SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
zwemles, sportvereniging, muziekschool etc... Nee, echt goedkoper wordt het helaas nietquote:Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog erger? Kan ik me na de kinderopvangkosten bijna niet voorstellen. Kind naar school scheelt (ja haha, als nr 2 er niet was, maar ok) bakken met geld. Die gaan toch niet allemaal op aan iets anders straks
Jagen we ze toch weer wegquote:
Van de pijnstilling die ik daarvoor heb moeten nemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:"NOU IK VIND DAT JE BEST ANDERS KAN REAGEREN!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
Mja, ik heb hem al 3x in my face gehad. Maar goed, ik moet het altijd eerst even zelf ondervinden alvorens ik het op een andere manier ga doenMorgen medisch fitness, geen idee of ik ga sporten, maar iig wel een plan maken hebben we besloten om dit te voorkomen in de toekomst. En ws krijg ik een klap toe
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaanquote:Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef Zeester het volgende:
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
Je mag best zeiken van mij hoor, want het had net zo goed prima kunnen aflopen. Hopelijk moet het gewoon net als spierpijn ff een paar dagen rust hebben en kun je van 't weekend weer gewoon normale dingen doen!quote:Op woensdag 25 september 2013 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan
Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je ditEigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wheheheh,op je ellende.
![]()
Ik snap je frustratie, ik heb hetzelfde. Ik zwem in 46 (zeker na een dag dragen, want grote maten spijkerbroeken hebben vaak beetje stretch en dat gaat na een dag dragen lubberen) maar 44 zit oncharmant strak. Het is gewoon een kwestie van doorzetten!quote:Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.
Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.
En zonet eventjes gesolliciteerd.Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen.
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
http://www.devegetarier.n(...)tomaten-feta-en-munt ; en dan zoals word aangegeven heb ik er pandan-rijst doorheen gedaan. Lag ook nog een paprika en een wortel in de koelkast dus die zijn er ook in beland. Soort van groente-kliekjesdagquote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
n beland. Soort van groente-kliekjesdag
Verse maisquote:Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
Ik eet de maīs gewoon van de kolfquote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook helemaal van de verse mais tegenwoordig. Ik kook een kolf en die gaat dan op de bbq. En ik pulk niet maar snij de korrels er gewoon vanaf.
Ik zweer bij een salade van mais, linzen en witte kaas. Plus groente en kruiden die ik in huis heb.
Hmm apart lijf heb jij hihi.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpenDe voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).
Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doetInmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag
![]()
Krijg je een Neer-plastiek, overigens? Bij je schouder?
Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:25 schreef Zeester het volgende:
Isabeau, daar heb ik soms ook wel een beetje last van. Maar ga dan eventjes niet dagelijks op de weegschaal, dat motiveert vast meer!
Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Vicky het volgende:
Hmm apart lijf heb jij hihi.
Nee geen Neerplastiek. Ze halen het uiteinde van mijn sleutelbeen weg.
Operatie aan het ac gewricht
ja, precies hetzelfdequote:Op donderdag 26 september 2013 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?
Wel fijn om te weten dat dat goed heeft geholpenquote:
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Zet anders nu een streefgewicht in je hoofd waarbij je écht gaat shoppen en zet al een deel van dit geld daarvoor opzij!
Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..quote:Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
Ben jij de leukste thuisquote:Op donderdag 26 september 2013 10:56 schreef roos85 het volgende:
Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..
dan lijkt het me overduidelijk dat je lijf gewoon niet na één maar na twee dagen reageert op wat je doetquote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpenDe voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).
Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doetInmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag
![]()
Jaquote:
Selektvracht?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
ze zei dat je friet moest etenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
die komen bij mij meestal ruim na zes uur... grrrr en dan heb ik dus zitten wachten van 12 tot 17...quote:
Geen flauw idee, heb iets bij de Hema besteld en ze komen het vandaag afleveren. Verder geen tijd oid.quote:
Hier ookquote:Op donderdag 26 september 2013 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
die komen bij mij meestal ruim na zes uur... grrrr en dan heb ik dus zitten wachten van 12 tot 17...
Bij mij werkt dat niet zo geweldig. Dan heb ik de volgende dag geen zin in patat, maar bijv chocolade. Blijf je bezig.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
dat doe ik idd altijdquote:Op donderdag 26 september 2013 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb iets bij de Hema besteld en ze komen het vandaag afleveren. Verder geen tijd oid.
Misschien had ik gewoon naar de Hema moeten lopen en zelf met de grote doos moeten gaan sjouwen
patatfriet!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Zeester het volgende:
Ik gebruik friet en patat gewoon door elkaar, ik heb geen voorkeur. Al denk ik dat ik voor ķf een patatje speciaal, of een patatje oorlog ga, en dat zijn wel heel erg duidelijk patatjes, geen frietjes!
Klopt, dat is ook zo, soms, maar soms ook niet. Als ik echt visioenen van een bepaald iets begin te krijgen, dan moet ik er vaak wel aan toegeven. En dat is nu wel een beetje aan de hand. Of dat ik de smaak al zo half in m'n mond begin te proevenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat niet zo geweldig. Dan heb ik de volgende dag geen zin in patat, maar bijv chocolade. Blijf je bezig.
Nah, dit werd gratis bezorgd en was een bijzonder grote doos, dus wilde niet gaan sjouwen (heb geen auto hč). Maar had er geen rekening mee gehouden vast in huis te zitten terwijl de zon schijnt.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
dat doe ik idd altijdis nog goedkoper ook
Ik hoop echt dat je je snel beter voelt. Zowel lichamelijk, als psychisch. En dat je ons binnen niet afzienbare tijd weer verlaat!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb aan mezelf gemerkt dat deze week weer vol aan de dieetbak gaan een veel te ambitieus plan was trouwensik bloed nog flink en ik ben zo slap als een dweil
dus veel zinnige input komt er van mij nog niet de komende dagen
ik wil best even op de zon passen voor je hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nah, dit werd gratis bezorgd en was een bijzonder grote doos, dus wilde niet gaan sjouwen (heb geen auto hč). Maar had er geen rekening mee gehouden vast in huis te zitten terwijl de zon schijnt.
oh dat mag ookquote:Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde er voor je in gaan wandelen, SQ!
Hier is het een friet speciaal en een frietje oorlog hoor... Maarja, laten we die discussie niet elke drie topics opnieuw voeren.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:15 schreef Zeester het volgende:
Ik gebruik friet en patat gewoon door elkaar, ik heb geen voorkeur. Al denk ik dat ik voor ķf een patatje speciaal, of een patatje oorlog ga, en dat zijn wel heel erg duidelijk patatjes, geen frietjes!
Zeker leuk klusje, al begint het hier nu een beetje te betrekken. Ik hoop dus wel echt dat het droog blijft...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. http://www.kwantum.nl/ima(...)3x343/0407932_02.jpgK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Nou ja, omdat ze zei dat die afgrijselijke stoelen er uit gaan, ging ik er van uit dat de rest dus bleefquote:Op donderdag 26 september 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar dat zijn niet haar meubels / decoraties volgens mij
Agreed.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze zei dat die afgrijselijke stoelen er uit gaan, ging ik er van uit dat de rest dus bleefDan moet je zeggen dat álles wat daar staat er uit gaat.
Dat was in de vroege nineties ook alquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alles grijs-wit-zwart ook om te gruwelen, maar is nu heel erg in. Over 20 jaar kijken en lachen we er om op Funda zoals we nu om de schrootjes lachen. Denk ik dan hč
Ow, is me niet opgevallenquote:Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was in de vroege nineties ook alAlleen toen had iedereen (IEDEREEN!!) er rode accenten bij
nee jong, dat was veel later!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, is me niet opgevallenToen was het wel veel Jan de Bouvrie: alles in twee-tallen.
