Ik denk dat dat wel meevalt hoor, we pennen nu allemaal neer wat we doen en dan lijkt het veel maar koekjes bakken heb ik nu eigenlijk voor het eerst in zijn leven dus maar 1 keer gedaan (en hij wordt bijna tweequote:Op vrijdag 27 september 2013 12:20 schreef Sam1993 het volgende:
Hier eet ze iedere avond mee,ze krijgt stukjes aardappels met wat jus stukjes vlees en dr groenten ze krijgt een lepel maar die word eigenlikk niet gebruikt net als haar vork hihi lekker alles met de handjes en slabbers wil ze niet dus zit altijd in haar romper. De lepel word pas gebruikt als ze vol zit en het wil prakken ofzo.
Potjes heel soms meestal als ik met de trein na me ouders ga of terug, dat warm ik dan op bij de ah to go.
Ik voel me slecht als ik lees hoeveel jullie doen met ze, hier speelt ze alleen, samen spelen is meestal ruzie of ze komt blokjes brengen die ik moet stapelen en dan gaat ze weer weg. Ik wandel wel altijd met haar naar de winkels enzo en gaan bijna iedere dag een half uurtje naar de speeltuin. Maar knutselen enzo doe ik niet... vind het ook niet echt leuk ze wil toch alles zelf doen,,
Ja, je hebt gelijk, ik ga aan de slagquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:27 schreef Kyara het volgende:
* Kyara geeft Clubsoda een schop onder haar kont richting stuk...
Ik vind het altijd leuk om te lezen
Ja M is altijd een slaapkopje geweest he? Zijn je meisjes dat ook of zie je nu verschillen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:24 schreef Kyara het volgende:
Er gaan hier wel redelijk wat broden per week door heen ja. M eet sowieso al 3 boterhammen per dag.
Ik zet M trouwens ook wel met zijn Nijntje laptop aan tafel als ik zelf zit te computeren. Of met een puzzelIs ook wel gezellig, samen aan tafel.
Qua slaapjes zijn wij -in principe- weer terug naar 2 slaapjes. Alleen vandaag weer niet want meneer werd pas om 9 uur wakker. Dus hij is om half 1 naar bed gegaan en ik verwacht wel dat hij doorslaapt tor minimaal 4 uur eigenlijk.
Hij is ook een beetje snotterig en loopt ook wel redelijk dus hij heeft zijn slaap hard nodig. En het was sowieso een slaapkop natuurlijk.
Zo leuk, hij zingt nu ook mee met de muziekmobiel (lalala) en hij gaat nu ook dansen (als een houten klaas, dat wel.... hij stond zo vaak op zijn tenen in een mooie releve dat ik wel een balletdanser in hem zag maar ik ben bang dat het dat niet gaat worden)
Ja winterjassen....Die moet ik ook nog hebben...Voor de jongens dan, niet voor Cristel, die heeft er een stuk of 6 ofzo....quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef Deepfreeze het volgende:
PÉ, hier is het ook weer tijd voor de kledingbeursen. Vorige week in het dorp hiernaast, morgen in de wijk zelf. En nog op een paar plaatsen in de stad. Eens kijken of ik wat winterjassen kan vinden.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:16 schreef bitterend het volgende:
Ik wou gezellig mee kletsen vanavond maar ik heb weer hoofdpijndus ik ga naar bed
Susie 4 weken joh! ik weet nog toen ze als peuter van 4 kg geboren werdmet die bolle wangen
Jep, sommige mensen vonden het idd jammer dat ik dat aangaf. Totdat ik ze vertelde over het speelgoed van vorig jaar en ze begrijpen het nu wel. Mijn familie koopt nu waarschijnlijk dingen samen en onze vrienden vonden het juist wel handig, ze vonden het vorig jaar ook echt moeilijk om een cadeau te kopen (Draakjes peetoom had zelfs z'n moeder meegenomen naar de winkel haha!).quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:30 schreef Kyara het volgende:
NTS, helemaal mee eens. Ervaring leert echter dan mensen dat "niet leuk" vinden om te geven. Ik ben daarom nu dus al bezig met lijstjes en zo zodat ik straks aan iedereen iets specifieks kan vragen. Hier is het ook verjaardag + sinterklaas achter elkaar, maar ook nog eens x3.
Ik ook niet, en Draakje al helemaal niet. Die leeft momenteel op als we bahi (Bami), koekoek (kroepoek) en saaaaaaate etenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:01 schreef bitterend het volgende:
Ik heb trouwens niks tegen chinees hoor! integendeel zelfs! alleen wij mochten kiezen tussen chinees of boerenkooldus kozen we chinees.
Het is gewoon niet zo kerst achtig
Ga proberen iets te verzinnen voor dit jaar
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:58 schreef kleinzusje het volgende:
Denk wel even naar de intocht van Sint. Lijkt me lastig hoor, 6 jaar lang liegen over een oude man met een baard die kindjes op schoot wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |