Dat is hetzelfde als in elk ander land dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
En zoals ik al zei, ik heb er nu wel ervaring mee, 90 procent is gewoon heel redelijk en netjes met dat soort dingen.
Hoe kom je aan die cijfers?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
En zoals ik al zei, ik heb er nu wel ervaring mee, 90 procent is gewoon heel redelijk en netjes met dat soort dingen.
blijkbaar niet he.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef Fok-it het volgende:
Doei.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
Gezellig weer zo'n non-discussie. Ik ben er weg van
Sure, dat zal ook wel. Maar het zal toch wel een stuk minder zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 10:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gebeurt nog steeds overal hoor Fok-it.
quote:
Hoi saraquote:
Inderdaad zegquote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
Het is niet eens een discussiequote:Op woensdag 25 september 2013 10:43 schreef Stuart het volgende:
ik was ook al terug aan het lezen waar hij het over had?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet eens een discussie
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
wat een bijzondere mensen op dit forum toch.
Maar ik hou wel van jullie allemaal hoor.
echt allemaal?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
Weet je al wat je gaat doen Tjakkie? Met school enzoquote:Op woensdag 25 september 2013 10:45 schreef Tjacka het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat doen Tjakkie? Met school enzo
haten is een groot woord, maar ik zou sommigen meer missen dan anderenquote:
Dat is normaal tochquote:Op woensdag 25 september 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haten is een groot woord, maar ik zou sommigen meer missen dan anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |