Indisch is Indonesiequote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?
neh, als je echt ziek bent is concentreren op schooldingen vaak ook niet te doenquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat ik aan school moet werken eigenlijk. Mja, komt niet zo veel zinnigs uit.
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Indiaas -> India
Indisch -> indonesië
Valt nog steeds welquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ontbijten is belangrijk. De eerste maaltijd van de dag is niet zomaar bedacht. Ons lichaam heeft het 's nachts zonder eten moeten doen. Om goed te kunnen functioneren en presteren hebben we na het opstaan weer voedsel nodig.
Een ontbijt zorgt ervoor dat we ons goed kunnen concentreren op het werk of op school. Ook zet een goed ontbijt de darmen aan het werk. Wie ontbijt, krijgt veel gemakkelijker alle voedingsstoffen binnen die dagelijks nodig zijn. Onderzoekers hebben de kwaliteit van de voeding van ontbijters en niet-ontbijters vergeleken. Mensen die ontbijten, krijgen meer vitamines en mineralen binnen. Zij komen dichter in de buurt van de aanbevelingen van voedingsdeskundigen voor vitamines, mineralen en voedingsvezel.
Een ontbijt is ook belangrijk om goed op gewicht te blijven. Een ontbijt met brood zorgt voor een goed gevuld gevoel. Uit onderzoek blijkt dat mensen die ontbijten vaker een goed gewicht hebben dan mensen die niet ontbijten. Na een ontbijt is de verleiding minder groot om in de loop van de morgen te veel te snacken of te snoepen.
Gewoon de hele discussie opnieuw.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Indiaas en Indisch betekenen allebei dat het/wie/wat uit India komt toch?
Oke Sonjaquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijn
Valt mee, ik werd eerder misselijk van Bedrijfsadministratiequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gewoon de hele discussie opnieuw.
Dat is de taal.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Indonesisch moest zijn
Miniempjequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
thank god: ik ben niet de enige die indisch/indonesisch/indiaas enz fout doet
Alle maaltijden zijn even belangrijkquote:
quote:
Ja is wel waar. Maar als je al begint met maaltijden overslaan, lijkt me toch dat je daar meer nadelen mee ondervindt dan dat je je lunch overslaatquote:Op woensdag 25 september 2013 11:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alle maaltijden zijn even belangrijk
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
OmdatAppel is zo'n meisje dat ik zou adoreren omdat ze van die leuke krulletjes heeft
Hoezo dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is wel waar. Maar als je al begint met maaltijden overslaan, lijkt me toch dat je daar meer nadelen mee ondervindt dan dat je je lunch overslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |