abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131642582
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil ( net als in die zweedse kinderboeken) een huis met lichtjes en een heerlijk ruikende keuken en sneeuw en een grote familie die super gezellig aan een hele grote tafel zit met liedjes en kaarsen en kadootjes en lachende blije kindjes die rondscharrelen en en en...... maar helaas :)
Wij gaan naar oma met kerst en verder nog geen idee :D
O+

En dan 's avonds Gone with the wind kijken voor de 99e keer ofzo :')
pi_131642698
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Phaidra het volgende:
Dat ben ik nog steeds :'). Ik vind gesminkte mensen altijd creepy :@.
Dat vind ik ook nog steeds heel naar en eng. Daar moet ik me echt overheen gaan zetten voor M. :{

Even bijlezen. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_131642835
:* bitterend!
Drink je voldoende?

Feestdagen..
Heb al cadeautjes voor Sinterklaas *O* spulletjes van little people: tractor met koe voor bij de boerderij en een onderdeel voor de kermis. S ging dansen op die liedjes in de speelgoedwinkel :D.
En een onderdeel voor haar mega blocks (nep duplo)

Ik moest bijna altijd werken met kers en oud&nieuw dus had er nooit echt iets mee. Nu we een gezin zijn vind ik het toch wel belangrijker om op feestdagen samen te zijn O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Zoë23 op 29-09-2013 11:09:51 ]
pi_131643608
Bitterend:
Misschien heb je hier wat aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sinterklaas

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
pi_131644413
Met Sinterklaas doen we hier elke zaterdag de schoen zetten, van de avond dat sint aankomt, tot het laatste weekend ervoor. Maar dat komt natuurlijk ook door de oude broer. Daar zijn we er met 1,5 mee begonnen, maar hem kon het tot 2,5 weinig schelen.
En dan cadeautjes een keer met mijn ouders, zusje&gezien. En vast ook bij mijn schoonouders, schoonzus&gezin. En dan lekker cadeautjes voor iedereen. Voor de kleintjes iets meer, en voor de groten 2 kleine pakjes.

Vanochtend zijn we weer eens wezen zwemmen. Daan is echt een waterratje zeg. Zonder problemen lekker los drijven van de armbandjes. En na een poosje ook op zijn hondjes vooruit proberen te zwemmen. Ook bij een onderwaterbankje, en dan zette ik hem erop, en liep hij met een big-smile (met stijf gesloten mond) naar voren. Natuurlijk helemaal koppie onder, als hij van het bankje af liep. En dan vrolijk verder spartelen naar me toe. Echt heerlijk..
Hoe doen jullie dat met die zwembandjes. Ik vind het van die grote ondingen eigenlijk. Helemaal in verhouding met zo'n ukkie. Is zo'n drijfvest dan handiger, of zijn er kleinere bandjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131648379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Met Sinterklaas doen we hier elke zaterdag de schoen zetten, van de avond dat sint aankomt, tot het laatste weekend ervoor. Maar dat komt natuurlijk ook door de oude broer. Daar zijn we er met 1,5 mee begonnen, maar hem kon het tot 2,5 weinig schelen.
En dan cadeautjes een keer met mijn ouders, zusje&gezien. En vast ook bij mijn schoonouders, schoonzus&gezin. En dan lekker cadeautjes voor iedereen. Voor de kleintjes iets meer, en voor de groten 2 kleine pakjes.

Vanochtend zijn we weer eens wezen zwemmen. Daan is echt een waterratje zeg. Zonder problemen lekker los drijven van de armbandjes. En na een poosje ook op zijn hondjes vooruit proberen te zwemmen. Ook bij een onderwaterbankje, en dan zette ik hem erop, en liep hij met een big-smile (met stijf gesloten mond) naar voren. Natuurlijk helemaal koppie onder, als hij van het bankje af liep. En dan vrolijk verder spartelen naar me toe. Echt heerlijk..
Hoe doen jullie dat met die zwembandjes. Ik vind het van die grote ondingen eigenlijk. Helemaal in verhouding met zo'n ukkie. Is zo'n drijfvest dan handiger, of zijn er kleinere bandjes?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iknhad sesamstraat bandjes vannkruidvat die waren goed in verhouding voor lisa!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131648521
Ik was ook op zoek naar bandjes maar die ik tegen kwam waren allemaal vanaf 3 jaar of zo.
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:28:54 #108
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131648550
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:27 schreef Kyara het volgende:
Ik was ook op zoek naar bandjes maar die ik tegen kwam waren allemaal vanaf 3 jaar of zo.
Het gaat op gewicht. De speelgoed winkels hebben ze wel in verschillende maten :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131648594
Ja, dat kan ook. De speelgoedwinkels waar ik toen was hadden alleen vanaf 18 kilo of zo. In elk geval was M overal te jong/klein/licht voor.
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:33:30 #110
244125 laziness
pi_131648674
pi_131648722
Binnenkort maar even bestellen voor als we met vakantie gaan.
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:43:55 #112
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131648935
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:35 schreef Kyara het volgende:
Binnenkort maar even bestellen voor als we met vakantie gaan.
Ik vind die zwembandjes maar ondingen.
Zo'n zwemvestje lijkt me een stuk prettiger http://www.intertoys.nl/s(...)11-18-kg-566664.html
Maar pffff ook weer lekker aan de prijs :{
Rayen 2½ jaar!
pi_131650066
Mijn neefje had zo'n badpak met ingebouwd zwemvest.
pi_131650283
Hoe organiseer je zwemmen met een dreumes? Qua afdrogen en aankleden weer enzo.. Misschien gaan wij morgen. Maar ik zit te denken hoe ik dat moet gaan doen. :?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:40:51 #115
244125 laziness
pi_131650364
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoe organiseer je zwemmen met een dreumes? Qua afdrogen en aankleden weer enzo.. Misschien gaan wij morgen. Maar ik zit te denken hoe ik dat moet gaan doen. :?
Bij ons hebben ze bij alle zwembaden van die grote verkleedkamers voor vrouwen. Daar hebben ze planken met aankleedkussens. Soms ook een box.
Eerst je kind afdrogen en aankleden en die wat te drinken/eten geven en dan jezelf aankleden.
pi_131651295
Oh dat klinkt heel fijn!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:44:24 #117
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_131652599
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:37 schreef Kuukske het volgende:
Bij ons zijn ook extra grote aankleedhokjes met 2 bankjes aan weerszijden.
Ze hebben ook wel aankleedkussens maar die staan gewoon in een open ruimte naast de kleedhokjes, dus dat vind ik niet zo handig.
Ik neem altijd zo'n extra groot kleedhokje. Ik kleed R om liggend op mijn jas of vest en kleed me daarna zelf om.
En als we klaar zijn met zwemmen, droog ik hem eerst af en kleed hem aan en zet hem dan op een bankje met een nijntje-koekje (en zo braaf als die is blijft die vaak zitten) of ik hem iets anders om mee te spelen)
Rayen 2½ jaar!
pi_131653966
Zoe ik moet echt erop letten, het drinken! ik vergeet het te vaak -O-

Dankje Kyara :*

Wat leuk zo'n waterratje DF O+

We zijn maar 1 keer bij een zwembad geweest, die babyzwemmen lessen waren altijd tijdens haar slaap tijden en in het weekend vind ik het te druk. Misschien als ze niet meer smiddags slaapt gaan we weer.

Hier is naar bed gaan savonds een gevecht al een paar dagen en ik ben het zat :( we zijn vanavond sinds 19uur bezig en het houdt niet op met het gejengel. Mijn man is nu boven want ik kon even niet meer
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131655249
Fijne zwem tips. ^O^
bitterend :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:09:10 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131655620
Feestdagen ;( Wij zijn dit jaar de pineut met kerst heb ik begrepen vorig jaar :P Dus we gaan gourmetten, maar goed....vergt alsnog wel enige voorbereiding ....

We vieren wel Sinterklaas op 5 dec. En dan Wesley's verjaardag in het weekend (die is jarig op 5 dec.) maar hij krijgt natuurlijk wel zn verjaardags kadootje op de dag zelf (weet alleen nog niet wat...lastig)

Dit jaar doe ik met kerst alleen wat voor de kinderen en kleinkinderen, weet niet ofdat er ook nog 2 nichtjes meekomen naar ons, anders koop ik natuurlijk ook wat voor hun.
Vorig jaar hadden we voor ons 5en wat onder de kerstboom, was ook wel grappig :)

Oh en schoen zetten mogen ze elke zaterdag vanaf dat de sint in nederland is. (Ik hoop eigenlijk wel dat wesley nu doorheeft dat het niet echt is allemaal....of zal ik het gewoon vertellen? kan wel toch, hij wordt 10......ben er wel een beetje klaar mee :P)
pi_131655683
10 :o
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131659013
Ik ben er ook weer eens.

Leuke foto's Zoë en Sam.

Kwa feestdagen doen we alleen aan Sinterklaas, is meer uit traditie dan vanwege iets anders. Kleuter vind schoen zetten en cadeautjes prachtig. Dreumes begrijpt van het schoen zetten nog niet veel denk ik.

Wat leuk zo'n waterratje DF. Dat is mijn kleuter ook heel erg en dreumes ook wel denk ik.

PE, als je dat aan Wesley vertelt, is dat niet lastig als je samen met ze Sinterklaas viert ook? Voor een 10 jarige heb ik helaas ook nog geen verjaardags cadeau tips, zo ver ben ik nog niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131659258
Tinu, hoe beleven jullie Kerst dan? Gewoon een paar extra vrije dagen? Ook geen kerstboom?

gewoon beetje nieuwsgierig :@
pi_131659679
Kyara, ja idd een paar extra vrije dagen. En we hebben geen kerstboom. Een leuke gelegenheid om lekker te koken en te eten, vaak met vrienden, die ook geen kerst vieren.
We hebben wel een traditie om 2e kerstdag met (schoon) broers, nichten en neven bij mijn zwager te eten.

En nu ontopic. Na een goed gesprek met manlief is de co- sleeper terug in onze kamer.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131660062
Thanx voor je antwoorden.

En fijn dat de cosleeper terug is *O*

M doet het stukken beter op 2 slaapjes. Wel heel wisselend wakker s ochtends. Soms 7 uur, soms half 9. Morgen naar de Apenheul. Dan moet ie wel op 1 slaapje de dag door....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')