Dit. Echt. De hel op aarde.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind alles grijs-wit-zwart ook om te gruwelen, maar is nu heel erg in. Over 20 jaar kijken en lachen we er om op Funda zoals we nu om de schrootjes lachen. Denk ik dan hč
Hetzelfde als met dat Rivera Maison en look-a-likes denk ik.. Dat schiet ook met paddestoelen uit de lucht, iedereen heeft het ineens.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Lekker modern en strak heette dat!quote:Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was in de vroege nineties ook alAlleen toen had iedereen (IEDEREEN!!) er rode accenten bij
Maar wel met rode accenten! Dat kom ik echt bij elke single man in huis tegen. Rood.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
Grijs/wit/zwart doet me vooral aan van die single-mannen-huizen denken![]()
Wij hebben zelf ook een grijze bank, maar de rest van de kamer heeft ook wel gewoon kleur
Die vond ik ook zooo mooi.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:27 schreef Zeester het volgende:
Ik heb zwembadblauw (;)) op de muur met witte en grijze (ook grijs metaal) elementen. Turquoise gordijnen. Maar ik ben wel fan van veel en kleur, mijn huis kan niet gedecoreerd genoeg zijn. En ik ben verlieeeefd op de nieuwe Ikea kiekkast (vitrinekast), ook al zijn vitrinekasten een van de lelijkste dingen die je je huis aan kunt doen.
Edit: deze http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70240332/. Ik ben aan het overwegen mijn dvd collectie weg te doen en deze te nemen op die plek. Al kan ik ook nog niet zonder m'n dvd's.
Ik heb hele collecties aan prullaria die er meteen in zouden kunnen. En dan zou ik die collecties ook kunnen uitbreiden <3. Lelijke stenen beeldjes van de rommelmarkt bijvoorbeeld. En nu staat het stof te vangen op een plank.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:31 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Die vond ik ook zooo mooi.Ik wist alleen niet wat ik erin zou moeten doen..
Toen ik voor het eerst bij mijn man thuis kwam dacht ik dat zijn appartement door zijn moeder was ingericht. Het zag er veel te smaakvol uit voor een vrijgezelle hetero. Maar dat had ie toch zelf gedaan. Vond ik best indrukwekkendquote:Op donderdag 26 september 2013 12:24 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar wel met rode accenten! Dat kom ik echt bij elke single man in huis tegen. Rood.
Hamburgers!quote:Op donderdag 26 september 2013 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
...hm.. burgers...
Daar heb ik gisteren mee gelunched, trouwens. Had hamburgers uit de vriezer gehaald, maar was vergeten dat we kippensoep zouden etenDus ik heb de hamburgers maar als lunch gegeten. Gewoon alleen de burgers, met wat tomatenchutney
Meeste mannen zijn er niet van. Nou is de meest consistente man in mijn leven mijn gay-best-friend, en laat die nou precies dezelfde fascinatie voor lelijke dingen hebben als ik. En zijn vriend ook. Dus rommelmarkten met z'n 3 en het is echt feest, ruzie maken wie het lelijke hertenbeeldje mag kopenquote:Op donderdag 26 september 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou wel van kleur maar van mijn prullarialiefde ben ik wel redelijk bekomen inmiddels
(mede dankzij volhardende echtgenoot)
Ik hou ook niet van prullaria. Komt door mijn moeder, die zei altijd dat ik het zelf schoon moest maken als ik iets wilde. Ik koop straks mijn nieuwe badkamer en keuken ook primair op het makkelijke schoonmaken.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn beide te weinig van de 'prullaria', als in: ons huis is nog steeds relatief ongezellig. Maar we hebben ook beide geen oog voor dingen, of smaak, ofzo. Soms lastig
Een rommelmarkt is dan ook niet bepaald een toonbeeld van goede smaak.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zijn beide te weinig van de 'prullaria', als in: ons huis is nog steeds relatief ongezellig. Maar we hebben ook beide geen oog voor dingen, of smaak, ofzo. Soms lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |