Handig zeg! Helaas vanaf 15 kilo. R is hier bijna 12 kilo, zou dat ook al gaan dan?quote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..
Voordeel is dat ze het niet zelf uit kunnen doen.
Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
goede tip!quote:Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..
Voordeel is dat ze het niet zelf uit kunnen doen.
Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
Ja hier ookquote:Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
goede tip!
ik krijg wel veel zin om weer te gaan zwemmen zo
Was het de eerste keer voor hem? Want bij Rayen was de eerste keer ook maar zo-zo. Maar de tweede keer werd hij pas echt enthousiast.quote:Op zondag 29 september 2013 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Billie vond het wel ok maar het enthousiasme spatte er niet echt af..
Wel handig gelukt nog met omkleden enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |