Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikquote:Op woensdag 25 september 2013 10:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bijzonder ook wel, zo gewoon in het openbaar. Leuk
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikDie zich zogenaamd heel vredig voordeed door me een armbandje te geven wat geluk bracht ofzo in die grotten en zo`n ritueel dat ze iets op je voorhoofd smeren, moest 5 ringgit betalen (1euro nog wat) prima want die grotten waren al gratis, geef ik 50, zegt hij ik heb nog geen cash terug, dus kom maar terug voor het geld als je uit de grotten komt. Stond hij er niet meer natuurlijk. Hond
Dat je hem ook eerst vertrouwdequote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, ben daar binnen alleen belazerd door een of andere louche monnikDie zich zogenaamd heel vredig voordeed door me een armbandje te geven wat geluk bracht ofzo in die grotten en zo`n ritueel dat ze iets op je voorhoofd smeren, moest 5 ringgit betalen (1euro nog wat) prima want die grotten waren al gratis, geef ik 50, zegt hij ik heb nog geen cash terug, dus kom maar terug voor het geld als je uit de grotten komt. Stond hij er niet meer natuurlijk. Hond
Dat is ook zo niet iets om te doen voor mensen daar. 99 procent is gewoon eerlijk daar.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat je hem ook eerst vertrouwde
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook zo niet iets om te doen voor mensen daar. 99 procent is gewoon eerlijk daar.
Hoeveel eu is dat eigenlijk?quote:
Ja maar hij had alles al gegeven he, als ik had gezegd laat dan maar is het ook zo lulligquote:Op woensdag 25 september 2013 10:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Yeah sureje blijft nog steeds een toerist met veel geld (voor hun).
Misselijk inderdaad als ze je zo'n kunstje flikkenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een tientje/11 euro zoiets.. Dus ik ga er ook geen grote probleem van maken. Stond er alleen van te kijkenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel eu is dat eigenlijk?
Als 5 ongeveer 1 euro is, hoeveel zou 50 zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel eu is dat eigenlijk?
maar wel te verwachten op zichquote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misselijk inderdaad als ze je zo'n kunstje flikken
Dat is drie dagen eten?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was een tientje/11 euro zoiets.. Dus ik ga er ook geen grote probleem van maken. Stond er alleen van te kijken
Ja hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel te verwachten op zich
Ik ben de moeilijkste niet. Kom op, als je daar je helemaal over gaat opwinden kan je maar beter niet op vakantie gaanquote:
wat is onzin?quote:
Dat heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als 5 ongeveer 1 euro is, hoeveel zou 50 zijn
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Marquote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is onzin?
op plaatsen waar veel toeristen komen zijn ook veel mensen die daar hun geld aan willen verdienen.. en hoe meer hoe beter
Gebeurt nog steeds overal hoor Fok-it.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Mar
Stil.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is daar wel even net wat anders dan op de markt van Lloret de Mar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |