quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil ( net als in die zweedse kinderboeken) een huis met lichtjes en een heerlijk ruikende keuken en sneeuw en een grote familie die super gezellig aan een hele grote tafel zit met liedjes en kaarsen en kadootjes en lachende blije kindjes die rondscharrelen en en en...... maar helaas![]()
Wij gaan naar oma met kerst en verder nog geen idee
Dat vind ik ook nog steeds heel naar en eng. Daar moet ik me echt overheen gaan zetten voor M.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Phaidra het volgende:
Dat ben ik nog steeds. Ik vind gesminkte mensen altijd creepy
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Met Sinterklaas doen we hier elke zaterdag de schoen zetten, van de avond dat sint aankomt, tot het laatste weekend ervoor. Maar dat komt natuurlijk ook door de oude broer. Daar zijn we er met 1,5 mee begonnen, maar hem kon het tot 2,5 weinig schelen.
En dan cadeautjes een keer met mijn ouders, zusje&gezien. En vast ook bij mijn schoonouders, schoonzus&gezin. En dan lekker cadeautjes voor iedereen. Voor de kleintjes iets meer, en voor de groten 2 kleine pakjes.
Vanochtend zijn we weer eens wezen zwemmen. Daan is echt een waterratje zeg. Zonder problemen lekker los drijven van de armbandjes. En na een poosje ook op zijn hondjes vooruit proberen te zwemmen. Ook bij een onderwaterbankje, en dan zette ik hem erop, en liep hij met een big-smile (met stijf gesloten mond) naar voren. Natuurlijk helemaal koppie onder, als hij van het bankje af liep. En dan vrolijk verder spartelen naar me toe. Echt heerlijk..
Hoe doen jullie dat met die zwembandjes. Ik vind het van die grote ondingen eigenlijk. Helemaal in verhouding met zo'n ukkie. Is zo'n drijfvest dan handiger, of zijn er kleinere bandjes?Iknhad sesamstraat bandjes vannkruidvat die waren goed in verhouding voor lisa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Het gaat op gewicht. De speelgoed winkels hebben ze wel in verschillende matenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:27 schreef Kyara het volgende:
Ik was ook op zoek naar bandjes maar die ik tegen kwam waren allemaal vanaf 3 jaar of zo.
Ik vind die zwembandjes maar ondingen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Kyara het volgende:
Binnenkort maar even bestellen voor als we met vakantie gaan.
Bij ons hebben ze bij alle zwembaden van die grote verkleedkamers voor vrouwen. Daar hebben ze planken met aankleedkussens. Soms ook een box.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoe organiseer je zwemmen met een dreumes? Qua afdrogen en aankleden weer enzo.. Misschien gaan wij morgen. Maar ik zit te denken hoe ik dat moet gaan doen.
Bij ons zijn ook extra grote aankleedhokjes met 2 bankjes aan weerszijden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoe organiseer je zwemmen met een dreumes? Qua afdrogen en aankleden weer enzo.. Misschien gaan wij morgen. Maar ik zit te denken hoe ik dat moet gaan doen.
Handig zeg! Helaas vanaf 15 kilo. R is hier bijna 12 kilo, zou dat ook al gaan dan?quote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..
Voordeel is dat ze het niet zelf uit kunnen doen.
Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
goede tip!quote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..
Voordeel is dat ze het niet zelf uit kunnen doen.
Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
Ja hier ookquote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
goede tip!
ik krijg wel veel zin om weer te gaan zwemmen zo
Was het de eerste keer voor hem? Want bij Rayen was de eerste keer ook maar zo-zo. Maar de tweede keer werd hij pas echt enthousiast.quote:Op zondag 29 september 2013 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Billie vond het wel ok maar het enthousiasme spatte er niet echt af..
Wel handig gelukt nog met omkleden enzo!
Zo heb ik hier de beer erop gezet, dat hielp, R gaat er nu op zitten en zegt "prfffft". Maar daar blijft het helaas bijquote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
Ik ga dinsdag bumba op het potje zetten kijken of ze volgt
Ja hij vond het leuk, maar geduld om te wachten totdat de stempel weer ingesmeerd was met verf was wel moeilijk. Daarbij hielp het om hem tussendoor dan met een kwast zijn gang te laten gaan of met een stempel, die ik niet gebruikte. Probleem daarbij was, dat hij die gelijk probeerde op te etenquote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
Gave fiets Tinu! Vond L het stempelen wel leuk?
Ik denk dat ze een lekker drol bedoeldquote:Op maandag 30 september 2013 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
Df iets voor het zwemmen is zeker een leuk sintcadeau.
Kwisted het nodigt zeker uit om je kind te vergelijken, maar jouw meisje heeft dan weer andere kwaliteiten.
Susie ik dacht dat Kwisted 2e plas op het potje bedoelde of vergis ik me?
Joh, mijn zoon van bijna 21 maanden begint nu zijn eerste losse stapjes te doen. Ik heb in het babytopic ook wel met gemengde gevoel staan jompelen om eerste stapjes hoor. Je weet dat je niet moet vergelijken maar het is toch een soort referentiekader he.quote:Op maandag 30 september 2013 06:20 schreef Kwisted het volgende:
Susie wat goed, een plasje op het potjeVolgende stap, een number2
![]()
Bitterend, ik vind het maar stom van die ouders dat ze er niks van zeggen. Jouw meisje klinkt echt als een lieverd![]()
Zoë ik vond je bos foto's ook super mooi! Hebben jullie zo'n goede camera?
Kyara, wat fijn dat de apenheul zo leuk was. Ik zag wat foto's voorbij komen. Je hebt zeker wel veel bekijks met je drieling?![]()
Wat ik soms lastig vind is als ik andere kindjes zie van F.leur's leeftijd of jonger, die al verder lijken te zijn. Dan ga ik toch wel een beetje twijfelen of ik wel genoeg investeer ofzo. Het lastige is dat mijn vergelijkingsmateriaal ons nichtje is, en zij gaat super hard. Die kon bij haar eerste verjaardag al los lopen, en had al een woordenschat van 10 woorden, en doet dan ook nog zwaaien/aaien/kusje/etc op commando. Nou dat doet F.leur dus echt nog niet.![]()
Maargoed, realistisch gezien, weet ik wel dat het allemaal goed komt
Nou ben ik benieuwd wat je eerst in je hoofd had en waarom die het niet gaat wordenquote:Op maandag 30 september 2013 08:34 schreef Susie het volgende:
lol! Die kende ik niet dat een nummer 2 een poepje betekende!![]()
ik ga zo op traktatie-jacht, had iets in het hoofd, dat gaat hem niet worden, nu wat anders bedenken.... Pfffff.....
Ja, gaat zoals ik het wil! Nog niet klaar, buurvrouw kwam langs en toen werd smurf alweer wakker natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 17:16 schreef TimeJumper het volgende:
Susie hoe is het met je geknutsel gegaan?
Ik heb het gevonden:quote:Op maandag 30 september 2013 17:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Geen idee meer wie het was er was volgens mij wel iemand idd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |