abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2013 @ 15:37:48 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131553955
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 15:40:57 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_131554060
Weer zo'n krachtpats-loktitel ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 25-09-2013 15:51:29 ]
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 september 2013 @ 15:49:25 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131554373
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog erger? Kan ik me na de kinderopvangkosten bijna niet voorstellen. Kind naar school scheelt (ja haha, als nr 2 er niet was, maar ok) bakken met geld. Die gaan toch niet allemaal op aan iets anders straks :(
zwemles, sportvereniging, muziekschool etc... Nee, echt goedkoper wordt het helaas niet :Y

Vandaag eten we entrecôte *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131554530
Ik ben moe. ;( Pillen moet ik, PILLUHH.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:56:50 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131554689
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Weer zo'n krachtpats-loktitel ;(
Jagen we ze toch weer weg >:)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131554960
Hardloopfilmpjes van jezelf. ;( :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 september 2013 @ 17:47:45 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558511
Lijstje :
O: Kwark
T : Niks
L : 4x speltbrood. Pindakaas, kalkoenfilet, runderrookvlees en muisjes
T : Niks
D : Soepje
T : Misschien druiven en kwark.

Men ik ben kots misselijk :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131558562
Van de sportoverkill nog ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 september 2013 @ 17:54:53 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558732
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de sportoverkill nog ja?
Van de pijnstilling die ik daarvoor heb moeten nemen :')

Ik heb het dusdanig in mijn rechterarm (maar in ene ook vannacht in mijn linker) dat het spierpijn x80 is. Ik kan amper mijn armen bewegen (met name rechts) laat staan wat optillen, maar jas aan doen of iets willen pakken. Dus ik heb pijnstilling (oxynorm = soort morfine) genomen.. vannacht was dat prima, maar soms valt hij verkeerd en dan ben ik zo godsgruwelijk misselijk :X
pi_131558790
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheheh, :* op je ellende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131558838
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
  woensdag 25 september 2013 @ 17:58:14 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
"NOU IK VIND DAT JE BEST ANDERS KAN REAGEREN!"

:')

Mja, ik heb hem al 3x in my face gehad. Maar goed, ik moet het altijd eerst even zelf ondervinden alvorens ik het op een andere manier ga doen :') Morgen medisch fitness, geen idee of ik ga sporten, maar iig wel een plan maken hebben we besloten om dit te voorkomen in de toekomst. En ws krijg ik een klap toe :P
  woensdag 25 september 2013 @ 17:59:07 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef Zeester het volgende:
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan :')

Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je dit :P Eigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld :P
pi_131558912
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan :')

Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je dit :P Eigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld :P
Je mag best zeiken van mij hoor, want het had net zo goed prima kunnen aflopen. Hopelijk moet het gewoon net als spierpijn ff een paar dagen rust hebben en kun je van 't weekend weer gewoon normale dingen doen!
pi_131559001
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
^O^
pi_131564785
0,9 eraf. Is mooi, want vorige week was er 0,8 bij, dus heb ik netto 1 ons van mijn ATL afgesnoept.
pi_131567537
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.

Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.

En zonet eventjes gesolliciteerd. :) Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen. :P
pi_131568315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.

Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.

En zonet eventjes gesolliciteerd. :) Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen. :P
Ik snap je frustratie, ik heb hetzelfde. Ik zwem in 46 (zeker na een dag dragen, want grote maten spijkerbroeken hebben vaak beetje stretch en dat gaat na een dag dragen lubberen) maar 44 zit oncharmant strak. Het is gewoon een kwestie van doorzetten!
pi_131570097
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
pi_131570336
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
pi_131571580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
http://www.devegetarier.n(...)tomaten-feta-en-munt ; en dan zoals word aangegeven heb ik er pandan-rijst doorheen gedaan. Lag ook nog een paprika en een wortel in de koelkast dus die zijn er ook in beland. Soort van groente-kliekjesdag :+
pi_131571742
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
n beland. Soort van groente-kliekjesdag
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
pi_131572307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
Verse mais :Y In mn vitatas zat suikermais, die dus gekookt en daarna mais staan pulken.
pi_131572789
Ik ben ook helemaal van de verse mais tegenwoordig. Ik kook een kolf en die gaat dan op de bbq. En ik pulk niet maar snij de korrels er gewoon vanaf.

Ik zweer bij een salade van mais, linzen en witte kaas. Plus groente en kruiden die ik in huis heb.
Spoilers!
pi_131577314
klinkt ook lekker L_S!

ATL *O* :s). En spierpijn op dag 2 is erger ja, mn kuiten :X
  donderdag 26 september 2013 @ 08:48:59 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131577782
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook helemaal van de verse mais tegenwoordig. Ik kook een kolf en die gaat dan op de bbq. En ik pulk niet maar snij de korrels er gewoon vanaf.

Ik zweer bij een salade van mais, linzen en witte kaas. Plus groente en kruiden die ik in huis heb.
Ik eet de maīs gewoon van de kolf :9~

Hier vandaag een halve dag werken en dan een halve dag vrijwilligerswerk met het hele bedrijf. Ga vanmiddag dus een schoolpleintje voorzien van geschilderde voetstapjes. Lunch en diner is van de zaak, heb een lactosevrije toegezegd gekregen en verder heb ik weinig te kiezen. Kan er altijd nog voor kiezen om minder te eten natuurlijk.

Na vandaag nog één dag werkje, morgenavond paardrijden, zaterdag inpakken, shoppen en naar een feest en dan zondag wedstrijdrijden en nog meer inpakken, klaarzetten, opruimen en weggooien. Maandagochtend naar Ikea en de bouwmarkt en dan maandagmiddag eindelijk de sleutel O+ Wat gaat de tijd soms langzaam en veel te snel tegelijk.
pi_131579445
Spannend Tink!! En ook wel weer heel erg leuk!

Ik ben nog steeds 2,6 boven mijn streefgewicht.. Eigen schuld hoor... de rem is was los.. Komt wel weer goed. Even motivatie vinden...

Lijstje van vandaag:
O: boterham kaas, boterham rauwe ham, 2 gekookte eitjes
T: worteltjes
L: kwark met banaan, appel en muesli
T: plakje ontbijtkoek
B: uur buffelen bij de fysio
D: nog geen flauw idee. De kinderen eten tosti, mijn man is niet thuis. Ik denk dat ik maar een salade maak ofzo
T: niets!

Ik ga weer geopereerd worden. Dit keer aan mijn linkerschouder. Bij rechts heeft het behoorlijk goed geholpen. Momenteel heb ik links onwijs veel pijn. |Flink balen maar hopelijk na de operatie net zo als rechts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131579563
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpen O+ De voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).

Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doet :Y Inmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag }:|

Krijg je een Neer-plastiek, overigens? Bij je schouder?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131579635
Isabeau, daar heb ik soms ook wel een beetje last van. Maar ga dan eventjes niet dagelijks op de weegschaal, dat motiveert vast meer!
pi_131579814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpen O+ De voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).

Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doet :Y Inmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag }:|

Hmm apart lijf heb jij hihi.

Nee geen Neerplastiek. Ze halen het uiteinde van mijn sleutelbeen weg.
Operatie aan het ac gewricht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131579817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:25 schreef Zeester het volgende:
Isabeau, daar heb ik soms ook wel een beetje last van. Maar ga dan eventjes niet dagelijks op de weegschaal, dat motiveert vast meer!
Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131579825
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Vicky het volgende:

Hmm apart lijf heb jij hihi.

Nee geen Neerplastiek. Ze halen het uiteinde van mijn sleutelbeen weg.
Operatie aan het ac gewricht
Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?
pi_131579854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?
ja, precies hetzelfde
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_131579898
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef Vicky het volgende:
ja, precies hetzelfde
Wel fijn om te weten dat dat goed heeft geholpen :Y

eigenlijk heb ik domweg een enorme shopdrang omdat ik 2x salaris heb gehad....was vergeten dat mijn vorige baan een maand later uitbetaalt + heeft restant vakantiedagen etc ook uitbetaald :o Gewoon thuis blijven zitten is vast goedkoper! (en kom nou niet met online shoppen aanzetten)
pi_131579927
Zet anders nu een streefgewicht in je hoofd waarbij je écht gaat shoppen en zet al een deel van dit geld daarvoor opzij!
pi_131579966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Zet anders nu een streefgewicht in je hoofd waarbij je écht gaat shoppen en zet al een deel van dit geld daarvoor opzij!
:D goed plan.
pi_131580177
Ik mag op gesprek komen. ;D

En Isabeau dat heb ik ook aan het begin gehad. Toen ben ik meer gaan eten (natuurlijk geen chips enzo :P) maar ik viel juist meer af..
pi_131580341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131580354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:49 schreef Mokkels het volgende:
Ik mag op gesprek komen. ;D

Leuk *O*
pi_131580547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:56 schreef roos85 het volgende:

Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..
Ben jij de leukste thuis }:|
pi_131580555
quote:

dan lijkt het me overduidelijk dat je lijf gewoon niet na één maar na twee dagen reageert op wat je doet :P
Kwak
pi_131580590
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben jij de leukste thuis }:|
Ja :P

Dat is soms zo vaag met die pakjes, ene keer wordt het snel bezorgd.. andere moment doen ze er paar dagen over :')
  donderdag 26 september 2013 @ 11:07:56 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_131580607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Selektvracht?
disclaimer
pi_131580609
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
  donderdag 26 september 2013 @ 11:08:30 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_131580620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
ze zei dat je friet moest eten :D O+
disclaimer
pi_131580704
Het is patat.
Ja doei.
pi_131580715
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Selektvracht?
die komen bij mij meestal ruim na zes uur... grrrr en dan heb ik dus zitten wachten van 12 tot 17...
Kwak
  donderdag 26 september 2013 @ 11:12:14 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_131580736
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is patat.
nee, voor jou zijn het chips :P inburgeren potdomme!
disclaimer
pi_131580760
...hm.. burgers...

Daar heb ik gisteren mee gelunched, trouwens. Had hamburgers uit de vriezer gehaald, maar was vergeten dat we kippensoep zouden eten :') Dus ik heb de hamburgers maar als lunch gegeten. Gewoon alleen de burgers, met wat tomatenchutney :9
Ja doei.
pi_131580815
Ik gebruik friet en patat gewoon door elkaar, ik heb geen voorkeur. Al denk ik dat ik voor ķf een patatje speciaal, of een patatje oorlog ga, en dat zijn wel heel erg duidelijk patatjes, geen frietjes ;)!
pi_131580822
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

Selektvracht?
Geen flauw idee, heb iets bij de Hema besteld en ze komen het vandaag afleveren. Verder geen tijd oid.
Misschien had ik gewoon naar de Hema moeten lopen en zelf met de grote doos moeten gaan sjouwen :+
pi_131580830
Dan maak ik erbij wel een salade van tomaat en komkommer ofzo!
pi_131580839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:11 schreef kwakz0r het volgende:

die komen bij mij meestal ruim na zes uur... grrrr en dan heb ik dus zitten wachten van 12 tot 17...
Hier ook :Y
pi_131580865
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Bij mij werkt dat niet zo geweldig. Dan heb ik de volgende dag geen zin in patat, maar bijv chocolade. Blijf je bezig.
  donderdag 26 september 2013 @ 11:17:30 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_131580867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen flauw idee, heb iets bij de Hema besteld en ze komen het vandaag afleveren. Verder geen tijd oid.
Misschien had ik gewoon naar de Hema moeten lopen en zelf met de grote doos moeten gaan sjouwen :+
dat doe ik idd altijd :') is nog goedkoper ook :D
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 11:17:53 #56
149959 SQ
snelle trees
pi_131580883
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Zeester het volgende:
Ik gebruik friet en patat gewoon door elkaar, ik heb geen voorkeur. Al denk ik dat ik voor ķf een patatje speciaal, of een patatje oorlog ga, en dat zijn wel heel erg duidelijk patatjes, geen frietjes ;)!
patatfriet!
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 11:18:58 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_131580908
ik heb aan mezelf gemerkt dat deze week weer vol aan de dieetbak gaan een veel te ambitieus plan was trouwens :@ ik bloed nog flink en ik ben zo slap als een dweil :') dus veel zinnige input komt er van mij nog niet de komende dagen :@
disclaimer
pi_131580972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mij werkt dat niet zo geweldig. Dan heb ik de volgende dag geen zin in patat, maar bijv chocolade. Blijf je bezig.
Klopt, dat is ook zo, soms, maar soms ook niet. Als ik echt visioenen van een bepaald iets begin te krijgen, dan moet ik er vaak wel aan toegeven. En dat is nu wel een beetje aan de hand. Of dat ik de smaak al zo half in m'n mond begin te proeven ;)!

En ik probeer er dan wel iets 'leuks' van te maken, ipv zoals vroeger een soort dieptepunt (ik ben ongelukkig dus ik mag naar de snackbar). Dus ik ga met een vriend samen dan naar de snackbar, en zie het als een uitje.
pi_131580995
Ik voel me na medicijn ophogen en verlagen ook niet al te florissant. Maar ik blijf braaf posten in de hoop dat ik geīnspireerd raak :')
Spoilers!
pi_131581002
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:

dat doe ik idd altijd :') is nog goedkoper ook :D
Nah, dit werd gratis bezorgd en was een bijzonder grote doos, dus wilde niet gaan sjouwen (heb geen auto hč). Maar had er geen rekening mee gehouden vast in huis te zitten terwijl de zon schijnt.
pi_131581021
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb aan mezelf gemerkt dat deze week weer vol aan de dieetbak gaan een veel te ambitieus plan was trouwens :@ ik bloed nog flink en ik ben zo slap als een dweil :') dus veel zinnige input komt er van mij nog niet de komende dagen :@
Ik hoop echt dat je je snel beter voelt. Zowel lichamelijk, als psychisch. En dat je ons binnen niet afzienbare tijd weer verlaat! O+
  donderdag 26 september 2013 @ 11:23:01 #62
149959 SQ
snelle trees
pi_131581032
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nah, dit werd gratis bezorgd en was een bijzonder grote doos, dus wilde niet gaan sjouwen (heb geen auto hč). Maar had er geen rekening mee gehouden vast in huis te zitten terwijl de zon schijnt.
ik wil best even op de zon passen voor je hoor :D
Hier is ie in elk geval niet :')
disclaimer
pi_131581104
Ik wilde er voor je in gaan wandelen, SQ!
  donderdag 26 september 2013 @ 11:28:07 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_131581166
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde er voor je in gaan wandelen, SQ!
oh dat mag ook O+
disclaimer
pi_131581235
Het regent hier en ik moet heel veel wassen. ;(
  donderdag 26 september 2013 @ 11:57:30 #66
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131581917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Zeester het volgende:
Hier is het een friet speciaal en een frietje oorlog hoor... Maarja, laten we die discussie niet elke drie topics opnieuw voeren.

quote:

Zeker leuk klusje, al begint het hier nu een beetje te betrekken. Ik hoop dus wel echt dat het droog blijft...

En de rest is ook een leuk klusje, alleen duren dat soort klussen altijd net iets te lang. Vind opnieuw inrichten enzo echt fijn, maar al dat inpakken en poetsen enzo kost veel meer tijd dan die nieuwe bank uitzoeken }:|

SPOILER
http://www.kwantum.nl/ima(...)3x343/0407932_02.jpg
  donderdag 26 september 2013 @ 12:01:20 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_131582014
ik neem aan dat dit de meubels van de vorige bewoners zijn?
Want het is moeilijk inschatten. Wat doe je met de muren, heb je een salontafel, planten, etc
disclaimer
pi_131582024
Ik vind de gordijnen die er hangen veel mooier, Tink. En dat schilderij O+
  donderdag 26 september 2013 @ 12:02:19 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_131582038
ja maar dat zijn niet haar meubels / decoraties volgens mij :D
disclaimer
pi_131582081
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar dat zijn niet haar meubels / decoraties volgens mij :D
Nou ja, omdat ze zei dat die afgrijselijke stoelen er uit gaan, ging ik er van uit dat de rest dus bleef :@ Dan moet je zeggen dat álles wat daar staat er uit gaat.
  donderdag 26 september 2013 @ 12:04:26 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_131582087
ik hou persoonlijk wel van een beetje kleur, dus ik denk niet dat je mijn mening moet vragen over combinaties van grijs met wit en grijs en nog wat wit en zwart er bij. Maar de gordijnen an sich vind ik wel mooi!
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 12:04:37 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_131582090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, omdat ze zei dat die afgrijselijke stoelen er uit gaan, ging ik er van uit dat de rest dus bleef :@ Dan moet je zeggen dat álles wat daar staat er uit gaat.
Agreed.
disclaimer
pi_131582130
Ik vind alles grijs-wit-zwart ook om te gruwelen, maar is nu heel erg in. Over 20 jaar kijken en lachen we er om op Funda zoals we nu om de schrootjes lachen. Denk ik dan hč 8-)
  donderdag 26 september 2013 @ 12:07:16 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_131582156
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alles grijs-wit-zwart ook om te gruwelen, maar is nu heel erg in. Over 20 jaar kijken en lachen we er om op Funda zoals we nu om de schrootjes lachen. Denk ik dan hč 8-)
Dat was in de vroege nineties ook al :') Alleen toen had iedereen (IEDEREEN!!) er rode accenten bij :D
disclaimer
pi_131582171
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

Dat was in de vroege nineties ook al :') Alleen toen had iedereen (IEDEREEN!!) er rode accenten bij :D
Ow, is me niet opgevallen 8-) Toen was het wel veel Jan de Bouvrie: alles in twee-tallen.
  donderdag 26 september 2013 @ 12:09:18 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_131582202
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ow, is me niet opgevallen 8-) Toen was het wel veel Jan de Bouvrie: alles in twee-tallen.
nee jong, dat was veel later!
Ik heb het echt over 1990-vroeg :D
disclaimer
pi_131582203
quote:
Dit. Echt. De hel op aarde.
Ja doei.
pi_131582217
quote:
Hetzelfde als met dat Rivera Maison en look-a-likes denk ik.. Dat schiet ook met paddestoelen uit de lucht, iedereen heeft het ineens. :P
pi_131582293
Ik ben ook meer van de (knal)kleuren

Maar de gordijnen op zich zijn mooi
  donderdag 26 september 2013 @ 12:20:15 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131582467
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lekker modern en strak heette dat! :Y

Liep een beetje parallel met de grenen met bordeaux stroming. :X ;( En geel, vooral veel geel ook. Op de muren en het verfwerk.

Ik ga binnenkort ook beginnen met verven thuis! *O* Ik kan echt niet wachten.
Nu is ons verfwerk grijs met lichtgrijze panelen maar alles gaat mooi wit worden. En de rest van het huis heeft kleur zat. :D We hebben een zeegroenblauwe muur en nog ergens anders een zeegroen deel en dan binnenkort lekker veelkleurige eetkamerstoelen. :Y *O*
pi_131582502
Grijs/wit/zwart doet me vooral aan van die single-mannen-huizen denken ;(

Wij hebben zelf ook een grijze bank, maar de rest van de kamer heeft ook wel gewoon kleur O+
Ja doei.
pi_131582549
Grijs, wit, zwart, paars en fuchsia hier. Als er ooit nog een keer geverfd gaat worden.
Spoilers!
  donderdag 26 september 2013 @ 12:23:52 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131582553
Idd van die single mannen neukpaleisjes. Met flink veel spiegels ook. :') Oh, en van dat zwartemarmerde fineer. ;( *jank*

Lijstje van vandaag:

O: Brinta en paar stukjes mango
S: 35 minuten hardlopen
T: roggebrood m kaas
L: 3 boterhammen m appelstroop, 1 rode paprika
T: kwark m bessen
D: gestoomde wortels, gegrild kipfiletje en 'nogiets'
pi_131582565
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Grijs/wit/zwart doet me vooral aan van die single-mannen-huizen denken ;(

Wij hebben zelf ook een grijze bank, maar de rest van de kamer heeft ook wel gewoon kleur O+
Maar wel met rode accenten! Dat kom ik echt bij elke single man in huis tegen. Rood.
pi_131582648
Ik heb zwembadblauw (;)) op de muur met witte en grijze (ook grijs metaal) elementen. Turquoise gordijnen. Maar ik ben wel fan van veel en kleur, mijn huis kan niet gedecoreerd genoeg zijn :D. En ik ben verlieeeefd op de nieuwe Ikea kiekkast (vitrinekast), ook al zijn vitrinekasten een van de lelijkste dingen die je je huis aan kunt doen.

Edit: deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70240332/. Ik ben aan het overwegen mijn dvd collectie weg te doen en deze te nemen op die plek. Al kan ik ook nog niet zonder m'n dvd's.
pi_131582689
Hier zat al zwart behang op de muur. 2 witte muren en 1 rode. :')
pi_131582724
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:27 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zwembadblauw (;)) op de muur met witte en grijze (ook grijs metaal) elementen. Turquoise gordijnen. Maar ik ben wel fan van veel en kleur, mijn huis kan niet gedecoreerd genoeg zijn :D. En ik ben verlieeeefd op de nieuwe Ikea kiekkast (vitrinekast), ook al zijn vitrinekasten een van de lelijkste dingen die je je huis aan kunt doen.

Edit: deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70240332/. Ik ben aan het overwegen mijn dvd collectie weg te doen en deze te nemen op die plek. Al kan ik ook nog niet zonder m'n dvd's.
Die vond ik ook zooo mooi. O+ Ik wist alleen niet wat ik erin zou moeten doen..
pi_131582738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:31 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Die vond ik ook zooo mooi. O+ Ik wist alleen niet wat ik erin zou moeten doen..
Ik heb hele collecties aan prullaria die er meteen in zouden kunnen. En dan zou ik die collecties ook kunnen uitbreiden <3. Lelijke stenen beeldjes van de rommelmarkt bijvoorbeeld. En nu staat het stof te vangen op een plank.
  donderdag 26 september 2013 @ 12:41:26 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_131582975
ik hou wel van kleur maar van mijn prullarialiefde ben ik wel redelijk bekomen inmiddels _O-
(mede dankzij volhardende echtgenoot :'))
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 12:42:26 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_131583005
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:24 schreef Mokkels het volgende:

[..]

Maar wel met rode accenten! Dat kom ik echt bij elke single man in huis tegen. Rood.
Toen ik voor het eerst bij mijn man thuis kwam dacht ik dat zijn appartement door zijn moeder was ingericht. Het zag er veel te smaakvol uit voor een vrijgezelle hetero. Maar dat had ie toch zelf gedaan. Vond ik best indrukwekkend _O-
disclaimer
pi_131583062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
...hm.. burgers...

Daar heb ik gisteren mee gelunched, trouwens. Had hamburgers uit de vriezer gehaald, maar was vergeten dat we kippensoep zouden eten :') Dus ik heb de hamburgers maar als lunch gegeten. Gewoon alleen de burgers, met wat tomatenchutney :9
Hamburgers! :9
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_131583073
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou wel van kleur maar van mijn prullarialiefde ben ik wel redelijk bekomen inmiddels _O-
(mede dankzij volhardende echtgenoot :'))
Meeste mannen zijn er niet van. Nou is de meest consistente man in mijn leven mijn gay-best-friend, en laat die nou precies dezelfde fascinatie voor lelijke dingen hebben als ik. En zijn vriend ook. Dus rommelmarkten met z'n 3 en het is echt feest, ruzie maken wie het lelijke hertenbeeldje mag kopen ;)!
pi_131583098
Wij zijn beide te weinig van de 'prullaria', als in: ons huis is nog steeds relatief ongezellig. Maar we hebben ook beide geen oog voor dingen, of smaak, ofzo. Soms lastig :')
Ja doei.
pi_131583106
Mijn vriend had alles geel geverfd en grenen meubels. Ik wist gelijk dat ik daar nooit, nooit zou gaan wonen. Er was van die flat echt niets te maken. Het boeit hem niet en het zal hem ook nooit boeien. Ik mag blij zijn als het hem opvalt dat ik een nieuw schilderij heb opgehangen.
Niet dat ik er verstand van heb hoor, ik heb een vriendin die met mij beslist hoe mijn huis er uitziet :')
Spoilers!
pi_131583138
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn beide te weinig van de 'prullaria', als in: ons huis is nog steeds relatief ongezellig. Maar we hebben ook beide geen oog voor dingen, of smaak, ofzo. Soms lastig :')
Ik hou ook niet van prullaria. Komt door mijn moeder, die zei altijd dat ik het zelf schoon moest maken als ik iets wilde. Ik koop straks mijn nieuwe badkamer en keuken ook primair op het makkelijke schoonmaken.
Spoilers!
pi_131583179
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Een rommelmarkt is dan ook niet bepaald een toonbeeld van goede smaak. :+
pi_131583238
Zie dan altijd dingen bij anderen dat ik denk "ja, mooi! Moeten wij ook eens doen", maar als puntje dan bij paaltje komt dan is het of een vlag op een strontschuit, of we staan dan fantasieloos in een tweedehandswinkel (paupers die we zijn) en gaan dan weer met lege handen weer naar huis.

Wel laatst een grote kast gekocht die wij geweldig vinden. Misschien nog een laagje verf er overheen ooit, afhankelijk van hoe we de eetkamer gaan verven, ooit. Nee, we zouden nooit een vol huis willen, maar als ik nu hier in de eetkamer om me heen kijk is 't ook wel wat treurnis. ;( :')_!
Ja doei.
pi_131583276
Stijl en smaak, wasda? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131583278
Hier staan echt overal troepjes en dingen, heel veel aan de muur. Als ik het zo lees zouden jullie het allemaal vreselijk vinden :D. Ik hou ervan.
pi_131583347
Ik heb ook een hekel aan troepjes en dingetjes, al vind ik het in sommige interieurs geweldig, hoor. Maar niet bij mij thuis. En ik vind het hier ondanks de 'leegte' ook heel gezellig!
pi_131583363
We wonen hier nu 10 jaar en ik heb eindelijk meer dan 1 plant in huis. En een letterbak. En zo'n trapje aan de muur. En een schilderij. En een kleurenplan. En al een half jaar geschuurde kozijnen en een halfgeverfde boekenkast. En en hele grote doos met boeken in de woonkamer. Dussss.
Spoilers!
pi_131583403
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hou ook niet van prullaria. Komt door mijn moeder, die zei altijd dat ik het zelf schoon moest maken als ik iets wilde. Ik koop straks mijn nieuwe badkamer en keuken ook primair op het makkelijke schoonmaken.
Dit heb ik ook meegekregen van mijn moeder. Al hou ik er stiekem wel van O+ maar dan hoor ik die stem van haar weer in m'n hoofd "Heb je nou allemaal weer van die 'sarrewarrie' gekocht?"
pi_131583766
Hier nog steeds grieperig. En heb trek in alles! Alleen vriendlief gaat niet naar de winkel dus ik kan niet snaaien! O+

Verder sinds vorige week anderhalve kilo afgevallen volgens de weegschaal hier :D Volgende week weer een weegschaal kopen en dan thuis vol goede moed verder!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:13:05 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131583809
Anderhalve kilo! Wat goed! :Y

Ik hou wel van een beetje aankleding maar probeer het tegenwoordig toch ook wel rustiger te houden.
Sowieso bewaak ik de bovenkant van mijn kast, anders krijg ik bonje met Duderinnetje. :+ :D

We hebben aantal jaar een behoorlijk kleurrijke bank gehad (iemand noemde hem vorige week nog hysterisch }:| )

Hier zie je de kleuren nog wat beter: http://img.photobucket.co(...)ouwen/Dsc01747-k.jpg

Die bank is nu weg, daar is een grijze voor in de plaats gekomen, aan de andere kant van de kamer. De kleur zit op de muur en op een paar kleine dingetjes.
De kast met de kleur van de muur: http://img.photobucket.co(...)2012-02-25135506.jpg

En mijn lijstjes boven de bank: http://img.photobucket.co(...)2012-02-19154047.jpg

(De bank die daar staat is niet onze huidige bank, dat was de noodbank. ;) )

Oh, en de boekenplanken zijn weg, de box is weg, de salontafel staat aan de zijkant. Op deze foto is het helemaal hutjemutje vol, dat is nu heel anders. :Y Heb alleen geen goede duidelijke foto's.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:17:07 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_131583921
die bank van BE _O_
disclaimer
pi_131583954
Kleur in huis O+
  donderdag 26 september 2013 @ 13:19:12 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_131583977
mijn probleem is dat ik huizen waar kinderen wonen echt nooit leuk, gezellig of smaakvol vind ogen. En ja, dat komt door al dat lilleke kutspeelgoed en die box en die kinderstoelen. Het is allemaal lelijk en hysterisch en rommelig :')
ik bereid me ook maar vast voor op me de komende tien jaar niet happy voelen in mijn interieur :')
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 13:20:00 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131583990
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
die bank van BE _O_
Goed he! :Y O+ En... uitgezocht door mijn echtgenoot... 'wat denk je van deze dan?' O+

Maar hij zat niet echt lekker, hele diepe zit en gedoe met die losse kussens en na 7 jaar waren we hem ook wel een soort van zat.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:20:20 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_131584000
ja losse kussens zijn kut :r
disclaimer
pi_131584024
Weet iemand hier iets tegen het kapot lopen van hielen? Loop ze vaak tot bloedens toe open :')
Maakt niet uit of het dure of goedkope schoenen zijn, pantykousje helpt niet altijd en ik wil ook wel eens met blote voeten in ballerina's of pumps :(
  donderdag 26 september 2013 @ 13:21:51 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131584033
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn probleem is dat ik huizen waar kinderen wonen echt nooit leuk, gezellig of smaakvol vind ogen. En ja, dat komt door al dat lilleke kutspeelgoed en die box en die kinderstoelen. Het is allemaal lelijk en hysterisch en rommelig :')
ik bereid me ook maar vast voor op me de komende tien jaar niet happy voelen in mijn interieur :')
^O^
Het is altijd rommelig en nooit echt netjes.
Boekjes zie altijd een pestzooi zijn omdat zij ze nooit netjes terug zetten. Curverbakken everywhere voor de duplo, de trein.
Een mini-ikea tafeltje dat onder de stift zit. Etc. etc. :')

We hebben een hangend tv meubel en daar passen die bakken dus precies onder, dus het is wel een beetje weg te werken, maar veel liever had ik daar gewoon een zwevend meubel met daaronder gewoon netjes en ruimtelijk niks.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:22:40 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_131584054
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:21 schreef roos85 het volgende:
Weet iemand hier iets tegen het kapot lopen van hielen? Loop ze vaak tot bloedens toe open :')
Maakt niet uit of het dure of goedkope schoenen zijn, pantykousje helpt niet altijd en ik wil ook wel eens met blote voeten in ballerina's of pumps :(
preventieve blarenpleisters. Huismerk Etos bevalt me erg goed.
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 13:24:08 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_131584091
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

^O^
Het is altijd rommelig en nooit echt netjes.
Boekjes zie altijd een pestzooi zijn omdat zij ze nooit netjes terug zetten. Curverbakken everywhere voor de duplo, de trein.
Een mini-ikea tafeltje dat onder de stift zit. Etc. etc. :')

We hebben een hangend tv meubel en daar passen die bakken dus precies onder, dus het is wel een beetje weg te werken, maar veel liever had ik daar gewoon een zwevend meubel met daaronder gewoon netjes en ruimtelijk niks.
Ermahgerd ja. Naja, ik kan de onderkasten van onze ensuite vrij maken en ze forceren daar hun teringzooi in te stoppen. En de rest op de slaapkamer. Zei ik nu vol overtuiging :')
disclaimer
pi_131584119
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ghehe. Sterkte :')_!
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:25:47 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_131584132
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ghehe. Sterkte :')_!
:'(
disclaimer
pi_131584147
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

preventieve blarenpleisters. Huismerk Etos bevalt me erg goed.
Die maar eens halen dan, vind het echt vrij irritant.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:26:44 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_131584152
Krijg ook nu al te horen "ja, dan krijgen jullie ook een Tripp Trapp van ons!"
SODEMIETER OP IK WIL DIE LELIJKE DINGEN NIET IN MIJN HUIS :'(
Misschien moet ik maar een kelder uitgraven voor m'n nageslacht ;(
disclaimer
pi_131584171
Een wat? ;(
Ja doei.
pi_131584190
Kan je dat eten, een tripp trapp?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 26 september 2013 @ 13:28:44 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_131584199
quote:
9s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Een wat? ;(
een dit :r

disclaimer
pi_131584204
Burn it.
Ja doei.
pi_131584215
En dat plaatje ook, met al die vrolijke mensen :r
Ja doei.
pi_131584242
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
Je hebt Tripp Trapp stoelen ook in hysterische kleuren!

Ze zijn wel echt ontzettend fijn...
  donderdag 26 september 2013 @ 13:30:16 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_131584246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
En dat plaatje ook, met al die vrolijke mensen :r
Ze zijn zeer blijde want dezen functionele stoel gaat 18 jaar mee!

Tegen de tijd dat je 18 bent heb je wel een reet als een plank en rugaids, maar dat mag de pret niet drukken *O*
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 13:30:52 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_131584268
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je hebt Tripp Trapp stoelen ook in hysterische kleuren!

Ze zijn wel echt ontzettend fijn...
Geef me 1 reden waarom ze ontzettend fijn zijn. Ze zijn lelijk, ze zitten kut en het verstellen is superlastig. _O-
disclaimer
pi_131584275
Bah. Ik ga boodschappen doen voordat de scholen hier weer uit gaan en iedereen met z'n jankende kroost door de supermarkt sleurt.
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:31:22 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_131584282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Bah. Ik ga boodschappen doen voordat de scholen hier weer uit gaan en iedereen met z'n jankende kroost door de supermarkt sleurt.
_O- O+ :')
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 13:32:27 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131584314
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
:D Ze zijn spuuglelijk, maar voor de kinderen zitten ze echt wel lekker en het verstellen is echt een eitje. :Y
Sorry. :@

Maar de mijne gaat ook echt wel weg voor ze puber zijn hoor. :o Ik dacht er laatst al aan, maar het is toch echt wel handig dat ze wat hoger zitten.
  donderdag 26 september 2013 @ 13:34:44 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_131584384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Ze zijn spuuglelijk, maar voor de kinderen zitten ze echt wel lekker en het verstellen is echt een eitje. :Y
Sorry. :@

Maar de mijne gaat ook echt wel weg voor ze puber zijn hoor. :o Ik dacht er laatst al aan, maar het is toch echt wel handig dat ze wat hoger zitten.
Er zijn anno 2013 echt veel praktischer stoelen te koop. En ik durf te wedden dat mijn kind lekkerder zit op een catifa dan op dat spartaans geval :D
(mijn haat jegens de tripptrapp gaat diep, heel diep :') )

ik heb 'm al uitgezocht trouwens, mocht het ooit nodig zijn :+

SPOILER
kleurt goed bij de bank :7
disclaimer
pi_131584387
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Geef me 1 reden waarom ze ontzettend fijn zijn. Ze zijn lelijk, ze zitten kut en het verstellen is superlastig. _O-
Verstellen gaat best ok, en hoef je natuurlijk niet wekelijks te doen. Ik heb natuurlijk alleen ervaring tijdens het werk, maar kinderen wiebelen er een stuk minder op, ze zitten goed recht aan tafel. Je hebt niet het probleem dat ze niet met de voeten bij de grond kunnen, of dat ze op hun knieën op een normale stoel moeten zitten.
pi_131584467
Het gaat al tijden over kinderen hierzo. ;(
  donderdag 26 september 2013 @ 13:38:28 #132
149959 SQ
snelle trees
pi_131584486
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Het gaat al tijden over kinderen hierzo. ;(
Ja, sorry. niet helemaal, het ging over interieurs en dat die altijd lelijk worden als er kinderen in een huis leven :')
Maar goed, dieet!

ik heb niks te melden ;(
disclaimer
pi_131584507
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, sorry. niet helemaal, het ging over interieurs en dat die altijd lelijk worden als er kinderen in een huis leven :')
Maar goed, dieet!

ik heb niks te melden ;(
Ik ook niet. Behalve dat ik me volprop.
pi_131584563
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ook niet. Behalve dat ik me volprop.
Ik niet behalve dat ik zin heb in friet, pizza, kant en klare lasagne, chocola en ga zo maar door. Maar ik ziek, vriendlief geen zin om naar de winkel te gaan dus ik heb niets te snaaien.

En vanavond eten we vieze bloemkool...
  donderdag 26 september 2013 @ 13:41:24 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131584571
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er zijn anno 2013 echt veel praktischer stoelen te koop. En ik durf te wedden dat mijn kind lekkerder zit op een catifa dan op dat spartaans geval :D
(mijn haat jegens de tripptrapp gaat diep, heel diep :') )

ik heb 'm al uitgezocht trouwens, mocht het ooit nodig zijn :+

SPOILER
kleurt goed bij de bank :7
Mja... ook niet echt mooi. Maar goed, ik denk dat geen enkele dat is.
Vrienden van ons hebben een bloom, daarbij krijg ik steeds een kappersgevoel. :+

Anyway... paprika hier. :)
pi_131584579
M'n bus muesli is leeg. ;(

Verder geen verschil met eerder deze week en da's eigenlijk wel prima ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131584617
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vrienden van ons hebben een bloom, daarbij krijg ik steeds een kappersgevoel. :+

Dat is pas een verschrikkelijke stoel!
  donderdag 26 september 2013 @ 13:45:52 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_131584694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

die vind ik allemaal zo briljant O+ :@
Maar goed, ik heb sowieso een zeer afwijkende smaak :')
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 13:48:45 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131584774
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

die vind ik allemaal zo briljant O+ :@
Maar goed, ik heb sowieso een zeer afwijkende smaak :')
Jij bent zeker zo'n lekkere spontane gekke hippe meid?

*duikt*
  donderdag 26 september 2013 @ 13:54:54 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_131584920
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*duikt*
_O- :o
Ik denk juist bij dat soort mensen aan bugaboos en tripptrapps eigenlijk :')
nee, bij mij gaat vorm vrijwel altijd voor functie en ik wil uiteraard geen dingen die iedereen al heeft. I'm shallow like that :7
disclaimer
pi_131584926
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:48 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*duikt*
_O-

De stoel die je post vind ik echt Heel Erg Lilluk, SQ :o

De Tripptrapp is ook niet mooi, maar wel echt praktisch en iets minder....aanwezig, vierkant....lilluk? :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 26 september 2013 @ 13:56:15 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_131584962
tsja, veel mensen vonden mijn nauwelijks zichtbare eettafellamp ook Vreselijk Lilluk en menigeen kotst van mijn oranje bank. Jammer dan, ik moet er mee leven :P
disclaimer
pi_131584986
Dat is wel het voordeel aan mijn werk, ik kan best veel uitproberen!
  donderdag 26 september 2013 @ 13:57:43 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_131585002
ik heb vijf jaar die zooi verkocht en gedemonstreerd. Alles dat vaker dan drie keer per dag over de toonbank ging hoef ik al niet meer /snob
disclaimer
pi_131585166
Ik heb dat ook wel een beetje SQ, met alles. Maar ik woon weer wel in een huis vol Ikea. Maar dan hou ik voor mezelf maar vol dat ik de enige ben die het op deze manier combineert.

Dieten, tsjaa, hier gaat het wel goed, behalve dat ik zin heb in patat. Ik ben echt klaar voor onder de 90 wegen geloof ik. Nog even doorzetten!
  donderdag 26 september 2013 @ 14:10:54 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131585403
:D Zeester! _O- O+ 'Dat ik de enige ben die het zo combineert!' :D O+

quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vijf jaar die zooi verkocht en gedemonstreerd. Alles dat vaker dan drie keer per dag over de toonbank ging hoef ik al niet meer /snob
:D Zelfkennis is een groot goed! :Y

[ Bericht 26% gewijzigd door BE op 26-09-2013 14:18:01 ]
pi_131585478
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- O+ :')
Dan liever langzaam rollende bejaarden! :+
Ja doei.
pi_131585620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:10 schreef Brighteyes het volgende:
:D Zeester! _O- O+ 'Dat ik de enige ben die het zo combineert!' :D O+

[..]

:D Zelfkennis is een groot goed! :Y
Lach je me nou uit of toe :P?
  donderdag 26 september 2013 @ 16:22:40 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131589362
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:41 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik niet behalve dat ik zin heb in friet, pizza, kant en klare lasagne, chocola en ga zo maar door. Maar ik ziek, vriendlief geen zin om naar de winkel te gaan dus ik heb niets te snaaien.

En vanavond eten we vieze bloemkool...
Dan maak je lekkere bloemkool. ...
Bloemkool O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131589697
Blegh ineens allemaal misselijk enzo :(
pi_131589792
Kinderen bah. Alles dat kinderen nodig hebben, gebruiken, willen hebben, gewoon, kinderen bah.

Behalve mijn eigen kinderen als ik ze krijg natuurlijk. Die zijn cool.

Mijn tante had ook een hekel aan al die troep van kinderen. Dus haar kinderen mochten alleen houten speelgoed. :D
  donderdag 26 september 2013 @ 16:45:43 #152
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131590078
SQ _O- ik heb zeker 3x om je posts moeten lachen :D
  donderdag 26 september 2013 @ 16:47:55 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_131590143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
SQ _O- ik heb zeker 3x om je posts moeten lachen :D
nou, dan heb ik in elk geval 1 dag opgefleurd vandaag O+
disclaimer
pi_131590194
Wij moesten alle kinderspeelgoed op onze slaapkamers houden en als we er mee in de woonkamer speelden dan moest het na het spelen weer in de slaapkamer :o Mijn moeder wilde dus vast al die zooi niet in huis _O-

Ik had een shoppingspree en wilde alle winkels leegkopen *O* Kledingwinkels, schoenenwinkels, kookwinkels, boekenwinkels, prullenwinkels etc geweest *O* Héérlijk! helemaal niets nada noppes gekocht :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 september 2013 @ 16:49:47 #155
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131590201
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

_O- :o
Ik denk juist bij dat soort mensen aan bugaboos en tripptrapps eigenlijk :')
nee, bij mij gaat vorm vrijwel altijd voor functie en ik wil uiteraard geen dingen die iedereen al heeft. I'm shallow like that :7
Whehe... Wat zul je een vreselijk beeld van mij hebben dan :')
  donderdag 26 september 2013 @ 16:50:11 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_131590217
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:
Wij moesten alle kinderspeelgoed op onze slaapkamers houden en als we er mee in de woonkamer speelden dan moest het na het spelen weer in de slaapkamer :o Mijn moeder wilde dus vast al die zooi niet in huis _O-

Ik had een shoppingspree en wilde alle winkels leegkopen *O* Kledingwinkels, schoenenwinkels, kookwinkels, boekenwinkels, prullenwinkels etc geweest *O* Héérlijk! helemaal niets nada noppes gekocht :')
All the fun for free *O*
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 16:50:51 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_131590245
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Whehe... Wat zul je een vreselijk beeld van mij hebben dan :')
noem jij jezelf lekker gek enzo?
disclaimer
pi_131590260
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

All the fun for free *O*
Heb geld op mijn itunes account gezet en een app van 2,69 gekocht waar ik heel blij van werd :')
  donderdag 26 september 2013 @ 16:53:43 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_131590311
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb geld op mijn itunes account gezet en een app van 2,69 gekocht waar ik heel blij van werd :')
Heerlijk!

Ik bedacht me gisteren in algehele paniek dat ik een nieuwe outfit moest voor een bruiloft morgen, aangezien ik me de meest afstotelijke walvis aller tijden voel momenteel en niks meer past. Dus ik de winkel in (alleen de V&D en Vero Moda waren open, VIPavond ofzeau). ALLES STRAK! Dus na een halve jankbui ook met lege handen huiswaarts gekeerd. Moet nog wel iets bedenken voor morgen :')
Maar goed, dat was dus ook heul goedkoop.
disclaimer
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 september 2013 @ 16:53:50 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131590314
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

noem jij jezelf lekker gek enzo?
nee... Maar mijn dochter zit (ja, met haar negen jaar) op een Stokke tripp trapp en lag (nu niet meer!) in een Bugaboo. Ow en ik draag Desigual :+
  donderdag 26 september 2013 @ 16:54:47 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_131590344
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

nee... Maar mijn dochter zit (ja, met haar negen jaar) op een Stokke tripp trapp en lag (nu niet meer!) in een Bugaboo. Ow en ik draag Desigual :+
Maar nu draai je de vergelijking om.

Bier is een drankje.
Niet alle drankjes zijn bier.
:P
disclaimer
pi_131590355
quote:
11s.gif [b]Op donderdag 26 september 2013 16:53 schreef Sjeen het volgende:[/b

Wie verzint al die peuterpraatwoorden toch :')
  donderdag 26 september 2013 @ 16:55:17 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_131590356
hoewel desigual wel aardig onvergeeflijk is ;(
disclaimer
pi_131590358
Ik las 'Bier is een bankje'

en dacht aan vroegah, toen je nog feestjes had bij mensen thuis en je bierkratjes als extra stoelen had O+
Ja doei.
pi_131590383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

en dacht aan vroegah, toen je nog feestjes had bij mensen thuis en je bierkratjes als extra stoelen had O+
Kussentje er op: klaar *O*
pi_131590393
Wijn uit een mok O+ Dat soort feestjes O+
pi_131590401
Ja! O+
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 16:57:07 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_131590408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:55 schreef motorbloempje het volgende:

Feestjes waarbij je bierkratjes als enige stoelen had O+
disclaimer
  donderdag 26 september 2013 @ 16:57:20 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_131590412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:56 schreef Isabeau het volgende:
uit een omgespoeld jampotje :')
disclaimer
pi_131590414
Laatste zo'n feestje dat ik had was "oh, alles is op. Wacht. Er is nog sambuca. Maar geen glazen meer..."

- ah joh, we drinken het wel uit de fles

:')

Auw. Ik voel de hoofdpijn nog/weer..
Ja doei.
pi_131590503
Uit de fles kan je de kcal niet bijhouden -O-
  donderdag 26 september 2013 @ 17:01:07 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_131590511
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Uit de fles kan je de kcal niet bijhouden -O-
Heus wel, als je de fles gewoon netjes leeg drinkt in je eentje :Y
disclaimer
pi_131590613
Ghehe. Zo'n feestje ga ik geven als ik m'n master heb gehaald.

Van die momenten dat ik de kater er (vooraf) wel voor over heb :')
Ja doei.
pi_131590649
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:

Heus wel, als je de fles gewoon netjes leeg drinkt in je eentje :Y
Goed punt!
pi_131590656
Maandag sollicitatiegesprek voor een vrijwilligersfunctie. Super spannend.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een keer dropshot uit een mok, terwijl ik eigenlijk sowieso niet had mogen drinken. Ik was er na onderhalve mok niet meer helemaal bij, dacht bij mezelf "ik moet echt stoppen met drinken, maar ik drink dit glas nog even op" dus toen dronk ik die mok nog op, vulde hem uit automatisme bij en goot nog een keer een mok naar achter omdat die op moest. Ik heb echt pijn gehad die avond. :')
pi_131590677
En nu lust je geen dropshot meer? hehehe
  donderdag 26 september 2013 @ 17:07:18 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_131590685
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had een keer dropshot uit een mok, terwijl ik eigenlijk sowieso niet had mogen drinken. Ik was er na onderhalve mok niet meer helemaal bij, dacht bij mezelf "ik moet echt stoppen met drinken, maar ik drink dit glas nog even op" dus toen dronk ik die mok nog op, vulde hem uit automatisme bij en goot nog een keer een mok naar achter omdat die op moest. Ik heb echt pijn gehad die avond. :')
2,5 frigging mok dropshot. Heb je je ingewanden uitgekotst? _O-
disclaimer
pi_131590709
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:06 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn god _O- :')
Ja doei.
pi_131590710
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:49 schreef Isabeau het volgende:

echt? bij ons thuis was het altijd een puinhoop, alle speelgoed uit de mand, kinderen in de mand... kleed over tafel was een hut, ik las altijd boeken in een soort mini-hutje van tuinkussens midden in de kamer, in de poort stond een kartonnen speelhuis waarin we ook wel eens mochten avondeten O+ en het stond ook wel eens binnen. Alle lego en barbies over de kamervloer... we speelden ook wel op mijn kamer, maar vaker beneden eigenlijk...

gelukkig is mijn moeder ook een rommelkont, die kon er wel tegen denk ik...
Kwak
  donderdag 26 september 2013 @ 17:08:43 #180
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131590736
Sambuca :X zelfde categorie als goldstrike. Drink ik nooooooit meer _O-
pi_131590747
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef Isabeau het volgende:
En nu lust je geen dropshot meer? hehehe
Nee. :') Zelfde met goldstrike. Van alleen de geur ga ik al over mijn nek.

quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

2,5 frigging mok dropshot. Heb je je ingewanden uitgekotst? _O-
Ja. :') Tot de laatste druppel zwarte troep er weer uit was.
pi_131590751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
Oh ja, Goldstrike.. die avonden... ;( :')_!
Ja doei.
pi_131590755
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
Ik heb dat met Apfelcorn :r Zo van moeten spugen dat als ik het al ruik, dan moet ik al kokhalzen.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:09:55 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_131590767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb dat met Apfelcorn :r Zo van moeten spugen dat als ik het al ruik, dan moet ik al kokhalzen.
ik wilde idd net apfelkorn roepen ;(
disclaimer
pi_131590769
Haha, allemaal pijnlijke Goldstrike herinneringen. :D
pi_131590774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt? bij ons thuis was het altijd een puinhoop, alle speelgoed uit de mand, kinderen in de mand... kleed over tafel was een hut, ik las altijd boeken in een soort mini-hutje van tuinkussens midden in de kamer, in de poort stond een kartonnen speelhuis waarin we ook wel eens mochten avondeten O+ en het stond ook wel eens binnen. Alle lego en barbies over de kamervloer... we speelden ook wel op mijn kamer, maar vaker beneden eigenlijk...

Precies zoals het bij mij thuis was O+
Ach mijn huis is nu ook nog steeds een rommel en heb 1001 prullaria.
pi_131590795
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

Ik heb wel eens een goldstrike feestje gehad met 5 flessen goldstrike die 'op moesten'. En dan tot diep in de nacht ochtend doorgaan terwijl er al her en der mensen in slaapzakken in de kamer liggen te pitten.
pi_131590799
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yep Goldstrike-avonden.....beginnen altijd heel leuk :D
  donderdag 26 september 2013 @ 17:11:25 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_131590805
Op een nuchtere maag een liter apfelkorn atten tijdens DOA. Dat was echt fantastisch. Gelukkig kotste ik ook pure alcohol uit daardoor en lag de ingang van de tent niet vol brokjes.
disclaimer
pi_131590813
Kaneellikeur, wat een bizar vieze uitvinding. Maar ja, er zat goud in hč :')
pi_131590819
Ik heb nog een laagje Goldstrike hier staan. FOK!ker nam het mee naar een meeting bij mij thuis. Ik heb zijn hoofd recht boven de emmer mogen houden want hij viel er telkens in. En toen die vroeg in de ochtend wakker werd en de gordijnen opendeed en "WAAR BEN IK!?" schreeuwde. Geniaal gewoon. :') :D Gevaarlijk spul.
pi_131590851
Goldstrike vind ik niet zo. Maar Jagermeister <3! Maar goed, dan weet ik wel dat het een goed-foute avond gaat worden, als de Jagermeister erbij komt!

Maar ik heb nog steeds niet gedronken in september, en ga dat ook nu niet meer verpesten! *jeej* voor mij en doorzettingsvermogen enzo :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 26 september 2013 @ 17:13:35 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131590872
Ik heb dat met Schotse whisky... En alles wat op peachlikeur lijkt :P

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hier heeft de hele zomervakantie een kartonnnen 'huis' van twee bij twee in de woonkamer gestaan. Was een beetje behelpen, maar zo ontzettend leuk ook.
pi_131590888
Tegenwoordig houd ik het overigens netjes bij wijn. Likeur 43 vind ik ook wel super lekker. O+
pi_131590897
Heb ooit nog eens in m'n eentje een fles (liter ofzo :') zo niet meer :') ) bacardi leeggedronken.
Ook door FOK!kers meegenomen (FoN, Bierie, Knut), achtergelaten omdat niemand het had gedronken (had bier en alles in huis) en toen zelf maar een glaasje genomen (met fanta), en nog een, en nog een...

en ondertussen IRC-en op #fok :')

De logs de volgende ochtend... onleesbaar :')

En wel gewoon naar m'n werk als strandwacht fietsen...
Op 't strand gaan liggen, op m'n handdoek. Tot er ineens actie was, we werden geroepen, ik opstond, en zo ongeveer plat doorviel recht met m'n bek in 't zand. Ze hebben me maar naar huis gestuurd :')_!
Ja doei.
pi_131590917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
Op 't strand gaan liggen, op m'n handdoek. Tot er ineens actie was, we werden geroepen, ik opstond, en zo ongeveer plat doorviel recht met m'n bek in 't zand. Ze hebben me maar naar huis gestuurd :')_!
:D :D :D :D :D !!!!!
pi_131590932
FoN :')
pi_131590986
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:14 schreef Myraela het volgende:
Tegenwoordig houd ik het overigens netjes bij wijn. Likeur 43 vind ik ook wel super lekker. O+
Likeur 43 vind ik ook super lekker :)
pi_131591131
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dan maak je lekkere bloemkool. ...
Bloemkool O+
Vriendlief kookt. Maakt er een kaassausje bij.. Zal vast wel lekker zijn. En ik ga denk ik zure komkommer erbij maken :)

Komt goed :)
pi_131591146
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

:D :D :D :D :D !!!!!
:@
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:24:21 #201
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591213
Misschien dat iemand van jullie hier het antwoord op weet :

Geschrapte wortels uit zak van deka ; 24kcal per 100gr
Geschrapte wortels van AH uit zak ; 33kcal per 100gr
Geschrapte wortels uit zak van Lidl ; 17kcal per 100gr

:') Hoe dan? Wortels zijn toch wortels.

Ooh en bij eetmeter 31,5kcal per 100gr :')
  donderdag 26 september 2013 @ 17:25:25 #202
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591256
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Same here :X Ik heb met de buurvrouw 1.5 jaar gelee een fles opgezopen. Lopen kotsen (allebei) als een gek. Ik was serieus de hele dag erna nog dronken. Alleen die geur al :r :r :r
pi_131591283
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:

Plofwortels.
Ja doei.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:27:01 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591306
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Op een nuchtere maag een liter apfelkorn atten tijdens DOA. Dat was echt fantastisch. Gelukkig kotste ik ook pure alcohol uit daardoor en lag de ingang van de tent niet vol brokjes.
_O- omg.

Bacardi 151 is ook zo'n mooie :X 2x gedaan, 1ste x 1 shotje, ging prima.

Paar weken later naar een sloot aan bier een shotje :X Ik heb gewoon 1.5u nonstop van het balkon staan kotsen :')
pi_131591343
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:

ligt er denk ik aan hoeveel water er in zit? hoe meer water per 100 gram hoe minder ckal. van die geschrapte wortels willen nog wel eens volgezogen zijn met water...
Kwak
pi_131591361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ligt er denk ik aan hoeveel water er in zit? hoe meer water per 100 gram hoe minder ckal. van die geschrapte wortels willen nog wel eens volgezogen zijn met water...
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Plofwortels.
Ja doei.
pi_131591369
hier geen drankverhalen, maar een vlammetje zul je me niet snel meer zien eten :') die geur alleen al...
Kwak
  donderdag 26 september 2013 @ 17:29:10 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Plofwortels.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Aaaah. Oke :D
pi_131591390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Ik had je reply nog niet gezien, idd. de groente equivalent van plofkip. Lekkor!!!
Kwak
  donderdag 26 september 2013 @ 17:30:14 #210
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591403
Ik hou het wijselijk bij met name bier als ik drink. En soms een shotje erbij. Maar geen complete fucking kannen meer :') Mijn kots rook zelfs naar kaneel :')

Moest er net aan denken, ging thee zetten, en ik had kaneel thee in mijn handen :') Mjaaaaaa, laaaaaat maar :')
  donderdag 26 september 2013 @ 17:31:09 #211
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131591433
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
hier geen drankverhalen, maar een vlammetje zul je me niet snel meer zien eten :') die geur alleen al...
Ik had dat met pindakaas. Zooooooo ziek van geweest. Nou ja, ik was al ziek en toen ging ik pindakaas eten op een broodje :r Maanden niet gegeten. En ooit gehad met Chicken tonight. Dat eet ik nog steeds niet :')
pi_131591452
Bier. O+

Bier wat wegdrinkt als pils, maar toch een stuk zwaarder is. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131591520
De laatste tijd drink ik ook alleen nog maar wijn & bier.
En zo min mogelijk :D wat bij mij betekent alleen in het weekend.
  donderdag 26 september 2013 @ 17:52:18 #214
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131592002
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Bier. O+

Karmeliet O+
pi_131592010
Ik drink meestal rosé, af en toe glaasje likeur 43.

Als ik drink, is het in het weekend.. Ik heb totaal niet meer de behoefte om veel te drinken.
pi_131592153
Ik drink ook amper. Soms een roseetje. Maar dat komt gemiddeld 2 keer per maand voor..
pi_131592552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Bier. O+

Boom O+ Wanneer gaan we weer? :')
Net alvast boodschappenspul voor avondeten morgen gehaald. Kan ik straks iig de aardappelpastinaak-puree maken, morgen nog paksoi en nep-spek erdoor. Kan ik iig vanuit werk even gaan hardlopen :s)
pi_131592673
Interessant, van die wortels! Ik heb een unit om zelf heel makkelijk geschrapte wortels te maken, dus meestal koop ik dan een winterpeen. Dan zal het wel de grootste hoeveelheid calorieen bevatten, maar goed, dat interesseert me dan weer heel weinig.

Ik wil koken, maar ik heb net de keuken gedweild en moet nog wachten tot het droog is /first-world-problems!
pi_131592702
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Boom O+ Wanneer gaan we weer? :')
Net alvast boodschappenspul voor avondeten morgen gehaald. Kan ik straks iig de aardappelpastinaak-puree maken, morgen nog paksoi en nep-spek erdoor. Kan ik iig vanuit werk even gaan hardlopen :s)
Uhm. Oktober ergens kijken? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131592713
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Karmeliet O+
:9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131592737
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uhm. Oktober ergens kijken? :')
Ik heb al zoveel in oktober :@ ABObiermeet, sjoelmeet, met wat vrienden wokken, van deze reeks meet, sporten, vrijwilligerswerk, vakantiespul regelen.... Vrees dat het eerder nog december gaat worden, als ik weer terug ben.
pi_131592789
Dit ding is het trouwens! http://www.dille-kamille.(...)rasp-roestvrij-staal

Ik moet alleen een nieuwe kopen, want hij is van mijn huisgenootje dus die gaat ze vast meeverhuizen. Sowieso, onze bestekbak scheiden gaat nog een flinke klus worden, want alles ligt door elkaar qua bestek, en het is véél!
pi_131592790
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik heb al zoveel in oktober :@ ABObiermeet, sjoelmeet, met wat vrienden wokken, van deze reeks meet, sporten, vrijwilligerswerk, vakantiespul regelen.... Vrees dat het eerder nog december gaat worden, als ik weer terug ben.
December is ook prima. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_131594096
Zaterdag even bij Ikea diepvriesbakjes kopen!
Volgende week lekker hutspot maken. En ga weer wat meer vooruit koken. Op de een of andere manier zijn alle bakjes thuis verdwenen.

Kun je boerenkoolstamp ook invriezen? Weet niet meer zo goed of ik dat vorig jaar ook heb gedaan.
  donderdag 26 september 2013 @ 19:15:45 #225
149959 SQ
snelle trees
pi_131594192
Je kan worteltjes prima schrappen met een schilmesje :Y
disclaimer
pi_131594574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Zaterdag even bij Ikea diepvriesbakjes kopen!
Volgende week lekker hutspot maken. En ga weer wat meer vooruit koken. Op de een of andere manier zijn alle bakjes thuis verdwenen.

Kun je boerenkoolstamp ook invriezen? Weet niet meer zo goed of ik dat vorig jaar ook heb gedaan.
jaaaa opgebakken boerenkoolstamp is veel lekkerder dan versgekookte vind ik :9
Kwak
pi_131594695
Ik was even in de war met geschrapte worteltjes en geraspte worteltjes ;)!
  donderdag 26 september 2013 @ 20:20:34 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131596510
In het kader van kinderen en stomme dingen:

quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 19:34 schreef Troel het volgende:
:o

Ik ben serieus even teruggereden of er echt stond wat ik dacht dat er stond. Dat stond er :')
En bedankt fijne vrienden... ;(
  donderdag 26 september 2013 @ 20:24:06 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_131596641
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
In het kader van kinderen en stomme dingen:

[..]

En bedankt fijne vrienden... ;(
bwehehehe _O-
disclaimer
pi_131596967
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Same here :X Ik heb met de buurvrouw 1.5 jaar gelee een fles opgezopen. Lopen kotsen (allebei) als een gek. Ik was serieus de hele dag erna nog dronken. Alleen die geur al :r :r :r
dit heb ik met bessen, amaretto, bacardi, sambuca.... en nog wel een paar. Dat is de reden dat ik het bij wijn en bier houdt. Alleen geen zoete witte want daar heb ik ook ervaringen mee :'). God wat was/ ben ik een zuiperd! ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:33:58 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131597035
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef Californium het volgende:

[..]

dit heb ik met bessen, amaretto, bacardi, sambuca.... en nog wel een paar. Dat is de reden dat ik het bij wijn en bier houdt. Alleen geen zoete witte want daar heb ik ook ervaringen mee :'). God wat was/ ben ik een zuiperd! ]
Ik heb van bier ook vaak genoeg lopen kotsen als een malle :D

Morgen langs joure, speciaal bierwinkel O+ /kleinkind
  donderdag 26 september 2013 @ 20:35:09 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131597091
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:22 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Whut? Sjoelmeet? In rotterdam??
pi_131597225
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Whut? Sjoelmeet? In rotterdam??
Ja. FHF-sjoelmeet :D
  donderdag 26 september 2013 @ 20:41:25 #234
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131597339
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja. FHF-sjoelmeet :D
:D in het halve maatje bij Henk en Peter :D
pi_131597354
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D in het halve maatje bij Henk en Peter :D
Ja. En fogel komt en die is niet zo vaak in NL. Anders was ik niet gegaan hoor.
pi_131597412
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb van bier ook vaak genoeg lopen kotsen als een malle :D

Morgen langs joure, speciaal bierwinkel O+ /kleinkind
Bier! Mis Het biercafe in nimma, maar hier zit ook een leuk speciaalbiercafe O+. En heb trouwens ook te vaak van bier moeten kotsen, nooit echt zo slecht van gegaan als van de andere drankjes bij wiens geur Ik misselijk wordt :').
  donderdag 26 september 2013 @ 20:48:52 #237
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131597685
Lieverds! Txs voor het gordijnencomne taar. Onze accentkleur is turqoise, maar ik wissel nogal eens van kleur, vandaar de wat neutralere gordijnen. Alles gaat er verder uit. We hebben een grijze hoekbank, een zwarte met glazen tafel en een zwarte televisiekast. Alles dus best zwart, grijs en wit en dan turqoise dus. Vloer is van hout.

On topic: heb heel hard geklust vanmiddag en keurig gegeten :) geen fris of alcohol op, alleen een glas roosvicee. Ben trots op mezelf.

Nu met een gebroken rug en blaren op m'n handen m'n bedje in.
pi_131597740
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja. En fogel komt en die is niet zo vaak in NL. Anders was ik niet gegaan hoor.
Oeh, nu moet ik even kijken wanneer het is. Het is dat maandag altijd zo ontzettend kansloos is bij mij met mn gewandel (en ik deze maand 3 keer niet kan wandelen :o), anders kwam ik ook wel eens aanwaaien. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 26 september 2013 @ 20:51:04 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131597776
Netjes Tink! :Y

Ik wou dat ik ging kotsen van een zak M&M's. ;( :X
pi_131597833
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:48 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Txs voor het gordijnencomne taar. Onze accentkleur is turqoise, maar ik wissel nogal eens van kleur, vandaar de wat neutralere gordijnen. Alles gaat er verder uit. We hebben een grijze hoekbank, een zwarte met glazen tafel en een zwarte televisiekast. Alles dus best zwart, grijs en wit en dan turqoise dus. Vloer is van hout.

On topic: heb heel hard geklust vanmiddag en keurig gegeten :) geen fris of alcohol op, alleen een glas roosvicee. Ben trots op mezelf.

Nu met een gebroken rug en blaren op m'n handen m'n bedje in.
Turquoise O+

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oeh, nu moet ik even kijken wanneer het is. Het is dat maandag altijd zo ontzettend kansloos is bij mij met mn gewandel (en ik deze maand 3 keer niet kan wandelen :o), anders kwam ik ook wel eens aanwaaien. :)
Ik kan nu alleen maar omdat het op 7 oktober is en ik op 8 oktober vrij ben vanwege Alkmaars Ontzet.
pi_131597922
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Turquoise O+

SPOILER
[..]

Ik kan nu alleen maar omdat het op 7 oktober is en ik op 8 oktober vrij ben vanwege Alkmaars Ontzet.
Ik ga Greys wel even stalken met de planning.
Om nu 4 keer achter elkaar niet te kunnen wandelen, dat gaat me ook een beetje ver. :D
Doe wat je niet durft.
pi_131597941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga Greys wel even stalken met de planning.
Om nu 4 keer achter elkaar niet te kunnen wandelen, dat gaat me ook een beetje ver. :D
Ga zondag wandelen? :P
pi_131598062
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:55 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ga zondag wandelen? :P
Ik ben wel flexibel, verstandelijk gehandicapten niet. :D
Doe wat je niet durft.
pi_131598743
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben wel flexibel, verstandelijk gehandicapten niet. :D
Ahhh ;)
pi_131599099
Ik ben turquoise zoooo zat. Ik kijk al 10 jaar tegen een turquiose muur aan. Ik hou mijn muren neutraal en ga voor fucsia accenten.
Spoilers!
  donderdag 26 september 2013 @ 21:23:50 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131599188
Whehehe, ik heb heel lang een breed goud-bronzen baan op mijn muur gehad met daarop een turquoise vorm geschilderd. Toen ik dat zat was heb ik die vorm fuchsia gemaakt. :D
pi_131599213
Ik kijk er pas een jaar tegenaan maar het is voor mij wel een kleurstelling in huis waar ik rustig van word O+
pi_131599435
Ik ben helemaal fan van fucsia ineens. Handig ook met bloemen kopen. Het is ook makkelijk combineren met het paars van de gordijnen. Die zijn heel mooi en gegeven door mijn moeder. Die me gaat onterven als ik ze vervang ;) En mijn erfenis wordt al zo matig omdat mijn vriend in het testament van mijn ouders is gezet ;)
Spoilers!
  donderdag 26 september 2013 @ 21:53:43 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_131600587
Al mijn muren en kasten en deuren zijn wit :D
Bank is wel oranje 8-)
disclaimer
  vrijdag 27 september 2013 @ 08:27:46 #250
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131609893
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben turquoise zoooo zat. Ik kijk al 10 jaar tegen een turquiose muur aan. Ik hou mijn muren neutraal en ga voor fucsia accenten.
Ik heb sowieso geen muur meer in een kleur. Huidige huisje heeft een paarse muur in de woonkamer en een groene muur in de slaapkamer, maar door de lambrizering in het nieuwe huis, vind ik het niet nodig en niet mooi om de muren te verven. Dus gewoon kussens op de bank, kleed op de vloer, fotolijstjes in de goede kleur, kaarsjes, een plaid, wat schilderijtjes, enz. enz. Als ik het dan over twee jaar beu ben, vervang ik het gewoon. Heb dan sowieso een complete set paarse accessoires liggen...

On topic: Ik voel me brak van gisteren, heb er echt last van. Vanochtend het laatste diepvriesbakje zelfgemaakte rijstepap gegeten en straks thuis lunchen met een tosti of een geroosterde boterham ofzo. Vanavond lekker paardrijden. Even bedenken wat we dan eten van tevoren, maar dat zie ik straks wel.
pi_131611235
- 1,3 kilo deze week *O* en dat met 2x uit eten :D
pi_131611551
Vanmorgen 71,9 *O* Het gaat erg goed hier. Ik heb echt een manier van eten gevonden waar ik me erg fijn bij voel, me niet altijd alles hoef te ontzeggen en erg lekker kan eten. Daarnaast bevalt het bewegen me ook erg goed en voel ik me fit.
Mijn eerste doel was om te proberen rond 11 oktober (dan zijn we 8 jaar samen) weer redelijk in de buurt te komen van hoe ik toen was, en volgens mij is dat aardig gelukt. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik heb ook een kind gekregen en ben bijna 45. Wel reëel blijven, uiteraard :P
pi_131611701
Lekker bezig, sly! *O* Wat is je bmi nu?
pi_131611749
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Lekker bezig, sly! *O* Wat is je bmi nu?
26,8, te hoog nog dus. Pas bij 67 kilo is het 24,9, maar ik weet niet of dat een reëel gewicht is voor me.

whehehe, volgens deze site zou mijn ideale gewicht 56 kilo zijn. Dat gaat echt never nooit goedkomen :')

http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/bmi/
pi_131611856
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

26,8, te hoog nog dus. Pas bij 67 kilo is het 24,9, maar ik weet niet of dat een reëel gewicht is voor me.

whehehe, volgens deze site zou mijn ideale gewicht 56 kilo zijn. Dat gaat echt never nooit goedkomen :')

http://www.voedingswaardetabel.nl/bereken/bmi/
Wauw, echt goed!

Ik zit nu op een bmi van 25.4, dus ik ben er bijna. Ik ga waarschijnlijk wel mijn streven halen om voor mijn promotie onder de 25 te zitten.
pi_131611904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wauw, echt goed!

Ik zit nu op een bmi van 25.4, dus ik ben er bijna. Ik ga waarschijnlijk wel mijn streven halen om voor mijn promotie onder de 25 te zitten.
Wat goed!

Ik weet niet of ik een BMI van minder dan 25 ga halen, hoor. Er mag nog een beetje af, maar dan pas ik prima in maat M, bijvoorbeeld. En ik voel me fit, beweeg en sport voldoende, eet gezond...Ik vind 67 echt weinig voor mij en 56 echt belachelijk onhaalbaar.
pi_131611965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat goed!

Ik weet niet of ik een BMI van minder dan 25 ga halen, hoor. Er mag nog een beetje af, maar dan pas ik prima in maat M, bijvoorbeeld. En ik voel me fit, beweeg en sport voldoende, eet gezond...Ik vind 67 echt weinig voor mij en 56 echt belachelijk onhaalbaar.
Daarom vind ik BMI niet zaligmakend. Het is maar net wat je bouw is, van welk gewicht je komt en wat je zelf prima vindt. Ik vind voor mezelf rond de 70 kg zitten ideaal, dus daar wil ik naar terug. Ik zit er niet heel ver meer vandaan, maar de laatste kilo's zullen waarschijnlijk heel langzaam gaan. Maar ach, ik heb geduld. En als ze er niet af gaan, vind ik het ook best. Ik voel me goed! Gister in een net jurkje over straat voor een sollicitatiegesprek en ik merkte dat ik wel wat bekijks had. Dat is lang geleden. :D
pi_131612045
Ik vind rond de 70 ook prima. Graag net iets eronder, maar als het zo blijft, ben ik ook al grotendeels tevreden.

leuk he, bekijks? *O*
pi_131612529
Wow netjes hoor dames!!

Hier is de BMI echt nog veel te hoog maar al wel een stuk beter dan ie was.
Mijn doel nu is om eerst eens een BMI onder de 30 te halen :)

Ik merk deze week dat ik steeds zin heb om te snaaien.. Maar al wel veel gesport en daar voel ik me zo fit door. Ik zit zowieso veel lekkerder in mijn vel dan een half jaar geleden en dat voelt zo goed!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_131612733
Ik heb gisteren een winterjas gekocht O+

In maat L *O*
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:36:59 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131613675
Leuke jas!

Goed bezig dames!
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:45:59 #262
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131613912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daarom vind ik BMI niet zaligmakend. Het is maar net wat je bouw is, van welk gewicht je komt en wat je zelf prima vindt. Ik vind voor mezelf rond de 70 kg zitten ideaal, dus daar wil ik naar terug. Ik zit er niet heel ver meer vandaan, maar de laatste kilo's zullen waarschijnlijk heel langzaam gaan. Maar ach, ik heb geduld. En als ze er niet af gaan, vind ik het ook best. Ik voel me goed! Gister in een net jurkje over straat voor een sollicitatiegesprek en ik merkte dat ik wel wat bekijks had. Dat is lang geleden. :D
Ik vind BMI ook niet zaligmakend, heb jaren gezwommen en heb bijvoorbeeld behoorlijk brede schouders. Onder m'n vet zit veel spiermassa, dus ik vind vetpercentage enzo veel meer een idee geven van hoe gezond je nou eigenlijk bent.
pi_131614030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik vind BMI ook niet zaligmakend, heb jaren gezwommen en heb bijvoorbeeld behoorlijk brede schouders. Onder m'n vet zit veel spiermassa, dus ik vind vetpercentage enzo veel meer een idee geven van hoe gezond je nou eigenlijk bent.
En bij mij is dat laatste weer anders. Ik heb een vrij hoog vetpercentage, maar m'n vet zit vooral op m'n heupen. Heupvet schijnt zelfs gezond te zijn. :Y)
pi_131614052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef Tink89 het volgende:

Jij ook al :') Alle meiden uit mijn zwemteam zijn nu mollig/te dik. Ik noem het het Erica Terpstra-syndroom. (en ik heb ook best veel spieren en dus ook brede schouders)
pi_131614428
Ik weet ook nog niet of ik wel tot een BMI van 25 ga komen. Ik ben nu in de buurt van de 30 aan het raken, en dat wil ik zeker halen, maar 25 klinkt wel echt laag. Ook ik draag het meeste vet op mijn heupen, en dat maakt dat ik weet dat ik niet persé tot 25 hoef te komen om een laag gezondheidsrisico te hebben. Bovendien weet ik niet of ik er mooier van ga worden.

We zullen zien. Ik weet wel, dat als ik eerder denk van 'ik ben tevreden' ik me niet koste wat kost door dat getalletje ga laten leiden.
pi_131614494
Mijn streven is 27 of lager. Maar met een BMI van 27 zou ik al heel tevreden zijn :Y
pi_131614626
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij ook al :') Alle meiden uit mijn zwemteam zijn nu mollig/te dik. Ik noem het het Erica Terpstra-syndroom. (en ik heb ook best veel spieren en dus ook brede schouders)
Hier ook al! Ook veel gezwommen. Ik vind dat soms echt best wel lastig,
pi_131614752
Ow en als ik een BMI van onder de 25 wil moet ik 76 kilo wegen, dat is voor nu nog heel ver weg en ik kan me niet eens herinneren dat ik ooit zo licht ben geweest. Voor een BMI onder de 30 moet ik naar de 90 kilo, das nu echt wel een reeëler doel, maar ik vind het vooral belangrijk dat ik me er goed bij voel. Ik ben altijd vol geweest dus ik denk nu dat heel slank niet bij me past, maar de tijd zal het leren. (ow en ik kom van een BMI boven de 40 en zit nu op 34,9 :D )
pi_131614878
Mijn BMI is <25 met 77 kilo. Maar mijn doel is toch om wel rond de 70 kilo te wegen en dan ben is m'n BMI ongeveer 23. En nu ben ik ongeveer 29.

Nog eventjes te gaan dus maar ik hoop dat het me lukt voor het begin van juni 2014. :) Dan ben ik precies een jaar bezig.
pi_131614887
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Mijn streven is 27 of lager. Maar met een BMI van 27 zou ik al heel tevreden zijn :Y
Ik denk mijn streven ook. Maar enige wat klote is, is dat je om lifetime member van de WW te mogen worden (dan mag je de rest van je leven (mits op gewicht) gratis), je een BMI van 25 moet halen. En ik zou het wel beetje zonde vinden als ik straks 80/81 weeg, maar dan wel de rest van mijn leven moet betalen om het bij te houden :P!
pi_131622350
Ik at nooit kipfilet op brood want ik vond het altijd maar een heel saai beleg, maar ik heb nu gerookte kipfilet ontdekt (kende het al wel als salade-ingredient, maar niet in van die gesneden plakjes zoals broodbeleg kipfilet) en omnomnom, wat is dat veel lekkerder zeg.

Maar wel een beetje prijzig.
pi_131629077
Koop een rookpan en rook je eigen. Das pas echt :9~ :9~ :9~
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:19:51 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131639511
Bijvde Lidl of Aldi kan je ook prima gerookte kipfilet krijgen.
Of in de reclame kopen, broodjes smeren en in de vriezer gooien. Hoef je het in de ochtend alleen maar uit te halen
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131640083
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijvde Lidl of Aldi kan je ook prima gerookte kipfilet krijgen.
Of in de reclame kopen, broodjes smeren en in de vriezer gooien. Hoef je het in de ochtend alleen maar uit te halen
Dat heb ik daar nu nog nooit gezien!
Wat ook werkt: gewoon kipfilet (of nog lekkerder: kippedijen filet) kruiden en grillen en dat op brood doen. O+
Doe wat je niet durft.
pi_131644063
Wat een rust hier! :)
pi_131644688
Iedereen is druk met afvallen. Ik wel iig, gaat goed. Sinds gister rond een uur of zes al 1 heel broodje binnen gehouden. Lang verhaal maar ben bang dat ie er ook uit komt als ik thuis ben. Oh en misselijk /zwak zijn is niet leuk in de trein ;(
pi_131644800
Ik had gisteravond borrel van mn werk dus hardlopen maar even doorgeschoven richting vandaag, nu vond mn buurman vannacht het nodig om anderen ook wakker te houden }:| dus ik ben behoorlijk gaar na een nacht gebroken slapen.
Maar alsnog wel even evy lopen, morgenochtend bootcamp :s)
pi_131645392
Ik heb vandaag een rokje aan dat ik een jaar of 7 geleden gekocht heb, maat 38 :o Het zit op mijn heup een tikje strak, maar niet zo strak dat het niet mooi zit *O*

Ik geloof dat de missie "terug naar het figuur dat ik had toen ik B leerde kennen" wel geslaagd is *O*
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:11:21 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131645710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wat ook werkt: gewoon kipfilet (of nog lekkerder: kippedijen filet) kruiden en grillen en dat op brood doen. O+
Nee? Pw dacht het wel. En zelf grillen en koud op brood doe ik ook altijd, heerlijk. Net als overgebleven gehakt bal , varkensvlees, tonijn. .. enz, veel lekkerder en zonder alle conserveringsmeuk
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 september 2013 @ 15:35:36 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131646395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
ik ook :Y
pi_131649247
Protip: niet op een moment dat het heel erg goed gaat opeens stoppen met je anti-depressiva. Zeker niet als je al eens zoiets geflikt hebt en een terugval hebt gehad :').

Maar goed, na twee maanden leven op alcohol, chips en friet ga ik maar weer meedoen. Dus. Hoi :').
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:55:32 #282
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131649251
Waaah! Ik ging winkelen vanochtend en kocht een winterjas in maat 40. Ook een mexxrokje in 42 was te groot, dus ook daar maat 40. De H&M ribbroeken zijn binnen, daarvan past 42 prima. 40 past niet. Vreemd hoe maten kunnen verschillen...

Owjah, en een nieuwe atl van 75,7. Nog 1,7 kilo tot een bmi van onder de 25 :D
pi_131649669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:55 schreef Tink89 het volgende:
Waaah! Ik ging winkelen vanochtend en kocht een winterjas in maat 40. Ook een mexxrokje in 42 was te groot, dus ook daar maat 40. De H&M ribbroeken zijn binnen, daarvan past 42 prima. 40 past niet. Vreemd hoe maten kunnen verschillen...

Jij heldin!!!! Wij hebben écht hetzelfde doel, want ik woog ook 120, en mijn BMI is onder de 25 bij 75! Dus ik hoop écht dat ik je na ga doen.

Wel flauw trouwens dat van die ribbroeken nog maat 42 nodig is, maar goed, als het mooi staat boeit de maat natuurlijk niet!
pi_131649676
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Protip: niet op een moment dat het heel erg goed gaat opeens stoppen met je anti-depressiva. Zeker niet als je al eens zoiets geflikt hebt en een terugval hebt gehad :').

Maar goed, na twee maanden leven op alcohol, chips en friet ga ik maar weer meedoen. Dus. Hoi :').
Ik miste je al! Welkom terug!
pi_131650285
quote:

Ik bedacht mij net tijdens het hardlopen dat ik je een tijd al niet meer hier had gezien en ik je bij thuiskomst eens zou sherlockken om te kijken of de clown nog wel in leven was hier ;) Maar gelukkig, je bent er nog/weer *O*
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 september 2013 @ 18:41:58 #286
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131650393
Hee clumsy welcome back :*
pi_131651278
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Lidl heeft in elk geval zeker gerookte kipfilet, in dikgesneden plakken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:23 schreef Californium het volgende:
Iedereen is druk met afvallen. Ik wel iig, gaat goed. Sinds gister rond een uur of zes al 1 heel broodje binnen gehouden. Lang verhaal maar ben bang dat ie er ook uit komt als ik thuis ben. Oh en misselijk /zwak zijn is niet leuk in de trein ;(
Oh, ik zat eens in de trein (op het balkon) met een meiske dat zo ziek was. Ik had nog wat van die verfrisdoekjes bij me - dat was wel fijn (voor haar dus he).

quote:

Ai. Fijn dat je weer bij bent :)!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131651591
quote:

Hoi! :*
pi_131651608
Wij aten vandaag dit: http://recipes.sparkpeople.com/recipe-detail.asp?recipe=2384378

En dat was toch een partij lekker!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 28 september 2013 @ 19:39:50 #290
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131652485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:15 schreef miss_sly het volgende:
Wij aten vandaag dit: http://recipes.sparkpeople.com/recipe-detail.asp?recipe=2384378

En dat was toch een partij lekker!
Klinkt lekker! Wij hadden ossenhaas en linzen naar recept uit de Foodies van deze maand. En er staat ossenstaartsoep te trekken voor morgen :D
  zondag 29 september 2013 @ 08:18:53 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_131665783
Hi clums!

Hi allen! Dat ik niet post zegt genoeg he? :@ -O-
Sws niet een beste week, god wat haat ik die kl*tehormonen, maar qua eten dus ook niet...

Mijn huidige plan is voorlopig eerst maar weer eens 'normaal doen', dan komt afvallen daarna wel weer.
Weegschaal valt nog wel mee hoor gelukkig, maar toch.
pi_131666056
Hoi Clums! :*
Kwak
  zondag 29 september 2013 @ 09:26:13 #293
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131666120
Welkom terug Clums!

Gisteren op het feestje een glaasje rosé op en bij het buffet een bordje met verschillende salades en wat vlees. Geen brood, geen saus, geen tweede portie. Een oudoom en oudtante herkenden me niet en een andere oudtante riep 'Wow, wat is zij veel afgevallen' toen ik binnen kwam.

Ik had een goede avond :)
pi_131666177
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:55 schreef Tink89 het volgende:

Wat ga je lekker!

Ik vind de H&M-ribbroek wel realistisch vallen. Ik zit tussen een 38 en 40 in, en dat klopt wel met mijn daadwerkelijke maat nu. In Esprit maat 38 pas ik makkelijk maar die valt duidelijk groter.

De stof van de ribbroek is trouwens wel dun. Ik weet meteen weer waarom ik nooit bij de H&M winkel: veel te slechte kwaliteit. Ik had een vrij groot pakket besteld en stuur bijna alles terug. Het is dun, schijnt door of is vormeloos.
pi_131666245
Zo hier een niet al te beste week maar dat merkte ik al erg aan mezelf.. Maar toch 2 ons eraf, dus komende week maar weer echt mijn best doen en hopen dat er weer wat meer af gaat in een week. Ben allang blij dat ik in een week met redelijk wat snaaigedrag niet meteen gigantisch aankom!
pi_131667272
:W

Ik post niet omdat ik nog steeds ziek ben en veel in bed lig.
Ik eet niet veel maar ook niet super gezond.
Vandaag optreden in Belgie, hopelijk houd ik het vol en gaat het vanaf morgen weer beter.
pi_131667794
:* allemaal.

Ik ben net maar eens op de weegschaal gaan staan: +4. Viel te verwachten. Nu maar eens kijken of ik de knop om kan zetten.
pi_131668202
Schade van gister:
1 bruin bolletje (Ik was bik een v vriendin en dan kan ik moeilijk iets gluten vrij eisen).
2 koppen broccolisoep
Van de broccolisoep ben ik nog misselijk geweest maar liggen zorgde wel dat binnen bleef. Tis extra raar omdat ik mij naast een rare buikpijn en misselijkheid eigenlijk prima voel ;(
pi_131668214
Het lukte je een tijd terug ook c_c. Leer van je "fouten" en pak je afval-draad weer op :*

O: overnight oats met lijnzaad, chiazaad en een peertje.
S: bootcamp
T: wat kwark met muesli
L: Brood met beleg. Salade erbij denk ik :) Moet zo nog even boodschappen doen.
T: fruit
D: pastinaak-paksoistamppot met vegaspekjes.
T: wat amandelen en cashewnoten.

Gisteravond vreselijke hoofdpijn, te weinig gegeten en gedronken en toch in de volle zon gaan hardlopen. Vroeg gaan slapen maar daardoor vergeten deeg te maken voor een broodje 8)7 dus nu vrij weinig in huis aan eten.

Het hardlopen ging wel prima, ruim 4km gelopen bij les 18. Bootcamp vanmorgen was ook top, hadden nu een andere trainer (eentje die 50kg ( :o ) is afgevallen en nu ook obese-achtige personen coacht). Laat ik het er maar op houden dat de workout zo goed was... dat de bewegingsmelder van het inmiddels leegstaande gebouw waar we voor stonden te sporten afging en de beveiliging kwam checken wat er gaande was _O- _O- _O-
Ow en ik ben nu de enige die geen enkele training gemist heeft. Bikkel *)

/einde dagboekpost :+
pi_131668558
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
:W

Ik post niet omdat ik nog steeds ziek ben en veel in bed lig.
Ik eet niet veel maar ook niet super gezond.
Vandaag optreden in Belgie, hopelijk houd ik het vol en gaat het vanaf morgen weer beter.
Heel veel succes! Is dat het NK waar je het over had of komt dat nog?
pi_131668564
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')