Laag zelfbeeld? Al jaren lang een laag zelfbeeld? Gepest op school? Zijn er enorme shocks in je leven geweest? Je 1e vriendje ging vreemd of je had iemand waar je tegen op keek die overspel pleegde of niks meer met jou te maken wou hebben? Je ouders hebben je opgevoed onder het motto, het is nooit voldoende? Je hebt te weinig liefde ontvangen gedurende de jongere jaren? Misschien toch wat narcistische trekken? Je wil jezelf beter voelen? Etc.. Ik schiet maar wat hoor!quote:Op zondag 29 september 2013 22:10 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat ik nog een hoofdvraag heb behalve het leren omgaan/ontdekken van m'n emoties.
Waarom wil ik zoveel bevestiging van een ander, of nouja voor het mannelijk geslacht. Waarom wil ik dat een man mij leuker vindt dan z'n huidige partner. Waarom doe ik mezelf dat in godsnaam aan elke keer?
Het blijft toch een terugkerend onderwerp in m'n leven .... jammer genoeg
Neem meteen een klomp voor d'r mee. To kick you in the nads.quote:Op zondag 29 september 2013 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Voor een goede nachtrustZit een meuk aan spulletjes in. Melatonine, valeriaan, vitamine extracten, etc.
Overigens, ex mailde, ik in tranen. Dingen zoals, vrienden worden? Wil je ontmoeten in Januari, etc. Ja, het is self torture. Dat ga ik niet ontkennen. Waarom doe ik het dan? Omdat dat kleine beetje gevoel, dat weemoed, die paar minuten, me ontzettend goed voelen.
Yeah, z'n gangetje. Beetje spierpijn vandaag van een maffe nacht slaap, maar niets om druk om te maken. Komende maand lekker veel werken. It's all good.quote:Alles flex Grijze wizzzzard?
Laag zelfbeeld: yupquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld? Al jaren lang een laag zelfbeeld? Gepest op school? Zijn er enorme shocks in je leven geweest? Je 1e vriendje ging vreemd of je had iemand waar je tegen op keek die overspel pleegde of niks meer met jou te maken wou hebben? Je ouders hebben je opgevoed onder het motto, het is nooit voldoende? Je hebt te weinig liefde ontvangen gedurende de jongere jaren? Misschien toch wat narcistische trekken? Je wil jezelf beter voelen? Etc.. Ik schiet maar wat hoor!![]()
Ik denk dat je daar een mooi evenwicht in dient te vinden. Dus soms echt niets doen, andere keer toch iets..quote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
Leven vullen is voor mij nog wel even een lastig motto.
Ik weet nu eigenlijk ook niet zo goed of ik niets moet doen als ik zin heb om niets te doen of dat ik mezelf een schop onder de hol moet geven.
Voelt soms alsof je een zaterdag verspilt als je niet uitgaat oid..quote:Op zondag 29 september 2013 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een mooi evenwicht in dient te vinden. Dus soms echt niets doen, andere keer toch iets..
Ik wil niet... Niet leven zegmaar.quote:Op zondag 29 september 2013 22:52 schreef Cue_ het volgende:
Is het ook. En ik had bv gisteravond ook het gevoel dat ik niet thuis moest zitten. Eenmaal in de stad had ik half al weer spijt, uiteindelijk werd het een redelijke oke avond tot 8 uur smorgens. Maartoch. Tja tis maar net waar je je plezier denkt uit te kunnen halen.
En er zijn zoveel mensen die utigaan niet zien als een leuke besteding, dus het is ook niet erg om thuis te zitten. Maar als je dat zelf niet wilt dien je toch wat anders te vinden.. hoe moeilijk ook.
Misschien moet het jou vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Voelt soms alsof je een zaterdag verspilt als je niet uitgaat oid..
Tegelijkertijd... Wat is uitgaan nou weer voor een opvulling in je leven als je dat allang gezien hebt in wezen? Kan ik dan niet beter iets anders vinden?
Ik vind het een beetje lastig om iets ''te vinden'' wat dat betreft.
Ik geloof daar niet in... Ben daar iets te nuchter voor.quote:
Waar ik op doel is dat je soms iets pas vindt wanneer je stopt met zoeken. Zoals die ene sok die je overal tegenkomt, behalve wanneer je de ander eindelijk in handen hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in... Ben daar iets te nuchter voor.
Het meisje van je leven kom je ook niet tegen, die is ook gewoon een vreemde totdat je er energie in gaat stoppen en het wederzijds gebeurt.
Blijven proberen is in die zin toch wel erg anders dan hoe ik het bedoelde.quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Gray het volgende:
[..]
Waar ik op doel is dat je soms iets pas vindt wanneer je stopt met zoeken. Zoals die ene sok die je overal tegenkomt, behalve wanneer je de ander eindelijk in handen hebt.
Het schijnt dat mensen die blijven proberen uiteindelijk iets vinden dat ze leuk vinden, zelfs al hadden ze er niet heel mythische verwachtingen van.
Wat is dan hoe je het bedoelde?quote:Op zondag 29 september 2013 23:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijven proberen is in die zin toch wel erg anders dan hoe ik het bedoelde.
Maarja, ook proberen is lastig als je dus de weg niet weet.
Doe ik regelmatig. Als het regent, of als ik niet kan of wil slapen. Of gewoon wanneer mijn voeten zich de deur uit begeven.quote:In principe zou ik snachts een rondje door de stad kunnen lopen oid.
Je doet altijd iets. Het blijkt verrassend moeilijk te zijn om niks te doen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niks doen, dus niet proberen maar gewoon niks.
Oneens.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Je doet altijd iets. Het blijkt verrassend moeilijk te zijn om niks te doen.
Dat is zeker niet niks!quote:Op zondag 29 september 2013 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oneens.
Tenzij je drinken en computeren iets doen vindt.. Maar geloof mij, je leven gaat dan aan je voorbij, dat geldt voor iedereen wel denk ik.
Tis absoluut gezien niet niks, maar als je het in perspectief gaat zetten voor een mensenleven...quote:Op zondag 29 september 2013 23:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat is zeker niet niks!
Sure, het wordt doorgaans niet beschouwd als nuttig, maar the dude abides.
quote:Op zondag 29 september 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis absoluut gezien niet niks, maar als je het in perspectief gaat zetten voor een mensenleven...
quote:Op zondag 29 september 2013 23:15 schreef Gray het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand I'm out! Goodnight Los Angeles!
Haaruitval kan zeker te maken hebben met stress! En daar doe je heel weinig aan. Als je het heel erg vind kun je eens aan je kapper vragen of ze een tip heeft.quote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
Vraagje; zijn er meer mensen die te maken hebben gekregen met haaruitval?
Idioot veel last van op het moment, m'n haren lijken ook anders qua structuur te zijn geworden. Zou kunnen dat dit een gevolg is van roofbouw/stress/burnout/depressie/afvallen in de laatste maanden.
Hier ookquote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
Vraagje; zijn er meer mensen die te maken hebben gekregen met haaruitval?
Idioot veel last van op het moment, m'n haren lijken ook anders qua structuur te zijn geworden. Zou kunnen dat dit een gevolg is van roofbouw/stress/burnout/depressie/afvallen in de laatste maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |