Zo heb ik hier de beer erop gezet, dat hielp, R gaat er nu op zitten en zegt "prfffft". Maar daar blijft het helaas bijquote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef bitterend het volgende:
Ik ga dinsdag bumba op het potje zetten kijken of ze volgt
Ja hij vond het leuk, maar geduld om te wachten totdat de stempel weer ingesmeerd was met verf was wel moeilijk. Daarbij hielp het om hem tussendoor dan met een kwast zijn gang te laten gaan of met een stempel, die ik niet gebruikte. Probleem daarbij was, dat hij die gelijk probeerde op te etenquote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Kyara het volgende:
Gave fiets Tinu! Vond L het stempelen wel leuk?
Ik denk dat ze een lekker drol bedoeldquote:Op maandag 30 september 2013 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
Df iets voor het zwemmen is zeker een leuk sintcadeau.
Kwisted het nodigt zeker uit om je kind te vergelijken, maar jouw meisje heeft dan weer andere kwaliteiten.
Susie ik dacht dat Kwisted 2e plas op het potje bedoelde of vergis ik me?
Joh, mijn zoon van bijna 21 maanden begint nu zijn eerste losse stapjes te doen. Ik heb in het babytopic ook wel met gemengde gevoel staan jompelen om eerste stapjes hoor. Je weet dat je niet moet vergelijken maar het is toch een soort referentiekader he.quote:Op maandag 30 september 2013 06:20 schreef Kwisted het volgende:
Susie wat goed, een plasje op het potjeVolgende stap, een number2
![]()
Bitterend, ik vind het maar stom van die ouders dat ze er niks van zeggen. Jouw meisje klinkt echt als een lieverd![]()
Zoë ik vond je bos foto's ook super mooi! Hebben jullie zo'n goede camera?
Kyara, wat fijn dat de apenheul zo leuk was. Ik zag wat foto's voorbij komen. Je hebt zeker wel veel bekijks met je drieling?![]()
Wat ik soms lastig vind is als ik andere kindjes zie van F.leur's leeftijd of jonger, die al verder lijken te zijn. Dan ga ik toch wel een beetje twijfelen of ik wel genoeg investeer ofzo. Het lastige is dat mijn vergelijkingsmateriaal ons nichtje is, en zij gaat super hard. Die kon bij haar eerste verjaardag al los lopen, en had al een woordenschat van 10 woorden, en doet dan ook nog zwaaien/aaien/kusje/etc op commando. Nou dat doet F.leur dus echt nog niet.![]()
Maargoed, realistisch gezien, weet ik wel dat het allemaal goed komt
Nou ben ik benieuwd wat je eerst in je hoofd had en waarom die het niet gaat wordenquote:Op maandag 30 september 2013 08:34 schreef Susie het volgende:
lol! Die kende ik niet dat een nummer 2 een poepje betekende!![]()
ik ga zo op traktatie-jacht, had iets in het hoofd, dat gaat hem niet worden, nu wat anders bedenken.... Pfffff.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |