DX of iets dergelijks?quote:
Iets anders qua fruit dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hang nu op de bank, dan kan ik nog een beetje TV kijken. In bed kan dat niet.
Oh en sinaasappels heb ik nie.
Dank.
hoezo niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk niet van mezelf. Vind het ook niet zo leuk meer als eerst.![]()
Pancakesquote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja met fruitshakes of die groene smoothies meestal.
Gister pancakes op
quote:
GROLSCHHHHHHquote:
Nee hoor, maar paar duizend kilometer verderquote:
quote:
die ken ik nietquote:
Ja inderdaad, belangrijkste maaltijd dit dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pancakes![]()
Ik eet altijd een croissantje met nutella en melk. Dat sommige mensen dat ook al veel vinden
Appels.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets anders qua fruit dan?
Maar je ligt nu al vrij lang thuis dan? 'sup?
valt wel meequote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad, belangrijkste maaltijd dit dat.
Gewoon doe toch.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die ken ik niet
ik was aan het twijfelen om een navigatie of telefoon bij dx te bestellen, dus ben wel benieuwd naar ervaringen
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, maar paar duizend kilometer verder
Omdat ik aan school moet werken eigenlijk. Mja, komt niet zo veel zinnigs uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo niet?
en dat klopt wel ja
Oh dan lijkt het maar zoquote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Appels.
Neuh, sinds gisteren. Maar heb vorige week ook al een dag gemist, omdat ik me niet jofel voelde.
Ontbijten is belangrijk. De eerste maaltijd van de dag is niet zomaar bedacht. Ons lichaam heeft het 's nachts zonder eten moeten doen. Om goed te kunnen functioneren en presteren hebben we na het opstaan weer voedsel nodig.quote:
Indiaas -> Indiaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?
Ohgod misselijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een berehap gegeten, kneiters lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |