ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik echt ziek was..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
Eigenlijk wel, ja.
Keelpijn, snotneus, koorts, hoofdpijn, alles.
Bah.
Goed je Groentjes en fruitjes etenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
Eigenlijk wel, ja.
Keelpijn, snotneus, koorts, hoofdpijn, alles.
Bah.
Ik eet m'n fruit en groentes jaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed je Groentjes en fruitjes eten
Zei dat ook al tegen LB maar volgens mij luistert ze niet
Bed in, sinaasappeltje, bakkie thee, komt wel goedquote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi!
Nog steeds ziek.
Baal als een stekker.
Gaat 1x in de week een vlucht en ik heb hem net gemist,quote:Op woensdag 25 september 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus het is daar nu nog steeds?
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet m'n fruit en groentes ja
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet m'n fruit en groentes ja
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bed in, sinaasappeltje, bakkie thee, komt wel goed
*schuift roosvicee naar voren
Oh gewoon wonderingquote:Op woensdag 25 september 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?
dat lukt mij in nederland ook nog welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eten ze in India trouwens ook al echt s`morgens vroeg rijst en zo?
Ben je Indiaas?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
middag meestal rijst. 's ochtends roti, why?
en een beetje FOK!ken erbijquote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.
Oh en sinaasappels heb ik nie.
Dank.
Ontbijt je wel?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh gewoon wonderingik zie iedereen hier al om 8 uur smorgens rijst en noodles eten, zou dat echt never nooit door m`n strot krijgen zo vroeg
quote:
welke phone heb je besteld?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gaat 1x in de week een vlucht en ik heb hem net gemist,
Ja met fruitshakes of die groene smoothies meestal.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef Omdatappel het volgende:
Zie je het gebruik van het woord 'Indiaas', gian?
Lief hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |