een sneeuwschuiver plaatsen en dat is het volgens mij zo ongeveer wel, tenzij ze nog dingen achter houdenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
ergens ben ik benieuwd naar welke aanpassingen AnsaldoBreda gedaan heeft, sinds dat de NS melding maakte van de problemen.
quote:
Vechten om je bedrijf in stand te houden. Als die claims van NS zouden worden toegewezen krijgen ze het nog best zwaar, zowel financieel als qua (toch al niet al te beste) reputatie.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:22 schreef Adrie072 het volgende:
Snap die Italianen enigzins wel, vechten om hun werkgelegenheid in stand te houden
Nou de VK hoort niet bij de grote dagbladen bij AB klaarblijkelijkquote:Op donderdag 26 september 2013 07:39 schreef MTL het volgende:
[..]
Samenvatting: http://www.nu.nl/algemeen(...)samenwerking-ns.html
Extra kolen verbranden en hopen op veel extra global warming, bij voorkeur ergens nog vóór deze winter?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een sneeuwschuiver plaatsen en dat is het volgens mij zo ongeveer wel, tenzij ze nog dingen achter houden
gaat niet helpen, want de weermensen voorspellen juist een extra strenge winter dit keer. Ik hoop dat ze gelijk krijgenquote:Op donderdag 26 september 2013 09:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Extra kolen verbranden en hopen op veel extra global warming, bij voorkeur ergens nog vóór deze winter?
Liever nietquote:Op donderdag 26 september 2013 09:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gaat niet helpen, want de weermensen voorspellen juist een extra strenge winter dit keer. Ik hoop dat ze gelijk krijgen
wisten ze ook niet. Ma moest in Nunspeet overstappen op een nieuwe IC rg Rotterdam. Maar die IC was er niet, en toen mochten ze terug naar het treinstel waar ze eerst inzaten.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg in ieder geval nergens de indruk dat iemand weet wat ie aan het doen is inderdaad
"Die treinen zijn al gebouwd, het maakt voor AB niet echt uit of ze nou wel of niet afgenomen worden". Heeft Manfellotto zelf gezegd.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:22 schreef Adrie072 het volgende:
Snap die Italianen enigzins wel, vechten om hun werkgelegenheid in stand te houden.
4,3 miljoen badslippers raakten zwaar beschadigd, 180.000 zijn total loss verklaard of moesten worden afgemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:00 schreef Peterselieman het volgende:
forse treinbotsing in Texas. In totaal drie goederentreinen zijn op elkaar geklapt, waarbij twee zwaargewonden zijn gevallen
http://www.telegraaf.nl/b(...)treinen_Texas__.html
als de door de NS ingediende schadeclaims toegewezen worden heeft hij wel een probleem. Dat raakt het bedrijf veel zwaarder dan de niet afgenomen treinstellenquote:Op donderdag 26 september 2013 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Die treinen zijn al gebouwd, het maakt voor AB niet echt uit of ze nou wel of niet afgenomen worden". Heeft Manfellotto zelf gezegd.
ik weet nog wel een paar stelletjes te staan. Gaarne na ophalen even een wasbeurt in de Eems gevenquote:
Ja, maar dat pad acht ik niet al te kansrijk eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als de door de NS ingediende schadeclaims toegewezen worden heeft hij wel een probleem. Dat raakt het bedrijf veel zwaarder dan de niet afgenomen treinstellen
ik ook niet, maar de NS is in deze zaak de kapitaalkrachtige partij, terwijl Ansaldo op zwart zaad zit en zich verlies niet kan permitteren.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat pad acht ik niet al te kansrijk eerlijk gezegd.
Hiep hoiquote:Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
(Partiële) elektrificatie hoort bij ambitieniveau 4 en kan 100 miljoen euro gaan kosten. Ik denk dat tegen die tijd partiële elektrificatie wel eens interessant kan zijn. Waslijn op de stations om zo de accu's bij te vullen en de trein de eerste boost te geven om op gang te komen. Hiermee haal je het volgende station wel om daar hetzelfde kunstje uit te voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hiep hoi![]()
![]()
Weer een stukje baanbrekende revolutionaire unieke spoortechnologie in Nederland
het stukje is mijn idee van hoe het zou moeten werken om de aanleg betaalbaar te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hiep hoi![]()
![]()
Weer een stukje baanbrekende revolutionaire unieke spoortechnologie in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
De aanschaf/ombouw van een handvol treinen niet meegenomen.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het stukje is mijn idee van hoe het zou moeten werken om de aanleg betaalbaar te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |