Welke trein was dat dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:47 schreef Ireyon het volgende:
Wat een fucking schande dit. Hoe moeilijk kan het zijn om één defecte kankertrein weg te slepen, waarom moet dat 3 uur duren?
Straks de ICE erbij en je hebt een prima benutting, ook voor verdere binnenlandse winst. Want het is dan toch niet vel anders dan die lijn (HST1) in Engeland, tussen Londen en de kanaaltunnel.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef KnightSolaire het volgende:
Alleen nu krijg je natuurlijk gemor dat de HSL niet optimaal gebruikt zou worden als je treinen inzet die een wat lagere max. snelheid hebben. Maar ja, dat zal wel weer afzwakken.
Nou en? Elke zwitser die op jaarbasis meer dan 100 km in de trein rijdt heeft een Halbtax-Abo. Wat in tegenstelling tot hier ook in de spits 50 % korting geeft. Daarnaast zijn er voor regionaal verkeer en ook voor toeristen plenty kortingsprogramma's. Bijna niemand betaalt daadwerkelijk dat tarief. Misschien zakenmensen die het geen ruk kan schelen en anders met het vliegtuig gegaan zouden zijn maar dat duurt langer.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef James1988 het volgende:
Een enkeltje Zürich - Genève, tweede klas vol tarief, kost 70 euro. In eerste klas zelfs 120 euro...
WTF...
Ik zit vakantieplannen te maken en was bezig met het vergelijken van prijzen (InterRail vs losse kaartjes)quote:
what else is new?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg in ieder geval nergens de indruk dat iemand weet wat ie aan het doen is inderdaad
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef James1988 het volgende:
Een enkeltje Zürich - Genève, tweede klas vol tarief, kost 70 euro. In eerste klas zelfs 120 euro...
WTF...
Edit: sterkte greavy + moeder van greavy!
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.
Zie wat het is, SBB geeft een vanaf-prijs, oftewel de halbtax. Klik je vervolgens op preis/kauf krijg je idd hetzelfde scherm met 84 frank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:
[ afbeelding ]
Dat is het dubbele
http://www.scribd.com/doc(...)tel-voor-de-HSL-Zuidquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
IC Max... Ik moest weer even het geheugen opfrissen.
http://krant.telegraaf.nl(...)sten/bin.nsplan.html
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is pas sprake van volledige uitvoering als er treinen zouden zijn, die zijn er niet.
Nogmaals; Als je dit de NS in de schoenen schuift begrijp je niets van de juridische procedures en verplichtingen die hierbij horen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.
Het wordt geen knaller. Zoals GeenStijl regelmatig zegt; Den Haag doet een plas en alles blijft zoals het was.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef DriekOplopers het volgende:
Vrijdag nog geen kabinetsbesluit over concessie Fyra. Dat blijkt uit brief die Mansveld aan MVBOV stuurde:
http://www.voorbeterov.nl/130923.php
Morgen meer nieuws. Dat dingetje ligt nog even ter bespreking bij mijn mede-partners/bestuursleden. Wordt wel een knaller!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |