Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikquote:Op woensdag 25 september 2013 10:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder ook wel, zo gewoon in het openbaar. Leuk
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikDie zich zogenaamd heel vredig voordeed door me een armbandje te geven wat geluk bracht ofzo in die grotten en zo`n ritueel dat ze iets op je voorhoofd smeren, moest 5 ringgit betalen (1euro nog wat) prima want die grotten waren al gratis, geef ik 50, zegt hij ik heb nog geen cash terug, dus kom maar terug voor het geld als je uit de grotten komt. Stond hij er niet meer natuurlijk. Hond
Dat je hem ook eerst vertrouwdequote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikDie zich zogenaamd heel vredig voordeed door me een armbandje te geven wat geluk bracht ofzo in die grotten en zo`n ritueel dat ze iets op je voorhoofd smeren, moest 5 ringgit betalen (1euro nog wat) prima want die grotten waren al gratis, geef ik 50, zegt hij ik heb nog geen cash terug, dus kom maar terug voor het geld als je uit de grotten komt. Stond hij er niet meer natuurlijk. Hond
Dat is ook zo niet iets om te doen voor mensen daar. 99 procent is gewoon eerlijk daar.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je hem ook eerst vertrouwde
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zo niet iets om te doen voor mensen daar. 99 procent is gewoon eerlijk daar.
Hoeveel eu is dat eigenlijk?quote:
Ja maar hij had alles al gegeven he, als ik had gezegd laat dan maar is het ook zo lulligquote:Op woensdag 25 september 2013 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Yeah sureje blijft nog steeds een toerist met veel geld (voor hun).
Misselijk inderdaad als ze je zo'n kunstje flikkenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een tientje/11 euro zoiets.. Dus ik ga er ook geen grote probleem van maken. Stond er alleen van te kijkenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel eu is dat eigenlijk?
Als 5 ongeveer 1 euro is, hoeveel zou 50 zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel eu is dat eigenlijk?
maar wel te verwachten op zichquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misselijk inderdaad als ze je zo'n kunstje flikken
Dat is drie dagen eten?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een tientje/11 euro zoiets.. Dus ik ga er ook geen grote probleem van maken. Stond er alleen van te kijken
Ja hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel te verwachten op zich
Ik ben de moeilijkste niet. Kom op, als je daar je helemaal over gaat opwinden kan je maar beter niet op vakantie gaanquote:
wat is onzin?quote:
Dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als 5 ongeveer 1 euro is, hoeveel zou 50 zijn
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Marquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is onzin?
op plaatsen waar veel toeristen komen zijn ook veel mensen die daar hun geld aan willen verdienen.. en hoe meer hoe beter
Gebeurt nog steeds overal hoor Fok-it.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Mar
Stil.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Mar
Dat is hetzelfde als in elk ander land dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
En zoals ik al zei, ik heb er nu wel ervaring mee, 90 procent is gewoon heel redelijk en netjes met dat soort dingen.
Hoe kom je aan die cijfers?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
En zoals ik al zei, ik heb er nu wel ervaring mee, 90 procent is gewoon heel redelijk en netjes met dat soort dingen.
blijkbaar niet he.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
Doei.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
Gezellig weer zo'n non-discussie. Ik ben er weg van
Sure, dat zal ook wel. Maar het zal toch wel een stuk minder zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds overal hoor Fok-it.
quote:
Hoi saraquote:
Inderdaad zegquote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
Het is niet eens een discussiequote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
ik was ook al terug aan het lezen waar hij het over had?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet eens een discussie
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
wat een bijzondere mensen op dit forum toch.
Maar ik hou wel van jullie allemaal hoor.
echt allemaal?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
Weet je al wat je gaat doen Tjakkie? Met school enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen Tjakkie? Met school enzo
haten is een groot woord, maar ik zou sommigen meer missen dan anderenquote:
Dat is normaal tochquote:Op woensdag 25 september 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haten is een groot woord, maar ik zou sommigen meer missen dan anderen
👳👳quote:Op woensdag 25 september 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
Waarom smaakt mijn ananas naar chocola, gekke Paki`s.
Ze zijn wel echt grappig hierquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt grappig hierHad er vanmorgen 1 in m`n taxi, hele rit heeft hij alleen maar lopen klagen over Chinezen en Arabs wat er allemaal verkeerd aan is
Oke.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haten is een groot woord, maar ik zou sommigen meer missen dan anderen
wat dat betreft is fok net als het echte levenquote:
Op facebook?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:13 schreef d4v1d het volgende:
"x heeft toegevoegd aan zijn favorieten" gvd, zie je opeens een naakfoto
een beetje gay is okay.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]t was een homo, dus geen vrouw ofzo
en nu?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Die Sendung ist am 19.09.2013 im internationalen Logistikzentrum
dus het is daar nu nog steeds?quote:
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef Tjacka het volgende:
Die Sendung ist am 19.09.2013 im internationalen Logistikzentrum
Nee dat is op Social Media wel beetje jammer jaquote:
mogguh appeltjequote:
Ach goss, wat is er aan het handje?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Nog steeds ziek.
Baal als een stekker.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Nog steeds ziek.
Baal als een stekker.
ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik echt ziek was..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
Eigenlijk wel, ja.
Keelpijn, snotneus, koorts, hoofdpijn, alles.
Bah.
Goed je Groentjes en fruitjes etenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
Eigenlijk wel, ja.
Keelpijn, snotneus, koorts, hoofdpijn, alles.
Bah.
Ik eet m'n fruit en groentes jaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed je Groentjes en fruitjes eten
Zei dat ook al tegen LB maar volgens mij luistert ze niet
Bed in, sinaasappeltje, bakkie thee, komt wel goedquote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Nog steeds ziek.
Baal als een stekker.
Gaat 1x in de week een vlucht en ik heb hem net gemist,quote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het is daar nu nog steeds?
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet m'n fruit en groentes ja
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet m'n fruit en groentes ja
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bed in, sinaasappeltje, bakkie thee, komt wel goed
*schuift roosvicee naar voren
Oh gewoon wonderingquote:Op woensdag 25 september 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?
dat lukt mij in nederland ook nog welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?
Ben je Indiaas?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?
en een beetje FOK!ken erbijquote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.
Oh en sinaasappels heb ik nie.
Dank.
Ontbijt je wel?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon wonderingik zie iedereen hier al om 8 uur smorgens rijst en noodles eten, zou dat echt never nooit door m`n strot krijgen zo vroeg
quote:
welke phone heb je besteld?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat 1x in de week een vlucht en ik heb hem net gemist,
Ja met fruitshakes of die groene smoothies meestal.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Omdatappel het volgende:
Zie je het gebruik van het woord 'Indiaas', gian?
Lief hequote:
DX of iets dergelijks?quote:
Iets anders qua fruit dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.
Oh en sinaasappels heb ik nie.
Dank.
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk niet van mezelf. Vind het ook niet zo leuk meer als eerst.![]()
Pancakesquote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met fruitshakes of die groene smoothies meestal.
Gister pancakes op
quote:
GROLSCHHHHHHquote:
Nee hoor, maar paar duizend kilometer verderquote:
quote:
die ken ik nietquote:
Ja inderdaad, belangrijkste maaltijd dit dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pancakes![]()
Ik eet altijd een croissantje met nutella en melk. Dat sommige mensen dat ook al veel vinden
Appels.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets anders qua fruit dan?
Maar je ligt nu al vrij lang thuis dan? 'sup?
valt wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, belangrijkste maaltijd dit dat.
Gewoon doe toch.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet
ik was aan het twijfelen om een navigatie of telefoon bij dx te bestellen, dus ben wel benieuwd naar ervaringen
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, maar paar duizend kilometer verder
Omdat ik aan school moet werken eigenlijk. Mja, komt niet zo veel zinnigs uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo niet?
en dat klopt wel ja
Oh dan lijkt het maar zoquote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Appels.
Neuh, sinds gisteren. Maar heb vorige week ook al een dag gemist, omdat ik me niet jofel voelde.
Ontbijten is belangrijk. De eerste maaltijd van de dag is niet zomaar bedacht. Ons lichaam heeft het 's nachts zonder eten moeten doen. Om goed te kunnen functioneren en presteren hebben we na het opstaan weer voedsel nodig.quote:
Indiaas -> Indiaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?
Ohgod misselijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een berehap gegeten, kneiters lekker
Indisch is Indonesiequote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
neh, als je echt ziek bent is concentreren op schooldingen vaak ook niet te doenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik aan school moet werken eigenlijk. Mja, komt niet zo veel zinnigs uit.
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Indiaas -> India
Indisch -> indonesië
Valt nog steeds welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontbijten is belangrijk. De eerste maaltijd van de dag is niet zomaar bedacht. Ons lichaam heeft het 's nachts zonder eten moeten doen. Om goed te kunnen functioneren en presteren hebben we na het opstaan weer voedsel nodig.
Een ontbijt zorgt ervoor dat we ons goed kunnen concentreren op het werk of op school. Ook zet een goed ontbijt de darmen aan het werk. Wie ontbijt, krijgt veel gemakkelijker alle voedingsstoffen binnen die dagelijks nodig zijn. Onderzoekers hebben de kwaliteit van de voeding van ontbijters en niet-ontbijters vergeleken. Mensen die ontbijten, krijgen meer vitamines en mineralen binnen. Zij komen dichter in de buurt van de aanbevelingen van voedingsdeskundigen voor vitamines, mineralen en voedingsvezel.
Een ontbijt is ook belangrijk om goed op gewicht te blijven. Een ontbijt met brood zorgt voor een goed gevuld gevoel. Uit onderzoek blijkt dat mensen die ontbijten vaker een goed gewicht hebben dan mensen die niet ontbijten. Na een ontbijt is de verleiding minder groot om in de loop van de morgen te veel te snacken of te snoepen.
Gewoon de hele discussie opnieuw.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oke Sonjaquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijn
Valt mee, ik werd eerder misselijk van Bedrijfsadministratiequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon de hele discussie opnieuw.
Dat is de taal.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijn
Miniempjequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
thank god: ik ben niet de enige die indisch/indonesisch/indiaas enz fout doet
Alle maaltijden zijn even belangrijkquote:
quote:
Ja is wel waar. Maar als je al begint met maaltijden overslaan, lijkt me toch dat je daar meer nadelen mee ondervindt dan dat je je lunch overslaatquote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle maaltijden zijn even belangrijk
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
OmdatAppel is zo'n meisje dat ik zou adoreren omdat ze van die leuke krulletjes heeft
Hoezo dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is wel waar. Maar als je al begint met maaltijden overslaan, lijkt me toch dat je daar meer nadelen mee ondervindt dan dat je je lunch overslaat
quote:
Noemen ze adoreren zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
OmdatAppel is zo'n meisje dat ik zou adoreren omdat ze van die leuke krulletjes heeft
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
thank god: ik ben niet de enige die indisch/indonesisch/indiaas enz fout doet
Dank daarvoorquote:
Minder geconcentreerd enzo. Als je al wat buffer hebt aka ontbijt kan je je lunch soms wel missenquote:
ik adoreer drop-mint-tikkels op dit momentquote:
Klopt welquote:
Schatj0nquote:
Okquote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, genoeg over mij weer.
MOVING ON.
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef Omdatappel het volgende:
Oké, genoeg over mij weer.
MOVING ON.
Welk0n?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Schatj0nhad je m'n mooie tekening al gezien?
Lobi voor jou!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laten we over mij praten
Die in nachtbagger?quote:
quote:
Als je naar Tommorowland gaat ga ik mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
Gaat er iemand mee wasteland volgend jaar?
Soms jaquote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor, jij bent lievvv
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
Jezus, ik lees net dat mijn oma vandaag 95 wordt
facebook is toch nog ergens goed voor
te groot, te duur, te commercieelquote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar Tommorowland gaat ga ik mee.
Heb je geen goeie band met je oma?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
Jezus, ik lees net dat mijn oma vandaag 95 wordt
facebook is toch nog ergens goed voor
Ik zeg toch wasteland.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar Tommorowland gaat ga ik mee.
Ja ach, lijkt me wel tofquote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
te groot, te duur, te commercieel
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef d4v1d het volgende:
Ghehehehe.
Leraar helemaal in paniekIemand had een vbs scriptje op de schoolcomputer gezet die een tekst voorlas en een bericht gaf dat de computer gehackt was
neuh, die herkent me toch niet als ik voor haar staquote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je geen goeie band met je oma?
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LittleBrownie, OmdatAppel, Moeraskat, Essnhills, Ceviche, sof, Crack_![]()
![]()
![]()
lobi voor allen
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OmdatAppel, Moeraskat, Essnhills,
vriend van me is er dit jaar geweest, maar die vond het vooral tegenvallen. maar dat is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, lijkt me wel tofEn de beste line-up denk ik.
![]()
![]()
lobi voor allen
cachet en dearest niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
lobi voor allen
Lief.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
lobi voor allen
cachet haat mijquote:
Omg je noemt me als eerstquote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
![]()
lobi voor allen
Ik ken je van die lijst ook het langstquote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omg je noemt me als eerst![]()
Pak je wel een dweil? Straks mag je je bed verschonenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omg je noemt me als eerst![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pak je wel een dweil? Straks mag je je bed verschonen
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken je van die lijst ook het langst
8/10quote:
ach ja, kleinigheidje.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
cachet haat mij
Dearest is ook wel aardig zo nu en dan
HAHAHAHA GOEIE ZE IS HELEMAAL NIET LANG.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken je van die lijst ook het langst
Bby, die voor jou.quote:
Knorquote:
Leuken grapjensquote:
Ben vorig jaar al met krullenbolletje en littlerabbit geweest kijk maar in mijn fobo.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:09 schreef Fok-it het volgende:
Europe's biggest fetish fantasy event
Tjacka, ik wist niet dat jij zo`n bad boy was.
Lijkt me juist tof om te zien.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:09 schreef Fok-it het volgende:
Europe's biggest fetish fantasy event
Tjacka, ik wist niet dat jij zo`n bad boy was.
Godverquote:Op woensdag 25 september 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben vorig jaar al met krullenbolletje en littlerabbit geweest kijk maar in mijn fobo.
Ja maar ik denk dat het wel meer is dan alleen zien en gezien wordenquote:
Ik weet niet, heb daar geen problemen mee hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godver![]()
[..]
Ja maar ik denk dat het wel meer is dan alleen zien en gezien worden
zou krul niet herkennen op die fotoquote:Op woensdag 25 september 2013 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben vorig jaar al met krullenbolletje en littlerabbit geweest kijk maar in mijn fobo.
Ik zeg ook niet dat ik er een probleem mee heb?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb daar geen problemen mee hoor.
Een Fetisj beurs wil ik ook nog een keer heen, en een pornobeurs in Las Vegas ook.
Ze had er haar wat anders ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou krul niet herkennen op die foto
Kamasutra is dood saai, heb me daar niet kunnen vermaken hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er een probleem mee heb?![]()
Trust me, ik ben heel erg open-minded![]()
Pornobeurs is Kamasutrabeurs 2.0?
nee, ik moet voort met die hoofdpijn tot morgen wellicht.quote:
We wachten op je.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, ik moet voort met die hoofdpijn tot morgen wellicht.
Pics or didnt happenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
Gvd docent staat met een facking boner in z'n broek les te geven
Waarom?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kamasutra is dood saai, heb me daar niet kunnen vermaken hoor.
Gewoon een Pornobeurs is veel leuker als kamasutra
Krijg je met al die studentes hequote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
GRAMMATIK MACHT FREIquote:
Whut?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
Vraag of hij fokker is.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee, ik moet voort met die hoofdpijn tot morgen wellicht.
Haha lullig. goede woordspeling.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hele klas lag net al dubbel joh, best lullig voor die docent
in de les denk ikquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Haha lullig. goede woordspeling.
?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
She can't sing, she can't dance, but who cares? She walks like Rihanna
Oudere man of nog een jongere kerel?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hele klas lag net al dubbel joh, best lullig voor die docent
Ik probeer gewoon aardig te doen tegen haarquote:Op woensdag 25 september 2013 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, kleinigheidje.
waar is dear eigenlijk?
morgen oogkliniek en hopelijk kunnen ze iets aan m'n oogzenuw doen want in het ZH bleek daar iets serieus mis mee te zijn.quote:
Als je weet dat het niet zo is, trek er je conclusies uit zou ik zeggenquote:
Rond de 27 volgens mijquote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oudere man of nog een jongere kerel?
Tekst van zo een liedj0nsquote:
Jaag hem de stad uitquote:
Zie je het niet meer zo goed dan!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef sararaats het volgende:
[..]
morgen oogkliniek en hopelijk kunnen ze iets aan m'n oogzenuw doen want in het ZH bleek daar iets serieus mis mee te zijn.
Ze hebben daar toch ook zo`n live-achtig iets waar mensen kunnen meekijken naar? You knowquote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Omdat er niks te beleven en zien valt.
Echt niet normaal ditquote:Op woensdag 25 september 2013 12:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jaag hem de stad uit
Smeerpijp dat 'ie is!
Gisteren had ik tijd.quote:
Sucks.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
met bril wel hihi maar heb al maanden hoofdpijn.
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:20 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel nog steeds op ik mijn telefoon naar iOS 7 moet updaten
hihi gelukkig met bril wel hoor, hihiquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:20 schreef Stuart het volgende:
Ik twijfel nog steeds op ik mijn telefoon naar iOS 7 moet updaten
Mijn telefoon is al 3 jaar oud (iPhone 4). Misschien wordt hij wel nog trager en de batterij nog sneller leeg :'0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |