Welke trein was dat dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Ireyon het volgende:
Wat een fucking schande dit. Hoe moeilijk kan het zijn om één defecte kankertrein weg te slepen, waarom moet dat 3 uur duren?
Straks de ICE erbij en je hebt een prima benutting, ook voor verdere binnenlandse winst. Want het is dan toch niet vel anders dan die lijn (HST1) in Engeland, tussen Londen en de kanaaltunnel.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef KnightSolaire het volgende:
Alleen nu krijg je natuurlijk gemor dat de HSL niet optimaal gebruikt zou worden als je treinen inzet die een wat lagere max. snelheid hebben. Maar ja, dat zal wel weer afzwakken.
Nou en? Elke zwitser die op jaarbasis meer dan 100 km in de trein rijdt heeft een Halbtax-Abo. Wat in tegenstelling tot hier ook in de spits 50 % korting geeft. Daarnaast zijn er voor regionaal verkeer en ook voor toeristen plenty kortingsprogramma's. Bijna niemand betaalt daadwerkelijk dat tarief. Misschien zakenmensen die het geen ruk kan schelen en anders met het vliegtuig gegaan zouden zijn maar dat duurt langer.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef James1988 het volgende:
Een enkeltje Zürich - Genève, tweede klas vol tarief, kost 70 euro. In eerste klas zelfs 120 euro...
WTF...
Ik zit vakantieplannen te maken en was bezig met het vergelijken van prijzen (InterRail vs losse kaartjes)quote:
what else is new?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg in ieder geval nergens de indruk dat iemand weet wat ie aan het doen is inderdaad
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef James1988 het volgende:
Een enkeltje Zürich - Genève, tweede klas vol tarief, kost 70 euro. In eerste klas zelfs 120 euro...
WTF...
Edit: sterkte greavy + moeder van greavy!
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.
Zie wat het is, SBB geeft een vanaf-prijs, oftewel de halbtax. Klik je vervolgens op preis/kauf krijg je idd hetzelfde scherm met 84 frank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:
[ afbeelding ]
Dat is het dubbele
http://www.scribd.com/doc(...)tel-voor-de-HSL-Zuidquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
IC Max... Ik moest weer even het geheugen opfrissen.
http://krant.telegraaf.nl(...)sten/bin.nsplan.html
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is pas sprake van volledige uitvoering als er treinen zouden zijn, die zijn er niet.
Nogmaals; Als je dit de NS in de schoenen schuift begrijp je niets van de juridische procedures en verplichtingen die hierbij horen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.
Het wordt geen knaller. Zoals GeenStijl regelmatig zegt; Den Haag doet een plas en alles blijft zoals het was.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef DriekOplopers het volgende:
Vrijdag nog geen kabinetsbesluit over concessie Fyra. Dat blijkt uit brief die Mansveld aan MVBOV stuurde:
http://www.voorbeterov.nl/130923.php
Morgen meer nieuws. Dat dingetje ligt nog even ter bespreking bij mijn mede-partners/bestuursleden. Wordt wel een knaller!
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef DriekOplopers het volgende:
@ DeaDLocK2K: De planning om dit dossier er effe ongezien doorheen te jassen is inderdaad wel meesterlijk, zo midden in de Algemene Beschouwingen.
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met andere woorden; de tijd van het jaar doet er niet toe. Niemand in de regering wil zich branden aan een dossier dat onderwerp is van een parlementaire enquête. Ook een volgende regering zal dat niet doen totdat de uitkomsten van de enquête bekend zijn. Zo werkt het gewoon.
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.
Nou ja, we doen wat we kunnen om het beleid in de gewenste richting te duwen. Daarna wachten we af.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.
ff kijken of ik wat kan uploadenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
"Deze advertentie werd u aangeboden door Bertolli" ?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
Samenvatting: http://www.nu.nl/algemeen(...)samenwerking-ns.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
Danku.quote:
De trein van 16:05 van Eindhoven naar Tilburg. Vlak na Best een snelremming met de omroep dat er technische problemen waren en de machinist naar achter ging om de loc te fixen. Na ong. een uur de omroep dat we óf weggesleept zouden worden óf moesten overstappen op een trein die ernaast zou komen te staan. Uiteindelijk rond 17:45 konden we via een loopbrug overstappen op een stammetje DDZ, 10 minuten later de omroep dat we wegens spoorlopers niet richting Boxtel konden vertrekken en dus terug naar Eindhoven moesten. Om 18:10 terug in Eindhoven en heb om 19:20 de eerste trein naar Den Bosch gepakt. Uiteindelijk met 220 minuten vertraging om tien voor negen in Roosendaal aangekomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Welke trein was dat dan?
Ik heb een uur vlak na Liempde (ri Eindhoven) stilgestaan. Zag alleen vlak na de tunnel van Best een sleep ICRm staan met dubbele loc.
Opnieuw vier bakken tussen Den Haag, Gouda, Utrecht, Amersfoort en Enschede. Je zou de verantwoordelijken een reis in een bioreactor toewensen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:11 schreef Fiorano het volgende:
3 bakken ICM tussen Amersfoort en Duivendrecht. Zal wel te maken hebben met de verstoring bij Amsterdam Zuid. Gezellig op elkaar proppen dan maar...
Maussie!!quote:
een metro is voldoendequote:Op donderdag 26 september 2013 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maussie!!Ouwe pik van me
![]()
Ik ga een krant kopen vandaag
mijn dag is nu al weer goed. Ga stuk hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop