Eens even zien wat ik me nog kan herinneren....
Zoë, fijn dat ze weer wat op lijkt te knappen. Wat een gedoe met die vaccinaties elke keer.
Heftig hoor Evenstar, SI, maar zo te horen zijn er goede hulpverleners bij jullie betrokken. Ik hoop dat het oefenen langzaam vooruitgang biedt.
Wat een zoetje meiske heb je Kwisted!
En Mango ook nogmaals welkom. Eigen willetje: check
Wat naar van alle hoofdpijn hier. Ik ken het ook. Bij mij is het net als Phaidra (denk ik) spanningshoofdpijn. Een bezoekje aan de fysio kan best nuttig zijn. Langdurig gebruik van pijnstillers kan hoofdpijn ook verergeren en in stand houden he?
NTS, fijn dat jullie een weer goede dag hadden!
Mijn spookje heeft dit weekend leren tellen bij papa. Hij vindt het maar wat spannend. Vanochtend zat hij te ontbijten en zei out of the blue "3,4,5...6!!" Hij herkent cijfers als dusdanig en geeft ze een naam, klopt zelden, maar toch
En hij is gewoon zo lief en zoet, kleine sloopkogel maar ook zo zachtaardig. Vanochtend was ik hem aan het aankleden en toen ik zijn trui aantrok zat hij in eerst weer onmogelijk dubbelgevouwen naar iets te kijken, dus ik zuchten want aankleden is nogal een behendigheidsoefening. Dus ik keek waar hij mee bezig was, zat hij in opperste verwondering naar de (nieuwe) sokken aan zijn voeten te kijken. "Oooooh! Moooooooooi!

" We hebben ze uitgebreid bekeken en gezien dat er een schilpad opstond en ze toen geaaid, allebei de sokken van de onder- en de bovenkant, twee keer

(daarom kom ik dus altijd te laat hè, 's ochtends, omdat er altijd wel iets moois is waar we naar moeten kijken samen

)