what else is new?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg in ieder geval nergens de indruk dat iemand weet wat ie aan het doen is inderdaad
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:30 schreef James1988 het volgende:
Een enkeltje Zürich - Genève, tweede klas vol tarief, kost 70 euro. In eerste klas zelfs 120 euro...
WTF...
Edit: sterkte greavy + moeder van greavy!
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:03 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik kom uit op 42 frank wat neerkomt op zo'n 34 euro.
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hmm, zeker ergens anders op geklikt dan ik?
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gewoon online fahrplan bij de SBB en dan staat rechts de prijs.
Zie wat het is, SBB geeft een vanaf-prijs, oftewel de halbtax. Klik je vervolgens op preis/kauf krijg je idd hetzelfde scherm met 84 frank.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vreemd... Ik ga naar www.rail.ch, klik op 'Gewöhnliche Billette' en krijg dan dit:
[ afbeelding ]
Dat is het dubbele
http://www.scribd.com/doc(...)tel-voor-de-HSL-Zuidquote:Op woensdag 25 september 2013 21:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
IC Max... Ik moest weer even het geheugen opfrissen.
http://krant.telegraaf.nl(...)sten/bin.nsplan.html
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er is pas sprake van volledige uitvoering als er treinen zouden zijn, die zijn er niet.
Nogmaals; Als je dit de NS in de schoenen schuift begrijp je niets van de juridische procedures en verplichtingen die hierbij horen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:34 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt, dat is waar. Maar dat argument kan natuurlijk niet met goed fatsoen jaar in, jaar uit geldig blijven. Met name ook omdat de NS medeschuldig is aan het nog steeds niet beschikken over treinen.
Het wordt geen knaller. Zoals GeenStijl regelmatig zegt; Den Haag doet een plas en alles blijft zoals het was.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef DriekOplopers het volgende:
Vrijdag nog geen kabinetsbesluit over concessie Fyra. Dat blijkt uit brief die Mansveld aan MVBOV stuurde:
http://www.voorbeterov.nl/130923.php
Morgen meer nieuws. Dat dingetje ligt nog even ter bespreking bij mijn mede-partners/bestuursleden. Wordt wel een knaller!
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:40 schreef DriekOplopers het volgende:
@ DeaDLocK2K: De planning om dit dossier er effe ongezien doorheen te jassen is inderdaad wel meesterlijk, zo midden in de Algemene Beschouwingen.
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Met andere woorden; de tijd van het jaar doet er niet toe. Niemand in de regering wil zich branden aan een dossier dat onderwerp is van een parlementaire enquête. Ook een volgende regering zal dat niet doen totdat de uitkomsten van de enquête bekend zijn. Zo werkt het gewoon.
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Je zet me aan het denken. Als ik een bewindspersoon was, zou ik (als ik bang was om mijn vingers te branden) alle besluiten uitstellen tot na die enquête.
Nou ja, we doen wat we kunnen om het beleid in de gewenste richting te duwen. Daarna wachten we af.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:49 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Dat is in het verleden ook niet dusdanig erg geweest maar ze hebben wel vrij consequent hoofdpijndossiers ontweken tot na de procedure.
ff kijken of ik wat kan uploadenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
"Deze advertentie werd u aangeboden door Bertolli" ?quote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Wat staat er in die paginagrote advertentie die AB heeft gezet in de grote dagbladen?
Samenvatting: http://www.nu.nl/algemeen(...)samenwerking-ns.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 07:30 schreef b2py het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |