abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 11:34:47 #176
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131703952
nou, ik wilde dat stickerboek waar ik het eerder over had, oprollen en dan met groen papier erom en een bloem erop, dus een bloem ervan maken. Maar als je dat oprolt, wordt het boek niet mooier van....
Maar nu heb ik glitterlijm en een notitieboekje (disney), daar ga ik dan de steel van (proberen) maken, doosje rozijnen er nog bij, bloemetje knippen en voila, dan hebben we alsnog een bloem, maar dan een heeeeel stuk kleiner. Goed, das het plan, nu nog uitvoeren :P Ga straks dus lekker aan de knutsel als Anouk in bed ligt en nadat het huis weer enigszins op orde is :X
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131704049
Alles goed hier :) O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131704060
Maar met mn PC niet :(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131704444
Succes met knutselen Susie. Alweer bijna 2. Wat gaat het toch snel.

Succes met je pc problemen kz!

Phaidra, hij valt nu echt een beetje tussen de wal en het schip. Hopelijk vindt hij de grotere kindjes snel niet meer eng.
  maandag 30 september 2013 @ 15:24:14 #180
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131709672
Urgh hier net echt dikke paniekbui ;(
Logopedie is geweest en bevestigde ook de oorzaak van zijn weigeren en zulks.
S.i. Problematiek.
Maar we moesten dus wel even "testjes doen" en nu is hij zo in paniek en van slag.. Echt zo naar.

Geeft wel aan dat hulp nodig is etc. Maar toch ;(
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_131709901
Ach wat sneu. Wat is S.I.? Hopelijk krijgt hij nu de hulp die hij nodig heeft maar is wel naar.
  maandag 30 september 2013 @ 15:46:50 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131710161
Sensorische integratie.

Zoals ze uitlegde is dat zijn ( bepaalde) zintuigen te snel overprikkeld raken.
En hij het niet kan verwerken ofdat uit angst komt of iets neurologisch weten ze nog niet en dat boeit ook niet focus ligt vooral op stressvrij maken en ongedwongen hem leren kennismaken door foodplay en een "eng/onbekend en dus geweigerd" stukje eten neer te keggen en zien wat hij er mee doet.

Zijn. Tong mond en kauw en slik reflexen zijn allemaal goed op orde! Dat was bij zus in combinatie met angst het probleem . Dit is gewoon domme pech dat ik twee van die probleem gedoetjes met eten kreeg :)
pi_131710186
Okey, best heftig hoor. Ik hoop echt dat het helpt en dat hij een betere relatie met eten krijgt.
  maandag 30 september 2013 @ 16:45:30 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131711917
Heftig Evenstar :*
  maandag 30 september 2013 @ 17:16:48 #185
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131712742
Susie hoe is het met je geknutsel gegaan?

Jee Evenstar,, da's ook nogal wat. En dan "prijs" met alletwee zeg maar, da's niet niks.
Rayen 2½ jaar!
pi_131712906
Evenstar :*. Heftig om te moeten zien. Hopelijk gaat het jullie wel helpen! Had Moonah's zoon niet ook een dergelijke diagnose?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 30 september 2013 @ 17:55:18 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131713720
Geen idee meer wie het was er was volgens mij wel iemand idd.. :@
  maandag 30 september 2013 @ 18:24:54 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131714541
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 17:16 schreef TimeJumper het volgende:
Susie hoe is het met je geknutsel gegaan?
Ja, gaat zoals ik het wil! Nog niet klaar, buurvrouw kwam langs en toen werd smurf alweer wakker natuurlijk.
  maandag 30 september 2013 @ 18:28:43 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131714663
Ik voorspel slapeloze nacht .. Meneer wil alleen op/aan mij geplakt anders paniek. Zo sneu ;(

Susie laat je de knutsels ook zien?

Zo gek dat onze lading allemaal alweer 2 gaat worden 8)7
pi_131717234
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Geen idee meer wie het was er was volgens mij wel iemand idd.. :@
Ik heb het gevonden:

OUD / (ouders van) jonge kinderen met autisme deel 21

Misschien heb je er wat aan :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131717857
Evenstar
Heftig :*

S is ziek -O- met opzet de menC prik voor onze vakantie gedaan omdat ik weet dat ze na elke vaccinatie ziek gaat worden..
Als ze overgeeft maak ik me echt zorgen :( ze kijkt erg afwezig en draait met dr ogen weg en vanmiddag gooide S zo dr hoofd naar achter.
We zijn ook bij onze nieuwe huisarts geweest, deze neemt het vaccinatie verhaal gelukkig serieus.
pi_131718034
Phaidra, lief is dat: kusjes. Geeft hij al echte kusjes? De mijne houdt dan zijn wang tegen me aan. Balen, dat I uit verveeldheid stout is op het kdv? Hoe gaan ze daarmee om naast hem in de grotere groep te laten spelen?

Evenstar, heftig zeg. Fijn, dat jullie iig hulp hebben en weten hoe ermee om te gaan.

Susie, vanavond knutselwerkjes afmaken?

Kz, fijn, dat het goed gaat met jullie. Pc weer in orde?

Worden jullie ook zo geknepen? Doet hij echt vaak de laatste tijd.
Mijn dreumes had een botsing tegen de grond. Ziet er zielig uit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Tinuviel op 01-10-2013 19:02:37 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 30 september 2013 @ 20:00:16 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131718068
Ja heb Moonah al PM gestuurd en oxy ook even opzoeken elders ;)
En idd herkenning en daar ook de link met allergie al zei logo dat het bij hem op meerdere vlakken is.
En toen ik vertelde over bepaalde Oliver trekjes dat die dus ook sensorische oorzaken hebben.
Het liefst geen kleding aan, het slechte slapen , het heel snel druk worden ( overprikkeld ) maar ook zijn eigenlijk te snelle motoriek. Dat had ook een naam iets met hypernogwattes. Dat hij juist dat stukje sensoriek teveel doet.
pi_131718131
Heftig evenstar. Gelukkig nu dan gepaste hulp!

Zoë, stevige reactie op die prikken zeg. maar S is wel vaker een gevoelig meiske? Mooi dat je het zo kunt plannen.

Susie, al bijna een peuter.. Het gaat hard, want als jij gaat, mogen wij ook bijna.. Naja, nog een week of 12. Eerst nog Sinterklaas..
  maandag 30 september 2013 @ 20:04:00 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131718233
Wat sneu zoe , Beterschap

Tinu dat knijpen gebeurt hier niet nee.

En Ik Ben vooral blij dat er een rede is , Ik ging enorm aan mezelf twijfelen, had ik bepaalde dingen anders Moeten doen etc. maar ze was duidelijk is niet mijn fout hij heeft gewoon traffic jams in zijn hoofd :)
pi_131718599
Zoë, wat sneu. Fijn, dat de huisarts het serieus neemt. Heb je nog andere medicatie gekregen of moet jeiets doen vanwege dat wegtrekken?

Df 12 weken is nog heul lang.

Evenstar, kan me voorstellen, dat je aan jezelf twijfelde. Maar het ligt gelukkig niet aan jou.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131718768
Aww wat sneu Tinu!

S geeft echte kusjes. Komt op ons afgerend en dan krijgen we een knuff en kus. Erg lief. Oma kreeg een lange tijd een kus (bloemetjes,huisdieren etc allemaal wel) terwijl oma mega lief is en S altijd verwend :9 klein boefje. Nu krijgt oma gelukkig ook kusjes haha.

Dankje Evenstar
Fijn die bevestiging dat het niet jou fout is. (ik kan me goed voorstellen dat je je er soms schuldig om kunt voelen) In jou posts lees ik altijd hoeveel je voor hem doet/over hebt. Je mag juist trots zijn op jezelf.

DF
Voor fruit en vaccinaties wel. Aan de buitenkant is het een stoere dame die niet snel miept.
pi_131718875
Aaah, wat sneu Tinu.

Zoe, hopelijk is ze snel weer beter. Naar dat ze zo reageert. Heeft ze de bmr al gehad of moet die nog? Gelukkig is het daarna een poosje over met vaccinaties.

DF, zegt dat nou niet, als jullie aan de buurt zijn dan zijn wij ook bijna....

Hier weer een dreumes die niet wil slapen.
  maandag 30 september 2013 @ 20:21:26 #199
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_131718941
:{ enig idee waarom kyara?
pi_131718998
So Zoë dat klinkt wel echt serieus. Arme S ;( stomme rotprikken ook. Wat zei je huisarts?

Haha Susie ik moet wel lachen om je knutselideën _O- Krijgen we een foto? En een collage straks als ze 2 wordt he :D

Evenstar, wat naar voor je kleintje. En wat lijkt me dat heftig zeg. :* Gelukkig heb je tips gekregen waar je weer even mee vooruit kan.

Tinu, och germ. D Heeft hij nou zo'n donkere ogen? Mooi hoor! Ik word overigens niet geknepen. Dat heeft ze wel een tijdje gedaan, als soort van 'comfort' ofzo als ik haar knuffelde. Dan rolde ze een velletje tussen haar pincetvingers :X Toen heb ik haar steeds een knuffeltje gegeven, en die knijpt ze nu :+

Hier weer een prima dag. Samen naar de speeltuin geweest. Lekker geschommeld en van de glijbaan geweest. Ze heeft het heel goed gedaan. Zo fijn ook dat ze zo voorspelbaar is tegenwoordig :P De dag heeft echt een hele duidelijke structuur

[ Bericht 9% gewijzigd door Kwisted op 01-10-2013 21:05:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')