dus dit was wel echt uitslapen.
Ze kijkt al iets beter uit dr oogjes en huilt minder.
Das inderdaad een heftig verhaal, begrijpelijk dat je man twijfelt.

En lekker uitgeslapen zeg!

Heb overigens al nieuwe (nieuw als in nieuw in doos met stickers er nog op!) schoentjes op MP gekocht voor weinig. Had ze al eens in de hand gehad in de winkel maar vond ¤ 99,= toch te gortig.
Donderdag nog ff een extra setje scoren voor PSZ/racedagen.
En dan heeft ze nog een paar Air Max Classic, net als papa en mama ;).
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 12:42:55 #237
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131738645
Goed bezig NTS :) Fijn dat je de schoentjes voor weinig hebt kunnen kopen :)

Zoë, wel begrijpelijk van je vriend, maar ook fijn dat er ruimte is voor gesprek zoals je zelf zegt :) Het lijkt me zo verschrikkelijk lastig allemaal....

ff klein frustratiepostje van mijzelf hoor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131739533
Haha TJ hier is het altijd zo vroeg!!

Zoe snap het allemaal wel, gek genoeg heb ik me nooit in verdiept in de vaccinaties :@ ik ging er gewoon vanuit dat ze het wel beter weten bij het RIVM/CB
Stom misschien..gelukkig heeft mijn kleintje geen problemen ermee..sneu dat S altijd moet overgeven!

NTS 22 te klein?!?! dat meen je niet! jou Draakje is toch ongeveer hetzelfde maat als mijne?? want R is nu in 21!! 8)7

Ja hoofdpijn..hier in het hormonaal..dat heeft mijn ha ook bevestigd maar daar ik weinig aan te doen. Mijn moeder heeft er al jaren last van -O-

CS wat knap van je knul O+

Mango welkom :W

PE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vandaag is mama dag en dus eten we voor lunch wentelteefjes en avocado :9 O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:29:37 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131739831
Oliver zit ook in 21,5 die heeft voor zijn bouw grote voeten en handen :)

PE hartkloppingen staat bij bijna elk medicijn als bijwerking.. Ik zou proberen toch wat minder halsstarrig te zijn t.o.v genoemde opties en het eens te proberen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131740397
Val er even in...
Zoe: zijn die bijwerkingen van de vaccinaties ook gemeld bij het RIVM?
Heb altijd de indruk dat veel bijwerkingen op medicijnen/vaccinaties niet gemeld worden en dat de gegevens daarover in de bijsluiter dus ook lang niet altijd kloppen..
pi_131740613
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef NotTheSame het volgende:

Heb overigens al nieuwe (nieuw als in nieuw in doos met stickers er nog op!) schoentjes op MP gekocht voor weinig. Had ze al eens in de hand gehad in de winkel maar vond ¤ 99,= toch te gortig.
Donderdag nog ff een extra setje scoren voor PSZ/racedagen.
En dan heeft ze nog een paar Air Max Classic, net als papa en mama ;).
Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:01:39 #242
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131740780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:54 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Woensdagavond krijg je bij inlevering van een oud paar schoenen geen 10 maar 20 euro korting bij besteding van 40 euro bij Scapino. Misschien een tip voor het extra paar schoenen.

Thanx!!! Effe mams op pad sturen om d'r schoenen in te leveren haha!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef bitterend het volgende:
Haha TJ hier is het altijd zo vroeg!!

NTS 22 te klein?!?! dat meen je niet! jou Draakje is toch ongeveer hetzelfde maat als mijne?? want R is nu in 21!! 8)7
Jep, 22 zit ze met d'r grote teen bijna klem! Zowel in Nike als in Hush Puppies.
Ik heb nu Air Max Classic voor haar in 23,5, Hush Puppies in 23 en d'r sloffen (floddertjes van Schoenenreus) zelfs 24.
Ze begon met lopen in een kleine maat 19 en in 8 maanden tijd zijn haar voeten dus 4 a 5 maten gegroeid :') .
pi_131741221
vanmorgen met F.leur gaan lunchen. Vriendinnen moesten allemaal werken (nadeel van de eerste met kinderen + onregelmatig werk). Ik dacht ik ga toch gewoon. Wel even een gedoe met mijn kinderwagen parkeren. Ik neem nog altijd de maxi-cosi buggy mee, groot maar ideel qua rijden. Voor F.leur had ik op de markt bruine bolletjes gehaald. En ze had gewoon 2,5 bolletje op :o En dan nog is het een scharminkel :P
SOchtends ook wat zij aan pap weg krijgt, een bord daar zou ik vol van zitten :o

Wel handig dat ik tegenwoordig zo weinig mee hoef te nemen voor haar. Ik had nu alleen een luier en wat natte doekjes meegenomen. Ideaal ^O^
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:27:41 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131741530
We zijn geslaagd voor schoentjes *G*
Hij heeft maat 22. En ik vond dat ze echt veel keuze hadden in die winkel in DLD. Schoentjes zijn van het merk Richter, Mooi leer en uiteraard flexibele zool. Winkel was ook leuk met wipolifant en klimtoestel met glijbaan. Dus huilen toen we moesten gaan. En leuke prijzen :Y Echt voor herhaling vatbaar. Op de terugweg nog even de tank volgegooid met benzine en een shitload aan luiers en babydoekjes ingeslagen. En een kwaasje gegeten op een terras. Hij heeft ook nog een molen gekregen van oma dus dag was echt super!

Zal zo even foto opzoeken.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:29:36 #245
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131741586
Wat voor 'redelijke' prijzen moeten we dan aan denken Kyara? (die winkel in kleve bedoel je trouwens?) Ik moet namelijk nog schoenen halen voor Wesley, 't arme kind heeft alleen nog zomerschoenen :@
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:31:21 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131741646
Ik heb alleen bij de babyschoenen gekeken maar wij hebben een paar van 29,99 (wel afgeprijsd) en ik zie schoenen van hetzelfde merk bij Zalando voor > 50 euro.

Trouwens ook goed geholpen met advies en passen :Y Wordt ons vaste adresje denk ik.

pi_131741879
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:47 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Val er even in...
Zoe: zijn die bijwerkingen van de vaccinaties ook gemeld bij het RIVM?
Heb altijd de indruk dat veel bijwerkingen op medicijnen/vaccinaties niet gemeld worden en dat de gegevens daarover in de bijsluiter dus ook lang niet altijd kloppen..
http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdf
Pagina 4 staan de bijwerkingen. De bijwerkingen die erg vaak voorkomen (ook braken, bij meer dan 1 op de 10 personen. ) Zijn bijwerkingen die S ook heeft.

Bijwerkingen volgens RIVM in de folder en op internet:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)kten/Meningokokken_C
De folder / info op de site zijn dus geen bijsluiter! In de bijsluiter staan alle bijwerkingen wel. De bijsluiter kun je ook altijd aanvragen bij het cb.

Klinkt veel milder. Omdat veel ouders de bijsluiter niet van te voren lezen maar wel de folder van het cb/RIVM weten ze vaak niet wat de risico's zijn.
Natuurlijk geven ze geen vaccinaties aan hele kleine kindjes als het mega gevaarlijk is..maar er kunnen wél ernstige reacties optreden. Het is niet 100% safe.

Maargoed, ik had de bijsluiters wel gelezen en wist wat er kon gebeuren en wat er in de vaccinaties zit. Daarom voel ik me ook schuldig omdat S er zoveel last van heeft. Niet vaccineren vind ik ook moeilijk, stel S krijgt één van die ziektes..

En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen veel ouders niet.
Ookal reageert je kindje niet op de vaccinaties het is toch niet zomaar iets?

Bedoel het niet verkeerd,. vind het stom van mezelf dat ik goed lette op alle producten & goede voeding voor S.. En had ik me voor de geboorte niet verdiept in die vaccinaties.. Bij nr2 weet ik gelukkig wat die vaccinaties inhouden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 01-10-2013 14:47:21 ]
pi_131741973
Leuke schoenen Kyara!
En knappe M :)

PE
Wat vervelend :*
Als je het idee hebt dat er iets anders aan de hand is zou ik zeker aandringen op meer onderzoek.

Kwisted
Wauw wat eet ze goed!
Fijn is dat hè, gewoon wat luiers en doekjes mee en gaan! :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:08 #249
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131742082
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

http://www.lareb.nl/getme(...)uiter-maart-2013.pdf
Pagina 4 staan de bijwerkingen. De bijwerkingen die erg vaak voorkomen (ook braken, bij meer dan 1 op de 10 personen. Zijn bijwerkingen die S ook heeft.

Bijwerkingen volgens RIVM in de folder en op internet:
http://www.rivm.nl/Onderw(...)kten/Meningokokken_C
De folder / info op de site zijn dus geen bijsluiter! In de bijsluiter staan alle bijwerkingen wel. De bijsluiter kun je ook altijd aanvragen bij het cb.

Klinkt veel milder. Omdat veel ouders de bijsluiter niet van te voren lezen maar wel de folder van het cb/RIVM weten ze vaak niet wat de risico's zijn.
Natuurlijk geven ze geen vaccinaties aan hele kleine kindjes als het mega gevaarlijk is..maar er kunnen wél ernstige reacties optreden. Het is niet 100% safe.

Maargoed, ik had de bijsluiters wel gelezen en wist wat er kon gebeuren en wat er in de vaccinaties zit. Daarom voel ik me ook schuldig omdat S er zoveel last van heeft. Niet vaccineren vind ik ook moeilijk, stel S krijgt één van die ziektes..

En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.
Die bijsluiter geeft ook maar aan wat er mogelijk aan bijwerkingen kan optreden.
Als ik antibiotica van de dokter krijg lees ik ook een bijsluiter met allerlei mogelijke bijwerkingen maar waar ik last van heb ik ook geen pretje dus ik neem het toch.
Ik vind het een verkeerde aanname dat niemand die bijsluiter zou lezen. Jij denkt dat dan minder mensen zouden vaccineren? Ik denk het niet.
Tevens ligt grotendeels ook de verantwoordelijkheid bij de overheid. Zij verstrekken wel de vaccinatie maar niet automatisch de bijsluiter. Ik vind het vooral kwalijk dat je die zelf bewust apart op moet vragen en die info niet gewoon in de folder staat die je wel krijgt.
Niet iedereen is er zo mee bezig zoals wij hier op dit forum en men neemt aan dat die folder voldoende onderbouwing geeft.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:49:34 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_131742096
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Zo�23 het volgende:
En mijn persoonlijke mening.. Vind het soms wel jammer dat ouders alles lezen en onderzoeken voor hun kind.. Beste badje,luiers,luierdoekjes en bijsluiter neusspray etc maar de bijsluiter van de vaccinaties lezen ze niet.

Mee eens, al heb ik mij daar zelf ook schuldig aan gemaakt. Stond er ook gewoon niet bij stil. Vaccinaties hoorden er voor mijn gevoel gewoon bij. Nu ik me er wat meer in verdiept heb, ben ik nog steeds pro-vaccineren. Maar voor de bmr zal ik de volgende keer wel beter timen. En misschien ook de meng-c en bmr uit elkaar halen want dat vond ik wel een goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')