quote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef DriekOplopers het volgende:
@ DeaDLocK2K: De planning om dit dossier er effe ongezien doorheen te jassen is inderdaad wel meesterlijk, zo midden in de Algemene Beschouwingen.
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met andere woorden; de tijd van het jaar doet er niet toe. Niemand in de regering wil zich branden aan een dossier dat onderwerp is van een parlementaire enquête. Ook een volgende regering zal dat niet doen totdat de uitkomsten van de enquête bekend zijn. Zo werkt het gewoon.
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.
Nou ja, we doen wat we kunnen om het beleid in de gewenste richting te duwen. Daarna wachten we af.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.
ff kijken of ik wat kan uploadenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
"Deze advertentie werd u aangeboden door Bertolli" ?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
Samenvatting: http://www.nu.nl/algemeen(...)samenwerking-ns.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
De trein van 16:05 van Eindhoven naar Tilburg. Vlak na Best een snelremming met de omroep dat er technische problemen waren en de machinist naar achter ging om de loc te fixen. Na ong. een uur de omroep dat we óf weggesleept zouden worden óf moesten overstappen op een trein die ernaast zou komen te staan. Uiteindelijk rond 17:45 konden we via een loopbrug overstappen op een stammetje DDZ, 10 minuten later de omroep dat we wegens spoorlopers niet richting Boxtel konden vertrekken en dus terug naar Eindhoven moesten. Om 18:10 terug in Eindhoven en heb om 19:20 de eerste trein naar Den Bosch gepakt. Uiteindelijk met 220 minuten vertraging om tien voor negen in Roosendaal aangekomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Welke trein was dat dan?
Ik heb een uur vlak na Liempde (ri Eindhoven) stilgestaan. Zag alleen vlak na de tunnel van Best een sleep ICRm staan met dubbele loc.
Opnieuw vier bakken tussen Den Haag, Gouda, Utrecht, Amersfoort en Enschede. Je zou de verantwoordelijken een reis in een bioreactor toewensen.quote:Op donderdag 26 september 2013 08:11 schreef Fiorano het volgende:
3 bakken ICM tussen Amersfoort en Duivendrecht. Zal wel te maken hebben met de verstoring bij Amsterdam Zuid. Gezellig op elkaar proppen dan maar...
Maussie!!quote:
een metro is voldoendequote:Op donderdag 26 september 2013 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maussie!!Ouwe pik van me
![]()
Ik ga een krant kopen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |