abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131664005
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper dit zit er wat tussen in..

Voordeel is dat ze het niet zelf uit kunnen doen.

Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
  zondag 29 september 2013 @ 06:54:09 #127
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131665660
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Even over drijfmiddelen vanuit mijn oogpunt als badjuf in een redelijk groot zwembad. Zwemvleugels zijn goed, zwemvestje ook. Koop beiden nooit op de groei want dat is het niet veilig (echt niet) en kies nooit voor een opblaasbaar zwemvestje.. Die schieten in het water namelijk omhoog en werken dan dus niet meer goed en kind kan ook niet bewegen..
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..

Oh en altijd drijfmiddelen aan in de kleedruimte en ook pas weer uit in de kleedruimte.. Ook als je gaat eten/douchen/gewoon even zitten hou je aub aan, ze zijn zo weg als je een keer met je ogen knippert (en ze denken nog steeds dat ze blijven drijven)
Handig zeg! Helaas vanaf 15 kilo. R is hier bijna 12 kilo, zou dat ook al gaan dan?
De prijs 19.95 is in ieder geval wat aantrekkelijker als zo'n zwemvestje ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_131665955
Ja hoor dat gaat waarschijnlijk al. Ik had hem in gebruik vanaf een kilo of 11 of 12. Ze zullen vaak wel even moeten wennen, en ook dat ze hun benen moeten bewegen in het water, maar dat geld ook voor vleugels of een zwemvestje.

De drie hierboven genoemde drijfmiddelen zijn ongeveer geschikt vanaf dat kinderen kunnen lopen, omdat ze dan makkelijker automatisch hun benen mee bewegen (en als je het veel eerder gebruikt zijn de spieren in de schouder nog vaak niet sterk genoeg om wat tegendruk te geven).

voor onder een jaar/voor ze kunnen lopen vind ik een swimtrainer erg geschikt, liggen ze wat in de zwemhouding dus ze kunnen goed bij het water om te spelen en te spartelen.
Een babyfloat kan ook, maar daarbij is voor het kind minder contact met het water. Maar dat is ook persoonlijk, Jelle vond het iig niks dat ie niet wat kon spetteren :P
Krijg er mobiel geen goed plaatje van geplaatst van deze
  zondag 29 september 2013 @ 09:23:14 #129
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131666103
Ja die swimtrainer hebben we al, bevalt heel erg goed.

Rayen 2½ jaar!
pi_131666202
Wij zwemmen alleen met babyzwemmen en dan heeft M geem drijfmiddelen om. Ik zit er wel over na te denken omdat hij in het diepe zich soms uit mij armen wil wurmen, maar een paar oefeningen gaat beter zonder bandjes. Dankje vooe je tips Hillie, goed om te weten!

Qua feestdagen gaan we wel Sinterklaas vieren maar dat doen we al jaren. Ik denk dat M een ronde cadeautjes mee doet en dan gaat hij lekker naar bed en wij verder. Met kerst is hij kerstavond en 1e kerstdag bij papa en ik bij mijn lief. 2e halen we hem dan op en vieren we bij ons thuis.

Ik vind sinterklaas superleuk, kerst vind ik gezellig om lekker te koken maar we vieren het niet enorm groot. Voor mijn lief is kerstavond de allerbelangrijkste feestdag, dus dan wil ze bij haar familie zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131666629
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 01:32 schreef hilliebillie het volgende:
Zelf heb ik een puddle jumper [ afbeelding ] dit zit er wat tussen in..

goede tip!

ik krijg wel veel zin om weer te gaan zwemmen zo :D
  zondag 29 september 2013 @ 10:48:25 #132
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131666943
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

goede tip!

ik krijg wel veel zin om weer te gaan zwemmen zo :D
Ja hier ook :Y (en om zo'n puddle jumper te kopen :+ )
Rayen 2½ jaar!
pi_131666969
Billie vond het wel ok maar het enthousiasme spatte er niet echt af. :').

Wel handig gelukt nog met omkleden enzo!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 29 september 2013 @ 10:57:55 #134
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131667076
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Billie vond het wel ok maar het enthousiasme spatte er niet echt af. :').

Wel handig gelukt nog met omkleden enzo!
Was het de eerste keer voor hem? Want bij Rayen was de eerste keer ook maar zo-zo. Maar de tweede keer werd hij pas echt enthousiast.
Misschien veel indrukken de eerste keer dat hij het wat gelaten over zich heen liet komen, verzin ik me er maar bij. ;)
Rayen 2½ jaar!
  zondag 29 september 2013 @ 12:10:52 #135
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131668552
/egopost
Anouk heeft op het potje geplast *O* Eerst ging de beer, toen moest haar luier uit en zij ook O+ Duurde nog even, maar we hadden plas!! *O*
/einde egopost

zwemmen hebben wij nog nooit gedaan :@ mama schaamt zich in badpak/bikini :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 29 september 2013 @ 12:21:29 #136
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131668814
*O* Susie! Goed zeg!

Vanochtend voor Cristel laarsjes gekocht op de kledingbeurs :)

Zwemmen doen wij hier ook nooit. Cristel houdt niet van water. In bad/douche lukt ook niet eens...krijsen! :{
  zondag 29 september 2013 @ 13:12:27 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131670359
leuke laarsjes!
Bad is hier gelukkig geen probleem, wel zo'n periode gehad, maar nu is ze er haast niet uit te krijgen. Douchen is een no go.... En dat zou ik wel eens makkelijker vinden.
  zondag 29 september 2013 @ 13:33:40 #138
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131670869
Susie *O* wat knap van Anouk!

Hier is het krijsen als we uit bad gaan. Ik moet hem dan echt in de houdgreep houden want hij zou zo terug in bad springen.

Ik heb net de DVD van Ome Willem gekocht *O* (haha vooral omdat ik het zelf zo leuk vond/vind) Heeft hij straks al wat voor zijn verjaardag.
Rayen 2½ jaar!
pi_131671555
Tof Susie :D. Het was idd z'n eerste keer. Maar het is ook best duur, dus over een paar weken kijken we nog een keer of het wat is.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_131674630
Ik wil ook met hem gaan zwemmen. En dan echt babyzwemmen. Vind het ook niet leuk in badpak maar ik vind het wel belangrijk dat de kinderen wat vrijer in het water worden. Ik ga eerst een keer kijken met M en later ook met de meisjes (steeds om en om).

Die vleugeltjes wilde ik van de zomer, zodat hij langs het water kon spelen. Vond ik toch een wat veiliger idee, ondanks dat ik er toch zelf bij blijf.

Vandaag naar de Apenheul geweest. Hij vond de loslopende aapjes helemaal leuk! Was voor herhaling vatbaar, maar dan wel op een doordeweekse dag....
pi_131675002
Susie *O* wat knap van je meisje.

PE leuke foto, leuke laarsjes.

Kyara, klinkt fijn de apenheul. Wij willen er graag eens gaan kijken. Was het erg druk vandaag? Weer is natuurlijk prachtig ervoor.

Mijn dreumes was bijna al een keertje met kleding aan en al in bad geklommen.

Even lekker troosten, dreumes werd huilend wakker. Ik heb trouwens naar aanleiding van het onderwerp knutselen de jongens hier met vingerverf en zelfgemaakte stempels uit aardappelen aan de gang laten gaan. Grote was het stempelen snel beu, die ging liever met de kwast over het papier.

Zo kijken bij een bakfiets, die we op het oog hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131675871
Pe
Leuke laarsjes!

*O* wat knap van Anouk Susie!

Kyara
Wat leuk de apenheul. Zijn we nog nooit geweest

Tinu
Een bakfiets lijkt me ook wel wat :Y en handig met 2kindjes
pi_131677072
Wat knap Susie! En Cristel heeft leuke laarzen :Y

M is echt dol op badderen, en douchen vindt hij sinds kort ook geweldig. Als hij mag kiezen, kiest hij altijd douche. We zijn daarmee begonnen op vakantie omdat we geen badje meehadden. Hij vond het in het begin ook eng, maar ik zette altijd een krukje onder de douche zodat hij zich vast kon houden. Door het vallende water raakte hij zij oriëntatie een beetje kwijt leek het wel. En er mocht altijd een speelgoedje mee, dat hielp ook enorm. Samen douchen vindt hij ook super. Doe ik vaak als ik gewerkt hebt, is zo'n fijn samen moment O+

Babyzwemmen vind ik echt leuk Kyara, goed idee! Voordeel van zo'n clubje is, dat iedereen een post-zwangerschapslijf heeft én te druk met zn eigen kind om te kijken hoe het met mijn kwabben en strepen staat :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131679141
CS fijn, dat je M zo kon laten wennen aan het douchen.

Even trots de nieuwe aanwinst komen showen:
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 29 september 2013 @ 17:38:27 #145
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131679540
Kyara was het echt de moeite? Veel loslopende aapjes? Ben er nog nooit geweest maar dacht erover om met Rayen een keer te gaan.

Tinuviel O+ geweldiggggg!!! Lijkt me heerlijk om mee op pad te gaan.

Met Rayen ga ik niet meer babyzwemmen, hij wil maar 1 ding en dat is naar het andere bad. En in het bubblebad. Wat heel de groep voor leuke dingen doet interesseert hem niet meer. :{
Dus gaan we maar vrij zwemmen en dan altijd een balletje mee :+
Rayen 2½ jaar!
  zondag 29 september 2013 @ 17:45:42 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131679733
Tof Tinu! ^O^
pi_131680299
Susie wat tof van Anouk zeg!! *O* Ik denk niet dat R het potje snapt. Ik ga misschien kijken of ik haar interesse hiervoor kan wekken.

PE leuke laarsjes!

Kyara ben er nog nooit geweest! is het wat? ik dacht te lezen dat het dicht ging in October tot Mei ofzo? was D weer thuis met papa?

CS hier is R ook panisch voor de douche. Op vakantie hebben we alleen een douch gehad maar het lukte ons niet om haar eraan te wennen. Ze is wel gek op badderen!

TJ wat leuk dat jou R ook zo veel van zwemmen houdt! ik heb nooit zin in zwembad :@ vind het zo druk altijd -O-

Tinu wat een gave fiets!!

Hier was mijn moppie met de buurmeisje aan het spelen, ik merk hoe lief mijn kind is..ze komt dingen brengen, rent enthousiast naar andere kinderen toe..maar dat kindje duwde R dus best hard -O- o|O
Haar moeder zei er niet zo veel van..vond ik echt vervelend!! daarna ging het kindje onze konijnen terroriseren :{ daar heb ik ook wat van moeten zeggen..
echt baldadige meisje is het van 21 maanden! mijne is 22 maanden maar die heeft nog nooit iets op de konijnen gegooid of op hun ren getrapt...ze wil ze altijd kusjes geven en gras brengen O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131682517
TJ, dan kun je beter met hem vrij zwemmen. Als hij 5 of 6 is anders maar op zwemles. Hij is zo te horen niet bang voor het water oid.

Bitterend, vervelend dat het buurmeisje zo baldadig is. Jouw dochter is ook echt een zachtaardige volgens mij. Mijn zoon is ook zo met andere kindjes en dieren.

De bakfiets is idd gaaf. De verkoper was ook echt een superaardige man. Hij liet ons de fiets meenemen en we mogen het geldoverboeken. De fiets isook echt bedoeld voor brengen en/ of ophalen van 2 kids en misschien nog boodschappen doen ook.

Mijn dreumes klopt de laatste tijd graag op het raam bij onze. Buren. Vandaag weer bij de buren aan de ene kant. Zodra de deur open ging, liep hij vrolijk binnen en daar rond. En toen hij mandarijntjes spotte, ging hij bedelen en kreeg hij er ook nog een. Ze zijn gelukkig heel lief voor kinderen, hebben sinds 3/4 jaar een kleinkind waar ze een keer in de week op passen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 29 september 2013 @ 20:04:46 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131684600
Dat potje staat echt al een poosje in huis, gewoon in de woonkamer. Van mij hoeft ze niet perse, maar ze kwam er dus zelf mee! ^O^

Niet leuk zo'n buurmeisje zeg :{w
pi_131686624
Susie: Potje *O* In de woonkamer :D
Tinu: Stoere fiets ^O^
Bitterend: vervelend buurmeisje :{
TJ: Wat een heerlijk waterratje O+
CS: Badderen en de feestdagen O+ Klinkt knus !
Kyara: Leuk ! M was niet bang O+
Kuukske: Leuk dat je het hebt uitgeprobeerd ^O^
PE: Schattig ! Wat wordt ze groot O+ en niet badderen :{ Ai
hillie: dank voor de tips. Hier nog geen 10 kilo, dus even wachten maar.
Zoe: Mooie bos foto's , O+ had ik dat al gezegd ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')