abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 september 2013 @ 15:37:48 #1
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131553955
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 25 september 2013 @ 15:40:57 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_131554060
Weer zo'n krachtpats-loktitel ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 25-09-2013 15:51:29 ]
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 25 september 2013 @ 15:49:25 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_131554373
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nog erger? Kan ik me na de kinderopvangkosten bijna niet voorstellen. Kind naar school scheelt (ja haha, als nr 2 er niet was, maar ok) bakken met geld. Die gaan toch niet allemaal op aan iets anders straks :(
zwemles, sportvereniging, muziekschool etc... Nee, echt goedkoper wordt het helaas niet :Y

Vandaag eten we entrecôte *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_131554530
Ik ben moe. ;( Pillen moet ik, PILLUHH.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:56:50 #5
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131554689
quote:
99s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Weer zo'n krachtpats-loktitel ;(
Jagen we ze toch weer weg >:)
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_131554960
Hardloopfilmpjes van jezelf. ;( :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 25 september 2013 @ 17:47:45 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558511
Lijstje :
O: Kwark
T : Niks
L : 4x speltbrood. Pindakaas, kalkoenfilet, runderrookvlees en muisjes
T : Niks
D : Soepje
T : Misschien druiven en kwark.

Men ik ben kots misselijk :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131558562
Van de sportoverkill nog ja?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 september 2013 @ 17:54:53 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558732
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van de sportoverkill nog ja?
Van de pijnstilling die ik daarvoor heb moeten nemen :')

Ik heb het dusdanig in mijn rechterarm (maar in ene ook vannacht in mijn linker) dat het spierpijn x80 is. Ik kan amper mijn armen bewegen (met name rechts) laat staan wat optillen, maar jas aan doen of iets willen pakken. Dus ik heb pijnstilling (oxynorm = soort morfine) genomen.. vannacht was dat prima, maar soms valt hij verkeerd en dan ben ik zo godsgruwelijk misselijk :X
pi_131558790
Jeejte, hij mag gewoon nu al van stal!! Ik doe vast de voorzet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wheheheh, :* op je ellende.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131558838
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
  woensdag 25 september 2013 @ 17:58:14 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558846
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
"NOU IK VIND DAT JE BEST ANDERS KAN REAGEREN!"

:')

Mja, ik heb hem al 3x in my face gehad. Maar goed, ik moet het altijd eerst even zelf ondervinden alvorens ik het op een andere manier ga doen :') Morgen medisch fitness, geen idee of ik ga sporten, maar iig wel een plan maken hebben we besloten om dit te voorkomen in de toekomst. En ws krijg ik een klap toe :P
  woensdag 25 september 2013 @ 17:59:07 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131558872
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:58 schreef Zeester het volgende:
Wat naar Qwea! Hopelijk weet je nu de volgende x iets eerder de signalen van 'te veel' te herkennen!
Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan :')

Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je dit :P Eigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld :P
pi_131558912
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ehh, ja. Nou, ik ga maar even een stapje terug doen. Sowieso van 5x naar 4 en NIET! op de rustdagen toch heen gaan :')

Maar ja, eigenwijs varken he, dan krijg je dit :P Eigenlijk mag ik ook niet zeiken, eigen schuld :P
Je mag best zeiken van mij hoor, want het had net zo goed prima kunnen aflopen. Hopelijk moet het gewoon net als spierpijn ff een paar dagen rust hebben en kun je van 't weekend weer gewoon normale dingen doen!
pi_131559001
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

SPOILER
^O^
pi_131564785
0,9 eraf. Is mooi, want vorige week was er 0,8 bij, dus heb ik netto 1 ons van mijn ATL afgesnoept.
pi_131567537
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.

Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.

En zonet eventjes gesolliciteerd. :) Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen. :P
pi_131568315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:34 schreef Mokkels het volgende:
Vanmiddag werd ik toch wel even verdrietig met kleren kopen... Ik weet niet wat het is hoor maar toen ik nog 10 kilo zwaarder was had ik nooit moeite met broeken/kleren kopen en nu pas ik nergens in of het is te groot. Ik hang dus nu tussen een 44 en 42. Niks paste gewoon. Dus ik heb 2 broeken meegenomen die nu nog niet passen (knoop wil net niet dicht, zit net wat strak om m'n benen) en voor de rest loop ik maar in m'n oude kloffie en jurkjes.

Dus mijn dip was zonet eventjes dat ik het allemaal net zo goed aan kon eten. Was er echt helemaal klaar mee. Maar gelukkig zie ik ook in dat dat het niet oplost en dat ik als ik gewoon weer 70 kilo ben mooie broeken pas.

En zonet eventjes gesolliciteerd. :) Al is het maar voor een paar uurtjes, altijd beter dan niks. + Ik kan er altijd ander werk mee combineren omdat het een vroeg opstaan word. Als ik natuurlijk word aangenomen. :P
Ik snap je frustratie, ik heb hetzelfde. Ik zwem in 46 (zeker na een dag dragen, want grote maten spijkerbroeken hebben vaak beetje stretch en dat gaat na een dag dragen lubberen) maar 44 zit oncharmant strak. Het is gewoon een kwestie van doorzetten!
pi_131570097
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
pi_131570336
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef douche-eendje het volgende:
Lijssie:
O: 2 knackebrod met pindakaas
T: banaan, rijstwafel
L: zuurdesembrood met vegapate, wat cherrytomaatjes.
T: appel, 15 g notenmix
D: mais-rijstalade en een vegaburger.
T: stukje pure chocolade.
Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
pi_131571580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Zeester het volgende:

[..]

Mais-rijstsalade klinkt interessant, wat zit daar allemaal in?
http://www.devegetarier.n(...)tomaten-feta-en-munt ; en dan zoals word aangegeven heb ik er pandan-rijst doorheen gedaan. Lag ook nog een paprika en een wortel in de koelkast dus die zijn er ook in beland. Soort van groente-kliekjesdag :+
pi_131571742
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:40 schreef douche-eendje het volgende:
n beland. Soort van groente-kliekjesdag
Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
pi_131572307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Klinkt echt onwijs lekker, ga ik een x maken! Heb je mais uit blik gebruikt of verse mais?
Verse mais :Y In mn vitatas zat suikermais, die dus gekookt en daarna mais staan pulken.
pi_131572789
Ik ben ook helemaal van de verse mais tegenwoordig. Ik kook een kolf en die gaat dan op de bbq. En ik pulk niet maar snij de korrels er gewoon vanaf.

Ik zweer bij een salade van mais, linzen en witte kaas. Plus groente en kruiden die ik in huis heb.
Spoilers!
pi_131577314
klinkt ook lekker L_S!

ATL *O* :s). En spierpijn op dag 2 is erger ja, mn kuiten :X
  donderdag 26 september 2013 @ 08:48:59 #26
319308 Tink89
To live is to dance
pi_131577782
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben ook helemaal van de verse mais tegenwoordig. Ik kook een kolf en die gaat dan op de bbq. En ik pulk niet maar snij de korrels er gewoon vanaf.

Ik zweer bij een salade van mais, linzen en witte kaas. Plus groente en kruiden die ik in huis heb.
Ik eet de maïs gewoon van de kolf :9~

Hier vandaag een halve dag werken en dan een halve dag vrijwilligerswerk met het hele bedrijf. Ga vanmiddag dus een schoolpleintje voorzien van geschilderde voetstapjes. Lunch en diner is van de zaak, heb een lactosevrije toegezegd gekregen en verder heb ik weinig te kiezen. Kan er altijd nog voor kiezen om minder te eten natuurlijk.

Na vandaag nog één dag werkje, morgenavond paardrijden, zaterdag inpakken, shoppen en naar een feest en dan zondag wedstrijdrijden en nog meer inpakken, klaarzetten, opruimen en weggooien. Maandagochtend naar Ikea en de bouwmarkt en dan maandagmiddag eindelijk de sleutel O+ Wat gaat de tijd soms langzaam en veel te snel tegelijk.
pi_131579445
Spannend Tink!! En ook wel weer heel erg leuk!

Ik ben nog steeds 2,6 boven mijn streefgewicht.. Eigen schuld hoor... de rem is was los.. Komt wel weer goed. Even motivatie vinden...

Lijstje van vandaag:
O: boterham kaas, boterham rauwe ham, 2 gekookte eitjes
T: worteltjes
L: kwark met banaan, appel en muesli
T: plakje ontbijtkoek
B: uur buffelen bij de fysio
D: nog geen flauw idee. De kinderen eten tosti, mijn man is niet thuis. Ik denk dat ik maar een salade maak ofzo
T: niets!

Ik ga weer geopereerd worden. Dit keer aan mijn linkerschouder. Bij rechts heeft het behoorlijk goed geholpen. Momenteel heb ik links onwijs veel pijn. |Flink balen maar hopelijk na de operatie net zo als rechts.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131579563
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpen O+ De voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).

Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doet :Y Inmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag }:|

Krijg je een Neer-plastiek, overigens? Bij je schouder?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131579635
Isabeau, daar heb ik soms ook wel een beetje last van. Maar ga dan eventjes niet dagelijks op de weegschaal, dat motiveert vast meer!
pi_131579814
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuk klusje, Tink! Ik zou zo mee willen helpen O+ De voetstapjes dus, dat inpakken, opruimen etc lijkt me niets (doel is leuk natuurlijk).

Vicky, balen, maar die 2,5 kg is vast ook zo weer weg als je weer normaal doet :Y Inmiddels werkt mijn lichaam met een absurd belonings- en strafsysteem om me er van te overtuigen de vetvoorraad weer aan te vullen. Eet ik netjes & gezond: aangekomen de volgende dag. Eet ik rotzooi en ongezond: afgevallen de volgende dag }:|

Hmm apart lijf heb jij hihi.

Nee geen Neerplastiek. Ze halen het uiteinde van mijn sleutelbeen weg.
Operatie aan het ac gewricht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_131579817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:25 schreef Zeester het volgende:
Isabeau, daar heb ik soms ook wel een beetje last van. Maar ga dan eventjes niet dagelijks op de weegschaal, dat motiveert vast meer!
Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131579825
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Vicky het volgende:

Hmm apart lijf heb jij hihi.

Nee geen Neerplastiek. Ze halen het uiteinde van mijn sleutelbeen weg.
Operatie aan het ac gewricht
Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?
pi_131579854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh wow, dat hebben ze bij de vorige schouder ook gedaan?
ja, precies hetzelfde
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_131579898
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef Vicky het volgende:
ja, precies hetzelfde
Wel fijn om te weten dat dat goed heeft geholpen :Y

eigenlijk heb ik domweg een enorme shopdrang omdat ik 2x salaris heb gehad....was vergeten dat mijn vorige baan een maand later uitbetaalt + heeft restant vakantiedagen etc ook uitbetaald :o Gewoon thuis blijven zitten is vast goedkoper! (en kom nou niet met online shoppen aanzetten)
pi_131579927
Zet anders nu een streefgewicht in je hoofd waarbij je écht gaat shoppen en zet al een deel van dit geld daarvoor opzij!
pi_131579966
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:37 schreef Zeester het volgende:
Zet anders nu een streefgewicht in je hoofd waarbij je écht gaat shoppen en zet al een deel van dit geld daarvoor opzij!
:D goed plan.
pi_131580177
Ik mag op gesprek komen. ;D

En Isabeau dat heb ik ook aan het begin gehad. Toen ben ik meer gaan eten (natuurlijk geen chips enzo :P) maar ik viel juist meer af..
pi_131580341
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga het maar gewoon negeren, ik weet dat het een truc is! Stom lijf. Dus ik ga gewoon braaf (zo braaf mogelijk) eten. Wilde eigenlijk zo de stad nog in, maar ik verwacht een pakketje. Zal je zien dat dat pas om 5 uur wordt bezorgd. Op de track & trace pagina staat niets over tijdstip, alleen dat de vervoerder het pakketje aangeboden heeft gekregen.
Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_131580354
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:49 schreef Mokkels het volgende:
Ik mag op gesprek komen. ;D

Leuk *O*
pi_131580547
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:56 schreef roos85 het volgende:

Dan heb je best kans dat het pakketje morgen pas komt..
Ben jij de leukste thuis }:|
pi_131580555
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:

dan lijkt het me overduidelijk dat je lijf gewoon niet na één maar na twee dagen reageert op wat je doet :P
Kwak
pi_131580590
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben jij de leukste thuis }:|
Ja :P

Dat is soms zo vaag met die pakjes, ene keer wordt het snel bezorgd.. andere moment doen ze er paar dagen over :')
  donderdag 26 september 2013 @ 11:07:56 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_131580607
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Selektvracht?
disclaimer
pi_131580609
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
  donderdag 26 september 2013 @ 11:08:30 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_131580620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vandaag of morgen een patatje eten als avondeten, op advies van de WW mevrouw. Ik vertelde dat ik al de hele week wakker werd met ´geen zin in gewoon ontbijt, zin in patat' en toen zei ze ´ga gewoon dat frietje eten, dan ben je ervan af´. En ik weet dat het zo is, en dus ga ik het lekker doen!
ze zei dat je friet moest eten :D O+
disclaimer
pi_131580704
Het is patat.
Ja doei.
pi_131580715
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Selektvracht?
die komen bij mij meestal ruim na zes uur... grrrr en dan heb ik dus zitten wachten van 12 tot 17...
Kwak
  donderdag 26 september 2013 @ 11:12:14 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_131580736
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
Het is patat.
nee, voor jou zijn het chips :P inburgeren potdomme!
disclaimer
pi_131580760
...hm.. burgers...

Daar heb ik gisteren mee gelunched, trouwens. Had hamburgers uit de vriezer gehaald, maar was vergeten dat we kippensoep zouden eten :') Dus ik heb de hamburgers maar als lunch gegeten. Gewoon alleen de burgers, met wat tomatenchutney :9
Ja doei.
pi_131580815
Ik gebruik friet en patat gewoon door elkaar, ik heb geen voorkeur. Al denk ik dat ik voor óf een patatje speciaal, of een patatje oorlog ga, en dat zijn wel heel erg duidelijk patatjes, geen frietjes ;)!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')